SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Waarom is het nummertje weg uit de TT?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:12 schreef Muisraket het volgende:
Kreeg een 'je mag niet 2 berichten in zo'n korte tijd plaatsen'-bericht. Hartslag 200-momentje.
Oeps, foutje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom is het nummertje weg uit de TT?
Ja wtfquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom is het nummertje weg uit de TT?
Ik ben laatst een week ziek geweest en toen heb ik daar wat afleveringen van zitten kijken. Maar die twee zijn de enige die ik grappig vind + af en toe Travis.quote:
Het eerste kwart/de helft van het eerste seizoenis echt slecht. Daarna wordt het beter. Cougar Town is een beetje wisselvallig, maar sommige stukjes of hele afleveringen zijn geweldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben laatst een week ziek geweest en toen heb ik daar wat afleveringen van zitten kijken. Maar die twee zijn de enige die ik grappig vind + af en toe Travis.
Bijna elk karakter in die serie komt uit scrubs.quote:
En er komen er nog meer aan, zoals Sarah Chalke.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bijna elk karakter in die serie komt uit scrubs.
Coxie nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bijna elk karakter in die serie komt uit scrubs.
Ik zei ook niet dat het perfect was. Ik was ziek en had iets nodig om mezelf bezig te houden.quote:
Nice, kheb er zin inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef DeJori het volgende:
Als we het over series hebben, en om het niveau wat op te krikken:
Ik kan niet wachten
Bad hunter you are young skywalker.quote:
Nog nooit gekeken, maar ik hoor er erg goede verhalen over. Misschien toch maar eens binnen halenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef DeJori het volgende:
Als we het over series hebben, en om het niveau wat op te krikken:
Ik kan niet wachten
Het is een echte aanrader hoor. Ik ben de boeken ook aan het lezen en het verhaal wordt alleen maar sterker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken, maar ik hoor er erg goede verhalen over. Misschien toch maar eens binnen halen
House vind ik echt minder worden. Gelukkig stopt die serie. The walking dead gaat nu wel weer verderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb hier ook nog een paar seizoenen House ingeblikt staan die we af moeten kijken.
En series door mekaar kijken ben ik slecht in, maar zal mn best doen
Ik heb ook moeite met het kijken van meerdere series tegelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb hier ook nog een paar seizoenen House ingeblikt staan die we af moeten kijken.
En series door mekaar kijken ben ik slecht in, maar zal mn best doen
Ik volg echt alles wat uitkomt. Maar ik zet er nooit 2 op hetzelfde tijdstip aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite met het kijken van meerdere series tegelijk.
Och, wij zijn pas bij seizoen3quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
House vind ik echt minder worden. Gelukkig stopt die serie. The walking dead gaat nu wel weer verderGa ik zo kijken
Zwak, je hebt toch ook 2 ogen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik volg echt alles wat uitkomt. Maar ik zet er nooit 2 op hetzelfde tijdstip aan
Eentje knijp ik dicht want ik ben een piraat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zwak, je hebt toch ook 2 ogen?
Live is veel vetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Klopt, hier is de feeling wel beetje weg, maar lijkt me wel erg vet om live te horen
Gelukkig nietquote:
Nee idd. Geen zin in straksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zou je ook niet beter weten.
Hou me tegenquote:
Hammertime!quote:
HELD!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
U can't touch this
[ afbeelding ]
Hoe laat moet je?quote:
Vraag je me dat met een reden?quote:
http://www.kov-bijdehand.nl/quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoelaat begint de crisisopvang?
Zij is mijn taartjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:33 schreef bijdehand het volgende:
En als jullie willen weten wat ik ga doen vanavond: taarten decoreren!
http://www.bijdehand.biz/
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij is mijn taartjeGa je met je spuitbus in de weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je met je spuitbus in de weer
Geen kuikens in doen he!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:33 schreef bijdehand het volgende:
En als jullie willen weten wat ik ga doen vanavond: taarten decoreren!
http://www.bijdehand.biz/
Als zij dat dacht kon ik vanavond lekker fokkenquote:
Nu nog goudvissen erin en blenden maarquote:
Watjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als zij dat dacht kon ik vanavond lekker fokken
Kuiken smoothie. Was meer van plan om er yoghurt en fruit in te doenquote:
Niet mr erin doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu nog goudvissen erin en blenden maar
Jaquote:[..]
Watje_!
Tuurlijk niet mr, dat zo niet lief zijnquote:
Niet zeuren want jij zou ook geen zin hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk niet mr, dat zo niet lief zijn
Serieus wtf
Dan zou ik gewoon afzeggen i.p.v. je eigen er zo over op lopen naaien. Waarom dingen doen waar je geen zin in hebtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet zeuren want jij zou ook geen zin hebben
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kuiken smoothie. Was meer van plan om er yoghurt en fruit in te doen
Omdat dat erbij hoort en ik wel zin heb als ik vanavond op haar sta te wachtenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon afzeggen i.p.v. je eigen er zo over op lopen naaien. Waarom dingen doen waar je geen zin in hebt
Zie hier de ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat dat erbij hoort en ik wel zin heb als ik vanavond op haar sta te wachten
Omdat ik dat lekker vind.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zie hier de ervaringsdeskundige
Die reden vind ik awesomequote:
Het is de enige goede redenquote:
Ik heb maar één keer een date gehad waarvan ik mezelf achteraf én vooral wel tegen m'n kop aan kon tikken omdat ik toen al wist dat ik haar niks vondquote:
Ja dat wel. DJ op de gezonde tourquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer een date gehad waarvan ik mezelf achteraf én vooral wel tegen m'n kop aan kon tikken omdat ik toen al wist dat ik haar niks vond
Was dat die eerste keer dat wij iets gingen drinken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer een date gehad waarvan ik mezelf achteraf én vooral wel tegen m'n kop aan kon tikken omdat ik toen al wist dat ik haar niks vond
Nee dat was toen met een huisgenoot van iemand die posters van zichzelf laat drukkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was dat die eerste keer dat wij iets gingen drinken?
Het lijkt me verschrikkelijk de posterafdrukker als huisgenoot te hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat was toen met een huisgenoot van iemand die posters van zichzelf laat drukken
Lijkt me heerlijk. Ik hou er wel van om iemand te plagen en bij hem kan dat welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het lijkt me verschrikkelijk de posterafdrukker als huisgenoot te hebben.
Ja maar elke dag?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Ik hou er wel van om iemand te plagen en bij hem kan dat wel
ELKE MINUUTquote:
Je moet je in stilte voorbereiden op je date.quote:
OH GOD WHY?!!?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je moet je in stilte voorbereiden op je date.
Fokkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat ga je met je date doen?
Dat ben je ook een beetje, maar dat vind ik niet erg hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OH GOD WHY?!!?!
Ok nu lijk ik op een aandachtshoer.
Ga jij nog de stad in vanavond?
Dan is je date hetzelfde als die met MR.quote:
Dat ga ik ook doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat ben je ook een beetje, maar dat vind ik niet erg hoor.
Ik ga waarschijnlijk nog terrassen in ieder geval.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan is je date hetzelfde als die met MR.
Misschien gaan ze ook wel samen datenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan is je date hetzelfde als die met MR.
Waarquote:
Ergens waar ik hopelijk geen bekenden tegenkomquote:
Sexyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien gaan ze ook wel samen daten
Dus dan ga je waarschijnlijk niet naar de parade, de markt of de uilenburg. Rood scharlaken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ergens waar ik hopelijk geen bekenden tegenkom
Weet niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dus dan ga je waarschijnlijk niet naar de parade, de markt of de uilenburg. Rood scharlaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |