SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Waarom is het nummertje weg uit de TT?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:12 schreef Muisraket het volgende:
Kreeg een 'je mag niet 2 berichten in zo'n korte tijd plaatsen'-bericht. Hartslag 200-momentje.
Oeps, foutje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom is het nummertje weg uit de TT?
Ja wtfquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom is het nummertje weg uit de TT?
Ik ben laatst een week ziek geweest en toen heb ik daar wat afleveringen van zitten kijken. Maar die twee zijn de enige die ik grappig vind + af en toe Travis.quote:
Het eerste kwart/de helft van het eerste seizoenis echt slecht. Daarna wordt het beter. Cougar Town is een beetje wisselvallig, maar sommige stukjes of hele afleveringen zijn geweldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben laatst een week ziek geweest en toen heb ik daar wat afleveringen van zitten kijken. Maar die twee zijn de enige die ik grappig vind + af en toe Travis.
Bijna elk karakter in die serie komt uit scrubs.quote:
En er komen er nog meer aan, zoals Sarah Chalke.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bijna elk karakter in die serie komt uit scrubs.
Coxie nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bijna elk karakter in die serie komt uit scrubs.
Ik zei ook niet dat het perfect was. Ik was ziek en had iets nodig om mezelf bezig te houden.quote:
Nice, kheb er zin inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef DeJori het volgende:
Als we het over series hebben, en om het niveau wat op te krikken:
Ik kan niet wachten
Bad hunter you are young skywalker.quote:
Nog nooit gekeken, maar ik hoor er erg goede verhalen over. Misschien toch maar eens binnen halenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef DeJori het volgende:
Als we het over series hebben, en om het niveau wat op te krikken:
Ik kan niet wachten
Het is een echte aanrader hoor. Ik ben de boeken ook aan het lezen en het verhaal wordt alleen maar sterker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken, maar ik hoor er erg goede verhalen over. Misschien toch maar eens binnen halen
House vind ik echt minder worden. Gelukkig stopt die serie. The walking dead gaat nu wel weer verderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb hier ook nog een paar seizoenen House ingeblikt staan die we af moeten kijken.
En series door mekaar kijken ben ik slecht in, maar zal mn best doen
Ik heb ook moeite met het kijken van meerdere series tegelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb hier ook nog een paar seizoenen House ingeblikt staan die we af moeten kijken.
En series door mekaar kijken ben ik slecht in, maar zal mn best doen
Ik volg echt alles wat uitkomt. Maar ik zet er nooit 2 op hetzelfde tijdstip aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite met het kijken van meerdere series tegelijk.
Och, wij zijn pas bij seizoen3quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
House vind ik echt minder worden. Gelukkig stopt die serie. The walking dead gaat nu wel weer verderGa ik zo kijken
Zwak, je hebt toch ook 2 ogen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik volg echt alles wat uitkomt. Maar ik zet er nooit 2 op hetzelfde tijdstip aan
Eentje knijp ik dicht want ik ben een piraat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zwak, je hebt toch ook 2 ogen?
Live is veel vetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Klopt, hier is de feeling wel beetje weg, maar lijkt me wel erg vet om live te horen
Gelukkig nietquote:
Nee idd. Geen zin in straksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zou je ook niet beter weten.
Hou me tegenquote:
Hammertime!quote:
HELD!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
U can't touch this
[ afbeelding ]
Hoe laat moet je?quote:
Vraag je me dat met een reden?quote:
http://www.kov-bijdehand.nl/quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoelaat begint de crisisopvang?
Zij is mijn taartjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:33 schreef bijdehand het volgende:
En als jullie willen weten wat ik ga doen vanavond: taarten decoreren!
http://www.bijdehand.biz/
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij is mijn taartjeGa je met je spuitbus in de weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je met je spuitbus in de weer
Geen kuikens in doen he!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:33 schreef bijdehand het volgende:
En als jullie willen weten wat ik ga doen vanavond: taarten decoreren!
http://www.bijdehand.biz/
Als zij dat dacht kon ik vanavond lekker fokkenquote:
Nu nog goudvissen erin en blenden maarquote:
Watjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als zij dat dacht kon ik vanavond lekker fokken
Kuiken smoothie. Was meer van plan om er yoghurt en fruit in te doenquote:
Niet mr erin doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu nog goudvissen erin en blenden maar
Jaquote:[..]
Watje_!
Tuurlijk niet mr, dat zo niet lief zijnquote:
Niet zeuren want jij zou ook geen zin hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk niet mr, dat zo niet lief zijn
Serieus wtf
Dan zou ik gewoon afzeggen i.p.v. je eigen er zo over op lopen naaien. Waarom dingen doen waar je geen zin in hebtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet zeuren want jij zou ook geen zin hebben
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kuiken smoothie. Was meer van plan om er yoghurt en fruit in te doen
Omdat dat erbij hoort en ik wel zin heb als ik vanavond op haar sta te wachtenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon afzeggen i.p.v. je eigen er zo over op lopen naaien. Waarom dingen doen waar je geen zin in hebt
Zie hier de ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat dat erbij hoort en ik wel zin heb als ik vanavond op haar sta te wachten
Omdat ik dat lekker vind.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zie hier de ervaringsdeskundige
Die reden vind ik awesomequote:
Het is de enige goede redenquote:
Ik heb maar één keer een date gehad waarvan ik mezelf achteraf én vooral wel tegen m'n kop aan kon tikken omdat ik toen al wist dat ik haar niks vondquote:
Ja dat wel. DJ op de gezonde tourquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer een date gehad waarvan ik mezelf achteraf én vooral wel tegen m'n kop aan kon tikken omdat ik toen al wist dat ik haar niks vond
Was dat die eerste keer dat wij iets gingen drinken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer een date gehad waarvan ik mezelf achteraf én vooral wel tegen m'n kop aan kon tikken omdat ik toen al wist dat ik haar niks vond
Nee dat was toen met een huisgenoot van iemand die posters van zichzelf laat drukkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was dat die eerste keer dat wij iets gingen drinken?
Het lijkt me verschrikkelijk de posterafdrukker als huisgenoot te hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat was toen met een huisgenoot van iemand die posters van zichzelf laat drukken
Lijkt me heerlijk. Ik hou er wel van om iemand te plagen en bij hem kan dat welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het lijkt me verschrikkelijk de posterafdrukker als huisgenoot te hebben.
Ja maar elke dag?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Ik hou er wel van om iemand te plagen en bij hem kan dat wel
ELKE MINUUTquote:
Je moet je in stilte voorbereiden op je date.quote:
OH GOD WHY?!!?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je moet je in stilte voorbereiden op je date.
Fokkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat ga je met je date doen?
Dat ben je ook een beetje, maar dat vind ik niet erg hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OH GOD WHY?!!?!
Ok nu lijk ik op een aandachtshoer.
Ga jij nog de stad in vanavond?
Dan is je date hetzelfde als die met MR.quote:
Dat ga ik ook doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat ben je ook een beetje, maar dat vind ik niet erg hoor.
Ik ga waarschijnlijk nog terrassen in ieder geval.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan is je date hetzelfde als die met MR.
Misschien gaan ze ook wel samen datenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan is je date hetzelfde als die met MR.
Waarquote:
Ergens waar ik hopelijk geen bekenden tegenkomquote:
Sexyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien gaan ze ook wel samen daten
Dus dan ga je waarschijnlijk niet naar de parade, de markt of de uilenburg. Rood scharlaken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ergens waar ik hopelijk geen bekenden tegenkom
Weet niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dus dan ga je waarschijnlijk niet naar de parade, de markt of de uilenburg. Rood scharlaken?
NO!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je er geen triodate van maken?
Kom jij dan ook?quote:
Ik kijk wel. Kan 1 meisje zelfs niet aan, laat staan 2quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Kan 1 meisje zelfs niet aan, laat staan 2
True storyquote:
Juist nietquote:
Over 8 minuten loop ik aanquote:
Je kunt het, maatquote:
Ja niet te veel drank door elkaarquote:
Drank kan alleen al gekke dingen opleveren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja niet te veel drank door elkaar
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Drank kan alleen al gekke dingen opleveren.
Nice! Maar nu snel van je telefoon af, want gaan zitten no-lifen op je mobiel is ongezellig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef bijdehand het volgende:
Oke tis nog best gezellig. Ze is ff weg
quote:
Jawel, met jou?quote:
Vertel. Oh en las ik dat je een vriendje had?quote:
Ik en een vriendje?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vertel. Oh en las ik dat je een vriendje had?
Het had gekund hoor, je bent kei tof.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik en een vriendje?_! Humor wel. En nouja ben ziek, kei moe en ben zojuist overgehaald om naar de stad te gaan.
Je wordt eng mrquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het had gekund hoor, je bent kei tof.(Zeg het als ik eng word hè
)
En dat laatste is wel balen, doe een beetje verstandig, anders ben je morgen nog veel verder van huis. En beterschap! :8
Sorry Barrie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je wordt eng mrMorgen moet ik de hele dag met familie weg, maar bedankt.
Jij nog plannen?
Geintje joh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry Barrie.Bdh's klefheid is besmettelijk denk ik. Cadeautje zoeken (hou ik niet zo van), etentje dat waarschijnlijk een tikje awkward gaat worden en dingen voor school doen aangezien ik daar vandaag niets gedaan heb.
Oh en sterkte morgen dan.
Omdat het met twee meisjes is waarmee ik vroeger BFFs was, maar nu niet echt meer en iemand die me iets te vaak heeft laten vallen en de knipperlicht-ex is van een van die vriendinnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geintje joh.Druk dagje dan. Waarom zou dat etentje ongemakkelijk gaan worden?
Gerem, heb je vandaag niks aan school gedaan moet je in je weekend extra hard werken
Succes in ieder geval. Ook met het vinden van een cadeau
Volgens mij zit BB ons gewoon voor het lapje te houden, want volgens mij is ze nu met bdh op een date.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb je nog steeds geen vriend overgehouden aan dit topic BB... je doet iets fout.
Ja want daarom post ik hierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb je nog steeds geen vriend overgehouden aan dit topic BB... je doet iets fout.
Jij hebt internet op je telefoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want daarom post ik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Oh begrijpelijk dat je dat dan denkt. Hopelijk loopt het goed afquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat het met twee meisjes is waarmee ik vroeger BFFs was, maar nu niet echt meer en iemand die me iets te vaak heeft laten vallen en de knipperlicht-ex is van een van die vriendinnen.Plus: ik kan niet fatsoenlijk eten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij hebt internet op je telefoon.Nee heb ik niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wifi ftw
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Het eten wel, mijn eetgedrag niet. Maar dan heb je wifi, same diff, je hebt in ieder geval een mogelijkheid tot internet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh begrijpelijk dat je dat dan denkt. Hopelijk loopt het goed afEn dat eten zal toch wel meevallen?
Oh ja nja je eetgedrag dan. Het waren ooit je vriendinnen, dan zullen ze dat toch wel weten. Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het eten wel, mijn eetgedrag niet. Maar dan heb je wifi, same diff, je hebt in ieder geval een mogelijkheid tot internet.
Haha, dat zou een mooie wending zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij zit BB ons gewoon voor het lapje te houden, want volgens mij is ze nu met bdh op een date.
Je doet iets fout.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want daarom post ik hier
Mooie meevaller!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, hier even volledig obese gegeten bij de wok
Even gevierd dat de auto helemaal glansrijk door de apk-keuring kwam, terwijl we er eigenlijk een paar honderd eu voor hadden begroot.
quote:
Nice beterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, hier even volledig obese gegeten bij de wok
Even gevierd dat de auto helemaal glansrijk door de apk-keuring kwam, terwijl we er eigenlijk een paar honderd eu voor hadden begroot.
Fijne avond!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Slim gedaan dan![]()
Ben weg fijne avond jullie allemaal!
Handje! Vertel!quote:
was daar wel een klik?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:18 schreef bijdehand het volgende:
het was tof maar geen klik (vorige keer ook niet). heb volgens mij dj en bb nog gezien
Betwijfel of ze elkaar hebben gezien.quote:
oh zoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Betwijfel of ze elkaar hebben gezien.
Helaas.quote:
Ik heb BB vanmiddag nog gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Betwijfel of ze elkaar hebben gezien.
Wat een verrassing. Dat doe ik normaal nooit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:03 schreef bijdehand het volgende:
Moggel.
Ik zat bij de Kleine Werelt. Bij het raam. DJ was aan het roken en BB kwam met een of twee vriendinnen voorbij gelopen dacht ik
Kortje mouwtjes en een sjaalquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Dat doe ik normaal nooit.
Bdh had een date, dat is anders.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:51 schreef DuTank het volgende:
Stelletje autisten me je "ik zag die en die" en dan niks zeggen ofzo
Nee, ik ga als een blije kleuter naar buiten rennen om hoi te gaan zeggen terwijl ik met een meisje wat aan het drinken wasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:51 schreef DuTank het volgende:
Stelletje autisten me je "ik zag die en die" en dan niks zeggen ofzo
Tuurlijk wel, dan laat je haar toch duidelijk merken dat je in de hele stad homies hebt zitten. Hoe cool en well-connected jij bent in town.. Dan laat ze je nooit meer losquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik ga als een blije kleuter naar buiten rennen om hoi te gaan zeggen terwijl ik met een meisje wat aan het drinken was
Alsof ik wilde dat iedereen haar zou zienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan laat je haar toch duidelijk merken dat je in de hele stad homies hebt zitten. Hoe cool en well-connected jij bent in town.. Dan laat ze je nooit meer los
Er is niets mis met haar uiterlijk hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ik wilde dat iedereen haar zou zien
Nee maar dan nogquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er is niets mis met haar uiterlijk hoor.
Ja maar dat is ook de verkeerde instelling natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ik wilde dat iedereen haar zou zien
Nee, dat soort dingen zijn privé en vooral bij je tweede eerste date is het niks om veel bekenden tegen te komen en haar aan iedereen voor te moeten stellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook de verkeerde instelling natuurlijk
Lijkt me zeer sterkquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]_____________________
Bluf dat je het ook echt gaat doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ohja dat was de afspraak he
quote:
Tsja daarom ga ik vanavond stappenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:03 schreef DeJori het volgende:
Het is weer klassiek saai hier hoor (op mijn werk)
Jij gaat stappen omdat het saai is op mijn werk?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja daarom ga ik vanavond stappen
Nee omdat het klassiek saai isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jij gaat stappen omdat het saai is op mijn werk?
Ach ja, ik ga vanavond naar de verjaardag van F. dus ik vermaak me welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee omdat het klassiek saai isZoals bijna elke zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Herkenbaar.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:50 schreef DeJori het volgende:
How does moses make his tea?En heb je een nieuwe site gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:50 schreef DeJori het volgende:
How does moses make his tea?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
..non est vivere sed valere vita est ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veeg me op
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:16 schreef bijdehand het volgende:
Q. What is the difference between a crucifixion and a circumcision?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veeg me op
When a chemist dies
we Barium.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Oh dat is die katquote:
Een wasbeer ofzoquote:
Wat een kleine wereld hebben we toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:03 schreef bijdehand het volgende:
Moggel.
Ik zat bij de Kleine Werelt. Bij het raam. DJ was aan het roken en BB kwam met een of twee vriendinnen voorbij gelopen dacht ik
Barriequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een kleine wereld hebben we toch.
Nee maar wel vannacht in je dromen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
BarrieZie ik je vanavond in Uden? Dat zou nl. pas een kleine wereld zijn
Dat is waar. Zal me toch een natte boel worden in mijn onderbroekjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar wel vannacht in je dromen.
Tof voor je moeder die jouw onderbroeken moet wassen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is waar. Zal me toch een natte boel worden in mijn onderbroekje
Ik koop altijd nieuwe en verkoop die vieze op ebayquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tof voor je moeder die jouw onderbroeken moet wassen.
Slimquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik koop altijd nieuwe en verkoop die vieze op ebay
Zo rol ikquote:
5¤quote:
2 bier.quote:
Idd. Ik BOB vanavondquote:
Wat doe je jezelf aanquote:
Wat doe ik mezelf aan jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan_!
Ga je nog met je date afspreken?
Awhquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat doe ik mezelf aan ja![]()
En zij is er vanavond bij (we zijn met zn 4en)
O nee...quote:
Boeiend?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O nee...![]()
Ik weet trouwens hoe die meisjes onderling over me smsen
Schattig. Ik.quote:
Waaromquote:
Geloof me, dat is niet beter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom, beter dan dat ze zouden smssen dat je een eikel o.i.d. bent.
quote:
Tussen ons is het goed hoor. Maar denk niet dat we iets zullen krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Hoe is het nu tussen jullie dan? Gaat het wat worden?
Bdh doet aan friendzonequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tussen ons is het goed hoor. Maar denk niet dat we iets zullen krijgen
Nope. Zij voelt het ook niet.quote:
Ze neemt wel een vriendin mee straks!quote:
Ojee je volgend slachtofferquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze neemt wel een vriendin mee straks!
Nee. Maar ik ga haar wel als een echte gentleman naar huis brengen na het stappen (ze woont hier in de buurtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ojee je volgend slachtoffer
dan begint het pas tochquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga haar wel als een echte gentleman naar huis brengen na het stappen (ze woont hier in de buurt)
Goede opvoeding.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga haar wel als een echte gentleman naar huis brengen na het stappen (ze woont hier in de buurt)
Weten zij veel ^^quote:
Bedankt voor dit compliment.quote:
Los downloaden: http://www.bierdopje.com/(...)er/episodes/season/6quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Nergens kan ik seizoen 6 van himym downloaden met Nederlandse ondertiteling.![]()
Dat gaat mijn verstand te boven.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Los downloaden: http://www.bierdopje.com/(...)er/episodes/season/6
Moet je alleen kijken of de naam van je avi-bestand hetzelfde is als de naam van de ondertitel zeg maar.
Doe ik ook bij de meeste series hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat gaat mijn verstand te boven.![]()
Kan wel kijken zonder ondertiteling maar dat verpest het een beetje want normaal doe ik alles tegelijk en dan moet ik me nu ineens gaan concenteren.
Kan dat echt niet. Naast een programma kijken moet ik nog wat te doen hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe ik ook bij de meeste series hoor.
Ik meestal tussendoor ofzo. Echt zelden dat ik een aflevering van 50 minuten in één ruk kan kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan dat echt niet. Naast een programma kijken moet ik nog wat te doen hebben.
Daarom afleveringen van 20 minutenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik meestal tussendoor ofzo. Echt zelden dat ik een aflevering van 50 minuten in één ruk kan kijken
Een wel, die andere niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:39 schreef bijdehand het volgende:
Zit jouw kussen in de knuffelzone?
Awesomequote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
AwesomeIk ben m'n auto naar uden brengen, doegdoeg
Komt goeiequote:
Noooooooquote:
Jeej volk!quote:
Saai. Maar dat had ik ook verwacht, aangezien dit geen goed plan was van de gastvrouw. Doe óf alleen de vrouwen zodat je over alles kunt praten, óf alleen mannen zodat er de hele tijd harde grappen gemaakt worden en laat je chagrijnige ex voortaan thuis.quote:
Was er maar één vent dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 09:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Saai. Maar dat had ik ook verwacht, aangezien dit geen goed plan was van de gastvrouw. Doe óf alleen de vrouwen zodat je over alles kunt praten, óf alleen mannen zodat er de hele tijd harde grappen gemaakt worden en laat je chagrijnige ex voortaan thuis.Maar goed, maakt niet zoveel uit, ik vond het wel leuk om de gastvrouw en nog een vriendin weer te zien.
Hoe was jouw avond?
Nee nog twee, maar dan gaat het dus niet helemaal los omdat er ook nog vrouwen bij zitten en kunnen die meisjes en ik niet over hele persoonlijke dingen praten.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was er maar één vent dan?Jammer dat 't saai was xD
Mijn avond was wel leuk. De kop die R. trok toen S. vertelde dat S. en ik zijn wezen drinken...En ze geloofde het niet!! Zo grappig
Die vriendin van S. was ook wel awesome
quote:
'Die meisjes en ik'quote:Op zondag 26 februari 2012 11:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee nog twee, maar dan gaat het dus niet helemaal los omdat er ook nog vrouwen bij zitten en kunnen die meisjes en ik niet over hele persoonlijke dingen praten.
Hahaha die R.En wtf hoezo geloofde ze het niet? Leuk dat die vriendin awesome was.
Jij baas.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Die meisjes en ik'Snap wel dat het stom is trouwens
En ze geloofde het niet omdat we het eerst hadden verzwegen voor haarEn toen begon ik allemaal dingen te zeggen waardoor ze nog meer begon te twijfelen
En toen S. weer van 'dat moet je niet doen' en 'blablabla'. Het viel me al mee dat ze het zelf tegen R. gezegd hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |