Voor hetzelfde geld had Bea net een dikke scheet gelaten in de richting van de fotografen. Het zegt niet zoveel als je even blij kijkt. In treurige situaties is het echt niet zo dat je de hele dag met een trillend lipje rondlooptquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?Ook niet bij die laatste paar foto's van Mabel?
Een foto zegt maar weinig, kan best zijn dat ze heel even dacht aan wat Friso altijd over die vervelende pers zei.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?Ook niet bij die laatste paar foto's van Mabel?
Volgens mij doen ze het erom. Als ze naar binnen gaan kijken ze steeds heel bedrukt en als ze naar buiten gaan zijn ze veel meer ontspannen en lachen ze zelfs.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hopen op een gratis overnachting. Opportunisten.
Mijn gut feeling is trouwens niet echt positief. Ik lees dan ook geen opluchting op de gezichten van de familie.
Ja maar de dag er voor dan, toen lachten Maxima èn Mabel èn WAquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Een foto zegt maar weinig, kan best zijn dat ze heel even dacht aan wat Friso altijd over die vervelende pers zei.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
Tis bijna zo ver![]()
Spanning en sensatie![]()
Wat mij betreft kan dat prima toeval zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar de dag er voor dan, toen lachten Maxima èn Mabel èn WA
Dat kan toch haast geen toeval zijn?
Right...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
Tis bijna zo ver![]()
Spanning en sensatie![]()
Nee. Dat is, zoals al gezegd, een weinigzeggende momentopname, waarop ik Beatrix trouwens juist heel bedrukt vind kijken.quote:
Mabel denkt: gehehe dr pruik zit scheef..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt echt écht niet?
[ afbeelding ]
dat is waarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:50 schreef Mula het volgende:
[..]
Dat kan altijd afgezegd worden he? Als ze om 12 uur wel zeggen dat hij is overleden, dan is het niet logisch om de afspraken voor 12 uur af te zeggen.
Dit dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:52 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop wel op positief nieuws trouwens. Maar even duimen voor de beste man.
Gelukkig al vooruit betaaldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hopen op een gratis overnachting. Opportunisten.
Mijn gut feeling is trouwens niet echt positief. Ik lees dan ook geen opluchting op de gezichten van de familie.
Duur het alleen maar langer voor we echt wat horenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:53 schreef Greys het volgende:
Tolk gaat het zin voor zin in het Nederlands vertalen.
Gastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef waldhoofd het volgende:
Ik hoop dat hij dood is...
het wordt eens tjjd dat ze begrijpen dat het ook maar gewone mensen zijn. IPV dit discriminerende en scheve gebeuren omhoog te houden.
jezus wat ben jij sneuquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef waldhoofd het volgende:
het wordt eens tjjd dat ze begrijpen dat het ook maar gewone mensen zijn. IPV dit discriminerende en scheve gebeuren omhoog te houden.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef waldhoofd het volgende:
Van "gewone" mensen hoop je toch ook niet dat ze doodgaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef waldhoofd het volgende:
Hier wordt wel iets gepost als er nieuws is hoor, don't worryquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:55 schreef Patroon het volgende:
Kan iemand mij op de hoogte houden wat ze zeggen? Zit in een college.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef waldhoofd het volgende:
Stoertje jij! Echt waar!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef waldhoofd het volgende:
Troll is successfulquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef waldhoofd het volgende:
Wat een fijn persoon ben jij zeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef waldhoofd het volgende:
Ik zat gister lekker te trollen hier maar volgens mij ben jij gewoon echt serieus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef waldhoofd het volgende:
Dus jij zou niet bij je kind willen zijn, ook als die niet meer wakker wordt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:10 schreef Quarant het volgende:
Als hij nu niet meer wakker zou worden, zou de koningin niet meer naar Lech gaan na het weekend, denk ik dan...
op zulks iets reken ik eigenlijk wel gewoonquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef flugeltje het volgende:
Stel je toch voor dat ie daar zometeen gaat zitten en zegt: De toestand is stabiel, hij is nog niet buiten levensgevaar... Verder kan ik nog geen mededelingen doen. Dank u!
Wa zou toch aanschuiven bij de persco? En dan de rest of bezoek?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef MaLo het volgende:
Shit... waarom gaan ze met zijn allen nu op bezoekDat is óf heel goed nieuws of heel slecht nieuws.
Waar staat dat dat ze allemaal op bezoek zijn? En wie zijn allemaal?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef MaLo het volgende:
Shit... waarom gaan ze met zijn allen nu op bezoekDat is óf heel goed nieuws of heel slecht nieuws.
Veel meer hoeven ze ook niet te zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef flugeltje het volgende:
Stel je toch voor dat ie daar zometeen gaat zitten en zegt: De toestand is stabiel, hij is nog niet buiten levensgevaar... Verder kan ik nog geen mededelingen doen. Dank u!
Ja maar, het zou wel fijn zijn om wat meer te wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel meer hoeven ze ook niet te zeggen.
Ik denk dat ze dan klappen krijgen van de journalisten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef flugeltje het volgende:
Nevermindquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:59 schreef G.R.S. het volgende:
Loopt stream een half uur achter ofzo?
Die van de NOS loopt aardig achter jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:59 schreef G.R.S. het volgende:
Loopt stream een half uur achter ofzo?
Daar is ie al :pquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha weer die jaren 40 sfeer. Duits zonder tolk
Doet me denken aan Joran vd Sloot rechtzaakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha weer die jaren 40 sfeer. Duits zonder tolk
hij verstaat wel duits...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef Document1 het volgende:
Die Nederlandse tolk heeft ook echt een soepel mediavoorkomen...
Lekker duidelijk gepraat enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef Document1 het volgende:
Die Nederlandse tolk heeft ook echt een soepel mediavoorkomen...
Iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
O, hij leest voor van een briefje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |