SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Haha, vriendin van me doet promotie werk. Is ze vandaag aan het werk bij de ziggo, heeft ze alles net klaar gezet enzo, is er een poederbrief afgeleverd daar. Mag niemand nog zijn of haar werkruimte verlaten
Dus wie van jullie heeft hem gestuurd![]()
Brein?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:51 schreef Bozz187 het volgende:
Haha, vriendin van me doet promotie werk. Is ze vandaag aan het werk bij de ziggo, heeft ze alles net klaar gezet enzo, is er een poederbrief afgeleverd daar. Mag niemand nog zijn of haar werkruimte verlaten
Dus wie van jullie heeft hem gestuurd's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik denk dat weinig mensen het weten dat een vriendin van jou daar ging werken vandaagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:51 schreef Bozz187 het volgende:
Dus wie van jullie heeft hem gestuurdTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen het weten dat je "een vriendin" hebt. Hoax?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
ja, dat snap ik ook wel, maar wss is het omdat vanacht tpb op zwart is gezet door ziggoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen het weten dat een vriendin van jou daar ging werken vandaag![]()
Joh!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook wel, maar wss is het omdat vanacht tpb op zwart is gezet door ziggoPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook wel, maar wss is het omdat vanacht tpb op zwart is gezet door ziggo
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Deze week Metal Gear Solid HD CollectionDenk dat ik die wel ga halen. Heb eigenlijk alleen de eerste game op de PC en uitgespeeld. De anderen eigenlijk nog nooit
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
@ross en kk, hey ik houdt dat toch helemaal niet in de gaten!
Update schijnbaar iemand afgevoerd naar het ziekenhuis, shit is aan![]()
ditquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Deze week Metal Gear Solid HD CollectionDenk dat ik die wel ga halen. Heb eigenlijk alleen de eerste game op de playstation en uitgespeeld. De anderen eigenlijk nog nooit
![]()
Hij kan blijkbaar ook nog 4 player co-opquote:
En kost maar 30 euro, daar haal ik hem wel voor
wanneer is de release?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij kan blijkbaar ook nog 4 player co-op
En kost maar 30 euro, daar haal ik hem wel voor![]()
Maar 30? Misschien ook maar eens kijken. Ziet er wel erg vet uit op zich. Je bedoelt die MGS: rising toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij kan blijkbaar ook nog 4 player co-op
En kost maar 30 euro, daar haal ik hem wel voorYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
nee rising komt laterquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar 30? Misschien ook maar eens kijken. Ziet er wel erg vet uit op zich. Je bedoelt die MGS: rising toch?![]()
Al die carnavals haters.Het is om ziek van te worden.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Nja, ik haal hem juist niet vanwege dat deel 1 er niet bij zit, en snap de release ook niet echt. In US is ie echt al een hele tijd uitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Deze week Metal Gear Solid HD CollectionDenk dat ik die wel ga halen. Heb eigenlijk alleen de eerste game op de PC en uitgespeeld. De anderen eigenlijk nog nooit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Deel 1 heb ik een keer of 5 uitgespeeld denk ik, ben dan ook wel blij met deze bundelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja, ik haal hem juist niet vanwege dat deel 1 er niet bij zit, en snap de release ook niet echt. In US is ie echt al een hele tijd uit
Oh ja, deel 1 heb ik ook wel meerdere keren uitgespeeld, maar beetje krom om met een HD collectie te komen en dan deel 1 er niet in hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik een keer of 5 uitgespeeld denk ik, ben dan ook wel blij met deze bundel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |