Nou, als zijn vriendin enorm gevoelig is, dan krijgt ie sowieso wel messen naar hem geworpen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef roos94 het volgende:
Maar voor de mannen is het misschien nog wel erger... Een Ramp!
pardon?
ik zal jou even een paar dagen 24 uur lang met mesjes in je buik steken, dan zullen we kijken of het voor mannen erger is
dan ga je even uit de buurt van je vriendin. als vrouw zijnde kun je niet even van je buik weglopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, als zijn vriendin enorm gevoelig is, dan krijgt ie sowieso wel messen naar hem geworpen.
Hou je bakkes joh, mijn ex smeet altijd met vazen naar mij toen ik een 'verkeerde' opmerking maakte. Ons pijn is groter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef roos94 het volgende:
pardon?
ik zal jou even een paar dagen 24 uur lang met mesjes in je buik steken, dan zullen we kijken of het voor mannen erger is
Je hapt wel lekker, ongesteld zeker?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef roos94 het volgende:
pardon?
dan kan je toch naar een andere plek gaan joh mongolquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hou je bakkes joh, mijn ex smeet altijd met vazen naar mij toen ik een 'verkeerde' opmerking maakte. Ons pijn is groter.
Handig en makkelijk als je samenwoont.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
dan ga je even uit de buurt van je vriendin. als vrouw zijnde kun je niet even van je buik weglopen.
Ik denk niet dat de moodswings door hormonen bij iedere vrouw hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
Dan heb je er net één die er echt niet mee om kan gaan denk ik.
Oh juist ja, en als je wordt beroofd zegt de politie tegen jou 'ja dan had je naar een andere plek moeten gaan'. Echt tyfusdom ben jij, jezus christusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
dan kan je toch naar een andere plek gaan joh mongol
Zijn ze ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de moodswings door hormonen bij iedere vrouw hetzelfde zijn.
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef roos94 het volgende:
pardon?
mesjes in je buikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef roos94 het volgende:
pardon?
Dan ben je een uitzondering. Voor normale vrouwen is het wat kramp meer niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
http://www.endometriose.nl/endometriose/index.php
vind je dat ook aanstellen? lees maar eens.
maar het is dus niet altijd aanstellen, want als je flauwvalt v/d pijn kan dat sowieso geen aanstellen meer zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering. Voor normale vrouwen is het wat kramp meer niet.
Als je urine van een krab over je buik zal smeren verminderd dat de pijn heb ik gehoordquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
http://www.endometriose.nl/endometriose/index.php
vind je dat ook aanstellen? lees maar eens.
Oftewel je bent ooit flauwgevallen .............zoveel bloed verlies je niet hoor.......quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
maar het is dus niet altijd aanstellen, want als je flauwvalt v/d pijn kan dat sowieso geen aanstellen meer zijn
Dan had je dat gewoon normaal moeten schrijven i.p.v. je 24 mesjes alsof dat algemeen zo is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
maar het is dus niet altijd aanstellen, want als je flauwvalt v/d pijn kan dat sowieso geen aanstellen meer zijn
Ik heb hier ervaring mee. 10/10 zou deze aanbeveling nog eens opvolgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je urine van een krab over je buik zal smeren verminderd dat de pijn heb ik gehoord
ik heb bloedarmoede gekregen toen ik begon met menstrueren, en je bent een man, dus hoe kan je dat weten?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Oftewel je bent ooit flauwgevallen .............zoveel bloed verlies je niet hoor.......
quote:Maar voor de mannen is het misschien nog wel erger... Een Ramp!
Ik had al bloedarmoede, wat is je punt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik heb bloedarmoede gekregen toen ik begon met menstrueren, en je bent een man, dus hoe kan je dat weten?
Ik leef al langer met vrouwen samen dan jij uberhaupt menstrueert.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik heb bloedarmoede gekregen toen ik begon met menstrueren, en je bent een man, dus hoe kan je dat weten?
1e ongestelde vrouw gespot.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
dan kan je toch naar een andere plek gaan joh mongol
Nou meid gefeliciteerd wat ben je zieligquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:10 schreef roos94 het volgende:
ieder mens is anders he. als ik ongesteld ben kan ik soms nieteens rechtop staan van de pijn, terwijl ik dan echt al 5/6 ibruprofen heb genomen, en dat is echt géén overdrijving. [ je gaat niet zomaar voor niks niet mee op vakantie naar portugal omdat je maar 'een klein beetje' pijn ehbt ] .
Zit je niet aan de pil dan dat je er zo'n last van hebt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:10 schreef roos94 het volgende:
ieder mens is anders he. als ik ongesteld ben kan ik soms nieteens rechtop staan van de pijn, terwijl ik dan echt al 5/6 ibruprofen heb genomen, en dat is echt géén overdrijving. [ je gaat niet zomaar voor niks niet mee op vakantie naar portugal omdat je maar 'een klein beetje' pijn ehbt ] .
nee maar wel beetje respect en niet zeggen dat mannen het moeilijker hebben dan vrouwen want jij hebt dat nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou meid gefeliciteerd wat ben je zieligmoeten we nu allemaal 'awwwww wat zielig' gaan neerzetten of wat wil je hiermee bereiken ?
nee, pas als ik 18 ben mag ik dat van me ma.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Zit je niet aan de pil dan dat je er zo'n last van hebt?
Nou dan heb jij nog nooit met je lul tussen de deur gezetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee maar wel beetje respect en niet zeggen dat mannen het moeilijker hebben dan vrouwen want jij hebt dat niet
Want jij wordt ook altijd 24 uur lang met mesjes in je buik gestoken? Lijkt me nogal een kromme vergelijkingquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef roos94 het volgende:
pardon?
Wel als een man met jou zou moeten leven.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee maar wel beetje respect en niet zeggen dat mannen het moeilijker hebben dan vrouwen want jij hebt dat niet
Ik voel je pijn, broquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou dan heb jij nog nooit met je lul tussen de deur gezeten
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
oh, gebeurd dat iedere maand een paar dagen lang? dan je doe wel iets verkeerdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou dan heb jij nog nooit met je lul tussen de deur gezeten
Waar slaat dat dan op?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee, pas als ik 18 ben mag ik dat van me ma.
zou het ook nu al willen, maar moet nog even wachten. iig niet heel lang meer, ben bijna 18, in november.quote:
Wat?!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee, pas als ik 18 ben mag ik dat van me ma.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
zou het ook nu al willen, maar moet nog even wachten. iig niet heel lang meer, ben bijna 18, in november.
Gut o gut, je probeert je punt wel heel erg duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
oh, gebeurd dat iedere maand een paar dagen lang? dan je doe wel iets verkeerd
nee, niet voor dat, maar mn moeder denkt dat je er ook dikker van kan worden en er ziek van worden, omdat zij dat ook werd toen ze mijn leeftijd had.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:14 schreef Beach het volgende:
[..]en je moeder denkt zeker dat het puur anticonceptie is
lijkt me juist dat jij er veel baat bij hebt
Want pillen zijn ook niet veranderd in 30 jaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee, niet voor dat, maar mn moeder denkt dat je er ook dikker van kan worden en er ziek van worden, omdat zij dat ook werd toen ze mijn leeftijd had.
Jouw moeder heeft ook niet het zwarte garen uitgevonden he?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee, niet voor dat, maar mn moeder denkt dat je er ook dikker van kan worden en er ziek van worden, omdat zij dat ook werd toen ze mijn leeftijd had.
wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft ook niet het zwarte garen uitgevonden he?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb je weleens gepraat over de pijn die je hebt met haar?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:16 schreef roos94 het volgende:
tsja, ik kan het ook niet helpen. ik heb er wel aan gedacht om het stiekem te halen, dokter heeft geheimhoudingsplicht maar het komt dan wel op de rekening die thuis komt.
nee, niet echt. beetje beschamend ;pquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je weleens gepraat over de pijn die je hebt met haar?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee, niet echt. beetje beschamend ;p
Als jij pijn minder erg vindt dan een 'beschamend' gesprekje over dat jouw menstruatie niet echt normaal is, be my guest.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit, maar dan vervalt ook het zeikrecht.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij pijn minder erg vindt dan een 'beschamend' gesprekje over dat jouw menstruatie niet echt normaal is, be my guest.
seks voor het huwelijk doen wij sowieso niet, maar bij ons praat je gewoon niet over zulke dingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo is het beschamend? Lijkt me juist goed om het daar eens over te hebben.
Of zit je nog op die leeftijd dat je niet over seks durft te praten met je ouders?
als het echt voelt alsof er messen in je steken zal ze dat toch wel merken neem ik aanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik denk juist van wel en dat ze daar hun kousen van maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft ook niet het zwarte garen uitgevonden he?
Ik denk dat je ma het liever van je hoort dan dat je het achterhoudt voor haar en ze je een keer nokkie in de badkamer ziet liggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
seks voor het huwelijk doen wij sowieso niet, maar bij ons praat je gewoon niet over zulke dingen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk juist van wel en dat ze daar hun kousen van maken.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk juist van wel en dat ze daar hun kousen van maken.
Het is te merken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
seks voor het huwelijk doen wij sowieso niet, maar bij ons praat je gewoon niet over zulke dingen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:25 schreef Beach het volgende:
Roos? Ben je flauwgevallen nu dat je niet reageert?
wat doe ik verkeerd dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:30 schreef kingtoppie het volgende:
Roos je bent puber, gedraag je is naar je leeftijd en niet als een kind van 12.
ik kan het prima zelf betalen, helaas komt het ook thuis op zo'n zorg rekening te staan, en die leest mijn moeder altijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:29 schreef Beach het volgende:
Ga dan naar de huisarts. En betaal het zelf, ik neem aan dat je op je 17e wel bijbaantje hebt.
PRAAT DAN MET HAARquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik kan het prima zelf betalen, helaas komt het ook thuis op zo'n zorg rekening te staan, en die leest mijn moeder altijd.
Nee, bespreek het hele verhaal met je huisarts. Er zijn ook andere pijnstillers trouwens die zich specifiek richten op menstruatiepijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik kan het prima zelf betalen, helaas komt het ook thuis op zo'n zorg rekening te staan, en die leest mijn moeder altijd.
Hoe heeft ze je dan laten weten dat je pas aan de pil mag op je 18e? Met rooksignalen of een telegram of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
In haar geval (ik vermoed zwaar christelijk) zit dat er niet zo snel in.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
Weetje daarom is die pubertijd zo belangrijk, om je lekker af te zetten tegen je ouders zodat ze je verdomme is een keer met rust laten en je eigen gang laten gaan en geen domme dingen voor je beslissen zoals niet de pil nemen.
tsja its just how i am, wil me moeder ook niet belasten met mijn problemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:38 schreef Staal het volgende:
Als je het zelf kunt betalen komt het sowieso niet op je zorgrekening.
Maar ik snap niet dat je je niet wat rebelser durft op te stellen door het bespreekbaar te maken i.p.v. kniezen op je kamer.
....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
tsja its just how i am, wil me moeder ook niet belasten met mijn problemen.
Dan kies je er dus voor om te "sterven van de pijn". Jouw keuze, maar ga dan geen slachtoffer uithangen van een situatie waar je zelf voor kiest.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet komen zeuren wanneer het tegenzit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik mag zovaak als ik wil?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het wel lief van mama en papa dat je gewoon op internet mag
Hoeveel tijd heb je nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |