Deze wil ik nog zien de trailer was echt awesome ervan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:25 schreef casper019 het volgende:
intouchebles
[ afbeelding ]
Frankrijk
Komedie / Drama
112 minuten

quote:Op zondag 11 maart 2012 23:36 schreef Dale. het volgende:
Extremely Loud and Incredibly Close
Must see. Schitterende filmIk vond het boek echt erg goed in ieder geval, dus ben heel benieuwd naar de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt wel enigszin op gevoel maja moet kunnen.

Als je het boek hebt gelezen, zul je de film zeker goed vinden denk ik. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vond het boek echt erg goed in ieder geval, dus ben heel benieuwd naar de film.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De conclusie is vrij simpel, het ligt er aan waar je voor naar de bioscoop wilt en met wat voor verwachtingen je de film in gaat. Heb je zin in lekker iets luchtigs en zin in een feestje, dan is Project X de juiste keuze. Heb je zin in wat diepere stof of ben je niet in de stemming voor een gigantisch middelbare schoolfeest, dan is Project X helemaal niets. Het is een lekkere feestfilm met veel vrouwelijke schoon en dreunende bassen, een flinterdun verhaaltje en net genoeg acteerwerk om het te laten slagen.
Om het nog duidelijker aan te geven: Superbad is vóór het feest, The Hangover is ná het feest, Project X is hét feest.
****Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise

Lijkt me een prima idee. Als het niet al bestaatquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef raptorix het volgende:
Aan de hand van dit topic heb ik misschien wel leuk idee voor nieuw topic, elke user mag een lijstje van 3 films submitten met films welke misschien niet zo bekend zijn, maar wel echte aanraders.
Bedoel je een award voor een user of voor een film? In beiden gevallen spreekt me dit deel van het topic minder aan.quote:Vervolgens kunnen andere users een ranking geven van deze films, en zo kunnen we een echte filmkenner award uitdelen, animo hiervoor?

Mjah of gewoon een rating voor het lijstjequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee. Als het niet al bestaat
[..]
Bedoel je een award voor een user of voor een film? In beiden gevallen spreekt me dit deel van het topic minder aan.

Net gezien, ik upgrade hem naar een -9quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef Justinn het volgende:
[ afbeelding ]
The Next Three Days
Een vrouw gaat onschuldig levenslang de gevangenis in en krijgt zelfmoordneigingen. Haar man smeedt vervolgens een plan om haar uit te breken. Het verhaal is doodsimpel, maar het ik vond het een heerlijk vlotte film, die op geen enkel moment echt verveelt. Ik heb op het eind op 't puntje van mn stoel gezeten. Aanrader.
8

Zolang het in een ander topic komt, zeg ik: Doen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef raptorix het volgende:
Aan de hand van dit topic heb ik misschien wel leuk idee voor nieuw topic, elke user mag een lijstje van 3 films submitten met films welke misschien niet zo bekend zijn, maar wel echte aanraders.
Vervolgens kunnen andere users een ranking geven van deze films, en zo kunnen we een echte filmkenner award uitdelen, animo hiervoor?

Vergelijkbaar met Phonebooth?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef casper019 het volgende:
Man on a ledge
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Misdaad / Thriller
102 minuten
geregisseerd door Asger Leth
met Sam Worthington, Elizabeth Banks en Jamie Bell
Een ex-politieman dreigt van het dak van een hotel te springen, middenin Manhattan. Een vrouw spot de man, schreeuwt in paniek om zich heen en een agent geeft het voorval door. Meer agenten, de brandweer en een SWAT-team arriveren ter plaatse. De politie stuurt een vrouwelijke psycholoog om hem naar beneden te praten. De zaak blijkt echter niet te zijn wat het lijkt...
ik vond het een toffe film, verhaal was niet heel bijzonder maar keek lekker weg... zit constant
spanning in de film en is gewoon een toffe film om een keer te zien!
dikke 7!

Leuk idee. Hopelijk doet iemand er iets mee. Ik heb al een aantal goede films gevonden dankzij deze topicreeks, welke ik anders waarschijnlijk nooit zou hebben gezien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef raptorix het volgende:

Heb dat topic in opdracht van hem ff aangemaakt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:56 schreef Yari het volgende:
[..]
Leuk idee. Hopelijk doet iemand er iets mee. Ik heb al een aantal goede films gevonden dankzij deze topicreeks, welke ik anders waarschijnlijk nooit zou hebben gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |