Eigenlijk snap ik het welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En hoe weet jij nou zo zeker dan dat de rekening niet alsnog naar ze gestuurd wordt?
Ik snap dat calimero-gedrag nooit, waar komt dat toch vandaan? Voel je je echt achtergesteld door wat er allemaal wel en niet gedaan is?
Lastig dat er mensen zijn die zich ermee denken te moeten bemoeien, in plaats van een beetje respect en medeleven te tonen en verder rustig af te wachten.quote:
Nogmaals, ik geloof dat ik voldoende mijn punt heb gemaakt. Ik gaf ook aan dat ik het ook niet netjes vond om het naar buiten te brengen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lastig dat er mensen zijn die zich ermee denken te moeten bemoeien, in plaats van een beetje respect en medeleven te tonen en verder rustig af te wachten.
Dus al die andere deskundigen praten ook onzin?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij is niet de behandeld arts, dus het is per definitie onzin wanneer 'ie zich uitlaat over de medische toestand van de patiënt.
Iedereen denkt tegenwoordig dat 'ie zelf minstens net zo belangrijk is als de koningin. Dat is het probleem.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:47 schreef Falco het volgende:
Die negatieve geluiden telkens he. Zoals 'alleen omdat het een prins is, zijn ze 50 minuten wezen reanimeren, bij mij zouden ze allang gestopt zijn' of 'ik kan me er niet druk om maken, moet ie maar niet buiten de piste skiën' of euh klachten dat belastinggeld aan de behandeling van Friso besteed wordt. Waar komen die negatieve geluiden vandaan? Is het een vorm van afgunst? Een gebrek aan empathie?
journalisten die geen onderzoeksjournalistiek meer doen maar wel hele dagen als een roddeljournalist beatrix en aanhang stalken, dat is wat er mis isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Iedereen denkt tegenwoordig dat 'ie zelf minstens net zo belangrijk is als de koningin. Dat is het probleem.
Ja, absoluut. De relevantie van bv zo'n arts gisteren weer in DWDD die komt vertellen hoe het loopt met comapatiënten is echt 0,0. Gênant gewoon.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:52 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dus al die andere deskundigen praten ook onzin?
Ja, en Matthijs maar drammen hoe het nou precies met Friso zat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:54 schreef Tijn het volgende:
Ja, absoluut. De relevantie van bv zo'n arts gisteren weer in DWDD die komt vertellen hoe het loopt met comapatiënten is echt 0,0. Gênant gewoon.
Kul. Die man hield duidelijk afstand van het individuele geval van Friso. Hij gaf een veel bredere uitleg en was volstrekt helder en integer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, absoluut. De relevantie van bv zo'n arts gisteren weer in DWDD die komt vertellen hoe het loopt met comapatiënten is echt 0,0. Gênant gewoon.
Die arts liet zich daar niet in rommelen. Zo wijs als hij was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en Matthijs maar drammen hoe het nou precies met Friso zat.
en toch kun je je afvragen in wat voor kut land we leven als dit is wat mensen wekenlang bezighoudt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kul. die man hield duidelijk afstand van het indivuduele geval van Friso. Hij gaf een veel bredere uitleg en was volstrekt helder en integer.
Het verraste mij ook moet ik je zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en toch kun je je afvragen in wat voor kut land we leven als dit is wat mensen wekenlang bezighoudt.
Misschien om bij de familie te zijn? Of omdat hij dat dorpje al goed kent en ook veel mensen daar kent en er vanaf zijn jeugd komt, omdat hij van het gebied houdt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Aan de andere kant: als je je al hebt teruggetrokken uit dat circus (zoals de patiënt gedaan heeft), waarom ga je dan toch naar Lech en niet in de Pyreneeën skiën?
Dat was echt een pijnlijk irriterend gesprekquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:47 schreef Falco het volgende:
Die negatieve geluiden telkens he. Zoals 'alleen omdat het een prins is, zijn ze 50 minuten wezen reanimeren, bij mij zouden ze allang gestopt zijn' of 'ik kan me er niet druk om maken, moet ie maar niet buiten de piste skiën' of euh klachten dat belastinggeld aan de behandeling van Friso besteed wordt. Waar komen die negatieve geluiden vandaan? Is het een vorm van afgunst? Een gebrek aan empathie?
Maar omdat 'ie niks kon en wilde zeggen over de toestand van Friso, was zijn hele verschijning daar dus ook irrelevant.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kul. die man hield duidelijk afstand van het indivuduele geval van Friso. Hij gaf een veel bredere uitleg en was volstrekt helder en integer.
1) Alleen Beatrix, W-A en Maximá krijgen staatsgeld. Dus Mabel, Constantijn, Laurentien en alle kinderen moeten hun eigen geld verdienen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb vooral medelijden met Beatrix (als persoon, niet als koningin) en de kinderen van Friso (als persoon, niet als prinsesjes). Ik had een jaar geleden een familielid in het ziekenhuis liggen en ik weet niet of ik me zou kunnen inhouden als ik me door een haag van fotografen moet worstelen om bij mijn familie te komen. Wel is dat het risico van het vak. Als je geheel leeft van belastinggelden, dan heeft de belastingbetaler recht op volledige informatie.
Aan de andere kant: als je je al hebt teruggetrokken uit dat circus (zoals de patiënt gedaan heeft), waarom ga je dan toch naar Lech en niet in de Pyreneeën skiën?
matthijs is altijd pijnlijk om te zien.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat was echt een pijnlijk irriterend gesprek
Doet dat er iets toe? Volgens mij staat er in de eed ook iets van dat je ook je mond houdt over alles met een enigzins vertrouwelijk karakter, als neurochirurg heb je toch wel enige hersencapaciteit waarmee je kan bedenken dat je dit soort informatie niet naar buiten dient te brengen. Het was zijn plaats niet, en dat wist hij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, onzin. Hij kan het wel degelijk uit de eerste hand hebben gehad.
Omdat de rest van dat circus wel je familie is en het leuk is met elkaar op te trekken. Omdat het feit dat je je hebt terug moeten trekken uit het circus (want het was Balkenende die de wet niet in wilde dienen, niet Friso en Mabel die dat niet wilden!), niet betekent dat je vrij bent van media-aandacht en het uurtje mediacircus op de piste je de rest van de tijd de mogelijkheid geeft een 'normaal' leven te leiden met je gezin zonder hordes fotografen, omdat die zich moeten conformeren aan de mediacode.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Irritante eikel. Net als P&W, heel de tijd door blijven drammen over irrelevante zaken om maar 'goede tv te maken'. WC papier journalisme...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als het gaat om andere onderwerpen dan, dan is het minder storend omdat het niet de gezondheid van mensen aangaat? Overal wordt over geblaat in de media. Voetbal, politiek, geneeskunde, auto's, criminaliteit enzovoort.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelijkheid bestaat niet. Dat vinden mensen moeilijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Iedereen denkt tegenwoordig dat 'ie zelf minstens net zo belangrijk is als de koningin. Dat is het probleem.
Punt had ik al gemaakt. Inhoud vs. stijl....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Doet dat er iets toe? Volgens mij staat er in de eed ook iets van dat je ook je mond houdt over alles met een enigzins vertrouwelijk karakter, als neurochirurg heb je toch wel enige hersencapaciteit waarmee je kan bedenken dat je dit soort informatie niet naar buiten dient te brengen. Het was zijn plaats niet, en dat wist hij.
Waarom? De interesse is niet per se negatief. Het houdt mensen bezig en nieuwsgierigheid is geen slechte eigenschap.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en toch kun je je afvragen in wat voor kut land we leven als dit is wat mensen wekenlang bezighoudt.
In Lech wordt de familie doorgaans met rust gelaten en ze komen er o.a. daardoor al zo lang. Maar als je eerlijk bent zijn er veel betere gebieden om in de luwte te skiën.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien om bij de familie te zijn? Of omdat hij dat dorpje al goed kent en ook veel mensen daar kent en er vanaf zijn jeugd komt, omdat hij van het gebied houdt?
Wie zegt dat ze hun eigen geld verdienen? Ik kan niet kijken in de financiële keuzes van de familie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:00 schreef Jojoke het volgende:
[..]
1) Alleen Beatrix, W-A en Maximá krijgen staatsgeld. Dus Mabel, Constantijn, Laurentien en alle kinderen moeten hun eigen geld verdienen.
2) Het is een hechte familie, dus als iedereen daar gaat skiën, waarom zou hij niet komen opdagen alleen omdat hij geen KH-lid meer is?
Ik kan je punt even niet rijmen dan met je 'Tulleken heeft niets verkeerd gezegd'-opmerking. Elk woord over deze patient was te veel, ook al zat hij er inhoudelijk op dat moment niet perse naast (wat ik niet vind, maar goed).quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Punt had ik al gemaakt. Inhoud vs. stijl....
Mensen halen gelijkheid en gelijkwaardigheid door elkaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelijkheid bestaat niet. Dat vinden mensen moeilijk.
Ze hebben banen. Doorgaans verdien je daar geld mee. Of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze hun eigen geld verdienen? Ik kan niet kijken in de financiële keuzes van de familie.
Dat zegt toch helemaal niks. Ja ze hebben banen, maar wie zegt dat ze die nodig hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze hebben banen. Doorgaans verdien je daar geld mee. Of wat bedoel je?
Ah, zo bedoel je. Ja, geen idee eigenlijk. Dat kan best voor de vorm zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:19 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat zegt toch helemaal niks. Ja ze hebben banen, maar wie zegt dat ze die nodig hebben.
Er gaat geen geld van de overheid naar Friso en Mabel. Dat is een feit. Hoe ze het verder financieel regelen mogen ze zelf weten lijkt me, net als iedereen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:19 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat zegt toch helemaal niks. Ja ze hebben banen, maar wie zegt dat ze die nodig hebben.
Die Matthijs moeten ze eens flink op zn bakkes rammen. Wat een irritante klote interviewer is dat zegquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar gaat het me ook niet om. Dat die baantjes voor de vorm zijn. Ik wil best geloven dat een Friso een intelligent persoon is die zijn talenten wil gebruiken en beoordeeld wil worden op zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, zo bedoel je. Ja, geen idee eigenlijk. Dat kan best voor de vorm zijn inderdaad.
Ze krijgen in ieder geval geen geld van het Rijk en hebben allemaal een baan (behalve de kinderen natuurlijk).quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze hun eigen geld verdienen? Ik kan niet kijken in de financiële keuzes van de familie.
Ik dacht dat Bernhard (van Margriet) de rijkste was?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Friso verdiende jarenlang zijn eigen geld en dat was niet gering. Kan goed zijn dat hij als individu de rijkste der Oranjes is.
Ik denk niet dat die beste man nog in staat is om te pinnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bernhard (van Margriet) de rijkste was?
Volgens mij is die nog springlevendquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die beste man nog in staat is om te pinnen.
Bernhard jr, niet die ouwe schuimsmarcheerder.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die beste man nog in staat is om te pinnen.
Nou, ik heb mijn mening inmiddels herzien. Voortschrijdend inzichtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Tulleken heeft imo niks verkeerds gezegd.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vond de column van Youp in de NRC wel leuk
quote:Friso
Sinds 2011 is Prins Friso werkzaam als CFO (Chief Financial Officer) bij URENCO in Stoke Poges, Buckinghamshire, Engeland.
Mabel
Sinds 2008 is Prinses Mabel de CEO van The Elders, bestaande uit een groep eminente personen die willen bijdragen aan oplossingen voor enkele van de mondiale uitdagingen van dit moment.
Constantijn
Prins Constantijn werkt sinds 2010 voor het Kabinet van Eurocommissaris mevrouw drs. N. Kroes met als portefeuille Digitale Agenda.
Laurentien
In mei 2004 werd op haar initiatief de Stichting Lezen en Schrijven opgericht waarvan de Prinses bestuursvoorzitter is. Sinds 1 februari 2011 is de Prinses voorzitter van de High Level Group on Literacy van de Europese Commissie.
Maurits
Per mei 2006 is Prins Maurits zelfstandig ondernemer met een bedrijf genaamd The Source.
Marilené
Prinses Marilène werkt sinds 2006 bij het Rijksmuseum in Amsterdam op de afdeling Development.
Bernhard
Na zijn afstuderen bleef de Prins zelfstandig ondernemer en werd mede-oprichter van Shop.nl en Clockwork. Momenteel is de Prins, als lid van het managementteam, verantwoordelijk voor het op de markt zetten en uitbreiden van Levi9 Global Sourcing. Levi9 houdt zich bezig met IT-dienstverlening. Daarnaast is de Prins partner bij VondelCapital in Amsterdam.
Annette
Prinses Annette werkt in de gehandicaptenzorg bij de Stichting AGO/Cordaan te Amsterdam.
Pieter-Christiaan
Sinds begin 2010 is Prins Pieter-Christiaan werkzaam als CEO van AGT Netherlands.
Anita
Prinses Anita werkt als zelfstandig ondernemer.
Floris
Prins Floris is sinds 2011 als director werkzaam bij KPMG Corporate Finance.
Aimée
Sinds 2010 is Prinses Aimée werkzaam voor de ANWB (marketing en sales) op het hoofdkantoor in Den Haag.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vond de column van Youp in de NRC wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |