SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:54 schreef Bozz187 het volgende:
dit wordt standaard gedraaid als mich en ik het centrum van arnhem in lopen
Kan zo wel ff voor je kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:18 schreef PierreTT het volgende:
Godver, ik krijg die gif-shit niet voor elkaar Nick. Kan iemand een avatar voor mij in elkaar zetten??
![]()
Okido, klein momentje!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan zo wel ff voor je kijken.
Pm maar even.
Nee, vandaag geen tijd gehad, nu werken tot 11, vanavond zuipen, morgenochtend weer wegquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, vandaag geen tijd gehad, nu werken tot 11, vanavond zuipen, morgenochtend weer wegDus volgende week
Jaaaa jajaja ik weet het. Ik smacht ook naar alles en iedereen opblazenquote:
Huh? Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:18 schreef PierreTT het volgende:
Godver, ik krijg die gif-shit niet voor elkaar Nick. Kan iemand een avatar voor mij in elkaar zetten??
![]()
De PC op mijn werk werkt me zwaar hard tegen doordat ie niet twee tabbladen kan openenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh? Zo moeilijk is het toch niet?
Voorlopig maar even zo verder tot de ultragif is gemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh? Zo moeilijk is het toch niet?
Af en toe verandering is wel goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja fuck, nu herken ik je niet meer
thanden flossen mit kontharn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:50 schreef Michhas het volgende:
Kontenlikkers likken mijn bil zo schoon.
Maar als ik dans dan lijkt het gek, en als ik sjans, hou maar op, dan krijg ik negen van de tien keer een stomp op mijn bek. Shit pompt op de track, Ali B, Yes-R en de Brace op de track, dit feest is perfect.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:50 schreef Michhas het volgende:
Kontenlikkers likken mijn bil zo schoon.
Uiteindelijk moet er een gif komen met een visboer, een makreel, een AT-4 en wat ontploffingen trouwensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja fuck, nu herken ik je niet meer
de mijne was een eitje om te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet er een gif komen met een visboer, een makreel, een AT-4 en wat ontploffingen trouwens
Vervang die makreel door een duidelijke makreel en die visboer door een duidelijke visboer en we hebben een deal!quote:
stuur maar linkjes voor de plaatjesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vervang die makreel door een duidelijke makreel en die visboer door een duidelijke visboer en we hebben een deal!
checkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef PierreTT het volgende:
Doen we die AT4, dan deze ontploffing:
http://www.depers.nl/User(...).auto.oorlog.425.jpg
Dan deze
http://media.defenseindus(...)nch_Immediate_lg.jpg
En dan deze
http://zappibartalena.it/css/game-explosion-i6.jpg
Laten we de visboer zitten
jeweet! aan de andere kant de mijne was eerderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Held![]()
Zie jou wel direct dit idee jatten he
weet nog niet, kwil opzich wel een nieuwe helm en die zijn daar meestal wel goedkoper dan, of miss ff een goeie zonnebril kopen voor onder de helm want die ik nu heb is kutquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben morgen in Utrecht man, ga jij erheen?
u gay?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef Tauchmeister het volgende:
MotorbeursAlleen de huishoudbeurs is leuk.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik wil eigenlijk met de bike er heen...
Zeker wel interessant om heen te gaan, maar die entree is fucked up G, ik rol op een tight budget, zeker omdat ik gedwongen BF3 moet aanschaffenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
weet nog niet, kwil opzich wel een nieuwe helm en die zijn daar meestal wel goedkoper dan, of miss ff een goeie zonnebril kopen voor onder de helm want die ik nu heb is kut
michhas heeft geen helmquote:
MILFs spottenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef Tauchmeister het volgende:
MotorbeursAlleen de huishoudbeurs is leuk.
verkoop oude games voor bf3quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker wel interessant om heen te gaan, maar die entree is fucked up G, ik rol op een tight budget, zeker omdat ik gedwongen BF3 moet aanschaffen
Al gedaan, 10 games verkocht, maar dat geld had ik nodig om te etenquote:
Die heb ik helaas nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik wil eigenlijk met de bike er heen...
zie editquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al gedaan, 10 games verkocht, maar dat geld had ik nodig om te etenHet gaat ook nondeju alleen om deze maand, daarna stroomt de cash weer binnen
old school german style YEAH!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef PierreTT het volgende:
Wat zou dat een toevoeging aan een game zijn, een motor met zijspan, en degene in de zijspan heeft een AT4![]()
mgs3 heeft dat trouwens welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef PierreTT het volgende:
Wat zou dat een toevoeging aan een game zijn, een motor met zijspan, en degene in de zijspan heeft een AT4![]()
Doen we!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgende week weer even koffie doen ouwe!
ja dat weet ik toch niet johquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stufi? Dat krijg ik al 4 jaar niet meer ofzo
Kappen met die telepatische shit manquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doen we!
Ik kan jou en Bozz echt niet uit elkaar houden trouwens
GMTAquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:02 schreef PierreTT het volgende:
Bozz, ik vind dat je een andere avatar moet nemen. Ik kan mezelf en jou niet meer onderscheiden
HELDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Bozz187 het volgende:
maar eerst even mijn bazen avatar vervangen voor nog een betere
En klaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:05 schreef PierreTT het volgende:
Ik moet trouwens even aan het werk als ik om 11 uur weg wil. Tot later![]()
Zit weer te lachen bij dit topic, ben ik erg blij om
Ik werk 5 uur voor iets wat ik in 15 minuten doequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey!!! het is helegaar geen 11 uur
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik werk 5 uur voor iets wat ik in 15 minuten doe
Hoho, ik heb ook een bejaarde geholpen met een afstandbediening te repareren en ik heb de overige 4,5 uur alles in de gaten gehouden, ook belangrijk!quote:
als je volgens rossdale principe zou werken had je na die afstandbedienings-operatie champange kunnen drinken omdat het goed gelukt isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoho, ik heb ook een bejaarde geholpen met een afstandbediening te repareren en ik heb de overige 4,5 uur alles in de gaten gehouden, ook belangrijk!
Dat was ook mooi inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je volgens rossdale principe zou werken had je na die afstandbedienings-operatie champange kunnen drinken omdat het goed gelukt is
Al lang geen nieuw vlees meer gehad hier iddquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al lang geen nieuw vlees meer gehad hier iddPixell is de laatste. Ringbewoner is helaas nooit meer teruggekomen
SPOILER: Vers vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:40 schreef Michhas het volgende:
[..]SPOILER: Vers vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ditquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Pringles, ouwe knuffelmarokkaan, ik weet dat je meeleest. Kom terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dit
en ik heb een cadeautje voor jeWe proberen hem terug te krijgen, niet weg te jagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pringles houdt inderdaad van mannen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
We proberen hem terug te krijgen, niet weg te jagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef Bozz187 het volgende:
dit is ook pas het cadeautjeWaar blijven die nieuwe afleveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet ik veel??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar blijven die nieuwe afleveringen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef Bozz187 het volgende:
miss lokt dit pringles wel hier heen
srsly gay btwDanny Trejo, altijd +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nohquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:59 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je wordt oudquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pff volle week gezopen en ik moet nog 2 dagen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dit
en ik heb een cadeautje voor jeVan TBBT tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Keep it up homie! Ik ga ook maar eens naar de kroegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pff volle week gezopen en ik moet nog 2 dagen
quote:
Ja ik moet ook echt zo weer spaarkas feest. Morgen 2 verjaardagen en zondag is mijn beste maat jarig. Maandag ga ik de hele dag bf met Jou spelenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Keep it up homie! Ik ga ook maar eens naar de kroeg
Mezelf opblazen, suicide terrorist spelen, ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik moet ook echt zo weer spaarkas feest. Morgen 2 verjaardagen en zondag is mijn beste maat jarig. Maandag ga ik de hele dag bf met Jou spelen
Hoe moet je ooit wennen aan bommen gooien? Dat is een gevoel mien jong, het gevoel van alles kapot gooien met bommen. Maakt niet uit, ik snap dat jij nog n iet zover bent, maar ooit zal je leren dat er niks mooier is dan bommen gooien.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pierre zal vooral moeten wennen aan BF 3
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 07:43 schreef tliciouz het volgende:
Een kus voor Tams want Tams?Is dat wat ik ben voor jou?
Grapje,
Ah ik tel niet meer mee dusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:37 schreef PierreTT het volgende:
En eenvoor Stoma, want die is altijd wakker
![]()
En eenvoor Soldmayor, voor de gedeelde liefde van bommen gooien
![]()
En eenvoor Tauch, koffiedrinkkoning
![]()
En eenvoor Bozz, motorbaas
![]()
En eenvoor Michhas, knuffelbeer in barre tijden
![]()
EN eenvoor Rossdale, wijze tovenaar uit Raketland
![]()
En eenvoor tliciouz, want Tams
![]()
En eenvoor Stef, want gedeelde liefde voor eten
![]()
En een specialevoor Pringles, de knuffelallochtoon, de tasjesdief, Mohammed, Shaniqua, alles
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou op naar Duitsland, schnitzel
![]()
ik rijdt er met een uurtje heen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:28 schreef Rossdale het volgende:
Oh bossje, als je toch nog gaat vandaag moet je maar even whatzzzaaaappen
Das gewoon nie woarquote:Beste student,
Op woensdag 22 februari heb je meegedaan aan een prestatiemeting van Mijn DUO. We willen je via deze weg hartelijk danken voor je hulp. De meting is succesvol verlopen.
Wou net zeggen, mij vergetenquote:
Ik mocht niet met 2 beginnen van mezelf, dus dat ga ik denk ik morgen doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:40 schreef Pixell het volgende:
Ik heb 1 volgens mij nooit uitgespeelddaarom vond ik 2 dus beter denk ik ^^
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:37 schreef PierreTT het volgende:
En eenvoor Stoma, want die is altijd wakker
![]()
En eenvoor Soldmayor, voor de gedeelde liefde van bommen gooien
![]()
En eenvoor Tauch, koffiedrinkkoning
![]()
En eenvoor Bozz, motorbaas
![]()
En eenvoor Michhas, knuffelbeer in barre tijden
![]()
EN eenvoor Rossdale, wijze tovenaar uit Raketland
![]()
En eenvoor tliciouz, want Tams
![]()
En eenvoor Stef, want gedeelde liefde voor eten
![]()
En een specialevoor Pringles, de knuffelallochtoon, de tasjesdief, Mohammed, Shaniqua, alles
Ja het is duidelijk hoe het staat met de rest...quote:
Preciesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is duidelijk hoe het staat met de rest...
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oh shitquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ik tel niet meer mee dus?
Nja morguh
Was het maar zoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Parv is ook lang op vakantie geweest ofniet?!?!
Opeens heb ik niet zo'n zin meer in BF3 met Piet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kwam al giant tegen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:43 schreef Michhas het volgende:
Wacht maar tot je mammoeten en giants tegenkomt
Paardje kopenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kwam al giant tegen.
Maar ik wil gauw een fiets bouwen, want dat lopen is wel veul!
PICSquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:01 schreef Bozz187 het volgende:
Met ross en pierre koffie doen op utrecht centraal
Jij? Durf je nu wel?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:01 schreef Bozz187 het volgende:
Mocht je willen,hij heeft zelfs Marloes gezienquote:
jaquote:
nice!! en ik bedoel niet je ontbijtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mocht je willen,hij heeft zelfs Marloes gezien![]()
En bozz en Ross, heb wel eindelijk ontbeten
ja nu ben ik wel een beetje bang voor jequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik had hem bijna een helm afhandig gemaakt
Nee joh,ben ik veel te eerlijk voorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja
[..]
nice!! en ik bedoel niet je ontbijt
[..]
ja nu ben ik wel een beetje bang voor jemet je manipulatie praatjes
Moet ze ook maar binnenkort even op de kop tikken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Kaarten Awakenings Festival 2012 zijn BINNEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi gekke jongen, je lust helemaal geen koffiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:01 schreef Bozz187 het volgende:
ja maar hebt het wel gedronken! Plus gelukkig was het maar een kleine bekerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hihi gekke jongen, je lust helemaal geen koffie
Die koffie ga ik nu niet meer met je drinken hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
En eenvoor Nick, schele joekel uit het Brabantse land!
Uhh.. Internet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:19 schreef KneusTeun het volgende:
Waar had sold dat filmpje van gta5 gameplay vandaan :s
Was gewoon fake hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:19 schreef KneusTeun het volgende:
Waar had sold dat filmpje van gta5 gameplay vandaan :s
Hehequote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar hebt het wel gedronken! Plus gelukkig was het maar een kleine beker
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:04 schreef SoldMayor het volgende:
Speciaal voor nicklas..
omdat het kan.
Yes,keertje niet op zondagquote:
Lekkerquote:Op zondag 26 februari 2012 10:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes,keertje niet op zondaglekker uitslapen met mijn vriendin
Antipiracy updatequote:Op zondag 26 februari 2012 11:17 schreef dreamzk het volgende:
En waarom xbox live update? Best grote update aangezien hij wel tijdje bezig was
Ja die was de 16dequote:
Hm moet eig huis opruimen en mn vriendin komt ergens in de loop van de middag dus gaat hem dit keer helaas niet worden. Binnenkort maar weer eens afspreken dan!quote:
Stalkerquote:Op zondag 26 februari 2012 12:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Stef kan ik vannacht een glimp van jou hebben opgevangen in Eindhoven?
Nondeju helemaal een avatar als ode aan jou gemaakt,merk je het niet eens opquote:Op zondag 26 februari 2012 14:03 schreef SoldMayor het volgende:
Ben maar weer eens aan GTA IV begonnen.
Kijken of ik hem voor de 4de keer kan uitspelen.
Lijkt me erg sterk maar ik was wel in eindhoven ja. Welke kroeg was dat dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Stef kan ik vannacht een glimp van jou hebben opgevangen in Eindhoven?
Ant en ik gingen weg, volgens mij stond jij toen met een of andere dame in het rookhok te praten.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:55 schreef Bozz187 het volgende:
hey mich waar de fuck was jij in een keer heen verdwenen?
Moet ik ook binnenkort maar weer eens doen, ben mn save game kwijt geraakt bij aanschaf nieuwe xbox dus moet de gamerpoints nog even verdienenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:03 schreef SoldMayor het volgende:
Ben maar weer eens aan GTA IV begonnen.
Kijken of ik hem voor de 4de keer kan uitspelen.
ja ik ben bij dat meisje blijven slapen was tot half 5 ofzo in de stad geblevenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ant en ik gingen weg, volgens mij stond jij toen met een of andere dame in het rookhok te praten.
Tot hoe laat zijn jullie gebleven? Was het chill?
Lul nietquote:Op zondag 26 februari 2012 15:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ik ben bij dat meisje blijven slapen was tot half 5 ofzo in de stad gebleven
Wanneer je wordt opgeroepen door die lui en de trap op moet zeker ?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:03 schreef KneusTeun het volgende:
Damn ik haat nu behalve beren ook frost trolls
Wel typisch psv trouwens, slechter zijn, in de slotfase goal meegieren en winnenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat het zwaar onverdiend is.
Spijker dacht ik?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk maar ik was wel in eindhoven ja. Welke kroeg was dat dan?
AHAHAHHAHAAHAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAAquote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wel typisch psv trouwens, slechter zijn, in de slotfase goal meegieren en winnen
Daarom heb ik zo'n hekel aan die verenigingquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
AHAHAHHAHAAHAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAA
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat het zwaar onverdiend is.
HAHAHAHAHAHAHA faalhaasquote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wel typisch psv trouwens, slechter zijn, in de slotfase goal meegieren en winnen
Ow wacht, dat was terecht jaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Anyway, Ajax gewoon weer met 4-1 gewonnen, WE ZIJN AJAX, WE ZIJN DE BESTE!
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan die vereniging![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Als Ajax wint is dat altijd terecht.
Gehaat door velen, geliefd door nog veel meer.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. En dan raar vinden dat iedereen een hekel heeft aan die jodenclub
Dit. Misschien wil er nog wel iemand een seizoenkaart kopen van jequote:
?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef SoldMayor het volgende:
Twente![]()
Jullie gaan samen met Ajax uitmaken wie de laatste EL ticket krijgt.
Dan zit je niet stilquote:Op zondag 26 februari 2012 19:56 schreef Pixell het volgende:
Nu dat ik stil zit merk ik eigenlijk pas hoe fucked up me knie is na het hockey, kom nauwelijks de trap op/af
1.5 week later en de update van 16feb heeft al geen nut meer, aangezien het weer gehacked isquote:Op zondag 26 februari 2012 11:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die was de 16de
2.0.14717.0 February 16, 2012 Public
System Software Changes/Other
Flashes the CB to prevent the Reset Glitch Hack on original Xbox 360 models.
Fixes color space issue and improves overall performance.[5]
Requires Credit Card to be added to use the 1 Month Gold free trial membership (Free trial will now be set initially for Auto-Renewal.)[6]
Die was vorige week
en die van donderdag :
2.0.14719.0 February 23, 2012 Public
System Software Changes/Other
Fixes the party glitch in which the player's name is shown on every gamertag in a party
Kinect Changes
Fixes voice recognition issues for non-English users[4]
Wie weetquote:
for realquote:
Ik niet, Ajaxquote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. En dan raar vinden dat iedereen een hekel heeft aan die jodenclub
BVV Borne is veul beter dan jouwn blauw-geel jonguh!! schele joekelquote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, Ajax
Alleen horen jullie er van mij nooit wat overKansloze geouwehoer van Ajax is beter, PSV is beter, who cares
Voetbal kijken draait maar om 1 ding, bier drinken met je maten. Of ze nou voor Ajax,PSV of Blauw-Geel '38 Veghel zijn
Niks hoerige nel,jij hebt je seizoenskaart van BVV Borne ingeleverd man,nepsupporter! Ik ben tenminste nog steeds hardcore fan van FC Bal Op 't Dak uit Tilburg-Oost! Laat me cluppie nooit in de steek!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
BVV Borne is veul beter dan jouwn blauw-geel jonguh!! schele joekel
Haha deal! Jij mist natuurlijk de hohohoooooo's!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre morgen bf dan maar of mw3 of fifa heb je zoet gevoosde stem gemist de afgelopen tijd
Dit doet mij ergens aan denken...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef PierreTT het volgende:
Gewoon van 3 uur smiddags tot half 10 savonds bier gedronken met Alex
Haha teringquote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mcdonalds enteren en moeilijk hard schranzen bedoel je
Heul welquote:Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat komt denk ik gewoon door pierre die heeft geen grenzen als er alcohol in zit
ben d'r nog niet helemaal uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weet je al wat je met die helm doet?
Zie je,en je had hem al bijna gratis aan mij gegeven. Het is dat ik zo eerlijk benquote:
je bent te goed voor deze wereldquote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie je,en je had hem al bijna gratis aan mij gegeven. Het is dat ik zo eerlijk ben
Waar zie je ergens staan dat ik psv beter vind? Doop klets al in meerdere topics onzin en dan wel de stoer de supporter uithangen, maar ondertussenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, Ajax
Alleen horen jullie er van mij nooit wat overKansloze geouwehoer van Ajax is beter, PSV is beter, who cares
Voetbal kijken draait maar om 1 ding, bier drinken met je maten. Of ze nou voor Ajax,PSV of Blauw-Geel '38 Veghel zijn
Dan heb je een goeie carnaval gehadquote:Op zondag 26 februari 2012 23:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik voel me zo belabberd door dat kutcarnaval
Post die uberhaupt nog ergens?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kennen jullie die gekke bobbanz nog van het Blops topic wat een baas was dat
wtf, van plek 14 naar plek 1quote:Op maandag 27 februari 2012 00:23 schreef PierreTT het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: MW2 Slowchat reeks
Gestart op 19-05-2011 om 10:43:04 door Dr.Pringles
Aantal topics: 164
(tussen haakjes de stand van de vorige update van 2011-08-12 12:00 uur)Wie hebben het vaakst gepost in de reeks MW2 SC#119 - Michhas y u no make topic?
![]()
001 (014) 4425 Nick-GizMo
002 (002) 3873 Dr.Pringles
003 (010) 3828 Michhas
004 (017) 3727 Kutstudent
005 (001) 3425 tliciouz
006 (004) 3390 PierreTT
007 (005) 3283 Bozz187
008 (009) 3072 KneusTeun
009 (008) 2788 Rossdale
010 (003) 2725 KoningStoma
011 (011) 2212 Tauchmeister
012 (007) 1773 dreamzk
013 (012) 1770 SoldMayor
014 (013) 1211 LitmanenAFCA
015 (038) 1035 Pixell
016 (006) 0750 VanPikkesteijn.
017 (021) 0742 Frankii
018 (020) 0692 Sharpdressedman
019 (022) 0687 badboynova
020 (023) 0600 Doopy-X-
021 (018) 0592 Fsmxi
022 (019) 0574 vandermar
023 (015) 0474 Parvus
024 (016) 0233 kutkabouterin.
025 (___) 0233 SpaceInvaders
026 (025) 0230 Xblister
027 (___) 0173 RingBewoner
028 (___) 0135 Morgen-
029 (___) 0086 Cliffy
030 (024) 0070 haloisgay
031 (026) 0062 kenserkabouter
032 (027) 0044 BzP
033 (___) 0039 SuperFruitig
034 (___) 0026 Rauw.
035 (028) 0023 WatDachtJeNou
036 (___) 0022 Carmichael
037 (___) 0020 Reintji
038 (029) 0019 jordyqwerty
039 (030) 0019 tuut-chips
040 (039) 0013 Catkiller
041 (___) 0012 Ouqz
042 (034) 0011 Stokstaart
043 (047) 0011 mash_
044 (___) 0011 tittysbever
045 (049) 0009 _Michael
046 (031) 0009 Morpheus2002
047 (032) 0007 KoninginStoma
048 (033) 0007 honkeytonk
049 (065) 0006 tochweerhenk
050 (___) 0006 wuuht
051 (___) 0005 xSoDx
052 (___) 0005 PureDemon
053 (___) 0005 -Vega-
054 (___) 0005 corkydiggles
055 (035) 0004 LasTeR
056 (036) 0004 Tain
057 (___) 0004 Smoofie
058 (___) 0004 RickvH
059 (037) 0004 lipjes
060 (___) 0004 BierreTT
061 (___) 0004 DinkMonkey
062 (___) 0004 Dr.Sexy
063 (040) 0003 CyberJesus
064 (___) 0003 Rossdeel
065 (___) 0003 bang_bros
066 (___) 0003 knight18
067 (045) 0002 boem-dikkie
068 (066) 0002 Zaibatsu01
069 (046) 0002 Silvergator
070 (___) 0002 sjimster
071 (___) 0002 RenRen-
072 (___) 0002 KrentebolHooft
073 (___) 0002 ChocolateJesus.
074 (___) 0002 FL_Freak
075 (___) 0002 Lamabal
076 (___) 0002 Trollscience
077 (041) 0002 dogtagz
078 (___) 0002 Elco..
079 (___) 0002 RoodKussen
080 (___) 0002 Zureslootstudent
081 (___) 0002 Sharana_LV
082 (042) 0002 Doublepain
083 (043) 0002 kwaliteit.
084 (044) 0002 donroyco
085 (060) 0001 TheOfficialBobbanz
086 (___) 0001 Tuigmeester
087 (___) 0001 DannyDeko
088 (063) 0001 Geneziz
089 (___) 0001 vinnieboy
090 (___) 0001 Snorrenbaard
091 (064) 0001 wolfrolf
092 (___) 0001 Lolwuthai
093 (___) 0001 The_Avatar
094 (048) 0001 Wausmal
095 (___) 0001 Mierenneuker.
096 (___) 0001 stoeltafel
097 (067) 0001 LeaderRoel
098 (___) 0001 SosuaCafe
099 (051) 0001 AlexanderC
100 (___) 0001 Ame_thystWie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
001 (005) 163 Michhas
002 (006) 162 KneusTeun
003 (001) 162 KoningStoma
004 (011) 161 Bozz187
005 (002) 160 Rossdale
006 (003) 159 Dr.Pringles
007 (008) 156 tliciouz
008 (013) 154 SoldMayor
009 (014) 152 Tauchmeister
010 (012) 152 dreamzk
011 (004) 148 PierreTT
012 (017) 147 Nick-GizMo
013 (010) 147 LitmanenAFCA
014 (009) 139 Fsmxi
015 (015) 132 Sharpdressedman
016 (025) 121 Kutstudent
017 (016) 119 Frankii
018 (018) 100 badboynova
019 (027) 088 Pixell
020 (007) 081 Parvus
021 (019) 058 vandermar
022 (022) 058 Doopy-X-
023 (021) 058 Xblister
024 (___) 035 SpaceInvaders
025 (___) 026 Morgen-
026 (___) 023 RingBewoner
027 (___) 020 Cliffy
028 (020) 017 VanPikkesteijn.
029 (___) 013 SuperFruitig
030 (030) 011 Catkiller
031 (024) 011 tuut-chips
032 (023) 008 kutkabouterin.
033 (___) 006 Reintji
034 (067) 006 Stokstaart
035 (026) 005 BzP
036 (050) 005 _Michael
037 (058) 004 mash_
038 (029) 004 Morpheus2002
039 (___) 004 Rauw.
040 (___) 003 -Vega-
041 (047) 003 jordyqwerty
042 (028) 003 Tain
043 (___) 003 wuuht
044 (048) 003 tochweerhenk
045 (___) 002 KrentebolHooft
046 (032) 002 kenserkabouter
047 (031) 002 haloisgay
048 (033) 002 boem-dikkie
049 (___) 002 Carmichael
050 (___) 002 corkydiggles
051 (055) 002 Zaibatsu01
052 (035) 002 Doublepain
053 (034) 002 CyberJesus
054 (___) 002 Ouqz
055 (___) 002 Dr.Sexy
056 (___) 002 BierreTT
057 (___) 002 xSoDx
058 (036) 002 honkeytonk
059 (___) 002 Zureslootstudent
060 (054) 001 donroyco
061 (051) 001 ConscienceNL
062 (039) 001 WatDachtJeNou
063 (___) 001 r3gi3boy
064 (___) 001 RenRen-
065 (042) 001 Hatsekiedee
066 (053) 001 Wausmal
067 (045) 001 Dannoe
068 (064) 001 Pino112
069 (___) 001 Sharana_LV
070 (___) 001 Elco..
071 (___) 001 PureDemon
072 (057) 001 LasTeR
073 (___) 001 The_Avatar
074 (___) 001 SosuaCafe
075 (___) 001 Ame_thyst
076 (___) 001 FL_Freak
077 (044) 001 kwaliteit.
078 (___) 001 RoodKussen
079 (037) 001 wolfrolf
080 (___) 001 EvilMarc
081 (___) 001 SMD
082 (056) 001 AlexanderC
083 (___) 001 knight18
084 (___) 001 DinkMonkey
085 (041) 001 dogtagz
086 (___) 001 Re.active
087 (___) 001 Snorrenbaard
088 (___) 001 vinnieboy
089 (___) 001 wretic91
090 (___) 001 analebami
091 (043) 001 Geneziz
092 (___) 001 Kandijfijn
093 (___) 001 Trollscience
094 (___) 001 Mierenneuker.
095 (062) 001 Silvergator
096 (052) 001 SteveBudin
097 (___) 001 Smoofie
098 (060) 001 tostitomaatkaas
099 (___) 001 utopie
100 (___) 001 Midnight_snackWie openenden de meeste topics van deze reeks?
![]()
01 (16) 20 Michhas
02 (02) 17 PierreTT
03 (__) 16 Kutstudent
04 (03) 14 dreamzk
05 (10) 13 SoldMayor
06 (15) 13 Nick-GizMo
07 (01) 12 Dr.Pringles
08 (07) 11 Tauchmeister
09 (04) 11 Rossdale
10 (09) 06 KoningStoma
11 (11) 06 Bozz187
12 (05) 05 tliciouz
13 (06) 04 Parvus
14 (12) 04 Frankii
15 (08) 02 VanPikkesteijn.
16 (14) 02 KneusTeun
17 (__) 01 vandermar
18 (__) 01 Pixell
19 (__) 01 -Vega-
20 (__) 01 Xblister
21 (__) 01 LitmanenAFCA
22 (__) 01 Reintji
23 (13) 01 haloisgay
24 (__) 01 ZureslootstudentWat waren de drukste dagen
![]()
01 (01) 589 2011-07-09
02 (__) 581 2011-12-21
03 (__) 526 2011-11-01
04 (__) 476 2011-11-29
05 (__) 469 2011-10-12
06 (__) 406 2012-01-20
07 (__) 391 2011-09-13
08 (__) 389 2011-11-24
09 (__) 383 2011-08-15
10 (__) 379 2011-08-20
11 (__) 371 2011-10-14
12 (__) 365 2012-01-25
13 (__) 363 2011-11-08
14 (__) 358 2012-02-04
15 (__) 351 2011-09-08
16 (__) 343 2011-10-04
17 (__) 336 2012-02-03
18 (__) 334 2011-11-30
19 (__) 329 2011-09-29
20 (__) 322 2011-12-02
21 (02) 322 2011-06-06
22 (__) 315 2011-11-07
23 (03) 301 2011-07-07
24 (__) 300 2012-02-01
25 (__) 297 2011-09-14Welke topics van deze reeks gingen het snelst vol?
![]()
01 (__) 0174m 54s 2011-11-29 16:43:45 [MW2 SC #236] Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door Chipotlaway
02 (01) 0188m 09s 2011-07-09 19:05:33 MW2 SC#149 - Roze shirts. :')
03 (__) 0603m 21s 2011-12-20 14:44:31 [MW2 SC #249] Stoma in de buitenwereld, deel 1
04 (__) 0649m 02s 2011-11-01 10:46:07 [MW2 SC #216] Met Bob in ons midden
05 (__) 0806m 37s 2011-12-21 00:48:38 [MW2 SC #250] Mannen met Uggs en Stoma in de kelder!
06 (__) 0912m 33s 2011-12-02 09:49:59 [MW2 SC #239] Tetten
07 (__) 0921m 37s 2011-11-08 10:46:11 [MW2 SC #222] Met voorbedachte rade kniven
08 (__) 0966m 43s 2012-02-04 18:46:03 [MW2 SC #280] Stijve tepels.
09 (__) 0996m 23s 2011-10-12 19:28:34 [MW2 SC#204] Met tetten en dates.
10 (__) 1085m 52s 2011-08-11 21:58:45 MW2 SC#163 - Hoi Tauchmeister
11 (__) 1135m 11s 2012-01-19 17:06:30 [MW2 SC #266] We all love
12 (__) 1148m 36s 2011-11-01 21:36:55 [MW2 SC #217] Met Tauch als toekomstig Minister-president.
13 (__) 1152m 33s 2012-01-25 01:38:42 [MW2 SC #271] Appelflap
14 (__) 1182m 24s 2011-09-13 19:52:32 [MW2 SC#185] FIFA '12 is aids, Counter Strike is beter
15 (__) 1210m 40s 2011-09-28 17:51:01 [MW2 SC#193] Waar de zon vrolijk verder schijnt.
16 (02) 1213m 40s 2011-07-06 23:05:02 MW2 SC#146 - Dubstep & Dubstep & Dubstep
17 (03) 1263m 27s 2011-06-06 18:49:50 MW2 SC#130 Nu met beelden van MW3!
18 (__) 1278m 44s 2011-11-07 13:26:33 [MW2 SC #221] MW3 spelen met zonder Xbox?
19 (__) 1287m 50s 2011-10-04 18:28:16 [MW2 SC#199] Rossdale is eindelijk eens ergens goed in!
20 (__) 1295m 32s 2011-08-20 00:26:11 MW2 SC#169 Hmmm STFU
21 (__) 1303m 14s 2011-08-15 00:21:31 MW2 SC#165 - Put that cookie down, NOW!
22 (__) 1322m 37s 2011-11-24 17:19:43 [MW2 SC #233] Waar we 50 euro betalen voor een HDMI kabel :')
23 (04) 1341m 15s 2011-05-23 17:12:56 MW2 SC#121 - Pillen, raketjes, bier en weed!
24 (__) 1361m 13s 2012-01-02 16:02:18 [MW2 SC #256] De meest gezellige SC van FOK!
25 (05) 1378m 36s 2011-07-08 20:05:07 MW2 SC#148 - We have to look further than our nose is long
26 (__) 1392m 03s 2011-11-29 19:39:27 [MW2 SC #237] Enjoy the silence.
27 (__) 1409m 46s 2011-09-12 20:21:55 [MW2 SC#184] Nog ongeveer 57 dagen.
28 (__) 1414m 03s 2011-10-13 12:06:23 [MW2 SC#205] Waar we werken voor ons bier
29 (__) 1433m 28s 2012-01-20 12:02:03 [MW2 SC #267] Waar Pringles zijn naam gaat onthullen
30 (__) 1435m 14s 2012-01-25 20:52:47 [MW2 SC #272] Visboer, doe mij nog een makreeltje!
31 (__) 1441m 14s 2011-11-10 12:29:46 [MW2 SC #225] Waar hadden we het over?
32 (__) 1441m 27s 2011-09-21 15:46:36 [MW2 SC#189] NAT type strict = een sociaal leven :S
33 (__) 1447m 21s 2011-10-19 13:18:50 [MW2 SC#209] Waar Rossdale gaat voor Sinterklaas speelt
34 (06) 1481m 28s 2011-07-07 19:20:34 MW2 SC#147 - honden & katten & pizza's!!!! hmmmmmmm pizza's
35 (__) 1513m 57s 2012-02-02 15:48:58 [MW2 SC #278] Deus Ex: Rambo Revolution
36 (__) 1523m 04s 2012-02-01 14:24:53 [MW2 SC #277] Met een vlot pittig kapsel en kapot van de sterk
37 (__) 1528m 29s 2012-01-12 16:45:40 [MW2 SC #261] Met Duitsers die van apple houden en campen in BF3
38 (__) 1530m 27s 2011-10-31 09:14:03 [MW2 SC #215] Duizend bommen en granaten!!!
39 (__) 1540m 51s 2012-02-03 17:04:22 [MW2 SC #279] Vleesch met Kaasch.
40 (__) 1562m 42s 2011-09-22 15:48:52 [MW2 SC#190] F1 2011, kannen vol sterk en priscilla de karatekampioen
41 (__) 1570m 26s 2012-01-17 11:02:21 [MW2 SC #264] Sluit het topic dan niet gekke excuusnegert! :o
42 (__) 1571m 46s 2012-01-22 15:34:14 [MW2 SC #269] Waar Spartacus wraak neemt
43 (__) 1574m 19s 2011-10-05 16:00:02 [MW2 SC#200]Geen inspiratie ofzo, maar zo heeft kk iig niet de lapo :D
44 (__) 1574m 26s 2011-10-14 11:42:30 [MW2 SC#206] Met een wie-speelt-wat-lijst!
45 (__) 1605m 47s 2012-01-31 11:37:55 [MW2 SC #276] Spange chicks alless
46 (__) 1630m 30s 2011-10-02 11:23:39 [MW2 SC#197] Lekker zonnetje woehoe!
47 (__) 1655m 47s 2012-01-21 11:55:50 [MW2 SC #268] En nu weten we nog niks
48 (__) 1656m 38s 2011-11-23 13:42:30 [MW2 SC #232] Natte doos is langzaam.
49 (__) 1671m 26s 2012-01-18 13:13:55 [MW2 SC #265] Waar Pietertje terugkomt!
50 (07) 1672m 11s 2011-06-21 12:28:00 MW2 SC#138 - Jeugdsentiment
Meer reeksstats vind je hier: De FOK!Forum-reeksenstatistieken.
Spamhoeren hequote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf, van plek 14 naar plek 1
Terwijl ik hier nog niet zo lang zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |