SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
angst is een slechte raadgeverquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu weer ophoepelen leeell.Ik voel me niet veilig meer, zo jij en Cosmo samenzweren alles.
het is mijn aard, niet de jouwequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aangestoken door een bepaald persoon weetje.
kom maar ff hier dan geile beerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Laat leell nu maar zijn homoseksuele kant ontdekken. Is die andere straks ook weer gelukkig.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Laat leell nu maar zijn homoseksuele kant ontdekken. Is die andere straks ook weer gelukkig.
Klopt.quote:
Sorry nectar, baas, vette discussie alles en dan kom jij ahllo zeggen ..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef Nectar het volgende:
mijn groet wordt door iedereen genegeerd jammer.
Wie zegt dat ik hem wil.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Kun je trio doen.
[..]
Klopt.
[..]
Sorry nectar, baas, vette discussie alles en dan kom jij ahllo zeggen ..![]()
jajaquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:33 schreef leeell het volgende:
inb4 jan die niet blij is met KB der flicr
Cosmo is gwn een man-whore
Haar moet langer zijn ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okeee zo knap issie ook niet hoor.
Nee, hem vind ik best wel lelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.flickr.com/photos/gregkhng/6723002081/in/photostream/Cutie.
KLINKY VALT OP LELIJKE JONGENSquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK MAAKTE EEN GRAPJE GVDNee grapje, haters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:37 schreef leeell het volgende:
KB is weer eens panisch, toch hadden je voorouders wel goede oplossing daarvoor, niks mis met de vlakke hand in zulke situaties
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KLINKY VALT OP LELIJKE JONGENSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik stamp. andijvie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:38 schreef JanPiraat het volgende:
Hij is lelijkbordje boerenkool achter de kiezen
later gegeten dan bob geloof ik
Nou okéquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan ruil ik Jan en de lelijke jongens in voor Joseph GL.
Veel later gegeten dan ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:38 schreef JanPiraat het volgende:
Hij is lelijkbordje boerenkool achter de kiezen
later gegeten dan bob geloof ik
Jan inruilen voor tuigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan ruil ik Jan en de lelijke jongens in voor Joseph GL.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef leeell het volgende:
ik zou dit niet pikken Jan, je reinste insubordinatie
Ze heeft nog een paar vlakke handjes van me tegoed jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef leeell het volgende:
ik zou dit niet pikken Jan, je reinste insubordinatie
terechte vlakke handjesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze heeft nog een paar vlakke handjes van me tegoed ja
Daar geniet ze alleen maar vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef leeell het volgende:
[..]
terechte vlakke handjes
op de billen, dat wel, het gezicht vind ik dan weer laf
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze heeft nog een paar vlakke handjes van me tegoed ja
wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef leeell het volgende:
ze heeft wat dat te gaat genoeg "sla-oppervlak"
Hij staat inmiddels op m'n computerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
In dé monsterfilm die ik gekeken heb dit jaar. :c
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELL had jij Mysterious Skin ook al gekeken? Bleghhhh.
Het is niet echt een huilfilm.. meer een wtf-filmquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels op m'n computerNu nog het juiste moment zoeken.
grkustrustonquote:
Werd hij verkracht in die film?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
neenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
dan ga jij hem wel kijken he, smeerpijpquote:
eerlijk gezegd kijken ik amper films >2000quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In de badkamer ja.
[..]Valt me enigszins wel tegen van je.
Jij als filmfanaat alles.
Al gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef leeell het volgende:
[..]
dan ga jij hem wel kijken he, smeerpijp
Echt,quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:48 schreef leeell het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kijken ik amper films >2000
tijd voor serbian film danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt,Die badkamerscene was het heftigste van die hele film, vond ik.
Rest van de film ook heftig, daar niet van. Maar toch. Ew.
Heb je Visioneers gezien? Dat vond ik ook wel een wtf-filmquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet echt een huilfilm.. meer een wtf-film![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef leeell het volgende:
even douchen en dan ga ik op mobiel, ook al FOK!t dat aids
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je Visioneers gezien? Dat vond ik ook wel een wtf-filmEn ook Griff the Invisible valt voor mij wel in die categorie.
bazenfilmquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Fokt helemaal niet aids, went vriend, went.
http://www.imdb.com/title/tt1273235/
Die moest ik kijken van Dastan.DOEI.
Douchse.
[..]
Nee.Ben eerlijk gezegd niet zo'n filmmens.
Maar die films moet je gewoon eens voor de grap kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.Ben eerlijk gezegd niet zo'n filmmens.
quote:
zijn het wel leuke films of van die dramahorrordingestfilms?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar die films moet je gewoon eens voor de grap kijken
Komedies.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zijn het wel leuke films of van die dramahorrordingestfilms?
The Visoineers is trouwens misschien wel té wtf. Kijk eerst de trailer maarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, dan valt het mee en ga ik ze wellicht eens kijken.
Heb je The Lovely Bones al gezien?
KannemnievindenopIMDb zonder the wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
The Visoineers is trouwens misschien wel té wtf. Kijk eerst de trailer maar
The Lovely Bones al gezien
Sorryquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KannemnievindenopIMDb zonder the wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Nee?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nice Bob, op weg naar de miljoen followers!
[..]
Zie je er nog steeds hetzelfde uit? :c
Wat liefquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:35 schreef JanPiraat het volgende:
Doerak die half in mn gezicht ligt, wenst je een goedemorgen bloempje
ja, 2 dagen werken was meer dan genoeg deze weekquote:
fixdquote:
Hoezoquote:
Maar is het logo op de achterkant nog intact?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef Furdinand het volgende:
Godverdegodver iPhone laten vallen.. Heel het scherm naar de gallemiezen...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar is het logo op de achterkant nog intact?
neuj totaal niet. kleine hoogte op een steen laten vallen overleeft het niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar is het logo op de achterkant nog intact?
Ik dacht dat die dingen wel een stevig scherm hadden?
beach g ik zou wel gaan, er zijn altijd lekkere smatjesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:23 schreef Beach het volgende:
vanmiddag naar de motorbeurs gaan of ik niet ik werd meegevraagd maar weet niet of ik wel zin heb
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
beach g ik zou wel gaan, er zijn altijd lekkere smatjes
Ik werd ook mee gevraagd, maar geen zin.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:23 schreef Beach het volgende:
vanmiddag naar de motorbeurs gaan of ik niet ik werd meegevraagd maar weet niet of ik wel zin heb
Jmr jmrquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik werd ook mee gevraagd, maar geen zin.
Rechterhand.quote:
Jatok, kan ik beter flight simulators spelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die heeft een soortement joystick vast.
¿¿¿/¿/?Q//??quote:
watquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jatok, kan ik beter flight simulators spelen.
[..]
¿¿¿/¿/?Q//??
standaard tokquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:33 schreef JanPiraat het volgende:
waarom allemaal boze pi's dan ?! ik voel woede opborrelen daardoor
BEMOEI JE MET JE EIGEN ZAKENquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:33 schreef JanPiraat het volgende:
KAN JIJ ONZE WOEDE NIET AAN?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:33 schreef JanPiraat het volgende:
klopt en het onderbreken van interpunctie duidt op blinde woedequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:33 schreef JanPiraat het volgende:
Darmbewegingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef Beach het volgende:
even naar de wc mijn endeldarm legen gr
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga een ban aanvragen bij de 60k posts.
Terechte boos. Ik download nu een spel met maar 100 kb/squote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zelfs op vakantie had ik een snellere internetverbindingfml
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Terechte boos. Ik download nu een spel met maar 100 kb/s
Normaal is 't 1 mb/s ja. Hou je bek dicht!11!!1einz!11quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Normaal is 't 1 mb/s ja. Hou je bek dicht!11!!1einz!11
Hoe isset tan.
Mooi zo lekkere billenboyquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef Beach het volgende:
ik zet msn aan niemand online
foreverascone.jpeg
sryquote:
kusquote:
hommo a zemmelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:50 schreef Michhas het volgende:
Kontenlikkers likken mijn bil zo schoon.
lekker hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:50 schreef Michhas het volgende:
Kontenlikkers likken mijn bil zo schoon.
wrm heb je me verwijderd dan ;squote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef Beach het volgende:
ik zet msn aan niemand online
foreverascone.jpeg
quote:
Heb ik datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm heb je me verwijderd dan ;s
[..]![]()
denk het, deed je laatst tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb ik datik vond m'n lijst al zo verdacht leeg
Oja omdat ik er toch mee stoptequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
denk het, deed je laatst tochiedereen van msn verwijderd alles. ben je nog online?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Oja omdat ik er toch mee stopte
Nee allang niet meer
Snel even naar de Apple store rennen voor mijn Macbook Air, iPhone 4S en snel een facebook account aanmaken.quote:
Linksboven is de ladyboyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef Beach het volgende:
Maar eentje is de ladyboy. Dat is altijd zo.
Jij tokquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef Beach het volgende:
Maar eentje is de ladyboy. Dat is altijd zo.
Ja nee, deze kun je niet heel makkelijk loshalen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon even nieuw kabeltje halen dan.
Weet ik.quote:
Gewoon andere koptelefoon halenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja nee, deze kun je niet heel makkelijk loshalen.Klein kutwerk met solderen en shit. Ik heb hem nu voorlopig gefixt though. Kabelbreuk zit bij waar de kabel de schelp ingaat, en daar gaat ie over in een knoopje. De knoop opgeschoven naar t stuk waar de breuk zit, zodat ie de aders bij elkaar houdt.
[..]
Weet ik.
Volgens mij van Jan of van jouquote:
Wil je Pard?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lieve paardjesWaar je goed voor moet zorgen
Toch niet Neopets he?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je Pard?Ik ben te druk met een andere dierensite.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toch niet Neopets he?Je kan paarden niet zomaar weggeven.. dus je zult er zelf voor moeten zorgen.
quote:
Hee babes.quote:
wat voor open dag? waar schrijf ik me inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jawel, dit is een stap in de goede richting. Please Beach.
okequote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jawel, dit is een stap in de goede richting. Please Beach.
hva en hu..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat voor open dag? waar schrijf ik me in
wellicht met html codes enzo..?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:59 schreef Beach het volgende:
[..]
oke
En vraagje kan je bij tumblr meerdere dingen combineren? Als ik een foto post kan ik niet eronder een quote doen
jaaaaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wellicht met html codes enzo..?
En echt doen hoor..
gewoon los doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
jaaaamaar straks vinden jullie me eng in het echt
mja boeit mij die opmaak ook
Dank jequote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:32 schreef HappyBob het volgende:
Je moet dan gewoon voor 'Text' kiezen in plaats van 'Photo'. Dan kan je gewoon een foto invoegen en dan je tekst eronder zetten
Opschepperquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:38 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb al al vet veel rebloggs en likesNu vind ik het ook wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |