quote:ZENDTIJD POWNED, ZATERDAGS 20:55 OP NEDERLAND 3
Zaterdag start Zendtijd PowNed, PowNed’s eigen proeftuin voor nieuwe ideeen. Hierin schuwen we het experiment niet. Zo gaan we in Zendtijd PowNed de komende tien afleveringen op zoek naar wat scoort en wat niet scoort op televisie.
Kijken dus, naar Zendtijd PowNed. Elke zaterdagavond om 20:55 op Nederland 3.
Bekijk hier de promo:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:42 schreef Quisho het volgende:
Jammer dit. PowNed is de slechtste omroep in de geschiedenis van de publieke omroep.
Volgens mij ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Ties02 het volgende:
volgens mij is dit gewoon een troll actie van powned
dat is ook het enige wat ze kunnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Ties02 het volgende:
volgens mij is dit gewoon een troll actie van powned
Ik ben nog lidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Gelukkig heb ik mijn lidmaatschap al na een jaar opgezegd.
Haha, je zou hier maar 5,70 voor betalen bovenop je belasting.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Gelukkig heb ik mijn lidmaatschap al na een jaar opgezegd.
Spraakmakende tvquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef tong80 het volgende:
Wat is hier de bedoeling van ?
Kijk nu al 5 minuten naar een lopende kraan.
Niemand weet waar kraan nu isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef tong80 het volgende:
Wat is hier de bedoeling van ?
Kijk nu al 5 minuten naar een lopende kraan.
Zoals we gewend zijn van pownedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:02 schreef Ties02 het volgende:
als ik naar weesies twitter kijk lijkt het me een troll, gewoon omdat het kan
twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 25-02-2012 om 21:03:52En toch blijf je kijken of dat wijf zich nog gaat uitkleden. #FILL #Powned reageer retweet
Ik zie hem niet eens bij de NL trending staanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Opzich wel een goede marketingstruc, want #fill is worldwide trending op Twitter.
Dus een succes?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Opzich wel een goede marketingstruc, want #fill is worldwide trending op Twitter.
Je snapt twitter denk ik niet helemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zie hem niet eens bij de NL trending staan
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
#fill worldwide trending op nummer 1 ook echt
JAWEL, NOU DAN KLOPT MIJN TWITTER NIETquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je snapt twitter denk ik niet helemaal
Doctor Fill me up up before you go go.....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:07 schreef Abed het volgende:
fill jill
inspect her gadget
glad he ate her
scooby do me
dr do her a little
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Ook echt de goedkoopste crackhoer besteld die er maar is
Waar had je ze anders moeten zienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:11 schreef Eenskijken het volgende:
je zag die schaamharen bij de vagina
Die had toch niet zo'n aars tatoeage?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:13 schreef waxmask het volgende:
Ow laat maar weer die zelfde omgebouwde Lara Croft lookalike met die veelste dikke lippen.....
Had er nooit van de achterkant gezien...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die had toch niet zo'n aars tatoeage?
huh?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:13 schreef waxmask het volgende:
Ow laat maar weer die zelfde omgebouwde Lara Croft lookalike met die veelste dikke lippen.....
omdat de zaterdagavond tv gewoon dikke crap is als je niet van ik hou van holland kijkt. want dat is ook crapquote:
En de loodgieter maar lachen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nou nou, extra gezellig met die troep in je bad
Ik luister naar langs de lijn met het geluid op NED-3 uit in afwachting van de Doors.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |