SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
oh misschien stuurde ik het wel naar Janquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb geen sms ontvangen hoor.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb geen sms ontvangen hoor.
geil.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
oh misschien stuurde ik het wel naar Jan
nou enquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
je weet niet eens wat ik stuurde naar hem
hequote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Aardig bijgeslapen inmiddels. Zelfs al wat gegeten weer..
Goeeeedzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Aardig bijgeslapen inmiddels. Zelfs al wat gegeten weer..
en jijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:27 schreef Beach het volgende:
[..]
oke alleen geil omdat het jan is dus
Te veel gewerkt, te moe dat ik er ziek van werd. Hoofdpijn, keelpijn, koud terwijl het warm was, rillen, een maag die rondjes draaide etc.quote:
Niet meer met permanent markers op je piemel tekenen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef JanPiraat het volgende:
Mn halve piemel is zwart/blauw gewordenhoe haal ik het weg zonder naar de dokter te gaan ? :$ :$
Afbinden toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef JanPiraat het volgende:
Mn halve piemel is zwart/blauw gewordenhoe haal ik het weg zonder naar de dokter te gaan ? :$ :$
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef JanPiraat het volgende:
Jannemanquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef Beach het volgende:
Verandert jouw vriendin elke maand in een draak?
Wij shinen harder dan de rest.quote:
Ik ga niet dat topic lezen, bang voor wat Jan daar post.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef Beach het volgende:
Verandert jouw vriendin elke maand in een draak?
zo erg ben je helemaal niet hoorrrquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga niet dat topic lezen, bang voor wat Jan daar post.
Ik citeer:"Erger dan normaal kan ze niet worden, dus geen last van."quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga niet dat topic lezen, bang voor wat Jan daar post.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:59 schreef JanPiraat het volgende:
Erger dan normaal kan ze niet worden, dus geen last van
wat is dit hieronder dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zo erg ben je helemaal niet hoorrr
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik citeer:"Erger dan normaal kan ze niet worden, dus geen last van."
buh torllquote:
hihiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is dit hieronder dan?
[..]![]()
![]()
[..]
buh torll
Wat is datquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is dit hieronder dan?
[..]![]()
![]()
[..]
buh torll
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef JanPiraat het volgende:
quote:
Homo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach is mijn FOK! mattie, ik hou van hem. (no homo)
boxquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach is mijn FOK! mattie, ik hou van hem. (no homo)
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo g, als ik 'm in je kontje stop scheur je open.
wow iemand leest wat ik neerzetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
“Those who seek death shall live. Those who seek life shall die.”
Lekker lullig weer.![]()
Ik denk leuker dan Friesland.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Svoiet Russia is een mooi land he Beach..
watquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wil je het gif eruit zuigen bebe ?![]()
kabeeeeequote:
wat zijn jij en jan van plan?quote:
DM staat open.quote:
Ik stuurde hem een foto van Bill Clintonquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zet in je fobo, gegarandeerd succes
Wat is je tumblr ?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:49 schreef HappyBob het volgende:
Bietsje en Bloempje hebben mijn boekenkast gereblogged
Vanavond misschien nog even lekker een dansje wagen
Kijk bij de followers van Bietsje, Bloempje of Klinkyquote:
Niks mis meequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk bij de followers van Bietsje, Bloempje of Klinky
quote:
Wie haat er?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef Furdinand het volgende:
Haten is verlaten dus ja dan krijg je dat
Goedenavond,quote:
Ik heb nog wel wat inkt op het puntje van mn tongquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omgomg A. Stegeman mag ik uw handtekening op mn borsten?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:43 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat inkt op het puntje van mn tong
daquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef Henkie94 het volgende:
He wut, ik had die adblocker uitgezet voor fok.nl. De neuk
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:28 schreef Flippiee het volgende:
Jongens ik heb een groot probleem.
Ik ben die paardensite vergeten. Nu sterft mijn paardje straks nog
Iemand die kan linken?
xo
Wat staat me welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
haterrrrrrrrrrrrij dit.
Staat je niet
hint: howrsequote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:28 schreef Flippiee het volgende:
Jongens ik heb een groot probleem.
Ik ben die paardensite vergeten. Nu sterft mijn paardje straks nog
Iemand die kan linken?
xo
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er is ingebroken bij een vriendinnetje, noh.
Noh balenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er is ingebroken bij een vriendinnetje, noh.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland.
zonder gekheid best kut, lijkt me dat je daar niet meer lekker woont dan
Ze woont in een losstaand huis in zo'n losstaande woningen/villa's buurt. Maar ze wonen daar al zó lang en nog nooit iets raars gebeurd ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Noh balenIn wat voor een buurt woont zij dan?
Ik zie nu pas dat je niet Flippie bentquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland.
zonder gekheid best kut, lijkt me dat je daar niet meer lekker woont dan
haha shit ik dacht ook dat het flips wasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je niet Flippie bent![]()
Zijn er de laatste tijd vaker inbraken geweest? Zo niet is het een grote kans dat dit eenmalig was. Nog steeds vervelend maar het bied misschien wel wat geruststelling.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
[..]
Ze woont in een losstaand huis in zo'n losstaande woningen/villa's buurt. Maar ze wonen daar al zó lang en nog nooit iets raars gebeurd ofzo.
Niet dat ik weet, maar het is echt vreemd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn er de laatste tijd vaker inbraken geweest? Zo niet is het een grote kans dat dit eenmalig was. Nog steeds vervelend maar het bied misschien wel wat geruststelling.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je niet Flippie bent![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha shit ik dacht ook dat het flips was
ik weet schatquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
shiiiit dit is verwarrend
[ afbeelding ]
iPads, mobieltjes en laptops kunnen makkelijker opgespoord worden, dat zal het wel zijn. Ringen kan je weer omsmelten om zo geen sporen achter te laten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar het is echt vreemd.Er is geld gestolen en wat ringen. Maar geen iPad, mobiels, laptops etc.
hete beerquote:
Godver trut dit las ik verkeerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga deze UI ook voor jou maken KB, met een roze strikje..
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Godver trut dit las ik verkeerd..
Tuig!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik voel me uniek, met m'n avatar. Lekker hipster, tegendraads.
kustrgquote:
Kom maar op Patchyquote:
Nog niet eens 60.000quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aantal posts: 59398 (gemiddeld 118 per dag)
YES van 119 naar 118. Winning.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog niet eens 60.000_!_)_@!)@!*#)@(
Bij 59.999 nieuwe account maken tok?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aantal posts: 59398 (gemiddeld 118 per dag)
YES van 119 naar 118. Winning.
binnenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij 59.999 nieuwe account maken tok?
TOKTOKTOK
Doe het nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik de 60.000 heb dan stop ik met FOK!ken (op dit account).
blufquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik de 60.000 heb dan stop ik met FOK!ken (op dit account).
kusquote:
Geile UIquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dat iedereen de ' .;) ' smiley moet promoten.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hij is best confronterend als hij zo groot afgebeeld is
Wat is die probleem? ;.)quote:
ga ik ook doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahaha omg
[..]
ik heb een plan ik maak nooit meeer een plan
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef Beach het volgende:
oh kut ik zie nu pas dat hij een stijve heeft
haten op henkie's ui ;.)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Jokertjequote:
zijn de klinkers op?quote:
mensen die niet barbiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JokertjeIedereen weet dat Matsoe Matsoe 10 keer beter is.
pics van hem in jurkje en kontje ontblootquote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Ook jaMaar moet soms wel eens afwisseling hebben heh
En om Trollscience nou elke keer als een meisje te laten kleden is ook zo zielig voor het manneke
Lastig hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er is onderhoud van de quotefunctie. Herlaad de pagina om weer te kunnen quoten.
Even testen.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er is onderhoud van de quotefunctie. Herlaad de pagina om weer te kunnen quoten.
eigen schuldosquote:Op zondag 26 februari 2012 00:56 schreef Furdinand het volgende:
huppelmuts heeft mij toegevoegd op de feesboeks nu ben ik bang dat ze rare dingen gaat reageren enzodingen over placenta's.
ja alleen hij toch de rest nietquote:Op zondag 26 februari 2012 01:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Met willie wartaal tochdom lomp en famouss
Ik heb jou nooit zoveel gesproken en mensen die ik nauwelijks/nooit spreek hoef ik niet op FBquote:Op zondag 26 februari 2012 01:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waarom voeg jij mij niet toe!haat je mij ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |