Nou, als zijn vriendin enorm gevoelig is, dan krijgt ie sowieso wel messen naar hem geworpen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef roos94 het volgende:
Maar voor de mannen is het misschien nog wel erger... Een Ramp!
pardon?
ik zal jou even een paar dagen 24 uur lang met mesjes in je buik steken, dan zullen we kijken of het voor mannen erger is
dan ga je even uit de buurt van je vriendin. als vrouw zijnde kun je niet even van je buik weglopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, als zijn vriendin enorm gevoelig is, dan krijgt ie sowieso wel messen naar hem geworpen.
Hou je bakkes joh, mijn ex smeet altijd met vazen naar mij toen ik een 'verkeerde' opmerking maakte. Ons pijn is groter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef roos94 het volgende:
pardon?
ik zal jou even een paar dagen 24 uur lang met mesjes in je buik steken, dan zullen we kijken of het voor mannen erger is
Je hapt wel lekker, ongesteld zeker?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef roos94 het volgende:
pardon?
dan kan je toch naar een andere plek gaan joh mongolquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hou je bakkes joh, mijn ex smeet altijd met vazen naar mij toen ik een 'verkeerde' opmerking maakte. Ons pijn is groter.
Handig en makkelijk als je samenwoont.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
dan ga je even uit de buurt van je vriendin. als vrouw zijnde kun je niet even van je buik weglopen.
Ik denk niet dat de moodswings door hormonen bij iedere vrouw hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
Dan heb je er net één die er echt niet mee om kan gaan denk ik.
Oh juist ja, en als je wordt beroofd zegt de politie tegen jou 'ja dan had je naar een andere plek moeten gaan'. Echt tyfusdom ben jij, jezus christusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
dan kan je toch naar een andere plek gaan joh mongol
Zijn ze ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de moodswings door hormonen bij iedere vrouw hetzelfde zijn.
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef roos94 het volgende:
pardon?
mesjes in je buikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef roos94 het volgende:
pardon?
Dan ben je een uitzondering. Voor normale vrouwen is het wat kramp meer niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
http://www.endometriose.nl/endometriose/index.php
vind je dat ook aanstellen? lees maar eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |