quote:ZENDTIJD POWNED, ZATERDAGS 20:55 OP NEDERLAND 3
Zaterdag start Zendtijd PowNed, PowNed’s eigen proeftuin voor nieuwe ideeen. Hierin schuwen we het experiment niet. Zo gaan we in Zendtijd PowNed de komende tien afleveringen op zoek naar wat scoort en wat niet scoort op televisie.
Kijken dus, naar Zendtijd PowNed. Elke zaterdagavond om 20:55 op Nederland 3.
Bekijk hier de promo:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:42 schreef Quisho het volgende:
Jammer dit. PowNed is de slechtste omroep in de geschiedenis van de publieke omroep.
Volgens mij ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Ties02 het volgende:
volgens mij is dit gewoon een troll actie van powned
dat is ook het enige wat ze kunnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Ties02 het volgende:
volgens mij is dit gewoon een troll actie van powned
Ik ben nog lidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Gelukkig heb ik mijn lidmaatschap al na een jaar opgezegd.
Haha, je zou hier maar 5,70 voor betalen bovenop je belasting.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Gelukkig heb ik mijn lidmaatschap al na een jaar opgezegd.
Spraakmakende tvquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef tong80 het volgende:
Wat is hier de bedoeling van ?
Kijk nu al 5 minuten naar een lopende kraan.
Niemand weet waar kraan nu isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef tong80 het volgende:
Wat is hier de bedoeling van ?
Kijk nu al 5 minuten naar een lopende kraan.
Zoals we gewend zijn van pownedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:02 schreef Ties02 het volgende:
als ik naar weesies twitter kijk lijkt het me een troll, gewoon omdat het kan
twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 25-02-2012 om 21:03:52En toch blijf je kijken of dat wijf zich nog gaat uitkleden. #FILL #Powned reageer retweet
Ik zie hem niet eens bij de NL trending staanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Opzich wel een goede marketingstruc, want #fill is worldwide trending op Twitter.
Dus een succes?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Opzich wel een goede marketingstruc, want #fill is worldwide trending op Twitter.
Je snapt twitter denk ik niet helemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zie hem niet eens bij de NL trending staan
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
#fill worldwide trending op nummer 1 ook echt
JAWEL, NOU DAN KLOPT MIJN TWITTER NIETquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je snapt twitter denk ik niet helemaal
Doctor Fill me up up before you go go.....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:07 schreef Abed het volgende:
fill jill
inspect her gadget
glad he ate her
scooby do me
dr do her a little
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Ook echt de goedkoopste crackhoer besteld die er maar is
Waar had je ze anders moeten zienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:11 schreef Eenskijken het volgende:
je zag die schaamharen bij de vagina
Die had toch niet zo'n aars tatoeage?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:13 schreef waxmask het volgende:
Ow laat maar weer die zelfde omgebouwde Lara Croft lookalike met die veelste dikke lippen.....
Had er nooit van de achterkant gezien...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die had toch niet zo'n aars tatoeage?
huh?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:13 schreef waxmask het volgende:
Ow laat maar weer die zelfde omgebouwde Lara Croft lookalike met die veelste dikke lippen.....
omdat de zaterdagavond tv gewoon dikke crap is als je niet van ik hou van holland kijkt. want dat is ook crapquote:
En de loodgieter maar lachen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nou nou, extra gezellig met die troep in je bad
Ik luister naar langs de lijn met het geluid op NED-3 uit in afwachting van de Doors.quote:
Dit is dus precies de reactie die zij willen. Bedankt voor het voorbeeld, Cheiron!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef Cheiron het volgende:
Wtf is dit? Is dit nou wat je met je verworven zendtijd moet doet? Blegh
quote:
De VPRO was zw al voor met deep throatquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:23 schreef Ties02 het volgende:
Best wel geniaal ook om dit met een primetime tijdstip te doen
Is de moeiete niet waardquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]right, misschien kan ik het nog ergens terug kijken, ben nu wel benieuwd
nou, geweldig hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit is dus precies de reactie die zij willen. Bedankt voor het voorbeeld, Cheiron!
Omroep Max is experimenteler.quote:
Volgens mij was dat op BNN...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De VPRO was zw al voor met deep throat
Nu moet ik wel lachenquote:
Hopelijk zien we meer dan een ei dat 20 minuten in een pannetje water ligt.quote:
Ze gaan niet alleen koken, ze gaan het ook eerst zelf vangen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:05 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Vanavond de Echte Jannen die gaan koken met die PVV'er vd Mos.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:02 schreef gers het volgende:
helaas gemist kan hem nog steeds niet online zien
Niet beschikbaarquote:Op zondag 25 maart 2012 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1244997
http://preyproject.com/bl(...)etherlands#more-2300quote:Police arrived on the scene, and there was a long conversation between the two officers and mister Butts, whose English suddenly improved dramatically. For some reason, he was gradually joined by quite a few Arabs, who were also staying at the hotel. I guess they were the guys buying the stuff off him. Actually, seeing them (the cops later told us they were Lybian ex-rebels, believe it or not) made us realise that we probably made the right decision by not following the guy to his room when he was “getting his coat”, or escalating the situation in any other way.
Ja, in de uitzending van gisteren werd hij geblurd.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:53 schreef kucher het volgende:
Nog steeds niet![]()
Voor de duidelijkheid, dit is die scooterdief:
[ afbeelding ]
(via)
Hoe lukt het je om meer dan 15 minuten te uploaden? 06-nummer doorgegeven?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:29 schreef Kwaliteit het volgende:
De uitzending komt ook op YouTube, ben er nu mee bezig
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:29 schreef Kwaliteit het volgende:
Heb de uitzending sowieso geupload naar dit adres:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-4DQXUWGNQWUH.mkv
De uitzending komt ook op YouTube, ben er nu mee bezig
Dit wordt de link:
Wat een vage gast inderdaadquote:Op zondag 25 maart 2012 20:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Turkse agentmogen ze ook meteen ontslaan zeg!
Als je actieve uploader bent, en regelmatig een hoog aantal views krijgt, krijg je vanzelf de melding van Youtube dat je account een statuswijziging krijgt. Dan kun je ook een aanvraag tot advertenties plaatsen bij je video's doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe lukt het je om meer dan 15 minuten te uploaden? 06-nummer doorgegeven?
Ze voeren het wel geniaal uit, beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:29 schreef Raven_ het volgende:
Idee Powlitie komt overigens van CCCP. Powned zend het uit en plakt er zijn mannetjes aan vast. Creativiteit bij Powned helaas niet echt aanwezig.
Maar dan beterquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Leuke aflevering, kreeg wel wat het Alberto Stegeman gevoel...
ik heb 5 min gekeken maar het kon me op de een of andere manier totaal niet boeien... itt tot vorige week.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef Arcee het volgende:
Geen énkele reactie...
Jammer dat ze de dief zelf niet hebben gepakt in plaats van alleen die gast die laptop kocht.
quote:In Zendtijd PowNed gaan we op zoek naar wat scoort en niet scoort op televisie. Na Powlitie gaan we weer een nieuw format testen.
Nou ja nieuw: het is het PowNews, maar dan in een XL-jasje. Met elke keer drie onderwerpen. Deze week ondermeer aandacht voor de rijksweg A2 tussen Amsterdam en Utrecht. De snelweg werd verbreed van drie naar vijf rijstroken, maar de maximum snelheid werd teruggeschroefd naar 100 kilometer per uur, daar waar vroeger nog 120 mocht worden gereden. En als kers op de taart heeft Justitie nu besloten om de A2 vanaf volgende maand ook nog eens te voorzien van een trajectcontrole van maar liefst 30 kilometer lang. Van Amsterdam naar Utrecht en vice versa. Ofwel, van asfalthemel, naar asfalthel.
Verder pakken we nog even een kilometer-fraudeur en gaan we met de Amsterdamse hangjeugd naar de bioscoop om te kijken naar de veelbesproken documentaire Snackbar.
Bekijk alvast de trailer!
PowNews XL, zaterdagavond, om 20.55 uur op Nederland 3. Kijken dus!
quote:Peter R. de Vries@PeterRdeV
Vanavond in #Powned de twee mannen - #Mischa_Kat en #Wim_Dankbaar die de betrokkenen in de zaak #Vaatstra al 2 jaar terroriseren op internet
Bedankt.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
TV / PowNews #24: Vrouwen met inhoud
quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:55 schreef CrzyCMder het volgende:
Beste Redactie,
Ik vind dit een zeer vervelende programma. U zet telkens de Marokkanen in slechte daglicht, u plaats u zogenaamd producten telkens op plekken waar veel Marokkaanse hangjongeren zijn, hetzelfde geldt als u dat in de Bijlmer zou doen, dan zou u alleen maar donkere mensen in slechte daglicht plaatsen of in Venlo waar u veel blanke in slechte daglicht zou plaatsen. U doet dat keer op keer waar Marokkaanse jongeren in de buurt zijn. Ik vind dat niet netjes. u geeft mij het gevoel dat u het op hun gemunt heeft, ik zou het fijner vinden als u het op verschillende plekken in Nederland zou plaatsen aangezien er ook blanken, donkere mensen, indo's, chinezen en Arabieren stelen. U geeft de meeste kijkers het gevoel dat de MEESTE criminelen Marokkanen zijn aangezien die het vaakst in uw programma komen. Wees objectief want u komt zowel in mijn ogen als in de ogen van veel kijkers als een heel subjectieve TV programma.
Bij voorbaat dank,
Shady Aamer
PowLitie was op free-lance basis oidquote:Op zondag 9 december 2012 01:41 schreef Ties02 het volgende:
Hoe zit dat nou met die Jojanneke? Die is weg toch? dit is gewoon eerder opgenomen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |