SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Laat het gaan, mijn Bourgondische broeder.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh. Sorry. Ik voel altijd een immense drang om de McFondue te verdedigen.
Ons Goddelijke ambrozijn zal nooit wederkeren![]()
![]()
Gevonden!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laat het gaan, mijn Bourgondische broeder.
Ons Goddelijke ambrozijn zal nooit wederkeren
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Unglaublig. stelletje moordenaars.
Moeten jullie nou je dieren dood laten maken om een lekker smaakje in je mond te krijgen?
Achtelijk is het.
Denken jullie er wel bij na?![]()
Zodra ze pillen gaan verkopen met de smaak van een McFondue, ben ik de eerste die ze kooptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
Moeten jullie nou je dieren dood laten maken om een lekker smaakje in je mond te krijgen?
Achtelijk is het.
Denken jullie er wel bij na?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
Lees de eerste letter van elke zin.
[ afbeelding ]
All good things are wild and free.![]()
U SM MAD ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
Achtelijk is het.
Denken jullie er wel bij na?
Sm ja? mkayTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Succes, mijn haar was net één grote ijsklomp na een kwartiertje fietsenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef PierreTT het volgende:
En nu door de sneeuw fietsen en de hele avond bejaarden pesten![]()
![]()
Ik heb een muts, zo'n kerstdingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Succes, mijn haar was net één grote ijsklomp na een kwartiertje fietsen
hihiquote:![]()
jeuj
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
![]()
Michhas als hij weer zo'n voicemessage inspreekt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Gamen begint te vervelen. FIFA is saai, BF3 is saai's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ook al gedaan, daarom pakte ik ook een bolt action.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:32 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet je anders gaan spelen. Daarom pakte ik altijd de barret in mw2's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |