Wat dacht je van de erfenis van Opa en Oma?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer: Friso en Mabel krijgen helemaal niks van het Rijk.
Wat een gemekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:37 schreef Pugg het volgende:
[..]
Wat dacht je van de erfenis van Opa en Oma?
Hoe kwamen die aan hun poen!!!
Hij kan nou wel voor een WAO uitkering op neem ik aan .quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer: Friso en Mabel krijgen helemaal niks van het Rijk.
Lekker belangrijk in een topic als dit.... De mensen die het meeste mekkeren over de onrechtmatige poen van anderen doen er veelal zelf het minste voor om zelf eea te vergaren. Enkel maar klagen hoe oneerlijk het is dat een ander iets krijgt wat zij zelf niet hebben. Het feit dat je je daar al druk om kunt maken zegt altijd een hoop over je eigen doelen in je leven....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:37 schreef Pugg het volgende:
[..]
Wat dacht je van de erfenis van Opa en Oma?
Hoe kwamen die aan hun poen!!!
Hoeveel geld ze toch hebben, ik zou niet zo snel met ze willen ruilenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:52 schreef Samson het volgende:
[..]
Lekker belangrijk in een topic als dit.... De mensen die het meeste mekkeren over de onrechtmatige poen van anderen doen er veelal zelf het minste voor om zelf eea te vergaren. Enkel maar klagen hoe oneerlijk het is dat een ander iets krijgt wat zij zelf niet hebben. Het feit dat je je daar al druk om kunt maken zegt altijd een hoop over je eigen doelen in je leven....
als hij zijn zaakjes goed geregeld heeft welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:49 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Hij kan nou wel voor een WAO uitkering op neem ik aan .
Terwijl hij in het buitenland werkzaam was? Ik denk het niet, eigenlijk....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:49 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Hij kan nou wel voor een WAO uitkering op neem ik aan .
Volgens de regels heb je helemaal gelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat medische gegeven had gewoon niet naar buiten gebracht mogen worden.
Idd, alsof geld hier wat uitmaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel geld ze toch hebben, ik zou niet zo snel met ze willen ruilen
Ik ook niet....gewoon vrij kunnen leven zonder al die aandacht is onbetaalbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel geld ze toch hebben, ik zou niet zo snel met ze willen ruilen
Goed om dit te lezen, hoe triest de aanleiding ook is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:11 schreef Poeke het volgende:
Rust is teruggekeerd bij ziekenhuis Innsbruck
Laatste update: 25 februari 2012 14:05 info
INNSBRUCK - De rust is zaterdag teruggekeerd bij de universiteitskliniek van het Landeskrankenhaus in Innsbruck, waar prins Friso is opgenomen.
Alle media hebben de boel opgebroken. De satellietwagens van televisiestations, die er vrijdagavond nog stonden, zijn vertrokken.
De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) verzocht journalisten de privacy van de koninklijke familie te respecteren, zodat zij het trieste nieuws over de gezondheidssituatie van Friso kan verwerken. De media, ook de Oostenrijkse, lijken zich hieraan te houden
http://www.nu.nl/prins-fr(...)nhuis-innsbruck.html
Nou, dat is mooi.
We zullen het nog wel een keer horen als hij verplaatst gaat worden, naar Londen bijvoorbeeld. En dan zal het maanden, wellicht jaren stil blijven...quote:
Dat constant vasthouden aan zo'n bijnaampje als Vriezer is echt iets voor kinderen op de lagere school Matador. Vreemd ook dat deze gewoonte vooral door tegenstanders wordt gebezigd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:49 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind de ophef nogal overdreven juist. Wat heeft prins Vriezer eigenlijk gepresteerd?
Erg voor de nabestaanden, maar het massale gekwijl van het Nederlandse volk...
En ik heb geen reet met "de samenleving" te maken. En zij niet met mij.
Friso heeft meer gepresteerd dan ik, en waarschijnlijk ook veeeeeeeeel meer dan jij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:49 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind de ophef nogal overdreven juist. Wat heeft prins Vriezer eigenlijk gepresteerd?
Constant? Het is de 1e keer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat constant vasthouden aan zo'n bijnaampje als Vriezer is echt iets voor kinderen op de lagere school Matador. Vreemd ook dat deze gewoonte vooral door tegenstanders wordt gebezigd.
Het is geen gekwijl, het is geconfronteerd worden met een nare situatie en daar oprecht compassie voor voelen. Als ik hoor dat dit gebeurt met iemand in de buurt, iemand die ik regelmatig op straat groet, dan zou ik het op precies dezelfde manier volgen.
Het is vreemd dat mensen die de kwaliteit bezitten om compassie te voelen voor iemand die ze niet goed kennen, daarvan beschuldigd worden door mensen die die kwaliteit niet bezitten. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.
Werken voor de boeven van Goldman Sachs bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Friso heeft meer gepresteerd dan ik, en waarschijnlijk ook veeeeeeeeel meer dan jij.
Massahysterie boeit me inderdaad. Identificatie met publieke figuren ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:06 schreef Samson het volgende:
Pfff, mensen die die ophef allemaal zo erg vinden. Als het je niets interesseert zoek je ook niet dit soort topics op lijkt me, dus het boeit je zeker wel.
Dit zegt meer over jou. Het geeft aan dat jij alleen iets kunt voelen voor bekenden. Je kunt het anderen niet kwalijk nemen dat ze over meer emotionele capaciteit beschikken dan jij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Constant? Het is de 1e keer.
Ik heb compassie met de mensen die ik liefheb. De rest kan me eerlijk gezegd gestolen worden.
Zo'n prinsje al helemaal. Monarchistische blaat.
De manier waarop is erg, het lijden. Maar een verkouden vriend vind ik erger dan een comateuze prins.
Het is een interessante zaak vanuit medisch perspectief, dat wel.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werken voor de boeven van Goldman Sachs bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |