Ik heb er 11 van datzelfde teamquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:07 schreef SnuggLe het volgende:
Speelt Falkenburg wel dan? Martens is toch weer fit?
Heb mijn team ook al klaar. 8 spelers van 1 team, plus Braber, Drost en Maher.
Welk team?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Ik heb er 11 van datzelfde team
Op naar de Coolsingel!
hmm, ik laat het uitzoekenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:05 schreef Bayswater het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2011-2012/profile/id/109194
Das vals spelen hé
Of zie ik dubbel.![]()
Guidetti zijn tweelingbroer staat als 12e man opgesteld.quote:
Lol, zie het nu pasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Guidetti zijn tweelingbroer staat als 12e man opgesteld.
De 'tweelingbroer van Guidetti' is eruit gehaald. Ik zal eens kijken of ik je transactieoverzicht en dergelijke kan opschonen. Je transacties zijn opgeschoond en je budget is hersteld. Succes met je team!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja kut, ik was bezig met team aan te passen en opeens liep alles vast. Nu zit alleen Guidetti erinGaat m'n utrecht/feyenoord opstelling..
Had niet zozeer met de tijd te maken, maar dat FOK! een hikje had. Er worden maatregelen genomen om dat in de toekomst voorkomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nooit om 17:50 wisselen dus...
Daarom heb ik maar middenmoot opgesteldquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:54 schreef Bayswater het volgende:
Twente, ook al kansloos slecht vandaagWeet van ellende niet meer uit welke "topploeg" ik de spelers moet opstellen.
31 punten dusquote:George 3
Zeefuik 1
Schöne 7
Foor 6
Koolwijk 3
Vadocz 3
Nuytinck 2
Will 2
Van Eijden 2
Conboy -
Babos 2
Ach, misschien verliest Utrecht wel zwaar en ben je er uiteindelijk blij mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:47 schreef Bayswater het volgende:
Stel ik eens er twee van FC Utrecht op, doen ze allebei niet mee.
Excelsior in de Galgenwaard, altijd gevaarlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, misschien verliest Utrecht wel zwaar en ben je er uiteindelijk blij mee.
Jep, als het goed is, zijn alle wedstrijden ingevoerdquote:
Alles is verwerkt, mocht je fouten tegenkomen dan hoor ik het graag!quote:
Volgens mij zie ik twee wedstrijden bij PSV ingevuld. Zelfde geldt voor RKC Waalwijkquote:Op zondag 1 april 2012 21:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet alle zie ik nu
Volgens mij moet PSV en RKC nog verwerkt worden.
Ah je hebt gelijkquote:Op zondag 1 april 2012 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik twee wedstrijden bij PSV ingevuld. Zelfde geldt voor RKC Waalwijk
Volgens mij kloppen de punten voor Douglas (FC Twente) niet, hij heeft er nu 13 gekregen, hieronder mijn berekening, hoor graag als ik het mis hebquote:Op zondag 1 april 2012 21:27 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Alles is verwerkt, mocht je fouten tegenkomen dan hoor ik het graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |