Dat werd ook over mijn cavia's gezegd..... Moesten ze toch op terugkomen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:45 schreef Trusten het volgende:
Het zijn beide mannetjes en ongeveer 10 maanden oud...
Alleen is die grap al duizenden keren heraald dus neequote:
Over de leeftijd of over het geslacht?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:57 schreef Baird het volgende:
[..]
Dat werd ook over mijn cavia's gezegd..... Moesten ze toch op terugkomen....
Ik heb wel een ren maar geen tuin....ze hebben in hun kooi (1.20 m) dus meer ruimte dan in die ren....ik vind hem ook al best wel actief....hij rent soms echt een half uur als een gek door die kooi en maakt rare sprongetjesquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn cavia's (allebei mannetjes) zijn gewoon "stevig" van zichzelf. Mijn borstelthje weegt 1.5kg, en volgens de dierenats was hij voor zijn postuur (hij heeft oa een bolle ribbenkast) niet te dik. Het zijn gewone gezonde hollandse kerels
Als je cavia ineens zo dik geworden is, zou ik inderdaad even langs een dierenarts, voor het geval dat...
Hooi hebben ze nodig voor hun spijsvertering, dus daar zou ik ook niet mee minderen, bovendien is mijn algemene ervaring met cavia's dat ze zichzelf niet overeten.
En wat degene voor mij ook al opperde:beweging. Ik weet niet of je een ren oid hebt, zo niet haal er een (ongeveer een 10tje) en laat ze lekker ravotten, die van mij vinden het heerlijk! Een uurtje rennen en spelen, en dan half in slaap vallen met z'n tweeen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:34 schreef Noorseviking het volgende:
Niet teveel droogvoer, en groente met mate.
Heb je de OP gelezen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:34 schreef Noorseviking het volgende:
Niet teveel droogvoer, en groente met mate.
Die van mij was maar 4 weken oudquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef JamesBrownie het volgende:
De meeste cavia's die gezond zijn wegen meer dan een kilo.
Hopefarms Cavia Super CC die ik meng met een zak Hopefarms Cavia Select, is wel enigzins gemengt dus maar ze eten gewoon alles op. Volgens die dierenarts was het beide prima voer...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Wat voor voer geef je hem?
Kan je hem misschien ook wegen? Gewicht zegt misschien nog wel meer als een foto (maar een foto is natuurlijk altijd leukquote:Op zondag 4 november 2007 12:30 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hopefarms Cavia Super CC die ik meng met een zak Hopefarms Cavia Select, is wel enigzins gemengt dus maar ze eten gewoon alles op. Volgens die dierenarts was het beide prima voer...
Ik weet haast wel zeker dat het geen tumor is ofzo, ik voel niks bijzonders, hij gedraagt zich normaal enz
Ik zal straks een foto maken van hem....miss is die wel niet te dik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |