Op basis hiervan heb ik besloten om GW2 niet meer aan te schafffenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:15 schreef Wii-Style het volgende:
Het lijkt erop dat we net als bij Guild Wars 1 schijt STEM ACTEREN krijgen...
"I can outrun a centaur!"
Erger kan bijna niet.
Ik denk dat ik er ook maar van af zie dan...quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:02 schreef LinQ het volgende:
[..]
Op basis hiervan heb ik besloten om GW2 niet meer aan te schafffen
Als jij er mee kapt ben ik ook weg...quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook maar van af zie dan...
Je moest eens weten hoeveel tijd ik heb besteed aan kankeren op overpowered builds. Niks dat zoveel genoegdoening geeft als zeikenquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:36 schreef Holy_Goat het volgende:
ik bedoel je hebt toch godverdomme ook jaren GW1 gedaan zonder zeiken :|
Hey, da's handig! Hoef je niet van je plaats af en toch een hele serie rooie puntjes kwijt!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:52 schreef trancethrust het volgende:
+ Tactische multiplayer combat
- Teamleden die van meer dan 2 groepen aggro trekken en vervolgens wegrennen
Hopelijk nog steeds van toepassing in GW2
Handig mits je team het aankan inderdaad --> pas aggro trekken als de party leader het zegtquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:31 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Hey, da's handig! Hoef je niet van je plaats af en toch een hele serie rooie puntjes kwijt!
"Oeps, dat waren drie groepen...."
Op het moment ben ik veel aan het vanquishen met een alliance member. Dus met z'n tweeën. Dan zijn we zo aan het kletsen (met elkaar en met de rest van de alliance) dat we de vanquish soms een beetje "slordig" uitvoerenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:43 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Handig mits je team het aankan inderdaad --> pas aggro trekken als de party leader het zegt![]()
Maar blijft mooi al die dingen meegemaakt in cooperative mode
In sommige opzichten is het misschien nog erger dan in GW1 want "I can outrun a centaur!" gilt je elementalist elke keer als je die speed boost toepast. LEUK IS DAT.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:42 schreef AMDB het volgende:
Overigens heb ik geen idee wat er mis was met de voice acting in GW1, of waar Wii-Style het überhaupt over heeft...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:55 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
In sommige opzichten is het misschien nog erger dan in GW1 want "I can outrun a centaur!" gilt je elementalist elke keer als je die speed boost toepast. LEUK IS DAT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |