Gewone geldautomaat denk ik. Vermoed dat het op de EUR-campus is gebeurd.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:13 schreef OverRated het volgende:
Was het bij een gewone pinautomaat of in een turkenzaak?
Dat zie je meestal niet, nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Mensen die niet zien dat zo'n halve computer op een geldautomaat zit geplakt
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:15 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb TS geskimd en kreeg ¤500,- , dat was echt fantastisch!
Totaal niet grappig.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:15 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb TS geskimd en kreeg ¤500,- , dat was echt fantastisch!
Marokkanen zijn ook niet te vertrouwen he.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:16 schreef Gulmez het volgende:
ik was ook geskimd in de aldi in ZOETERMEER kreeg alles terug later bleek dat het in een badplaats van marokko deraf weer was gehaaldmaar ik heb alles terug alleen wel een gedoe ..
Contant betalenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:17 schreef Dastan het volgende:
Sowieso maar een keer per maand al het geld dat je nodig hebt voor die maand pinnen, terwijl je de automaat goed inspecteert op eigenaardigheden en je het toetsenbord goed afschermt bij het intypen van je pincode.
Ik betaal altijd contant ja. Ben nog nooit beroofd.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:19 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Contant betalenAls je dan beroofd wordt krijg je het geld - i.t.t. bij skimming - niet terug.
Je lijkt wel een bejaardequote:Op maandag 11 juli 2011 15:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik betaal altijd contant ja. Ben nog nooit beroofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |