Ja, het lijkt me ook echt een kutsituatie, je leeft toch mee he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef Pagan het volgende:
Het nieuws kwam niet als een verrassing, maar ik ben er wel stil van.
50 minuten reanimeren, en dan al 25 minuten onder die lawine liggen, brrrrrrrrr.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef Muis006 het volgende:
Boh dit wens je niemand toe.
Als ik het was geweest, was ik liever daar onder de sneeuw gestorven. Dan hoeft mijn familie niet weken/maanden/jaren te tobben of de stekker eruit moet.
Ja precies, dat onzekere lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
50 minuten reanimeren, en dan al 25 minuten onder die lawine liggen, brrrrrrrrr.
Nu kun je echt niet zomaar meer de stekker eruit trekken.
Je weet voor je gevoel nooit wat ie nog meekrijgt en bovendien is er altijd die kleine kans dat ie nog wakker wordt.
Afschuwelijk...
Ja idd , maar ze hebben nog hoop gehad en alles geprobeerd .quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef Muis006 het volgende:
Boh dit wens je niemand toe.
Als ik het was geweest, was ik liever daar onder de sneeuw gestorven. Dan hoeft mijn familie niet weken/maanden/jaren te tobben of de stekker eruit moet.
Ja, ook gewoon dat iemand daar ligt en adem haalt en mss niks aan hem te zien is, en dat het echt nog kan, dat ie bij komt. Neem maar eens een besluit dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies, dat onzekere lijkt me echt verschrikkelijk.
Als hij hersendood wordt verklaard wel. Maar dat is ie (nog?) niet geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd , maar ze hebben nog hoop gehad en alles geprobeerd .
Ik weet niet hoe dat zit, maar zouden ze alsnog de stekker eruit mogen trekken?
Nee dat was juist het punt. Wel beschadigingen en flinke, maar niet hersendood, want dan is het een heel ander verhaal he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als hij hersendood wordt verklaard wel. Maar dat is ie (nog?) niet geloof ik.
zouden ze hem wel hierheen kunnen vervoeren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef Pagan het volgende:
De deskundoloog net bij de NOS zei dat je de meeste verbetering in de eerste zes maanden kan/moet verwachten. Daarna neemt de kans op verbetering af.
Op nu.nl staat dat volgens de arts de KF een andere verzorgingsinstelling kan/gaat/moet zoeken, lange termijnverpleging.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
zouden ze hem wel hierheen kunnen vervoeren?
Ja revalidatiekliniek maar dan ter verpleging vrees ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op nu.nl staat dat volgens de arts de KF een andere verzorgingsinstelling kan/gaat/moet zoeken, lange termijnverpleging.
Nee natuurlijk niet, ik vind dit vooral erg voor die 2 kindjes ,maar dat zelfde vind ik als ik in de krant lees dat een jonge vader is overleden die kinderen nalaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik grof als ik zeg dat dit me net zoveel doet als dit met een willekeurige andere vader was overkomen?
Ja dat vind ik wel kut voor ze , iedereen staat te wachten om te kijken hoe verdrietig ze zijn, ik hoop dat ze nu verder met rust gelaten worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou het lullige is dat je gewoon nu nog niet 100 % kan zeggen dat ie een kasplantje blijft denk ik.
En Bos, ik snap dat wel hoor, maar goed, dit zijn toch mensen die je voor je gevoel "kent", en dan is het logisch dat iedereen meeleeft toch? Ik vind het niet erger omdat ie een prins is of zo. Maar ik vind het wel erg, en bovendien is het voor de familie ook wel erg vervelend dat ze nu ook de hele media en zo ook nog eens zo op hun lip hebben, alsof de hele situatie niet al kut genoeg is.
Dat dus. Aan de ene kant wil ik het ook echt niet zien en aan de andere kant vind ik het echt mooi en ontroerend hoe ze telkens die Mabel in het midden naar binnen loodsenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel kut voor ze , iedereen staat te wachten om te kijken hoe verdrietig ze zijn, ik hoop dat ze nu verder met rust gelaten worden.
Ja, steun kan ze nu wel gebruiken denk ik. Het lijkt mij iets vreselijks....je man/vriend/partner zo te zien en leven tussen hoop en vrees.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dus. Aan de ene kant wil ik het ook echt niet zien en aan de andere kant vind ik het echt mooi en ontroerend hoe ze telkens die Mabel in het midden naar binnen loodsen![]()
1 maart naar het ziekenhuis om foto's te maken en naar orthopeed en dan kijken of het aan elkaar aan het groeien isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef Strega het volgende:
Ja, zulke dingen zijn voor iedereen al moeilijk genoeg, laat staan als je door een woud van camera's, journalisten en andere media moet gaan.
Hoe is het trouwens bij jullie Indaha? Lijkt het een beetje goed te komen met de voet?
Dank je welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:12 schreef indaha het volgende:
[..]
1 maart naar het ziekenhuis om foto's te maken en naar orthopeed en dan kijken of het aan elkaar aan het groeien is![]()
Ik moet nog even kwijt dat ik bewondering heb voor jou, hoe je je nieuwe toekomst oppakt , dat is helemaal niet gemakkelijk en is wens je veel sterkte daarmee
Ja, je bent gewoon een kanjer!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
We zullen duimen voor botaangroei!![]()
![]()
duimt ook voor botaangroeiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:12 schreef indaha het volgende:
[..]
1 maart naar het ziekenhuis om foto's te maken en naar orthopeed en dan kijken of het aan elkaar aan het groeien is![]()
Ik moet nog even kwijt dat ik bewondering heb voor jou, hoe je je nieuwe toekomst oppakt , dat is helemaal niet gemakkelijk en is wens je veel sterkte daarmee
Warme choco?quote:
Wat een leuk dingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef Pagan het volgende:
Zo eentje, kan gewoon op het fornuis, werkt als een tiet.
[ afbeelding ]
Fijn van de portemonnee en leuk je plantjes! En jammer van de datequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:50 schreef Miniem het volgende:
I has portemonnee![]()
3,80 bij Action![]()
Ook stukje hout gedraaid op de draaibank, was leuk om te doen
Ik moest nog aan je denken vanmiddag Zwabs, zat iemand lekker te frutten met een laptop tijdens een lange treinrit.quote:
Oh ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn van de portemonnee en leuk je plantjes! En jammer van de date
Ik heb vandaag een mini plantje gekocht, qua maat leek het een vetplantje, maar het is het volgens mij niet. Zal morgen een foto maken
Elbowquote:
Ja, echt triest. En de tranen zitten hoog bij mij de laatste dagenquote:
Ik wil gewoon een heleboel voorjaarsbloeiers, viooltjes, primula's en zon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn van de portemonnee en leuk je plantjes! En jammer van de date
Ik heb vandaag een mini plantje gekocht, qua maat leek het een vetplantje, maar het is het volgens mij niet. Zal morgen een foto maken
Wat heerlijk al die vogeltjes buitenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een heleboel voorjaarsbloeiers, viooltjes, primula's en zon.
De pimpelmezen die we elk jaar hebben zijn nu 3 nestkastjes aan het inspecteren. Merels zijn druk op zoek. al die mannen in zwarte, strakke pakken met oranje snavels en voor het eerst het roodborstje zoekend naar een nestkastje op de veranda!
Awwwquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, echt triest. En de tranen zitten hoog bij mij de laatste dagen
Koentjequote:
Linksquote:
Let me Jokequote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LinksEn dan een AH handpop.
[ afbeelding ]
Volgens mij is het deze, maar dan heb ik een mini versie. Toch ook een vetplantje waarschijnlijkquote:
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze, maar dan heb ik een mini versie. Toch ook een vetplantje waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Ik ben ook opquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:43 schreef Miniem het volgende:
Ik ben moe, deze week bijna 25 uur gedraaid.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook op, samen choco doen?
Bossche Bol of een Zeeuwse Bolus, of allebeiquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bossche Bol of een Zeeuwse Bolus, of allebei
Ik rol je wel je als je je niet meer kunt bewegenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Miniem het volgende:
[..]ik heb vandaag al 2x taart op, maar dat kan er nog wel bij
![]()
Voor een Bosche Bol moet je naar Den Bosch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bossche Bol of een Zeeuwse Bolus, of allebei
Naar bed toe de trap op?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik rol je wel je als je je niet meer kunt bewegen
Ik ben niet scherp, dat blijkt wel, want we liggen al met choco en die bol op bed, dus rollen is niet nodigquote:
Uiteraard, maar die neppe van de AH lust ik ook nog steeds graagquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor een Bosche Bol moet je naar Den Bosch.
Gaan we niet rollebollen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben niet scherp, dat blijkt wel, want we liggen al met choco en die bol op bed, dus rollen is niet nodig
Keine futquote:
Dasgoequote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Correctie, ik denk dat het andersom moet
Leuk!quote:
quote:
quote:
Ik lig er ook in, ga maar eens proberen te slapenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
Proost Zwab!
Ik kruip net onder de wolbéééh.
Trustenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik lig er ook in, ga maar eens proberen te slapen
Jeeujquote:
Tof, ik kijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik stik zowat in m'n broodjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nee in de zin van dat hij nooit onder de honden en mensen is, alleen fungeert als "het tasje van de miep". Nooit op de grond lopen en spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik draag Chico ook altijd hoor, die wil heus wel geaaid worden, graag zelfs
Que? ESF of voetbal?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:39 schreef Pheno het volgende:
Kut, tweehonderd reacties and still counting. Ik denk dat ik nu alvast begin met doorploegen wie er moet winnen
Ohquote:Op zondag 26 februari 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Maar in de Action mogen geen honden dus wss moest ze m wel dragen
Ik aai nooit een chihuahua eigenlijk, te grote hapkans![]()
Walles is een geniale naam voor een basset![]()
Kijk wat ik net zie:
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik kon breien
Ja he, ik heb echt tijden niet zo'n goeie match naam-hond gehoordquote:Op zondag 26 februari 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
In Sjefke zit ook een chidinges, maar die heb ik nog nooit zien happen. Maar Sjef is ook geen volbloedquote:Op zondag 26 februari 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik aai nooit een chihuahua eigenlijk, te grote hapkans![]()
Kijk wat ik net zie:
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik kon breien
Nee, een kans op een betakey op de gamessitequote:
\twitter:PolitieHoogevn twitterde op zondag 26-02-2012 om 09:46:58Politie Hoogeveen ontdekt op zondagmorgen een snurkende volle blikvanger.#sw http://t.co/ATS6mgQO reageer retweet
Als er geen honden in mogen, mogen er toch geen honden in ondanks dat ze hem draagt?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Goeie vraag, geen idee eigenlijk...quote:Op zondag 26 februari 2012 11:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als er geen honden in mogen, mogen er toch geen honden in ondanks dat ze hem draagt?
Chi's in de binnenzak van je jasquote:Op zondag 26 februari 2012 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen idee eigenlijk...
Zie overal mensen met chi's, ook in de bieb, mogen ze ook niet naar binnen als het goed is.
Ouwe lurker!quote:
Immer!quote:
Pocket Chiquote:Op zondag 26 februari 2012 12:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Chi's in de binnenzak van je jas
vroeger ging ik vaak naar de amateurvoetbalploeg kijken. had er ook iemand zijn chi in zijn binnenzak van zijn jas. Keek je zijn kant op, zag je opeens dat die hond zijn kop naar voren stak.. Dan had je echt iets van wtf
Goed, wel moe en druk. Hoest met de poot, nog veel pijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:39 schreef Pagan het volgende:
Mogge.
PSV en Feijenoord, dat zijn twee voetbalclubs, toch?
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
lol! ze liggen er ook echt met zn 2en inquote:Op zondag 26 februari 2012 11:50 schreef Ynske het volgende:
\[ afbeelding ]twitter:PolitieHoogevn twitterde op zondag 26-02-2012 om 09:46:58Politie Hoogeveen ontdekt op zondagmorgen een snurkende volle blikvanger.#sw http://t.co/ATS6mgQO reageer retweet
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JaVeel plezier. Hopelijk is bij jullie net zo zonnig als hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Arjen Lucassen nou een nakie?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
lijkt er wel op jaquote:Op zondag 26 februari 2012 13:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Veel plezier. Hopelijk is bij jullie net zo zonnig als hier.
Heeft Arjen Lucassen nou een nakie?
klinkt niet goed, eens een keer goed alles eruit gooien?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:05 schreef Miniem het volgende:
Bah, ik kan al dagen niet slapen en ik ben misselijk, gaat weer een fijne nacht worden
Neuh, want dan gaan m'n ouders dingen vragen en verder heb ik niemandquote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt niet goed, eens een keer goed alles eruit gooien?
En via je huisarts een verwijzing vragen naar een psycholoog? Daar heb ik vorig jaar veel baat bij gehad, de rek was er bij mij ff helemaal uit. Later bleek dat deels te verklaren door een nieuw medicijn voor mijn hartklachten, dus de angel was er vrij snel uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Neuh, want dan gaan m'n ouders dingen vragen en verder heb ik niemand
Neuh daar word ik niet happy vanquote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
En via je huisarts een verwijzing vragen naar een psycholoog? Daar heb ik vorig jaar veel baat bij gehad, de rek was er bij mij ff helemaal uit. Later bleek dat deels te verklaren door een nieuw medicijn voor mijn hartklachten, dus de angel was er vrij snel uit.
finale van Nu of Nooit, moet vanavond nog de FP opquote:
misschien toch maar eens op zoek gaan naar een uitlaatklepquote:
Als je een keertje met mij wilt kleppen aan de telefoon, dan moet je ff een gil gevenquote:
Zon persoon heb ik via een instantie al gehad maar heb er zelf nooit alles aan verteld. Ik werd er ook nooit blijer vanquote:Op zondag 26 februari 2012 23:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien toch maar eens op zoek gaan naar een uitlaatklep
er zijn verschillende mensen die hulp kunnen bieden, en als de een je niet aanstaat ga je opzoek naar een ander
goh dat ken ikquote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zon persoon heb ik via een instantie al gehad maar heb er zelf nooit alles aan verteld. Ik werd er ook nooit blijer van
Ik zal in het in gedachten houden maar ik hou sowieso niet van telefonerenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je een keertje met mij wilt kleppen aan de telefoon, dan moet je ff een gil geven
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zal in het in gedachten houden maar ik hou sowieso niet van telefoneren
Lief van je
hey pisces, zo vroeg al? nou trusten dan maar hequote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gomi
Ik ga zo eens aanstalten maken om onder de wol te kruipen
Mooi zoquote:
Scandinavisch.quote:
Klink erg lekkerquote:Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Scandinavisch.
Gemarineerde paddestoelen met geitenkaassalade vooraf
Visstoofpotje, met garnalen, witvis, zalm enzo, erg lekker
gelei van rode vruchten, citroenmousse, vanille ijs met brownie als toetje
Pagan had zelfde dessert, maar als voor Zweedse ham met buffelmozarello (erg lekker)
en als hoofd de dagvis.
Het geheel was erg smakelijk, met lekkere wijn.
Alleen de muziek was wat vreemd, de installatie ging niet goed samen met het kassa systeem, waardoor eerst Q musiQ en daarna Arrows jazz nogal door de tent daverden.
Voor de rest lekker gezeten, open haard was er aan dus Pagan had halverwege de avond het idee dat hij in een Finse sauna zatMaar we hebben erg gelachen
(en lekker gegeten)
Ja was ook lekker.quote:
of de antistress van bij de tuinen, als je lavendel te overheersend vindquote:Op maandag 27 februari 2012 00:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja was ook lekker.
Jij ook niet teveel sombermansen hoor. Is soms moeilijk, maar al dat gepieker en niet slapen helpt ook niet.
Haal een flesje etherische lavendelolie en doe een paar druppels op je kussen of in een verdamper (aromalampje). Helpt vaak bij rustig in slaap vallen.
Ja, de Bodyshop heeft ook een fijne.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
of de antistress van bij de tuinen, als je lavendel te overheersend vind
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:24 schreef Bos81 het volgende:
En de AH let op de kleintjes past niet echt bij de persoon die www.Bol.com presenteert.
Ik heb ook op het werk te maken met Bolquote:Op maandag 27 februari 2012 09:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die overnames... Er verandert vaak weinig voor de consument.
Ja ik denk van welquote:Op maandag 27 februari 2012 11:04 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
oh-oh, is dit nu een nakie of niet? Op 0:28
Dus Harry Piekema moet aankomen.
Vanavond lekker languit op de bankquote:
Ohhhhhhhhhh that explains.quote:
Nog 4 1/2 dag.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Nee, eindemaand is niet meer mijn pakkie an sinds deze maand
Oeh, dat klinkt heeeeeeeeel goed Baafquote:Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou freelancen iets voor me zijn? Krijg net een (financieel en technisch) erg interessant aanbod. Je hebt weinig zekerheid maar op het moment lig ik nog goed in de markt, zelfs met alle economische doem komt er van alles op me af...
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh Baaf ik heb je nodig ook, geef ff een gil als je er bent
Dan waren het zeker geen grote aalscholvers, die verschillen namelijk nauwelijks van de gewonequote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Maar ze zagen er echt heel anders uit dan die aalscholvers die ik normaal bij de stad zie
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ze waren echt huge ieg, Thessa greep meteen Kees bij dr lurven en stond roofvogel roofvogel te roepen
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ze waren echt huge ieg, Thessa greep meteen Kees bij dr lurven en stond roofvogel roofvogel te roepen
Mijn neefje van nu 2 is ook al vogelgek. Tenminste toen we in mei naar de Beekse Bergen waren geweest was het steeds Eh Eh en in de lucht wijzenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Thessa is goed afgericht op buizerdspotten ieg
ahhh Robin ook hoor, "jefke" daar is ie ook gek op en geeft hem zonder moeite koekjes ondanks Sjefs enthouisiasme..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Thessa stond als tweejarige al tussen de grote kindjes bij de roofvogelshow in het Gaia park om ze op haar arm te mogen, ze is echt dierengek
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ahhh Robin ook hoor, "jefke" daar is ie ook gek op en geeft hem zonder moeite koekjes ondanks Sjefs enthouisiasme..
Chicoquote:Op maandag 27 februari 2012 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Afwas klaar, en drie keer raden wie er in de keuken stond te miepen voor nog een portie eten
Brokken nog welquote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja!
Ik dacht dat ie zijn tertaartjes wilde, want ik had er braaf weer twee gebakken vandaag.
Maar die moest ie niet, hij wilde zn hondenvoer![]()
Gek apie.
Vanmorgen had ie een tartaar als ontbijt op kantoor, en nu dus echt mss wel 150 gram nature´s harvest, dat is echt veeeeeel voor zijn doen
quote:
Zonder worst, dat scheelt welquote:Op maandag 27 februari 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net 3 broodjes zuurkool staan stouwen
Wat heerlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Het is ook zo fijn dat ie weer zo lekker loopt.
Gisteren was ie echt aan het draven, dat doet ie sowieso al nooit
Das een compliment!quote:
Zie je wel, ik twijfel ook nog steeds, ik dacht dat Baaf wel alwetend was, ik ben benieuwd wat jij nog weet te bedenkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:32 schreef Strega het volgende:
Die foto's Oh-Oh mooi, maar ik zie nooit aalscholvers zoveel kleur normaal, morgen nog es even in de Peterson kijken.
Wat heerlijk dat de Keizer weer zo goed eet! Fijn is dat dan.
Aalscholvers, de continentale vorm.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn wat ver weg, ze zaten in bomen op een eilandje tegen over ons, dichterbij kon ik niet komen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen kwam er een boot en vlogen ze weg:
[ afbeelding ]
quote:Aalscholver (Phlacrocorax carbo)
Volledig zwart verenkleed. Enkel de wangen zijn wit. De rug is donkerbruin met blauwe tinten in de hals. Opvallende witte vlek op de billen. Er bestaan twee soorten in Europa: continentaal (sinensis) en atlantisch (carbo). De eerste soort heeft een witte kop en hals en veren met een groenige tint. In de winter verdwijnen de witte vlek op de billen en de witte pluimen op de kop.
Nestelt zowel in zeegebieden (kusten, kliffen, eilanden) als in continentale wateren in het binnenland (rivieren, stuwmeren, lagunes, grote plassen, etc.). Het komt op het Iberisch Schiereiland weinig voor dat de vogel zijn nest bouwt in het binnenland, toch werden nesten opgemerkt bij enkele stuwmeren van Extremadura (Stuwmeer van La Serena). In de winter, net zoals in de voortplantingsperiode, verblijft de vogel meestal bij continentale binnenwateren, vooral rivieren en stuwmeren.[quote]
Bron
[quote]Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef oh-oh het volgende:
lolquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar daar ben je nog onsamenhangender dan hier![]()
Hoestie?
Vandaag weer naar Sneek toch?
Hey babe!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:21 schreef Muis006 het volgende:
Qtjeeehoelaat is je EMG? Ik denk aan je
En Chico die de hongerknop heeft gevonden
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:23 schreef Qwea het volgende:
Nieuwe kleren, parfum, muis voor de mac, boek van body worlds, ect.
Same old, same old. Ik ga mijn gangetje en wordt ondertussen lastiggevallen door een griep die niet wil doorbreken, maar daar trek ik me zo min mogelijk van aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:22 schreef oh-oh het volgende:
En hoe het met Muis is willen we ook weten!
Nah als je nu jezelf niet meer mag verwennen, wanneer dan wel.quote:
Kusje voor je griepje!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Same old, same old. Ik ga mijn gangetje en wordt ondertussen lastiggevallen door een griep die niet wil doorbreken, maar daar trek ik me zo min mogelijk van aan.
En met jou?
Die heb ik toevallig op mijn verjaardag gehad (lollers daar bij het ziekenhuis). Je krijgt wat stroomstootjes door je zenuwen en spieren heen gedonderd. Zo kunnen ze meten of je ergens een zenuw in de knoop hebtquote:
Boh ja ik weet het.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Wat is een emg ?
![]()
Ja die kijkoperatie was een succes he![]()
Blij dat je daar over doorgedramd hebt zeker?
En wat heb je voor mij gekocht dan??????
( ik heb nieuwe schoenen en een e-reader, kom nog niet op een fractie van jouw bedrag daarmee, maar ben er wel heel blij mee ook, wil nog een mediaplayer scoren denk ik, want ik heb er nu een te leen en das wel erg chill).
Muis, weg met die kutgriep, jij kuddedier, iedereeeeeen heeft m
Beterschap muizeltje!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Same old, same old. Ik ga mijn gangetje en wordt ondertussen lastiggevallen door een griep die niet wil doorbreken, maar daar trek ik me zo min mogelijk van aan.
En met jou?
Emg is zenuwonderzoek. Ik heb die operatie niet doorgedramd hoor, dat is door een professor aangeraden, omdat ik gewoon veel klachten had. Ik kon mijn ADL gewoon niet echt doen. Mediaplayer, moet je de eminent nemen. Heb ik ook, keihandig ding. Niet duur ook!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Wat is een emg ?
![]()
Ja die kijkoperatie was een succes he![]()
( ik heb nieuwe schoenen en een e-reader, kom nog niet op een fractie van jouw bedrag daarmee, maar ben er wel heel blij mee ook, wil nog een mediaplayer scoren denk ik, want ik heb er nu een te leen en das wel erg chill).
Muis, weg met die kutgriep, jij kuddedier, iedereeeeeen heeft m
Pijnlijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig op mijn verjaardag gehad (lollers daar bij het ziekenhuis). Je krijgt wat stroomstootjes door je zenuwen en spieren heen gedonderd. Zo kunnen ze meten of je ergens een zenuw in de knoop hebt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Dank je muisquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:32 schreef Muis006 het volgende:
Dat doet trouwens zeer, bij mij dan
steeds met die naald in je gezicht, bats, stroom er doorheen.
Je hebt er destijds wel behoorlijk over lopen doordrammen hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Emg is zenuwonderzoek. Ik heb die operatie niet doorgedramd hoor, dat is door een professor aangeraden, omdat ik gewoon veel klachten had. Ik kon mijn ADL gewoon niet echt doen. Mediaplayer, moet je de eminent nemen. Heb ik ook, keihandig ding. Niet duur ook!
KUN JE ZO VLAK VAN TE VOREN NIET EVEN ZEGGEN DAT HET REUZE MEEVALT JIJ SADISTJE?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:32 schreef Muis006 het volgende:
Dat doet trouwens zeer, bij mij dan
steeds met die naald in je gezicht, bats, stroom er doorheen.
Neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
KUN JE ZO VLAK VAN TE VOREN NIET EVEN ZEGGEN DAT HET REUZE MEEVALT JIJ SADISTJE?
Nasty ben jequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee![]()
If I have to suffer, they ALL have to suffer!
Mwuhahaha!!
Nee, niet pijnlijk. Ik had het onderzoek voor mijn arm. Niet dat ze daar iets te zoeken hebben, want ik heb last van mijn nekquote:
Jawohl!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, ik ben blij dat ik geen enkele ervaring heb met al die termen![]()
Piscesje, vakantietijd jij?
Ik dacht meteen OH SJON oh nee toch nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest vet lachen om deze foto net![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Oeeeeeeeh Wuthering Heights van Kate Bush op de radio!
Ff meezingen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat vorige week lange stukken in de trein, echt elke malloot zit met een tablet, laptop of mediaplayerdinges. Ik betrapte me er zelf op dat ik bijna met een gebroken nek wilde blijven kijken naar iemand die een serie zat te kijken
Ik werd die dag wel spontaan een jaar ouder jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:37 schreef Muis006 het volgende:
Luister niet naar Pheno Q!!
Je weet gewoon dat ie in zijn broek heeft gepiest van de pijn.
I can SMELL the fear.
Je moet naderhand ook trouwens een nachtje blijven ter observatie, dan kijken ze of je spieren geen rare bewegingn gaan maken.
Ik kende de serie niet, dus heb het maar laten hangen. Maar wel lekker in zo'n half donkere avondtrein, sfeervol bijnaquote:
Ik wilde net naar je onderschrift wijzen, iets met mannen en vrouwen, maar hijs wegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werd die dag wel spontaan een jaar ouder ja
Verkoudheid is over. Vrijdag MRI, voor de nek. Dus dan gaan ze eens echt beginnen met zoeken naar de oorzaak van mijn klachtenquote:
Van hard werken krijg je het warm, vandaar dat vrouwen het altijd koud hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net naar je onderschrift wijzen, iets met mannen en vrouwen, maar hijs weg
Ja en jij miept het hardst, dus je bent intern ook een mokkel!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van hard werken krijg je het warm, vandaar dat vrouwen het altijd koud hebben
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, zoveel was ik niet van plan om er aan uit te geven hoor
werken != miepenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en jij miept het hardst, dus je bent intern ook een mokkel!
word eens tijd hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkoudheid is over. Vrijdag MRI, voor de nek. Dus dan gaan ze eens echt beginnen met zoeken naar de oorzaak van mijn klachtenDaarvoor gaan ze een echo van de zenuw in mijn arm maken. Omdat die EMG blijkbaar in 50% van de gevallen dat er wel wat is alsnog niet laat zien als er iets is. En dan werkt een echo weer beter schijnbaar. Doe dat dan meteen zou je zeggen, maar goed, ik ben een leek.
die is wel fijNquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/290432/eminent-em7285.html
Neem dan een bluray speler met usb functiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh jamaar ik wil gewoon zo een dingetje wat ik op mn externe harde schijf aansluit joh
Ja, bagger. Geen verbetering. Klachten zijn erger geworden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is wel fijN
hey Q, hoe issie nu met je?
Kijk, daar heb ik wat aan, wat kosten die?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neem dan een bluray speler met usb functie
Jee, is dat 4 jaar geleden morgen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
word eens tijd he
morgen een huwelijk fotograferen, had geregeld dat ik tussendoor even naar huis ga, en vervoer voor savondsgeregeld.
ja zegt mn chaufdenk maar neit dat ik jou de 29e snachts laat rijden.
huh?
owja iets met 4 jaar geleden in Hilversum op een klote bocht enzo
Jeetje, tis echt niets zo he!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, bagger. Geen verbetering. Klachten zijn erger geworden.
Baal trouwens ook dat ik de arts vandaag niet zie en ze ook geen poli heeft, ik wil dr mijn artikel onder dr neus douwen.
ja idd is snel gegaan die tijdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jee, is dat 4 jaar geleden morgen?
Wel een handige dag om te onthouden
Ja I know hoorquote:
k las met een scheef oogquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
PLEASE remind me dat ze schreeuwen en dat ik ze niet wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |