op zulks iets reken ik eigenlijk wel gewoonquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef flugeltje het volgende:
Stel je toch voor dat ie daar zometeen gaat zitten en zegt: De toestand is stabiel, hij is nog niet buiten levensgevaar... Verder kan ik nog geen mededelingen doen. Dank u!
Wa zou toch aanschuiven bij de persco? En dan de rest of bezoek?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef MaLo het volgende:
Shit... waarom gaan ze met zijn allen nu op bezoekDat is óf heel goed nieuws of heel slecht nieuws.
Waar staat dat dat ze allemaal op bezoek zijn? En wie zijn allemaal?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef MaLo het volgende:
Shit... waarom gaan ze met zijn allen nu op bezoekDat is óf heel goed nieuws of heel slecht nieuws.
Veel meer hoeven ze ook niet te zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef flugeltje het volgende:
Stel je toch voor dat ie daar zometeen gaat zitten en zegt: De toestand is stabiel, hij is nog niet buiten levensgevaar... Verder kan ik nog geen mededelingen doen. Dank u!
Ja maar, het zou wel fijn zijn om wat meer te wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel meer hoeven ze ook niet te zeggen.
Ik denk dat ze dan klappen krijgen van de journalisten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef flugeltje het volgende:
Nevermindquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:59 schreef G.R.S. het volgende:
Loopt stream een half uur achter ofzo?
Die van de NOS loopt aardig achter jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:59 schreef G.R.S. het volgende:
Loopt stream een half uur achter ofzo?
Daar is ie al :pquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha weer die jaren 40 sfeer. Duits zonder tolk
Doet me denken aan Joran vd Sloot rechtzaakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha weer die jaren 40 sfeer. Duits zonder tolk
hij verstaat wel duits...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef Document1 het volgende:
Die Nederlandse tolk heeft ook echt een soepel mediavoorkomen...
Lekker duidelijk gepraat enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef Document1 het volgende:
Die Nederlandse tolk heeft ook echt een soepel mediavoorkomen...
Iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
O, hij leest voor van een briefje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |