Dat boeit mij dan weer geen reet.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word er heel zenuwachtig van, dat hele meet the parents ding. Het liefst zo laat mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Misschien zeg ik iets heel raars, maar waarom niet met scharrel verder gaan dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit ging dus om 1- Date, en 2-scharrel.
Scharrel bestaat al tijden, en begon jaloers te worden toen date verscheen.
Ik zat ineens onverwachts en ongepland tegenover zijn moeder, die ineens een lift nodig had 'oh hoiquote:Op maandag 27 februari 2012 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HA, same here. Ik vond het doodeng zijn ouders te ontmoeten! Godzijdank wonen ze ver weg want ik vind ze nog steeds eng
dat scheelt, heb je je niet 2 dagen druk lopen maken voor niksquote:Op maandag 27 februari 2012 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zat ineens onverwachts en ongepland tegenover zijn moeder, die ineens een lift nodig had 'oh hoi'
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat boeit mij dan weer geen reet.
Meer dan genoeg andere dingen waar ik me al druk over kan maken.Ooit komt dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./cliché.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh dat is niet tof, maar hopen dat het dan wel beter wordt.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Met de liefde en het ventje fantastisch, heerlijk!
De rug niet goed, vrijdag geen goed nieuws gehad,de kans is groot dat er een flinke operatie volgt. Maarrr, daarmee moeten de huidige klachten wel verdwijnen, dus dat is dan wel weer fijn nieuws.
Met jou en de mannen?
Hoe lang zijn jullie nu samen?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is niet tof, maar hopen dat het dan wel beter wordt.
Met de mannen gaat het prima
Oj how truequote:Op maandag 27 februari 2012 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
dat scheelt, heb je je niet 2 dagen druk lopen maken voor niks
Ik ga er niet zonder meer van uit.quote:
We gaan richting 4 maanden.quote:
Gezonde eterquote:Op maandag 27 februari 2012 10:43 schreef missbehavin het volgende:
Oj how truePas wel met ze uit eten geweest en ze zijn gelukkig leuk. Zijn vader vroeg of ik altijd zoveel at. Ja eh.. vleesch
Die had ik in t vliegtuig gezien.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:29 schreef Godtje het volgende:
Gisteren The Help gezien![]()
Tofjes!![]()
[ afbeelding ]
en DAT is waarschijnlijk de reden dat het uiteindelijk gebeurd.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
En waarom denken al mijn vrienden dat ik met de beste vriend van Yvo (de ex) in bed ga belanden?
DAT lijkt me nou alles behalve een heel goed idee
De minste goede ideeën kunnen wel de leukste zijn/quote:Op maandag 27 februari 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
En waarom denken al mijn vrienden dat ik met de beste vriend van Yvo (de ex) in bed ga belanden?
Seks is altijd een goed idee.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
De ene heeft ook beste vrouwelijke bijrol oscar gewonnen vannacht.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik in t vliegtuig gezien.
Ik ben verliefd op Emma Stone sinds Easy A
I know! Zijn er zelf ook nog niet uit of dat positief is of nietquote:Op maandag 27 februari 2012 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat is eigenlijk nog best kort. Voelt als langer!
Dat is het! Was hier ook het geval, en still going strong he.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I know! Zijn er zelf ook nog niet uit of dat positief is of niet
Een kenner?quote:
Omdat als ik dat zou willen, ik dat allang gedaan hadquote:Op maandag 27 februari 2012 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien zeg ik iets heel raars, maar waarom niet met scharrel verder gaan dan?
Zit wat in. Maar waarom heeft die jaloerse scharrel dan invloed op je datesquote:Op maandag 27 februari 2012 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat als ik dat zou willen, ik dat allang gedaan had.
Check!quote:Op maandag 27 februari 2012 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het! Was hier ook het geval, en still going strong he.
Ik gok dat dat met de onzekerheid van die date te maken heeftquote:Op maandag 27 februari 2012 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar waarom heeft die jaloerse scharrel dan invloed op je dates?
yeah!quote:Op maandag 27 februari 2012 10:55 schreef vencodark het volgende:
Woei, vandaag voor de allerlaatste keer naar school om het allerlaatste stuk ooit in te leveren!![]()
En oh wee als het niet goedgekeurd wordt.
Surely hope soquote:Op maandag 27 februari 2012 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het! Was hier ook het geval, en still going strong he.
Opzich ook niets hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar waarom heeft die jaloerse scharrel dan invloed op je dates?
Bij mij is het andersom. Ik moest van het weekend zeggen hoe lang we al iets hadden, had zelf niet echt in mijn hoofd dat het al bijna 2 jaar isquote:Op maandag 27 februari 2012 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat is eigenlijk nog best kort. Voelt als langer!
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Het kan dus wel, heel lang scharrelen en dan toch een relatie *hint* *hw* *hint*
Misschien moet scharrel wat duidelijkheid hebbenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich ook niets hoor. Maar vond het wel weer apart
.
Soms gaat de tijd best hardquote:Op maandag 27 februari 2012 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Bij mij is het andersom. Ik moest van het weekend zeggen hoe lang we al iets hadden, had zelf niet echt in mijn hoofd dat het al bijna 2 jaar is(plus 2 jaar scharrelen
)
ja, het kan wel, maar ik weet gewoon dat ik met haar nooit iets wil en kan hebbenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Het kan dus wel, heel lang scharrelen en dan toch een relatie *hint* *hw* *hint*
En die heeft ze ook gekregen, ik ben zo open en duidelijk anno 2012quote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet scharrel wat duidelijkheid hebben?
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 27 februari 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat dat met de onzekerheid van die date te maken heeft
Was ook meer een flauw grapje in de trant van "oh, wacht maar, dat komt nog wel"quote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, het kan wel, maar ik weet gewoon dat ik met haar nooit iets wil en kan hebben.
Snapte hem wel hoor, maar gaat in dit geval niet opquote:Op maandag 27 februari 2012 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ook meer een flauw grapje in de trant van "oh, wacht maar, dat komt nog wel"
Lekker he!quote:Op maandag 27 februari 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
En die heeft ze ook gekregen, ik ben zo open en duidelijk anno 2012.
Dat kan ik me eigenlijk wel voorstellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit ging dus om 1- Date, en 2-scharrel.
Scharrel bestaat al tijden, en begon jaloers te worden toen date verscheen.
het ligt aan de situatie, scharrel ging tijden vreemd, met mij.... dan kan je niet van mij verwachten dat ik dan haar opeens vertrouwquote:Op maandag 27 februari 2012 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan ik me eigenlijk wel voorstellen.
Brox was ook aan het scharrelen toen ie met mij ging daten en hoe aardig iedereen dan ook probeert te zijn, het steekt soms toch
Goed puntquote:Op maandag 27 februari 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het ligt aan de situatie, scharrel ging tijden vreemd, met mij.... dan kan je niet van mij verwachten dat ik dan haar opeens vertrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |