Tuurlijk, maar mei duurt niet zo lang meerquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Al is het in juli, dan is het nog steeds een leuk cadeautje voor mezelf! Ik noem het dan gewoon een verlaat verjaardagscadeautje (natuurlijk niet een vroegtijdig want dan krijg ik niets meer op m'n verjaardag)
Op konijnen jagen met kanonnen?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:17 schreef Rivalo het volgende:
Engineer en Ranger lijken mij ook leuk.
Die engineer is soms zo fucking lomp. Als je een konijn aanvalt is het enigste wat je ziet een bos wol en een enorme steekvlam.
Waarom niet? Vlammenwerper lijkt me ook wel leukquote:Op maandag 27 februari 2012 15:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Op konijnen jagen met kanonnen?
Sweet Pea Rangerquote:Op maandag 27 februari 2012 14:05 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Human Ranger. Ben er alleen nog niet helemaal uit qua naam...
Heerlijk, net in m'n tentamenperiode. Load test is wel positief (waarschijnlijk veel uitnodigingen)quote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef Lamabal het volgende:
Guild Wars 2’s next closed beta test is scheduled for late-March and will provide players with an opportunity to experience its deep RPG game elements, epic World v.. World battles and inviting social gameplay while helping the team load test the servers.
http://www.mmorpg.com/dis(...)te-March.htm#4785535
https://twitter.com/#!/GuildWars2/status/174163356029157376quote:Hi folks, just to confirm, the sign ups last week are for a chance at the next (end of march) and following beta events for #GuildWars2 ~AT
Op basis hiervan heb ik besloten om GW2 niet meer aan te schafffenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:15 schreef Wii-Style het volgende:
Het lijkt erop dat we net als bij Guild Wars 1 schijt STEM ACTEREN krijgen...
"I can outrun a centaur!"
Erger kan bijna niet.
Ik denk dat ik er ook maar van af zie dan...quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:02 schreef LinQ het volgende:
[..]
Op basis hiervan heb ik besloten om GW2 niet meer aan te schafffen
Als jij er mee kapt ben ik ook weg...quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook maar van af zie dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |