Hebben ze ook met Maxima gedaan bij de geboorte van Amaliaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:44 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat het een afleidingsmanoeuvre is! Alle journalisten verzamelen zich daar en dan wordt Friso om 12 uur weggesmokkeld.
Dat kan altijd afgezegd worden he? Als ze om 12 uur wel zeggen dat hij is overleden, dan is het niet logisch om de afspraken voor 12 uur af te zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:47 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
in het tweede geval zou WA nooit maandag naar die herdenking gaan
Voor hetzelfde geld had Bea net een dikke scheet gelaten in de richting van de fotografen. Het zegt niet zoveel als je even blij kijkt. In treurige situaties is het echt niet zo dat je de hele dag met een trillend lipje rondlooptquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?Ook niet bij die laatste paar foto's van Mabel?
Een foto zegt maar weinig, kan best zijn dat ze heel even dacht aan wat Friso altijd over die vervelende pers zei.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?Ook niet bij die laatste paar foto's van Mabel?
Volgens mij doen ze het erom. Als ze naar binnen gaan kijken ze steeds heel bedrukt en als ze naar buiten gaan zijn ze veel meer ontspannen en lachen ze zelfs.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hopen op een gratis overnachting. Opportunisten.
Mijn gut feeling is trouwens niet echt positief. Ik lees dan ook geen opluchting op de gezichten van de familie.
Ja maar de dag er voor dan, toen lachten Maxima èn Mabel èn WAquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Een foto zegt maar weinig, kan best zijn dat ze heel even dacht aan wat Friso altijd over die vervelende pers zei.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
Tis bijna zo ver![]()
Spanning en sensatie![]()
Wat mij betreft kan dat prima toeval zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar de dag er voor dan, toen lachten Maxima èn Mabel èn WA
Dat kan toch haast geen toeval zijn?
Right...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
Tis bijna zo ver![]()
Spanning en sensatie![]()
Nee. Dat is, zoals al gezegd, een weinigzeggende momentopname, waarop ik Beatrix trouwens juist heel bedrukt vind kijken.quote:
Mabel denkt: gehehe dr pruik zit scheef..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt echt écht niet?
[ afbeelding ]
dat is waarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:50 schreef Mula het volgende:
[..]
Dat kan altijd afgezegd worden he? Als ze om 12 uur wel zeggen dat hij is overleden, dan is het niet logisch om de afspraken voor 12 uur af te zeggen.
Dit dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:52 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop wel op positief nieuws trouwens. Maar even duimen voor de beste man.
Gelukkig al vooruit betaaldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hopen op een gratis overnachting. Opportunisten.
Mijn gut feeling is trouwens niet echt positief. Ik lees dan ook geen opluchting op de gezichten van de familie.
Duur het alleen maar langer voor we echt wat horenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:53 schreef Greys het volgende:
Tolk gaat het zin voor zin in het Nederlands vertalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |