Prikkels zijn gewoon veranderingen waar het lichaam op reageert.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees vooral het laatste stukje eens heeeel goed.
Bij inspanning zorgt er er voor dat er meer prikkels worden gestuurd.
Ow en je bron doet raar
msxml6.dll error '80070020'
The process cannot access the file because it is being used by another process.
D:\treznet\oper\cultuur/sites/natuurdatabase.nl/asp/shared.inc, line 254
En dan vergeet ik nog 'koninkelijke'quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsjah, gister stond er 'besoek' onder
JAAA DAAAAAAGquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef Gia het volgende:
[..]
http://www.natuurinformat(...)base.nl/i002118.html
[..]
nee, er zit een pool naast hem die hem 24 uur per dag mond op mond beademing geeftquote:
En koninkelijke... hier: http://nos.nl/koningshuis(...)ezamelijk-sterk.htmlquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsjah, gister stond er 'besoek' onder
Neuh, ik ga er al vanaf het begin van uit dat ik geen gelijk hebquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar jij gaat er niet een heel topic keihard tegen in.
Is voor ons onbekend. En Mabel,,,,,dat koppie,erg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet bekend gemaakt.
Dank je.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een stoere opmerking voor iemand die het net zelf ook niet wist.
Maar ik ben er wel klaar mee. Gia heeft gelijk dat een hart langdurig stil kan staan.
Dat Friso 50 minuten lang is gereanimeerd zegt niets over een mogelijke hersenschade, de periode daarvoor, zonder zuurstof, echter wel.
Oh, wacht, jij was het niet die in het vorige topic stelde dat het hart werd aangestuurd door de kleine hersenen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
tuurlijk jongen, wat jij wil.
Ja je hart loopt gewoon door als je niet meer ademt. Right.quote:
Ademhalen niet nee, het hart werkt wel zelfstandig door. Is het echt zo lastig? En ja, als het ademhalen langt stilstaat dan stopt het hart ook, dat betekent niet dat de hersenen het hart regelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Lagrinta het volgende:
Onder hersendood wordt verstaan het volledig en onherstelbaar verlies van de functies van de hersenen, inclusief de hersenstam en het verlengde merg. [1] De persoon kan niet meer zelfstandig ademhalen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef Maanvis het volgende:
Die discussie over wel of niet hersenen en hart mag nu wel voorbij zijn vind ik.
Hoe wil jij een hart laten lopen zonder ademhaling?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ademhalen niet nee, het hart werkt wel zelfstandig door. Is het echt zo lastig?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef Maanvis het volgende:
Die discussie over wel of niet hersenen en hart mag nu wel voorbij zijn vind ik.
Dat zeg ik toch niet dombo, leer lezenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef Lagrinta het volgende:
Ja je hart loopt gewoon door als je niet meer ademt. Right.
Heb ik ook niets over gehoord, maakt uiteraard wel verschil in de beslissing wat ze gaan doen, hoe minder het lichaam zelf kan hoe makkelijker het gaat worden om een beslissing te nemen hoe nu verder te gaan....beroerd maar wel waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet bekend gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |