Jep, als het goed is, zijn alle wedstrijden ingevoerdquote:
Alles is verwerkt, mocht je fouten tegenkomen dan hoor ik het graag!quote:
Volgens mij zie ik twee wedstrijden bij PSV ingevuld. Zelfde geldt voor RKC Waalwijkquote:Op zondag 1 april 2012 21:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet alle zie ik nu
Volgens mij moet PSV en RKC nog verwerkt worden.
Ah je hebt gelijkquote:Op zondag 1 april 2012 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik twee wedstrijden bij PSV ingevuld. Zelfde geldt voor RKC Waalwijk
Volgens mij kloppen de punten voor Douglas (FC Twente) niet, hij heeft er nu 13 gekregen, hieronder mijn berekening, hoor graag als ik het mis hebquote:Op zondag 1 april 2012 21:27 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Alles is verwerkt, mocht je fouten tegenkomen dan hoor ik het graag!
"De Nul" was niet meegenomen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:22 schreef ntrx het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen de punten voor Douglas (FC Twente) niet, hij heeft er nu 13 gekregen, hieronder mijn berekening, hoor graag als ik het mis heb
Douglas
Tegen ADO: 2 Basis plaats + 1 gelijk spel - 1 voor tegengoal
Totaal 2 punten
Tegen Roda:
Basis 2 + winst 4 + de nul 3 + een goal 5
Totaal: 14 punten
Hij zou dus 16 punten moeten hebben.
toch niet. Ik heb even gekeken en het is goed mogelijk dat het door crewingrijpen is gekomen. Was namelijk de gemiste penalty bij Toivonen vergeten en heb dat gisteren overdag rechtgezet.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef Bontekoe1982 het volgende:
toch vreemd dat er in deze ronde iemand weer rood kan staan
De top 3 winnen allemaal de 1e prijs. Daar ben jij al zo goed als zeker van als je geen gekke dingen doet. Voor de overige prijzen (tm #8) gaat het nog spannend worden. Zelfs de huidige #18 maakt daar nog kans op bij een mooie inhaalrace. Succes iedereen!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef ElmarO het volgende:
Nog maar 4 puntjes achterstand op de #1. Hopen dat ik die aan het einde heb goed gemaakt.En die voorsprong van de subleague 'Toppers van Weleer' is best wel ziek eigenlijk.
Klopt, qua prijzen maakt het weinig uit. Maar eerste worden klinkt toch nog net wat beter.quote:Op maandag 9 april 2012 03:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De top 3 winnen allemaal de 1e prijs. Daar ben jij al zo goed als zeker van als je geen gekke dingen doet. Voor de overige prijzen (tm #8) gaat het nog spannend worden. Zelfs de huidige #18 maakt daar nog kans op bij een mooie inhaalrace. Succes iedereen!
Mja, ach ik hou gewoon vast aan m'n NEC-opstellingquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:54 schreef Bayswater het volgende:
Denk je NEC te gaan opstellen, lees je dit:
Merkwaardig, maar waar: NEC won nog nooit van Excelsior een eredivisiewedstrijd op Woudestein. Dinsdagavond mogen de Nijmegenaren het voor de 13e keer in Rotterdam proberen.
En!! Je hoeft niet tot donderdag te wachten op je punten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ach ik hou gewoon vast aan m'n NEC-opstelling
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En!! Je hoeft niet tot donderdag te wachten op je punten.
quote:george 5
zeefuik 5
foor 5
vadocz 7
schöne 7
koolwijk 5
nuytinck 9
v eijden 9
will 9
conboy 9
babos 10
Das niet gek voor een dinsdagavond.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
80 punten als ik het goed heb
[..]
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 11 april 2012 17:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Weer mn team vergeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |