Ze weten die tan-codes niet dus als je op je spaar zet kunnen ze er nooit bij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goede tip wel, nooit bij stilgestaan om dat ooit eens te doen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:49 schreef GalgenRad het volgende:
ik vind het niet gek dat je geskimmed bent TS, je kan niet eens schrijven en rekenen
[..]
maar is eigenlijk: 929,75
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, zou ook wel kunnen. Ik zit in een blinde razernij ja, dan mag dat.
alsof hij sex heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:49 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
neukt dat lekker? een briefje van 5?
Hahaha, homoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
bedankt ts, vanavond lekker feesten hier in el segundo
Da's wel handig ja, ik kan gewoon onder me in dat matras graaien om te betalen na het neuk0n.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:49 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
neukt dat lekker? een briefje van 5?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Socios het volgende:
Sowieso pinnen._!
Ik betaal in winkels alles cash.
ach, de ene stopt zijn leuter in een gat in zijn matras vol met briefjes van 5, de ander neukt een warme appeltaartquote:
Wel? Ik typte die getallen gewoon in @ Windows rekenmachinequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Tis geen 9honderd nog wat, 't is wel degelijk boven de 1000 hoor galgenrad.
Geen flauw idee man, geen flauw ideequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:51 schreef Keiichi het volgende:
Hoe kan dat? Er wordt toch nergens meer een magneetstrip gebruikt?!?
Ik kom uit op 1029,75 ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel? Ik typte die getallen gewoon in @ Windows rekenmachine. Niet nagerekend ofzo.
Dan zijn we volgens mij flink voorgelogen over die chip danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen flauw idee man, geen flauw idee.
Maar voor die tijd kan je nog zat hoeren neuken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:53 schreef MichaelScott het volgende:
zowieso denken dat je geld nog iets waard is na 21 december 2012_!!
3 vrienden van mij zijn de afgelopen maand ook geskimd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:54 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dan zijn we volgens mij flink voorgelogen over die chip dan![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Tis geen 9honderd nog wat, 't is wel degelijk boven de 1000 hoor galgenrad.
Een beetje rustig aan, die mensen doen ook maar hun werk en moeten aan het einde van de maand net als jij en ik ook gewoon rondkomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:49 schreef Sooph het volgende:
is mij ook overkomen drie weken geleden, vuile honden
Ok, danku. Had ik het dus wel gewoon goedquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:54 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
3 vrienden van mij zijn de afgelopen maand ook geskimd.
Thanksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:55 schreef Sinosappel het volgende:
Wtf, zwaar kut.
Kut voor je TS, gelukkig komt het weer goed.
Waarom open je niet een spaarrekening bij Bank of Scotland? 2,95% rente, nu krijg je niks.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel wat meer, hoor. Ik heb juist alles op m'n rekening, loop bijna nooit met contant geld.
Thanks voor de tip, even kijken binnenkortquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom open je niet een spaarrekening bij Bank of Scotland? 2,95% rente, nu krijg je niks.
Was mij trouwens halfjaartje geleden ook overkomen.
Lees het topic, daar staat het in. Het duurde niet lang, maar ik weet het niet precies meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, even kijken binnenkort. Hoelang duurde het bij jou voor je het terug had, dan?
18 Dagen, dan klopt de richtlijn van 10 werkdagen wel ongeveer. Nicequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lees het topic, daar staat het in. Het duurde niet lang, maar ik weet het niet precies meer.
Niet man, van 11 juli t/m 19 juli.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
18 Dagen, dan klopt de richtlijn van 10 werkdagen wel ongeveer. Nice.
Nee man, er staat toch echt 29, en je opende dat topic op 11quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet man, van 11 juli t/m 19 juli.
Mij nazeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
ts is een neger dus die djoekt morgen wel een paar oude omaatjes in Zuid voor wat extra doekoe
Ohjaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man, er staat toch echt 29, en je opende dat topic op 11.
Leven van je creditcard is best duur toch? Wat was je zeg maar kwijt aan extra kosten daardoor?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:14 schreef AndreaW het volgende:
Ik ben twee jaar geleden geskimmed...spelling? voor 2000 euro toen was ik echt wel ziek, het was aantoonbaar en heb het vergoed gekregen, maar zat wel een maand zonder duiten.. Ik heb toen moeten leven van mijn creditcard:(
De normale rente 9% dacht ik zo uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Leven van je creditcard is best duur toch? Wat was je zeg maar kwijt aan extra kosten daardoor?
Per maand/jaar?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:17 schreef AndreaW het volgende:
[..]
De normale rente 9% dacht ik zo uit mijn hoofd.
Spelling wist ik ook niet precies, ik deed maar watquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:14 schreef AndreaW het volgende:
Ik ben twee jaar geleden geskimmed...spelling? voor 2000 euro toen was ik echt wel ziek, het was aantoonbaar en heb het vergoed gekregen, maar zat wel een maand zonder duiten.. Ik heb toen moeten leven van mijn creditcard:(
Per maand denk ik zo te weten uit mijn hoofd.. zal dat even moeten nakijken .. Per jaar zou wel erg goekoop zijn:)quote:
Mazzel pik, ik moest aangifte doen heb ik gedaan was niet zo een probleem daar ik dicht bij de bron zit:) Maar het een maand zonder geld zitten brrr scary.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Spelling wist ik ook niet precies, ik deed maar wat. Die dude die me hielp van ING vertelde alles in één rits, alsof het elk kwartier gebeurd
. Ik krijg een nieuwe pas, een brief met uitleg over dit voorval en binnen 10 werkdagen als het goed is krijg ik het bedrag terug. Hoef in principe zelf helemaal niks te doen
.
Ik vroeg voor de zekerheid of ik nog stappen moest ondernemen, die dude zei van niet. Zal dat tegenwoordig veranderd zijn dan? Hij wist ook te melden dat ze het al door hadden (voor ikzelf dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:20 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Mazzel pik, ik moest aangifte doen heb ik gedaan was niet zo een probleem daar ik dicht bij de bron zit:) Maar het een maand zonder geld zitten brrr scary.
Ik vond het gesprek ook bijna te snel en te duidelijk om waar te zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:25 schreef AndreaW het volgende:
Nou ik ben blij voor je echt, bij mij had het nogal wat voeten in de aarde want het moest eerst mega onderzocht worden.
Dankuquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |