Nee, ik krijg altijd zin om te lopenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:24 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik krijg altijd zo een zin om huishoudelijke klusjes te doen en te studeren als ik forever alone op een doordeweekse avond thuis bier zit te tanken. Heeft iemand anders hier ook last van?
Ik zou ook zin krijgen om naar buiten te gaan als er hier doordeweeks een fatsoenlijke kroeg open zou zijn. Maar die is er niet, dus ik ga maar pitten. Pils is op.quote:
Ook een goedemorgen, de kater al verwerkt? Blijft zonde!!quote:
Ja is zeker zonde. Maar dit seizoen moeten we maar zo snel mogelijk vergeten. Op en naast het veld is het kut. Dus vol goede moed op naar seizoen 12/13. Psv ging wel lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook een goedemorgen, de kater al verwerkt? Blijft zonde!!
Ik ben geen Ajakkes fan, maar als het aankomt op EU niveau dan moet ik toch ook Ajakkes wel steunenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja is zeker zonde. Maar dit seizoen moeten we maar zo snel mogelijk vergeten. Op en naast het veld is het kut. Dus vol goede moed op naar seizoen 12/13. Psv ging wel lekker
?quote:
Begrijp me niet verkeerd hoor, de Russen hebben het Marine-vak ooit van ons geleerd (en gebruiken zelfs Nederlandse termen). Maar deze boot is natuurlijk wel al behoorlijk achterhaald. Hij is van dezelfde generatie als de Kortenaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:04 schreef Esses het volgende:
[ [url=http://media.englishrussia.com/112012/bespokoinykaliningrad/bespokoinykaliningrad-10.jpg]afbeelding ]
frietkot op 't water[/url]
Klopt, maar vanuit historisch perspectief was dit de grote verdediger.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, de Russen hebben het Marine-vak ooit van ons geleerd (en gebruiken zelfs Nederlandse termen). Maar deze boot is natuurlijk wel al behoorlijk achterhaald. Hij is van dezelfde generatie als de Kortenaar.
Do tell!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, de Russen hebben het Marine-vak ooit van ons geleerd (en gebruiken zelfs Nederlandse termen). Maar deze boot is natuurlijk wel al behoorlijk achterhaald. Hij is van dezelfde generatie als de Kortenaar.
Je bent nog zo groen dat je zelfs de wallpaper nog moet ontdekken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.quiterly.com/2825/im-looking-at-the-wallpaper?ref=nf
Goh, dit gebeurt mij nou nooit.
hehe xDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Je bent nog zo groen dat je zelfs de wallpaper nog moet ontdekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |