Perkamentus flikkerde ook van een toren af bij Harry Potterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neeeee die werd opgegeten door die freaking hyena's. Die pa kletterde van de rotsen af.
Ken je klassiekers
Voor jou is het korter geleden jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neeeee die werd opgegeten door die freaking hyena's. Die pa kletterde van de rotsen af.
Ken je klassiekers
Ja. Gisteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor jou is het korter geleden ja
wat ga je koken vandaag?quote:
Zelfgemaakte zeker weerquote:
Kan je beter friet erin gooien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh gewoon ordinair uit de diepvries
Waarom ga ze dan koken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kom vanavond wel bij jullie eten dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Witlofschotelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kom vanavond wel bij jullie eten dan.
Mijn moeder gaat witlofuit de oven
maken
Veegt ze jouw billen ook nog af?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kom vanavond wel bij jullie eten dan.
Mijn moeder gaat witlofuit de oven
maken
Nee, dat doet je zusje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Veegt ze jouw billen ook nog af?
quote:Beste voetballiefhebber,
De Eredivisie is spannender dan ooit en stevent af op een bloedstollende ontknoping. En als voetballiefhebber wilt u hier uiteraard niets van missen!
Als trotse partner van de Eredivisie heeft Plus Supermarkten daarom een unieke en tijdelijke aanbieding voor u; de eerste twee maanden gratis Eredivisie Live! Alle wedstrijden uit de Eredivisie bekijkt u vanuit uw luie stoel.
In de kroeg voetbal kijken, het ergste wat er is ..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die eredivisie live nodig hebben en niet gewoon in de kroeg of stadion zitten
Niks mis mee. Wedstrijdje op zondag kijken, biertje dr bij, koffie dr bij. Lekker zo je nest uit en op de bank kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die eredivisie live nodig hebben en niet gewoon in de kroeg of stadion zitten
Wantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de kroeg voetbal kijken, het ergste wat er is ..
Kroeg heb ik 1 gedaan, nooit meer. Je mist zo ongeveer alles, zelfs in de herhalingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij is 12, dus mag geen bier bestellen.quote:
Kijk jij buiten feyenoord om dan echt naar andere wedstrijden in de eredivisie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wedstrijdje op zondag kijken, biertje dr bij, koffie dr bij. Lekker zo je nest uit en op de bank kijken.
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kroeg heb ik 1 gedaan, nooit meer. Je mist zo ongeveer alles, zelfs in de herhalingen.
Dat dus, voor de andere clubs heb ik nu.nlquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk jij buiten feyenoord om dan echt naar andere wedstrijden in de eredivisie?
Enige wat ik nog wel wil kijken zijn psv-feyenoord, az-psv, az-feyenoord en heel misschien az twente
Voor de rest hoef ik geen Nederlands voetbal buiten Ajax om te zien hoor
Zet gerust Roda - Heerenveen op. Wel andere dingen doen tussendoor. Maar op zich is wel relaxt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk jij buiten feyenoord om dan echt naar andere wedstrijden in de eredivisie?
Enige wat ik nog wel wil kijken zijn psv-feyenoord, az-psv, az-feyenoord en heel misschien az twente
Voor de rest hoef ik geen Nederlands voetbal buiten Ajax om te zien hoor
Was wel tijdens een Nederlands elftal wedstrijd...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit last van gehad
Meerdere kroegen in Amsterdam waar je gewoon lekker op je gemak kan zitten met je vrienden
Ga naar een kroeg dat wel voetbalminded isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Groot deel vindt voetbal maar niks. Je mist te veel.
Ik kan dat dus echt niet hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zet gerust Roda - Heerenveen op. Wel andere dingen doen tussendoor. Maar op zich is wel relaxt.
Kroeg kijken doe ik alleen ajax - Feyenoord en zondag pisvee - Feyenoord.
En dat kan ik gewoon in de kroeg doen hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was wel tijdens een Nederlands elftal wedstrijd...![]()
Feyenoord: Stadion of thuis, ik moet ongeremd kunnen vloeken indien nodig
Even gedag zeggen , Stevennn !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat kan ik gewoon in de kroeg doen hoor
iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat kan ik gewoon in de kroeg doen hoor
Hoooi, hoe issie dan?quote:
Ergens twijfel ik nog om gewoon naar Polen te gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
EK gaat weer briljant worden als Engeland speelt. Pub
Murpheys moet je dan gaan. Aan het Rode Zand.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
EK gaat weer briljant worden als Engeland speelt. Pub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |