Biologie is voor mij alweer zoooo lang geleden. Ik wist ook niet precies hoe het zat. Maar who cares.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor
Maar ik had dan ook een vier voor biologie.
http://www.natuurinformat(...)base.nl/i002118.htmlquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ga jij maar terug naar biologieles.
quote:De hartslag wordt aangestuurd door een electrisch stroompje dat opgewekt wordt door de sinusknoop in het hart. De sinusknoop staat onder invloed van een regelcentrum in de hersenen. Bij inspanning activeert het regelcentrum de sinusknoop tot snellere afgifte van stroomstoten, waardoor het hart sneller gaat kloppen.
Dat ik het belachelijk vindt dat sommige mensen insinueren dat er zoveel voor Friso wordt gedaan qua behandeling, alleen omdat hij een Oranje is. Alsof dat in andere gevallen niet zo is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heel erg voor je, maar wat is je punt nu?
Ik had een 6 voor biologie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor
Maar ik had dan ook een vier voor biologie.
En jij gelooft zulke onzinnige websites?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef Gia het volgende:
[..]
http://www.natuurinformat(...)base.nl/i002118.html
[..]
oh ja, waarom?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
na 6 weken de stekker eruit trekken? dat vind ik wel een beetje bizar eigenlijk
Lees vooral het laatste stukje eens heeeel goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef Gia het volgende:
[..]
http://www.natuurinformat(...)base.nl/i002118.html
[..]
Wat mij betreft wel ja, het is gewoon ronduit irritant dat mensen domme vragen gaan stellen zonder heel even nu.nl te checken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja tuurlijk, iedereen moet het laatste nieuws + de persconferentie gezien hebben voordat ze hier mogen posten.
Gezamelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
Voor wie de aankomst van de familie bij het ziekenhuis vlak na de persconferentie gemist had.
http://nos.nl/koningshuis(...)ezamelijk-sterk.html
oh dank jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
Voor wie de aankomst van de familie bij het ziekenhuis vlak na de persconferentie gemist had.
http://nos.nl/koningshuis(...)ezamelijk-sterk.html
Een stoere opmerking voor iemand die het net zelf ook niet wist.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ga jij maar terug naar biologieles.
Bizar kort of lang? Ik vind het redelijk normaal, je hebt misschien eerst (al dan niet tegen beter weten in) hoop, maar als blijkt dat er echt niks meer aan te doen is houdt het toch wel op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
na 6 weken de stekker eruit trekken? dat vind ik wel een beetje bizar eigenlijk
Een hart ja. De hersenen zijn een ander verhaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een stoere opmerking voor iemand die het net zelf ook niet wist.
Maar ik ben er wel klaar mee. Gia heeft gelijk dat een hart langdurig stil kan staan.
Dat Friso 50 minuten lang is gereanimeerd zegt niets over een mogelijke hersenschade, de periode daarvoor, zonder zuurstof, echter wel.
Precies. Die apparatuur houdt bij een hersendode patient het hart en ademhaling aan de gang.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:35 schreef Jannuk het volgende:
@gia: waarom moet er dan bij een hersendode patiënt wel apparatuur uitgeschakeld worden?
dat zou ik veel te snel vinden... 1 jaar minimaal...quote:
De lengte van reanimatie zegt echter wel iets over diegene zijn overlevingskansen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel klaar mee. Gia heeft gelijk dat een hart langdurig stil kan staan.
Dat Friso 50 minuten lang is gereanimeerd zegt niets over een mogelijke hersenschade, de periode daarvoor, zonder zuurstof, echter wel.
Tsjah, gister stond er 'besoek' onderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezamelijk
Godverdomme, de taalverloedering.
Niet meteen zo gepikeerd meiske. Je verhaal leek erg op een ander verhaal dat eerder langsgekomen was en daar was de strekking dus dat die persoon het belachelijk vond dat er voor Friso wel en voor haar situatie geen aandacht was. Daarom vroeg ik wat je punt was. Met jouw punt ben ik het gewoon eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef Ripley het volgende:
Dat ik het belachelijk vindt dat sommige mensen insinueren dat er zoveel voor Friso wordt gedaan qua behandeling, alleen omdat hij een Oranje is. Alsof dat in andere gevallen niet zo is.
Maar ikw ist niet dat we tegenwoordig alles in Jip en Janneke taal moesten neerpennen, sorry.
tuurlijk jongen, wat jij wil.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |