Nee, ik krijg altijd zin om te lopenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:24 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik krijg altijd zo een zin om huishoudelijke klusjes te doen en te studeren als ik forever alone op een doordeweekse avond thuis bier zit te tanken. Heeft iemand anders hier ook last van?
Ik zou ook zin krijgen om naar buiten te gaan als er hier doordeweeks een fatsoenlijke kroeg open zou zijn. Maar die is er niet, dus ik ga maar pitten. Pils is op.quote:
Ook een goedemorgen, de kater al verwerkt? Blijft zonde!!quote:
Ja is zeker zonde. Maar dit seizoen moeten we maar zo snel mogelijk vergeten. Op en naast het veld is het kut. Dus vol goede moed op naar seizoen 12/13. Psv ging wel lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook een goedemorgen, de kater al verwerkt? Blijft zonde!!
Ik ben geen Ajakkes fan, maar als het aankomt op EU niveau dan moet ik toch ook Ajakkes wel steunenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja is zeker zonde. Maar dit seizoen moeten we maar zo snel mogelijk vergeten. Op en naast het veld is het kut. Dus vol goede moed op naar seizoen 12/13. Psv ging wel lekker
?quote:
Begrijp me niet verkeerd hoor, de Russen hebben het Marine-vak ooit van ons geleerd (en gebruiken zelfs Nederlandse termen). Maar deze boot is natuurlijk wel al behoorlijk achterhaald. Hij is van dezelfde generatie als de Kortenaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:04 schreef Esses het volgende:
[ [url=http://media.englishrussia.com/112012/bespokoinykaliningrad/bespokoinykaliningrad-10.jpg]afbeelding ]
frietkot op 't water[/url]
Klopt, maar vanuit historisch perspectief was dit de grote verdediger.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, de Russen hebben het Marine-vak ooit van ons geleerd (en gebruiken zelfs Nederlandse termen). Maar deze boot is natuurlijk wel al behoorlijk achterhaald. Hij is van dezelfde generatie als de Kortenaar.
Do tell!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, de Russen hebben het Marine-vak ooit van ons geleerd (en gebruiken zelfs Nederlandse termen). Maar deze boot is natuurlijk wel al behoorlijk achterhaald. Hij is van dezelfde generatie als de Kortenaar.
Je bent nog zo groen dat je zelfs de wallpaper nog moet ontdekken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.quiterly.com/2825/im-looking-at-the-wallpaper?ref=nf
Goh, dit gebeurt mij nou nooit.
hehe xDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Je bent nog zo groen dat je zelfs de wallpaper nog moet ontdekken?
Een ieder die zo stom is om zonder gids in een gebied met grote kans op lawines off-piste te gaan skiën ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Tja, het kan zomaar een ieder overkomen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)senletsel-friso.html
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Een ieder die zo stom is om zonder gids in een gebied met grote kans op lawines off-piste te gaan skiën ja.
Dom dom dom idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Een ieder die zo stom is om zonder gids in een gebied met grote kans op lawines off-piste te gaan skiën ja.
Met of zonder gids doet er weinig aan af. Maar het is gewoon dom. Maar gister pownews, supervet geweldig gaafquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
quote:
Wat?quote:
Hij gelooft het volgens mij niet zoquote:
Niet meer treurig dan voor ieder ander die een familielid kwijtraaktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dom dom dom idd.
Ik vind het wel treurig voor hare Majesteit.
Homofiel kutwijf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef m.k het volgende:
Ik moet mijn been scherenOmdat anders de tape niet blijft zitten op mijn gorilla been
quote:
Waar zegt hij dat dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:08 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Niet meer treurig dan voor ieder ander die een familielid kwijtraakt
Ik denk dat hij doelt op de buiten proportionele aandacht voor iemand die de dupe wordt van zijn eigen fout.quote:
Zoiets idd. Buiten dat het gewoon een dom tragisch ongeval is, en het slachtoffer lid is van Koninklijk Huis, dus extra aandacht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op de buiten proportionele aandacht voor iemand die de dupe wordt van zijn eigen fout.
Hij is geen lid van het Koninklijk Huis.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets idd. Buiten dat het gewoon een dom tragisch ongeval is, en het slachtoffer lid is van Koninklijk Huis, dus extra aandacht.
@webshop. Tjah hard werken ehquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets idd. Buiten dat het gewoon een dom tragisch ongeval is, en het slachtoffer lid is van Koninklijk Huisfamilie, dus extra aandacht.
Harder dan ik dacht ja, en dat nu ik zelfs tijd over zou moeten hebbenquote:
Goed, je snapt wat ik dus bedoel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hij is geen lid van het Koninklijk Huis.
En gewoon een domme loempia dat hij het nodig vond om off-piste te gaan met een lawinegevaar factor 4 van 5.
nog linkbuilden enzenzquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Harder dan ik dacht ja, en dat nu ik zelfs tijd over zou moeten hebben![]()
valt idd niet mee nee.
Hou je op met pesten?!quote:
Sites met hoge PR's pakken enz enzquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hou je op met pesten?!![]()
Linkbuilden, ben daar druk mee bezig. En gelukkig ben ik stiekum toch wel diplomatiek aangelegd
Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op de buiten proportionele aandacht voor iemand die de dupe wordt van zijn eigen fout.
De pers denkt daar andere totaal anders overquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:56 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel.
Het is tragisch, daar ben ik me van bewust, maar dat het om een zoon van onze koningin gaat maakt het niet meer tragisch als de zoon van de plaatselijke slager.
TBH ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De pers denkt daar andere totaal anders over![]()
of dat nu terecht is of niet.
Weet je hoeveel belastinggeld die begrafenis ons gaat kosten?quote:
Niet te optimistisch hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet je hoeveel belastinggeld die begrafenis ons gaat kosten?
Hè hè, een DEF-er met smaak (hoewel deze versie wel erg 'eighties' is).quote:
Wat denk je dat een begrafenis over veertig jaar kost? Nu bespaar je de inflatie plus al dat voer dat er in veertig jaar in gaat. Jij kan zo mindef worden met dat kortetermijndenken van je.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet je hoeveel belastinggeld die begrafenis ons gaat kosten?
Voer enz. betaald hij zelf. Krijgt geen uitkering van de staat. Omdat het volk nu zo begaan is ofzo zullen ze wel voorstellen dat hij een staatsbegrafenis krijgt. Zal over 40 jaar wel gesleten zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat denk je dat een begrafenis over veertig jaar kost? Nu bespaar je de inflatie plus al dat voer dat er in veertig jaar in gaat. Jij kan zo mindef worden met dat kortetermijndenken van je.
Ja, inderdaad wel erg eighties.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hè hè, een DEF-er met smaak (hoewel deze versie wel erg 'eighties' is).
Wie? Dana International? Nee, ik waag me niet meer aan joetjoep fimpljes, krijg ik weer tig notesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:00 schreef Esses het volgende:
sammythegreat, ik heb haar even uitgezocht. Maar ik hoop dat je van verrassingen houd... zij is een hij.
Die notes verdien je ook! Nee, hij had een (voor zijn gevoel) lekker personage op het oog maar dat personage had hij enkel een schuilnaam vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie? Dana International? Nee, ik waag me niet meer aan joetjoep fimpljes, krijg ik weer tig notes
Tja, jong en onbezonnen.........quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Die notes verdien je ook! Nee, hij had een (voor zijn gevoel) lekker personage op het oog maar dat personage had hij enkel een schuilnaam van
Programma is dan ook gecancelled.quote:
Haha echt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Programma is dan ook gecancelled.
Wil je ze even horen moet je het NL seizoen even kijken. Komen ze nog wel ff in langs.quote:
Ik wil ze niet dom noemen, eerder neerlands gemiddeldequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef Maitje het volgende:
nee, de nederlandse versie heb ik alleen het aller 1e deel gezien, verder niets. Domme lui
Weekendquote:
de Breesträse? (Breestraat) LVC zeker?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Weer lekker tot 0700 doorfeesten op de Bree
Gister knallende ruzie gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
How's your snor coming along?
Whehequote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gister knallende ruzie gehadWaarbij ik dr per ongeluk op dr kaak heb getikt. en zij weg reed in dr auto
een snor is geen snor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe. Ik wist niet dat gezichtsbeharing kon rijden.
LVCquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef m.k het volgende:
[..]
de Breesträse? (Breestraat) LVC zeker?
De naam van die site.. uuuh WTF!!!?!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:52 schreef Esses het volgende:
LOL http://www.misbruik.me/algemeen/politie-vind-gestolen-poepluiers/
Ja hoe verzin je hetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
De naam van die site.. uuuh WTF!!!?!
Hoe moet ik dat zien?quote:Halve haan
afgemaakt met ananas
Hehehe, las ik het dus wel goed.quote:
Ja echt, wtfquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
De naam van die site.. uuuh WTF!!!?!
M'n werk gaat verbouwen, dus alles eruit. Wegens falende leidinggevende heb ik het logistieke gedeelt moeten regelen... ben kapot. nu met een biertje achter de pc en vind het allemaal best!quote:
Dat laatste klopt. Ken teveel studenten die maanden met die klantenservice hebben zitten worstelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef Sloggi het volgende:
Grrr, IB-groep.
Ik heb recht op een jaar extra studiefinanciering; al in november aangevraagd en goedgekeurd, en zou in februari in moeten gaan. Maar: nog geen studiefinanciering. Kijk ik even naar mijn laatste brief van de IB-groep d.d. 4 februari; staat daar op dat ik geen recht op studiefinanciering zou hebben, terwijl ik een brief uit november heb waar op staat dat ik het WEL krijg.
Nu ben ik boos en vrees ik het ergste. De klantenservice van de IB-groep schijnt namelijk klant- noch servicegericht te zijn.
Laatst ook lekker gefuck gehad met de klantenservice van de belastindienst. Vanaf beging dit jaar kreeg ik ineens geen zorgtoeslag meer. Schijnbaar omdat zij dachten te weten dat ik bij Defensie werk en dus bij de SZVK verzekerd ben en geen toeslag kon krijgen. Muts aan de lijn snapte er niks van. U bent dus militair maar civiel verzekerd? Dat kan dus blijkbaar niet volgens hun. Gelukkig hou ik mn papierwerk goed bij en gaat er komende week even brief met huidige zorgpolis de deur uit, om even 140 euro van de vorige 2 maanden te innen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:31 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Ken teveel studenten die maanden met die klantenservice hebben zitten worstelen.
Succes
Ik plaats wijselijk géén youtube films meerquote:
Fish & Chipsquote:Op zondag 26 februari 2012 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Terug in Nederland na een dag inkopen doen in Engeland. Voor 90 procent geslaagd
Uiteraard na inkoop Folkstone in de vissershaven een pub bezocht en Fish & Chips gevroten.
Wel weer last van m'n enkel
Die smaakten ook echt heerlijk, wel met Cod-fish uiteraardquote:
Omnom, ik wil ook wel eens echte Britse fish&chips.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die smaakten ook echt heerlijk, wel met Cod-fish uiteraard
En de meeuwen hadden geloof ik ook wel trek
Een goede fish & chips hangt ook sterk af van de zgn "batter", oftewel het beslag waarin de fish geweekt isquote:Op zondag 26 februari 2012 01:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omnom, ik wil ook wel eens echte Britse fish&chips.
Lijkt me fokking terecht.. Paupersmaak..quote:Op zondag 26 februari 2012 00:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik plaats wijselijk géén youtube films meer
Dank je zeer vriendelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 01:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Lijkt me fokking terecht.. Paupersmaak..
De nada, era somente uma pergunta pra você. Qualquer coisa, me avisa.quote:
Nigga' please..quote:Op zondag 26 februari 2012 01:24 schreef ErwinRommel het volgende:
@Rave, moet jij vanavond trouwens geen dames "scoren" ipv. op FOK! rond te hangen?
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nigga' please..
Loop nu ontspannen te pissen bij de Belgische biertempel in 030 alvorens ik wannabe juffrouw rave uit de kroeg haal om het snot uit de ogen te blaffen...
Scoren is 2011..
Conditioneren is hét.
Quottro garra's por favor.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De nada, era somente uma pergunta pra você. Qualquer coisa, me avisa.
22 man/vrouw.quote:
Dat is redelijk flink jaquote:
Yep, en toffe gasten. Maar gelukkig hielden mama Yvonne en papa Iteejer toezicht.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is redelijk flink ja
jammer dat wij er niet bij konden zijn. Andere prio's hè?
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, en toffe gasten. Maar gelukkig hielden mama Yvonne en papa Iteejer toezicht.
Garra's betekend pullen. Aldus mijn Spaanse lerares/barkeepster..quote:Op zondag 26 februari 2012 01:35 schreef ErwinRommel het volgende:
"garra" betekend nl. Doorzettingsvermogen/wilskracht
ja, Spaans knurft!! dat is geen Portugees!quote:Op zondag 26 februari 2012 01:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Garra's betekend pullen. Aldus mijn Spaanse lerares/barkeepster..
En voor de rest:
Hé homo! Dos pollo!
Jarra is een pul in Portugees.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, Spaans knurft!! dat is geen Portugees!
Qoute ik mijzelfquote:Op zondag 26 februari 2012 01:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jarra is een pul in Portugees.
Vermoeidheid na lange dag werken/inkopenquote:
Juist jaquote:Op zondag 26 februari 2012 01:55 schreef Rave_NL het volgende:
Spaans/Portugees is als Nederlands/Vlaams: het gaat goed, tot men zegt dat ie moet poepen.
Proost. Ik drink nog even een Guinness. Nummer 11 van vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu ff een glaasje Bunnahabhain inschenken
Cheersquote:Op zondag 26 februari 2012 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Proost. Ik drink nog even een Guinness. Nummer 11 van vandaag.
Volgens mij verkopen ze die hier bij de Jumbo. Daat is een flink assortiment aan Poolse artikelen, ook bier.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:34 schreef Im.Kant. het volgende:
Tyskie voor mij. Ben verliefd geworden op Pools bier vorige zomer. Żywiec is nog beter, alleen dat hebben ze niet in de supermarkt.
Vooral deze is genieten:
[ afbeelding ]
Tyskie vind ik zelf een aardig biertje. Waar je het mee kan vergelijken... Ben geen echte proever, alleen de smaak is wat zwaar. Beetje te vergelijken met Stella Artois, als je dat kent. Heb Zywiec al een hele tijd niet meer gehad alleen het is heerlijk pils - fris en best scherp. Ik kocht in polen halve liters op een terras voor niet meer dan een euro, buiten de grote steden.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:35 schreef Cobra4 het volgende:
Die ken ik niet. Waar kan ik het mee vergelijken?
Zal eens kijken bij de Jumbo hier in de buurt binnenkort, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 26 februari 2012 02:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze die hier bij de Jumbo. Daat is een flink assortiment aan Poolse artikelen, ook bier.
5870 en het is een bekend probleem, ik kan hem niet 100% laten draaien. en BF3 vraagt dat welquote:
Hm, da's balen. Ik heb een 6970 die had daar geen problemen mee (eigenlijk een 6950 geunlocked naar een 6970).quote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef m.k het volgende:
[..]
5870 en het is een bekend probleem, ik kan hem niet 100% laten draaien. en BF3 vraagt dat wel
Nooit last van artifact?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, da's balen. Ik heb een 6970 die had daar geen problemen mee (eigenlijk een 6950 geunlocked naar een 6970).
Nee niet echt. Battlefield Bad Company 2 en de Bèta van BF3 lieten m'n kaart wel echt vol draaien dat weet ik nog wel.quote:
Weet je al welke cie je komt?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:05 schreef Vortix het volgende:
Morgen naar Oirschot voor detachering bij 42 BLJ. Zin in, even een paar dagen niet op de KMA
Jammer, A-cie is gezelligerquote:
Whehequote:
Neem maar een goed glas whisky als beloning.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Klaar met trappenlopen
En alles FIFO gerangschikt!
Pics!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Klaar met trappenlopen
En alles FIFO gerangschikt!
Straks, nu voorraad in het systeem zetten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem maar een goed glas whisky als beloning.
Das mooi kut ja. Zondag hier ook wasdag, en laat je dan net verse kleding nodig hebben voor van de week.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef Esses het volgende:
Oja godverdedommekes. Wasmasjien is er mee gekapt.
Van de voorraad bedoelde ik ehquote:Op zondag 26 februari 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je zoekt deze week maar op de website
Ohh, lol. 2 uur mee bezig geweest alles non-stop naar 4 hoog te sjouwen. laten we zo zeggen, het waren wel 10 volle winkelwagens! Plus 3 grote dozen.quote:
PICSquote:Op zondag 26 februari 2012 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, lol. 2 uur mee bezig geweest alles non-stop naar 4 hoog te sjouwen. laten we zo zeggen, het waren wel 10 volle winkelwagens! Plus 3 grote dozen.
De koekoek, ben nu de voorraad aan het invoerenquote:
Geen internet op de Oirschotse heide?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:52 schreef Braamyo het volgende:
Dus, in het kader van actief zijn op een forum.
Haai allemaal, ik ben terug van een week bivak, en ga reeds morgen weer terug het veld in. Wellicht heb ik weekend break en post ik hier volgend weekend iets meer. Maar waarschijnlijk lig ik volgende week zaterdag nogsteeds met mijn ballen op oirschots zand. Fijne weken naar jullie toegewenst en tot ooit !
Ps: fijne carnaval gehad? alaaf!
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:52 schreef Braamyo het volgende:
Haai allemaal, ik ben terug van een week bivak, en ga reeds morgen weer terug het veld in. Wellicht heb ik weekend break en post ik hier volgend weekend iets meer. Maar waarschijnlijk lig ik volgende week zaterdag nogsteeds met mijn ballen op oirschots zand. Fijne weken naar jullie toegewenst en tot ooit !
Mag je laf in een schuttersputje stiekum in het holst van de nacht peuken roken, en genieten van overheerlijke blikken bruine bonen met varkensvleesquote:Op zondag 26 februari 2012 17:52 schreef Braamyo het volgende:
Wat is daar laf aan?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag je laf in een schuttersputje stiekum in het holst van de nacht peuken roken, en genieten van overheerlijke blikken bruine bonen met varkensvlees
Is gewoon pure mats en dus lafquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:51 schreef Pumatje het volgende:
.... naar wat vervelende bomen werkt gewoon imo niet..
quote:
SCHATJE!quote:
Zwemt in de zee.quote:
Iets met stro.quote:
Hier voor uw eeuwige liefde.quote:
Ik zie een mogelijke link tussen konijn en liefde..quote:Op zondag 26 februari 2012 22:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Hier voor uw eeuwige liefde.
*Begint als een konijn te huppelen*
Oh?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijke link tussen konijn en liefde..
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Hier voor uw eeuwige liefde.
*Begint als een konijn te huppelen*
En ik heb net nieuwe batterijen ^^quote:
Al een kwart krat op.quote:
Ben gesprekken afraffelen om te gaan slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
ff een correctiequote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef jankaas020 het volgende:
Gefeliciteerd.
Waar zijn de saucijzenbroodjes Steak and Ale Pies? En hoe laat gaat vanavond de tap los?
bakker Bartquote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef jankaas020 het volgende:
Gatverdegatver, hartige taart..![]()
Doe mij maar reuzensaucijzen van Bakker Bart.
Een ieder z'n ding natuurlijk. Maar ik verkies een goedgevulde pie boven een klef sauzijcenbroodjequote:
vanavond prijzen invoerenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:23 schreef hoogvlieger het volgende:
Vanavond Eastern Promises maar weer eens kijken. Goede film.
Een bakkerij met een dronken-nacht-vreet-werk-toko vergelijken.quote:
Bakker bart een bakkerij???quote:Op maandag 27 februari 2012 17:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Een bakkerij met een dronken-nacht-vreet-werk-toko vergelijken.
Ze bakken er brood, dus ja.quote:
Ja, en volgens enkelen jij een ouwe zeurquote:Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef Esses het volgende:
C4 een oude lul GEWORDEN? Hij was 't toch al?
Dat onderste mag je wegflikkerenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, dame en heren. Bedankt voor de felicitaties.![]()
TIjd voor bier en hapjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De haggis won tons weg?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat onderste mag je wegflikkeren
dat bovenste des te meer deze kant op!!!
Vreet die haggis won tons zelf maar, ik drink die ton Guinness wel leegquote:
Eerder een jonge zeurquote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, en volgens enkelen jij een ouwe zeur
Dank je.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Eerder een jonge zeur
Overigens @ C4 Gefeliciteerd! En op de hapjes. Damn kom maar brengen! Heerlijk!
Als Esses een vent met smaak is drinkt hij ook een goed glas Bunnahabhain, zonder het in 1 teug weg te gorgelenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je.![]()
En tenminste één vent met smaak.
Ik drink sowieso geen whiskey.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als Esses een vent met smaak is drinkt hij ook een goed glas Bunnahabhain, zonder het in 1 teug weg te gorgelen
Waarom zou je een duur glas whiskey drinken, als je ook 5 glazen goedkoop bier kan drinken voor dezelfde prijs?quote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
Waarom zou je een duur glas whiskey drinken, als je ook 5 glazen goedkoop bier kan drinken voor dezelfde prijs?
Neen! Daar heb ik nog 2,5 kg van in de vriezer liggenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Ik dacht even dat je Ossehaas ging zeggen.
Wat geen ossenhaas is...quote:Op maandag 27 februari 2012 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neen! Daar heb ik nog 2,5 kg van in de vriezer liggen
Schijnt dus gewone kogelbiefstuk te zijnquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnt dus gewone kogelbiefstuk te zijn
Scheen wat fout te zijn gegaan met de bestelling.quote:
Ja, lul er maar omheen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wil geen reclame maken voor me eigen, maar zo maar eens genieten van een Boozy Steak & Ale Pie
Foudje van de Globus, en ik niet nagekeken iddquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Foudje van de Globus, en ik niet nagekeken idd
Ik heb wel een fiets, maar die gebruik ik nooit. Fietsen is voor paupers!quote:
Beter ff kijken wat je met de SMA kunt ritselen. De SMO heb je niks aan, das vaak een ouwe zeiksnor die in een vuil overall liever lui dan moe isquote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef Vortix het volgende:
Mooi zo'n detachering. 'Ja, we hebben eigelijk niet zoveel te doen, ga maar O&T documenten bestuderen en met de SMO ouwehoeren.'
Prima!
Dat is dan in elk geval positief veranderdquote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef Vortix het volgende:
Deze is een redelijk jonge vent met een krullebol dus times-they-are-a-changing
Ibuprofen 400 met 25mg codeïne.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef Esses het volgende:
@lotusss an aan de wied in de efteling?
(meer) slikken.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ibuprofen 400 met 25mg codeïne.
En die pijnstillers zijn gvd nu al uitgewerkt. Pijn.
Doe ik meteen als ik thuis ben. Met een wijntje erbij!quote:
Maag? Wa's da?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef EllaN het volgende:
Hoge dosering ibu met alcohol is toch niet een heel goed idee? Voor je maag dacht ik?
Zowel jij als ik hebben geen maag meer, enkel een holle kies waar van alles in kanquote:
Gewerkt. Prima dus.quote:
Bij chronisch gebruik sowieso niet nee. Maar vanavond kan het me eigenlijk niet zoveel schelen...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef EllaN het volgende:
Hoge dosering ibu met alcohol is toch niet een heel goed idee? Voor je maag, dacht ik?
Wat heeft dat met de SS Canberra te maken?quote:
Wat heeft dat met de SS Canberra te maken?quote:
Geen ene ruk.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de SS Canberra te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |