Perkamentus flikkerde ook van een toren af bij Harry Potterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neeeee die werd opgegeten door die freaking hyena's. Die pa kletterde van de rotsen af.
Ken je klassiekers
Voor jou is het korter geleden jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neeeee die werd opgegeten door die freaking hyena's. Die pa kletterde van de rotsen af.
Ken je klassiekers
Ja. Gisteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor jou is het korter geleden ja
wat ga je koken vandaag?quote:
Zelfgemaakte zeker weerquote:
Kan je beter friet erin gooien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh gewoon ordinair uit de diepvries
Waarom ga ze dan koken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kom vanavond wel bij jullie eten dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Witlofschotelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kom vanavond wel bij jullie eten dan.
Mijn moeder gaat witlofuit de oven
maken
Veegt ze jouw billen ook nog af?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kom vanavond wel bij jullie eten dan.
Mijn moeder gaat witlofuit de oven
maken
Nee, dat doet je zusje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Veegt ze jouw billen ook nog af?
quote:Beste voetballiefhebber,
De Eredivisie is spannender dan ooit en stevent af op een bloedstollende ontknoping. En als voetballiefhebber wilt u hier uiteraard niets van missen!
Als trotse partner van de Eredivisie heeft Plus Supermarkten daarom een unieke en tijdelijke aanbieding voor u; de eerste twee maanden gratis Eredivisie Live! Alle wedstrijden uit de Eredivisie bekijkt u vanuit uw luie stoel.
In de kroeg voetbal kijken, het ergste wat er is ..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die eredivisie live nodig hebben en niet gewoon in de kroeg of stadion zitten
Niks mis mee. Wedstrijdje op zondag kijken, biertje dr bij, koffie dr bij. Lekker zo je nest uit en op de bank kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die eredivisie live nodig hebben en niet gewoon in de kroeg of stadion zitten
Wantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de kroeg voetbal kijken, het ergste wat er is ..
Kroeg heb ik 1 gedaan, nooit meer. Je mist zo ongeveer alles, zelfs in de herhalingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij is 12, dus mag geen bier bestellen.quote:
Kijk jij buiten feyenoord om dan echt naar andere wedstrijden in de eredivisie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wedstrijdje op zondag kijken, biertje dr bij, koffie dr bij. Lekker zo je nest uit en op de bank kijken.
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kroeg heb ik 1 gedaan, nooit meer. Je mist zo ongeveer alles, zelfs in de herhalingen.
Dat dus, voor de andere clubs heb ik nu.nlquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk jij buiten feyenoord om dan echt naar andere wedstrijden in de eredivisie?
Enige wat ik nog wel wil kijken zijn psv-feyenoord, az-psv, az-feyenoord en heel misschien az twente
Voor de rest hoef ik geen Nederlands voetbal buiten Ajax om te zien hoor
Zet gerust Roda - Heerenveen op. Wel andere dingen doen tussendoor. Maar op zich is wel relaxt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk jij buiten feyenoord om dan echt naar andere wedstrijden in de eredivisie?
Enige wat ik nog wel wil kijken zijn psv-feyenoord, az-psv, az-feyenoord en heel misschien az twente
Voor de rest hoef ik geen Nederlands voetbal buiten Ajax om te zien hoor
Was wel tijdens een Nederlands elftal wedstrijd...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit last van gehad
Meerdere kroegen in Amsterdam waar je gewoon lekker op je gemak kan zitten met je vrienden
Ga naar een kroeg dat wel voetbalminded isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Groot deel vindt voetbal maar niks. Je mist te veel.
Ik kan dat dus echt niet hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zet gerust Roda - Heerenveen op. Wel andere dingen doen tussendoor. Maar op zich is wel relaxt.
Kroeg kijken doe ik alleen ajax - Feyenoord en zondag pisvee - Feyenoord.
En dat kan ik gewoon in de kroeg doen hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was wel tijdens een Nederlands elftal wedstrijd...![]()
Feyenoord: Stadion of thuis, ik moet ongeremd kunnen vloeken indien nodig
Even gedag zeggen , Stevennn !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat kan ik gewoon in de kroeg doen hoor
iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat kan ik gewoon in de kroeg doen hoor
Hoooi, hoe issie dan?quote:
Ergens twijfel ik nog om gewoon naar Polen te gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
EK gaat weer briljant worden als Engeland speelt. Pub
Murpheys moet je dan gaan. Aan het Rode Zand.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
EK gaat weer briljant worden als Engeland speelt. Pub
Tja, zal misschien aan mij liggen dan. Maar zoals ik al zei, de enige wedstrijd die ik in een kroeg zag was van oranje. En dat was meer carnaval met gezinnetjes enzo...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
iddwat voor kutkroeg ga je dan als je niet eens mag schelden.
Zondag gewoon weer bij Klein Odeon kijken.
heee, ja oké met jou?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoooi, hoe issie dan?
ookal sprak ik je nog per whatsapp
Sowieso dingen van oranje zijn net carnavalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, zal misschien aan mij liggen dan. Maar zoals ik al zei, de enige wedstrijd die ik in een kroeg zag was van oranje. En dat was meer carnaval met gezinnetjes enzo...
Mwah, er is nog niet veel aan daarzo dus misschien over paar dagenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heee, ja oké met jou?
hehe ja, nu nog in KLB komen binnenkort als je er klaar voor bent
Daar kom ik wel vaker, ja. Sowieso mooie pub, altijd veel Engelsen. Genoeg TV's.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Murpheys moet je dan gaan. Aan het Rode Zand.
Ben jij de vriendin van oerbeer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heee, ja oké met jou?
hehe ja, nu nog in KLB komen binnenkort als je er klaar voor bent
hehe okéééée is goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, er is nog niet veel aan daarzo dus misschien over paar dagen
ja al 1001 jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij de vriendin van oerbeer?
Stopt hij zijn piemel ook in jou?quote:
In jou ook dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stopt hij zijn piemel ook in jou?
wat is dit danquote:
Lachen man!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kom ik wel vaker, ja. Sowieso mooie pub, altijd veel Engelsen. Genoeg TV's.
Na Feyenoord - Ajax was het echt geniaal daar.
Neej maar probeerde die laatst welquote:
Heb je de hosselbeer ontmoetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neej maar probeerde die laatst wel
nee gekjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stopt hij zijn piemel ook in jou?
vandaar dat die vreemd gaat dusquote:
Ja kunnen we binnekort wel doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef Stokstaart het volgende:
Steven wanneer gaan we naar die Old Sailor?
Nederlands elftal wedstrijden meestal gewoon BBQ bij maten ofzo, heel af en toe in de stad. Word er altijd zo agressief van dat je dan opeens heel voetbalhatend Nederland in de kroeg tegenkomt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lachen man!
Meestal van die eettentjes hebben dan ook schermen staan. Als je tegen Portugal moet bij Nichos gaan zitten, tegen Spanje bij zo'n tapasding, Tenminste beetje sfeer
Gewoon een gekke tent waar gekke dingen gebeuren en gekke mensen komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kunnen we binnekort wel doen
Of wil je mee naar Old Town waar de echte ekte komen
Ja, carnavals publiek dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlands elftal wedstrijden meestal gewoon BBQ bij maten ofzo, heel af en toe in de stad. Word er altijd zo agressief van dat je dan opeens heel voetbalhatend Nederland in de kroeg tegenkomt.
Of van die teringhoeren die vragen waarom Van der Sar niet op doel staat enzo.
Dat was bij Old Sailors voor, dat is ook midden op de wallen en verzamelplek voor vele rellen tijdens europese wedstrijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon een gekke tent waar gekke dingen gebeuren en gekke mensen komen.
Zag laatst tegen man utd iets van iemand die een ME-paard wilde aaien? Zulke dingen.
wallen, rellen, kroeg sounds like a planquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was bij Old Sailors voor, dat is ook midden op de wallen en verzamelplek voor vele rellen tijdens europese wedstrijden
Die hebben we toen ergens gedumptquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wallen, rellen, kroeg sounds like a planNeem je die rolstoel dan ook mee?
Je moet de juiste plekken wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
De wallen is geen fuck meer aan joh, driekwart is gesloten.
Vergane glorie.
Kom naar Brussel-Noord. Moet je wel tegen een od aan bontkraagjes kunnen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
De wallen is geen fuck meer aan joh, driekwart is gesloten.
Vergane glorie.
Ja, dat zal. Uiteindelijk is dat hele gebied de nek omgedraaid, weinig meer van over.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet de juiste plekken weten
Ben ik wel met je eens ja dat een groot deel verkanker is door die fijne burgermeesterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat zal. Uiteindelijk is dat hele gebied de nek omgedraaid, weinig meer van over.
Brussel is sowieso wel leuk met stappenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom naar Brussel-Noord. Moet je wel tegen een od aan bontkraagjes kunnen...
Blehquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed, ik ben bevooroordeeld aangezien ik van Amsterdam hou
Amsterdam overdag voelt altijd aan alsof iedereen een kater heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik doe altijd hatelijk over Rotterdam terwijl er buiten een voetbalwedstrijd om 2x ben geweest
1x met school ooit en 1x met vrienden toen we naar hollywood gingen
Vrienden komen uit Nieuwekerk
Ik snap je wat bedoelt over dat het lijkt dat iedereen een kater heeft jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amsterdam overdag voelt altijd aan alsof iedereen een kater heeft.
En hoe zeer ik bij buitenlandse collega's Rotterdam ook promoot, ze willen altijd eerst naar Amsterdam...
zal mij niks verbazenquote:
neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, is weekend: 18.30
Welterusten straks knaapje.
Ik vind dat "zwakkeren" best een beetje tegen zichzelf in bescherming mogen worden genomen, helaas is "sociaal verantwoord" een programma maken er tegenwoordig niet echt meer bij. Het is vooral snel, hard en makkelijk - zonder rekening te houden met wat het voor mensen betekent om op tv te zijn. Niet iedereen kan de gevolgen van een optreden op de buis goed overzien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ze doen vaak nogal neerbuigend richting mensen die vocaal niet zo goed zijn onderlegd en proberen ze grappig te zijn en dus makkelijk scoren.
Ik ben er niet echt een fan van, tenzij mensen er gewoon om vragen.
We begonnen er toch nog in te geloven in de tweede helft...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog steeds teleurgesteld dan Ajax eruit ligt. Het kwam toch wel als een verrassing.
Ach toch van 5 euro 40 gemaakt. Ik kon de odd van 8 euro op Ajax niet laten liggen. Iig het waard om er 5 euro op te gokkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
We begonnen er toch nog in te geloven in de tweede helft...
Wel met een elektrisch dekentje ...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
AAAHHHH slapen op de bank is koning.
Jojoortje, wat ben je toch een vreselijke seut. Doe je ook wel eens iets spannends? Tot bloedens toe masturberen of zoveel vreten dat je moet kotsen om vervolgens weer een grote friet naar binnen te werken? Zoveel zuipen dat je naast de neger van Littlerabbit wakker wordt en niet weet wat er gebeurd is?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
AAAHHHH slapen op de bank is koning.
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel met een elektrisch dekentje ...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje, wat ben je toch een vreselijke seut. Doe je ook wel eens iets spannends? Tot bloedens toe masturberen of zoveel vreten dat je moet kotsen om vervolgens weer een grote friet naar binnen te werken? Zoveel zuipen dat je naast de neger van Littlerabbit wakker wordt en niet weet wat er gebeurd is?
Nou?
Topsporter .. ze speelt in het hoogste dameselftal..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje, wat ben je toch een vreselijke seut. Doe je ook wel eens iets spannends? Tot bloedens toe masturberen of zoveel vreten dat je moet kotsen om vervolgens weer een grote friet naar binnen te werken? Zoveel zuipen dat je naast de neger van Littlerabbit wakker wordt en niet weet wat er gebeurd is?
Nou?
Maar dat vindt hij niet spannend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Topsporter .. ze speelt in het hoogste dameselftal..
Raar mannetje ..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar dat vindt hij niet spannend.
Hoogstens het douche gedeelte. Damesvoetbal vind ik over het algemeen prima, zolang ik er niet naar hoef te kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar dat vindt hij niet spannend.
Zelfde + bier + vervelen + nog meer vervelen.quote:
Is dat het cinematografische equivalent van de joggingSbroek?quote:
Zwart wit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Training Day bedoelde ik.
Beter downloadsite zoeken
En anders Sin City.
Zit al 6 jaar tegen die film aan te hikken. Moet 'm gewoon eens kijken idd. Maar ga vanavond toch maar voor de laatste Californication afleveringen.quote:
Yo boeler, hoe is het ermee?quote:
Heb hier ook een aantal DVD's liggen waarmee ik hetzelfde heb:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ken het, had hier ook een dvd van Night of the living dead oid jaren liggen hier voordat ik hem eens ging bekijken.
Into the Wild pas nog gezien toevallig, prima film.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo boeler, hoe is het ermee?
[..]
Heb hier ook een aantal DVD's liggen waarmee ik hetzelfde heb:
- Central do Brasil
- The Girl With the Pearl Earring
- Evita
- Into the Wild
- Crazy Heart
Moet ze gewoon eens kijken.
Gelukkig hebben we nog gsm's.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is hier heel goed. Alleen voelt het saai zonder HMF.
Ook zo'n film waar ik al lang tegenaan aan het hikken ben. Wou hem ooit in de bioscoop eens kijken en naderhand gekocht op dvd omdat dat niet gelukt was. Vervolgens gehoord dat het best een zielig verhaal was en toen nooit meer opgezet. Vraag me niet waarom.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Into the Wild pas nog gezien toevallig, prima film.
JL kijken ja, Zo darts kijken niets mis mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog gsm's.
Wat ben je voor de rest aan 't doen? JL aan 't kijken?
wtf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jo, Olijke jonge oorwassende oortelende rekenende telende jongensflirtende egel.
Darts.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JL kijken ja, Zo darts kijken niets mis mee.
In de zin dat ik er überhaupt een heb genoten bedoel je?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets is er mis gegaan met jouw opvoeding
Na 10 seconden zag ik 'm pas.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jo, Olijke jonge oorwassende oortelende rekenende telende jongensflirtende egel.
Kijk, dat begint al ergens op te slaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, van kapiteintje kan ik dit maken
Kan altijd perfect in tunesie een irritante neus tot je eigenen
Ja, het vordert gestaagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dat begint al ergens op te slaan.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bans worden hier niet besproken Jojoortje!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM wil je niet zo wijsneuzerig doen in het FAtopic
Wie heeft het hier over bans?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bans worden hier niet besproken Jojoortje!
Doe dan niet zo stom.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM wil je niet zo wijsneuzerig doen in het FAtopic
Wat is een ban?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand, anders hebben we het zo wel over een ban.
'Poging tot ban aansmeren!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Post eens tubgirl, dan weet je het..
Je weet dat aanzetten tot ook een ban oplevert?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Post eens tubgirl, dan weet je het..
Kunnen modjes een ban krijgen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat aanzetten tot ook een ban oplevert?
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen modjes een ban krijgen?
Doe eens doe eens doe eens!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat aanzetten tot ook een ban oplevert?
Nee dohquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook niet modden?
In de kerker bij de trollen jij!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe eens doe eens doe eens!!!!!!!!
Eigenlijk wel ja...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de kerker bij de trollen jij!!!
Slaat wel ergens op. Voor PSV zijn, Ajax zijn en Twente zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nog maar 1 keer een ban gehad, sloeg ook nergens op.
Wanneer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nog maar 1 keer een ban gehad, sloeg ook nergens op.
Iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk wou ik die opmerking van Jojoortje noten, maar dan heeft ze een oneven aantal notes.
Dubbele note danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk wou ik die opmerking van Jojoortje noten, maar dan heeft ze een oneven aantal notes.
Kan niet. Kies tussen Helpmefok en De_Kromme. Die hebben weekje VBL-Rus.quote:
Wat interesseert mij die pisregels nou dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo. Jojoortje kent de regels niet.
Waarom mod je dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat interesseert mij die pisregels nou dan?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Cavia te dik, wat doen?
Dit topic. Toen zei ik:
[..]
Stoor je niet aan deze reacties. Dan staat het hele topic niet volgekabeljauwd met genijd en gepisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen de heren/dame modjes hun discussie lekker achter de schermen voortzetten? Het plebs is van deze openbaring van interne zaken niet gediend. Bij voorbaat dank.
Ik ga al slapen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen de heren/dame modjes hun discussie lekker achter de schermen voortzetten? Het plebs is van deze openbaring van interne zaken niet gediend. Bij voorbaat dank.
Bans worden niet besproken, ik neem aan dat je nu weer een ban krijgt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Cavia te dik, wat doen?
Dit topic. Toen zei ik:
[..]
Jouw gevoel voor hiërarchie is duidelijk niet to wasdom gekomen. Verklaart ook direct je keuze voor die club uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje voelt zich vernederd door een fokker die in een lagere rang staat
Amsterdamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw gevoel voor hiërarchie is duidelijk niet to wasdom gekomen. Verklaart ook direct je keuze voor die club uit Amsterdam.
Wat heb je gedaan dan? Je hebt in ieder geval nog vrienden die niet allemaal andere plannen hadden met als gevolg dat jij alleen thuiszat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zo brak als ik voelen is ook niet alles anders.
Na Ajax won eenvriend met 2 euro inzet 150 euro waardoor we gezamenlijk besloten dat het geen toeval kon zijn en naar het casino zijn gegaan om vervolgens het verlies weer weg te drinken. Maar boeiend Ajax won iig (Heeft me zelfs nog 40 euro opgeleverd had 5 euro ingezet op winst tegen een odd van 8 euroquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Je hebt in ieder geval nog vrienden die niet allemaal andere plannen hadden met als gevolg dat jij alleen thuiszat?
Maar je bent 14?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na Ajax won eenvriend met 2 euro inzet 150 euro waardoor we gezamenlijk besloten dat het geen toeval kon zijn en naar het casino zijn gegaan om vervolgens het verlies weer weg te drinken. Maar boeiend Ajax won iig (Heeft me zelfs nog 40 euro opgeleverd had 5 euro ingezet op winst tegen een odd van 8 euro)
Als het goed is moet mijn Cheetos flippo map nog ergens liggenquote:
Jij bent toch maar 17 ofzo? Dan heb je die hele flippo-rage niet meegemaakt toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het goed is moet mijn Cheetos flippo map nog ergens liggenVoetbalflippo's waren ook mooi. Begon met kleine toen werden ze langzaamaan groter en uiteindelijk konden ze zelfs bewegen
.
+ ruim 4 en half jaar ben ik bang.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent toch maar 17 ofzo? Dan heb je die hele flippo-rage niet meegemaakt toch?
De Croky flippo van Ronald Waterreus staat me nog het meeste bij helaas.quote:
quote:Jeugdtrainer worden had hem wel iets geleken. Deelname aan de cursus wordt voorlopig echter geblokkeerd door de KNVB, die een bewijs van goed gedrag verlangt. Het is slechts één voorbeeld, overal stuit hij op muren. En een dergelijke akte kan hij pas overleggen als hij door justitie niet meer verdacht wordt van witwassen. "Heel frustrerend", zucht Abdellaoui.
quote:Hij haalt een koffiemok tevoorschijn, waarop een wel heel typerende tekst te lezen valt: Ik ga er vandaag voor de volle 30% tegenaan. "Gekocht bij Jamin, ik kon 'm echt niet laten staan. Het is een beetje de story of my life..."
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Karelse, Lokhof, Arnold, van Wonderen, Gaasbeek en Scheepers zijn allemaal trainer geworden. Wat zou Yassine Abdellaoui tegenwoordig doen?
quote:In oktober 2010 werd hij door de rechtbank vrijgesproken van witwassen maar wel samen met Prommayon veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van twee maanden wegens heling van 38.000 dollar dat verdiend was met xtc-handel.[
Ben je weer over je depressie heen?quote:
Haha...heerlijk geslapen dus: ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je weer over je depressie heen?
En hoe was Marokko?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...heerlijk geslapen dus: ja.
Is toch ook klote als je heel veel zin hebt om uit te gaan of iets te gaan doen en iedereen is op vakantie, heeft al andere plannen etc. Zo eens in de zoveel tijd komt zo'n avond voorbij en ik haat het!
Prima te doen.quote:
Standje 3?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Geslapen als een motherfucking roos.
Bedoelde iets anders.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Deken is al een tijdje uit joh.
quote:
Zeg dat! En ik zit voor m'n PC binnenquote:
Met Guidetti lukt het wel, als hij voortaan z'n shirt maar niet uittrektquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb er alleen niet zoveel vertrouwen in morgen
Ja dat is nu net probleem morgen hequote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Met Guidetti lukt het wel, als hij voortaan z'n shirt maar niet uittrekt
PSV toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat is nu net probleem morgen he
Nu pas, en dan zo'n slechte foto plaatsenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:52 schreef mrstylo het volgende:
Nu weet ik waarom Terry geblesseerd is.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:52 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zonder Guidetti dus. Maar zonder Guidetti hadden we moeten winnen bij Ajax uitquote:
Ik zou haar wel doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:52 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag betere posten hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu pas, en dan zo'n slechte foto plaatsen
Is ze in de glasbak gevallen?quote:
Marokkaanse hang jeugd hier wordt daar nog erger beoordeeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:15 schreef Stokstaart het volgende:
Marokko leuk land el capitan. Jammer van de mensen daar.
Vooral in de stad. In de afgelegeren delen zijn ze vriendelijk, maar toch blijft het m'n slag mensen niet helemaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:15 schreef Stokstaart het volgende:
Marokko leuk land el capitan. Jammer van de mensen daar.
Ja, wij hebben hier de proleten uit Het Rif he. De meer Arabische Marokkanen uit Rabat en andere steden schijnen wel degelijk geciviliseerd te zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral in de stad. In de afgelegeren delen zijn ze vriendelijk, maar toch blijft het m'n slag mensen niet helemaal.
Je moet altijd maand ervoor opzeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:30 schreef ajacied4lf het volgende:
De nieuwe actie van Eredivisie Live, dat je twee maanden gratis krijgt .. kun je het na deze twee maanden gewoon opzeggen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet altijd maand ervoor opzeggen.
Alweer?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:30 schreef ajacied4lf het volgende:
De nieuwe actie van Eredivisie Live, dat je twee maanden gratis krijgt .. kun je het na deze twee maanden gewoon opzeggen?
Elke week een nieuwe actie.quote:
Koop Tele 2 of ITV KPN.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ziggo net als UPC niet een sport 1 + Eredivisie Live pakket heeft.
Idd jammer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ziggo net als UPC niet een sport 1 + Eredivisie Live pakket heeft.
Zit bij UPC ook los.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef mrstylo het volgende:
Jep.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
Er was ook een aanbieding van Sport 1 toch? Drie maand voor 15 euro ofzo?
Geen geld idd. Kun je mooi de ontknopingen van alle competities zien.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jep.
https://abonneren.sport1.nl/
Ga ik wel even doen. Drie maanden genieten van Sport 1 en EL![]()
Er is maar 1 hd kanaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
6 Sport 1 kanalen, zouden daar ook de HD kanalen bij zitten, of moet je dan extra betalen
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, kanaal 1 is standaard hd als je een hd-ontvanger hebt.
Ik heb een HD ontvanger, maar kwaliteit lijkt niet echt op HDquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is het hoofdkanaal. Die deze maand gratis is.
Bij mij wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een HD ontvanger, maar kwaliteit lijkt niet echt op HDHad beter verwacht.
Ik heb ook Sky Sport HD gehad, dat was echt stukken beter. Maarja, dit is ook niet slecht hoor.quote:
Hij heeft liever dat ze gaan stappen, drugs gebruiken en andere ongezonde dingen? Iig voor je ontwikkeling als voetballer.quote:'Deze generatie heeft al tienduizend uur videogames gespeeld voor hun achttiende'
AZ-directeur Toon Gerbrands zet vraagtekens bij het gamen als favoriete tijdsbesteding van veel voetballers (AD).
Jup.quote:
Verwacht je serieus punten voor je clubje?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup.
Achja. Toch te lam om iets te doen vandaag, vanmorgen 7 uur thuis
Morgen vroeg op en dan naar Eindje
Niet echt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verwacht je serieus punten voor je clubje?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Dat zou echt verschrikkelijk zijn ja.
De hele avond van die pijnlijke stiltes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |