Wordt dat uberhaupt uitgezonden dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:58 schreef Frey het volgende:
Dat met die Edit is ook geen succes.![]()
Rosa had een eigen serie moeten hebben.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het zou wel kunnen door de rookschade.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:56 schreef loezzzje het volgende:
Trouwens alleen de woonkamer was toch verpest? Wat doet die Nico dan in hun slaapkamer
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:23 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het zou wel kunnen door de rookschade.
Of omdat Ludo een vurige minnaar is.
Sorry voor die slechte woordgrap, het is weekend, dan werkt mijn verstand op halve kracht .
En ze hebben niet eens door dat het te slecht is voor woordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had een leuk idee geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:58 schreef Frey het volgende:
Dat met die Edit is ook geen succes.![]()
Rosa had een eigen serie moeten hebben.
Vurigquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:23 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het zou wel kunnen door de rookschade.
Of omdat Ludo een vurige minnaar is.
Noud is ook nog normaalquote:Op zondag 26 februari 2012 09:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat had een leuk idee geweest![]()
Jammer dat ze Rosa lieten doodgaan. Ze was het enige normale personage in GTST.
Maar normaal is natuurlijk een ander woord voor 'doodsaai' bij onze lieve schrijvers
Die spoort nietquote:
Gevallen in de douche omdat Noud zo'n buis niet had vastgemaakt en gestorven aan een infectie.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:05 schreef MissN het volgende:
Wat is er ook alweer met Isabella gebeurd?Mijn geheugen is echt een zeeef...
Ook weer zo slap.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gevallen in de douche omdat Noud zo'n buis niet had vastgemaakt en gestorven aan een infectie.
Echt he. Krijg je eerst een hele spectaculaire 'dood'. (Iedereen behalve Charlie dacht dat ze dood was.) Kom je jaren later terug, ga je op je bek in de badkamer en ben je alsnog doodquote:
zo knullig ja, ze hebben echt geen fantasie hequote:Op zondag 26 februari 2012 18:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he. Krijg je eerst een hele spectaculaire 'dood'. (Iedereen behalve Charlie dacht dat ze dood was.) Kom je jaren later terug, ga je op je bek in de badkamer en ben je alsnog dood![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had ik met name met Dian Alberts.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik vind dat Isabella na alles wat ze geflikt heeft wel een iets meer 'eervolle' dood had verdient. Al was het maar een (misschien makkelijk verzonnen) schietpartij. Dit is gewoon te lullig
dat was ook zo'n draak van een dood jaquote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat had ik met name met Dian Alberts.
Ik kan me Dian niet echt meer herinneren, maar die kreeg toch een hersenbloeding ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat had ik met name met Dian Alberts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |