Jup, topic #52598278057068 in het kwadraat over marktplaatsvolk.
Maar ik moet het even melden.

Ik heb sinds mijn 15e beesten (reptielen) gehouden, nu ik 23 ben, heb ik er geen zin meer in. Nou ja, als sinds mijn 20e. Ik had nog 1 gecko over. Die heb ik gratis op MP gezet met in de titel, 2 jaar oude luipaardgecko.
en in de omschrijving:
Wegens beeindiging van mijn hobby heb ik alleen nog 1 luipaardgecko over, ik zoek iemand die haar neemt zoals ze is en een mooie ruime terrarium voor haar heeft. Ik stuur geen foto's en je moet haar zelf afhalen.
Het beestje zelf mankeerde niks, 2 jaar, een vrouwtje en een 'speciale' kleurtje. Ik had er expres geen foto bij gezet, anders halen mensen haar alleen voor d'r kleur om mee te fokken of te showen. Nieuw kosten deze diertjes 70 euro. Op MP denk ik dat ik er 45 euro voor kon vangen, maar ik wilde gewoon dat ze een goed huis kreeg

En toen kwamen de reacties!
quote:
hoi
is het een manetje of ene vrouwtje?
quote:
hallo u spreekt met dave ik heb interese wil eerst een foto zien voordat ik haar neem
quote:
heb je een bak bij? adners hoeft het niet
peter
quote:
welke kleur is het
quote:
Ik heb geen bak maar wel geintereseert ik heb ook geen auot ofsow kunt u hem brengen, ik woon in zoetermeer ikbeloof dat ik er goed voor ga zofen
- natalie
quote:
hallo,
ik neem aan dat je hem komt brengen als je hem weg wilt hebben?
gr, dominiek
aso..
quote:
hai
wij zijn erg geintereseerd wij vangen dieren op die nergens terecht kunnen en wij hebben interesse in jouw dier!
graag nog even foto's voordat wij hem op komen hale want wij zijn geinteresserd
mvg
******* opvang
quote:
Goededag
Ik vang graag luipaardgeckos op, ik fok ze niet!!!
quote:
hey als je een foto erbij plaatst en mij verteld hoe groot de hok ken ik vertele of ik hm kmo halen voor wat hoort wat.
greetz
jeremeay
OMG!!! deze kerel haalde het bloed onder mijn nagels vandaan.
quote:
hallo
wij zijn erg blij deze advertentie gevonden te hebben, wij willen voor onze zoontje van 9 een luipaaardgeko en een hokje ervoor geven voor zijn verjaardag, maar helaas is het allemaal zo duur. Waneer mogen wij hem ophalen, onze zoontje zou er erg blij mee zijn
met harteleijkegroeten
Yvon en Ronald
zo een dier is niet eens geschikt voor een 9 jarig jong, en voor 50 euro kunt je alles van marktplaats kopen...
En uiteindelijk na een paar mails eindelijk een normaal iemand.
quote:
Goededag.
Ik las uw advertentie op marktplaats en ik wil haar wel overnemen, ik heb thuis een mooie terrarium staan van 1.5 bij 50cm met voldoende schuilplaatsen. Als je het goed vind haal ik haar maandag avond op. Volgens de advertentie wilde u geen foto's laten zien, als u dit deed omdat ze een pootje of een stuk staart mist maakt dat mij niks uit, ik vind het gewoon hele leuke diertjes
Met vriendelijke groet,
Chayenne ********
Klacht: Marktplaats wordt gedomineerd door kampers en tokkies
Antiklacht: Chayenne bleek een lekker indo meisje te zijn