Ik ben het niet helemaal met je eens. Het verhaal begint bij de opdrachtgever, daar komt een offerte uit, en dan begint het strepen, dit is te duur, dat kan goedkoper, enz, enz. Is de offerte eenmaal naar de goedkeuring van de opdrachtgever gemaakt, dan durven ze 2 dagen voor aanvang rustig je op te bellen dat een ander 3000 euro onder je prijs doorknalt. En ja, daar ga ik als bedrijf zijnde niet in mee. Ik vertik het om onder de kostprijs te gaan werken. Dat een Pool of Duitser dat doet, prima, dan ook niet gaan janken als er later problemen zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:49 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
ik ben het maar ten dele met je eens hier. Er zijn best klanten die willen betalen voor degelijke materialen. Het probleem is dat je vandaag de dag echter als opdrachtgevenr 9 van de 10 keer wel betaal dvoor het materiaal maar het niet krijgt. En ALS je het krijgt, dan word het er op een matige manier ingezet omdat men de kennis niet heeft. Zeg je daar dan wat van dan ben jij de zeur.
De nederlandse bouwer van vandaag krijgt precies waar hij recht op heeft.... Zijn plek afstaan aan een duitser of een pool... of die ene hollander die het wil doen , maar dan wel zwart.
Uiteraard willen we dat ook zienquote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef betyar het volgende:
Even wat anders: ik heb ook nog het huis verbouwd......
Frustratie?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:11 schreef klusfoobje het volgende:
o lekker... ts meld subtiel dat hij nog meer gedaan heeft.... nog meer frustratie![]()
Ooh op die fiets, zal vanavond eens kijken of ik tijd en zin heb om ze te posten.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef klusfoobje het volgende:
neh... meer van.. hoe het zou moeten en eigenlijk ook kan maar helaas ook weinig meer gedaan word...
Frustratie?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:11 schreef klusfoobje het volgende:
o lekker... ts meld subtiel dat hij nog meer gedaan heeft.... nog meer frustratie![]()
Ik ook, ik heb er alle waardering voor als mensen over zoveel kennis en kunde beschikken en dan ook nog de moeite nemen om het te tonen aan de geïnteresseerden hier.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef blomke het volgende:
[..]
Frustratie?
Ik heb zitten genieten van de foto's over de bouw van die werkruimte.
7 bij 4 valt wel mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb er alle waardering voor als mensen over zoveel kennis en kunde beschikken en dan ook nog de moeite nemen om het te tonen aan de geïnteresseerden hier.![]()
Maare.... "schuurtje"? Mijn hele huis past erin!
Wij mochten niet groter bouwen door dat achterlijke bestemmingsplan. Anders had ik er een van 10 bij 12 gezet in de breedtelengte van de tuin. Nu 6 jaar later mogen we weer vrijstaand vrij bijbouwen tot 100m2.....quote:Op zondag 26 februari 2012 20:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Inderdad, hier in de regio staan veel grotere schuurtjes.
Mijn zus en zwager hebben bij hun nieuwbouwwoning een dubbele garage van 7 bij 10 gezet.
Zonder aannemer bouwen scheelt nogal.
Ik denk dat er best veel mensen zonder aannemer willen bouwen. Zonder als in, ik wil het zelf doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Inderdad, hier in de regio staan veel grotere schuurtjes.
Mijn zus en zwager hebben bij hun nieuwbouwwoning een dubbele garage van 7 bij 10 gezet.
Zonder aannemer bouwen scheelt nogal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |