abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108336766
Laat ze maar komen. O+ Ik ben zo gek op arabische dames. Vaak hebben ze zo'n lekker streng uiterlijk. O+ Lekker streng. :9~
pi_108336811
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij kruipt ook snel in je mand :D

Is je vriend ook Marokkaans?
Nee, gewoon een blanke vent met blauwe ogen :P
pi_108336847
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nee, gewoon een blanke vent met blauwe ogen :P
Kwestie van tijd voor ie er vandoor is dus, gezien dit artikel :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108336957
Alleen de mooie? En de lelijke dan, zijn die niet goed genoeg voor de Nederlandse man?
pi_108337001
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Alleen de mooie? En de lelijke dan, zijn die niet goed genoeg voor de Nederlandse man?
Wat denk jij dan? Dat we aan liefdadigheid doen? Fuck dat. De trollen mogen ze houden.
pi_108337279
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kwestie van tijd voor ie er vandoor is dus, gezien dit artikel :P
Nou inderdaad ja ;(
pi_108339766
Marokkaanse dames kiezen steeds vaker voor blanke moslims was een betere titel geweest.
pi_108340474
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef Osiris024 het volgende:
Marokkaanse dames kiezen steeds vaker voor blanke moslims was een betere titel geweest.
Is dat wel of niet moslim zijn nou echt zo'n groot issue voor de moderne Marokkaanse vrouw? Ik ben zelf katholiek opgevoed, doe er verder niks mee, en het zal mij ook een rotzorg zijn met welke religie een potentiele partner is opgevoed (radicalen uitgezonderd natuurlijk).
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 24 februari 2012 @ 12:03:57 #34
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_108340532
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef Osiris024 het volgende:
Euh nee, want als je het bericht zeer goed gelezen hebt klopt jouw conclusie niet. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_108340889
waar staat er dat ze mooi zijn :')
"Peter, Peter Marie"
pi_108340969
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:03 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Euh nee, want als je het bericht zeer goed gelezen hebt klopt jouw conclusie niet. :)
En dat heb ik, religie staat nog steeds voorop, pas als dat spoor doodloopt kan er gekeken worden naar eventueel een niet moslim.

Verder geen waardeoordeel, ik hoor het veel in mijn omgeving. :)
pi_108353448
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

ja man, ik ga weer achter negers aan denk ik!
Dan ga je tegen de mode in! }:|
UITGESCHREVEN
pi_125871599
Bekeerde Nederlandse mannen. :') Jezelf gaan bekeren tot een geloof voor een vrouw.
Pussywhipped tot in het kwadraat.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_125872055
Ieder z'n smaak. *O*
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 29 april 2013 @ 23:23:58 #40
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_125886064
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 16:32 schreef wenfer2 het volgende:
West- Europese makelij O+ > Westers > Westerse wereld > Z-Amerika > Afrika > Azië
En de relevantie hiervan is? Bovendien zijn 'westers' en 'aziatisch' enorm brede termen en zijn mensen uit zuid amerika vaak genoeg blond met blauwe ogen en hebben mensen uit west europa een getinte huid hebben met krullen en bruine ogen.

Het verbaast me iedere keer weer watvoor ongelooflijk domme topics er op dit subforum opduiken. Alleen de reacties erbij overtreffen de domheid van het topic.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_125895863
Nog een vraag om aan het slot van het artikel toe te voegen:
Als deze trend echt doorzet hebben de Marokkaanse mannen geen vrouw. Zouden ze dan niet gefrustreerd en aggresief raken?
pi_125908857
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 11:03 schreef ejfaar het volgende:
Nog een vraag om aan het slot van het artikel toe te voegen:
Als deze trend echt doorzet hebben de Marokkaanse mannen geen vrouw. Zouden ze dan niet gefrustreerd en aggresief raken?
Zijn ze dat niet sowieso al?

En sowieso genoeg vrouwen die op bad boys vallen ^O^
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:19:57 #43
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_125911146
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zijn ze dat niet sowieso al?

En sowieso genoeg vrouwen die op bad boys vallen ^O^
Wat een hoop vooroordelen in één post. Waar baseer je dat allemaal op!? Op basis van wat berichten uit de media!? Misschien moet je je blik wat verbreden! Alle Marokkanen agressief en 'bad boy' noemen slaat totaal nergens op! Genoeg mannen die zeer rustig zijn. Alleen daar zal je in de Telegraaf niks van vernemen. Dat verkoopt niet. Bad boys daarentegen is smullen voor het grote publiek. En daar gaat het om.
pi_125911202
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:19 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Wat een hoop vooroordelen in één post. Waar baseer je dat allemaal op!? Op basis van wat berichten uit de media!? Misschien moet je je blik wat verbreden! Alle Marokkanen agressief en 'bad boy' noemen slaat totaal nergens op! Genoeg mannen die zeer rustig zijn. Alleen daar zal je in de Telegraaf niks van vernemen. Dat verkoopt niet. Bad boys daarentegen is smullen voor het grote publiek. En daar gaat het om.

Jouw post bevestigt eerder zijn vooroordeel dan dat je hem ontkracht
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:23:05 #45
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_125911221
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:22 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Jouw post bevestigt eerder zijn vooroordeel dan dat je hem ontkracht
Waarom? Ik reageer er rustig op! We zijn aan het converseren. Daarmee bevestig ik niks. Je ziet wat je wilt zien om dat je geheugen een bepaald beeld naar boven haalt bij het woord 'Marokkaanse mannen'. Wat voornamelijk gevoed is door de media. De media hoeven iets alleen maar maanden en maanden te herhalen en mensen zullen gaan geloven dat het de waarheid is.
pi_125911239
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:23 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Waarom? Ik reageer er rustig op! We zijn aan het converseren. Daarmee bevestig ik niks. Je ziet wat je wilt zien om dat je een bepaald beeld oproept bij het woord 'Marokkaanse mannen'.
Je reageert totaal niet rustig. Je reageert op aggresieve toon en die combinaties van uitroeptekens en vraagtekens zorgen er echt niet voor dat we je serieuzer gaan nemen hoor
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:26:16 #47
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_125911300
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:23 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Je reageert totaal niet rustig. Je reageert op aggresieve toon en die combinaties van uitroeptekens en vraagtekens zorgen er echt niet voor dat we je serieuzer gaan nemen hoor
Wat een hoop onzin verkondig je hier. Zoals gezegd 'je ziet wat je wilt zien'. Je hebt een beeld en door mijn post probeer je een bevestiging te zien dat jouw beeld klopt. Dat wil niet zeggen dat het klopt, want ik ben de rust zelve. Het enige wat ik doe is op zijn post reageren en daarbij stel ik hem wat vragen. Wat mijn goed recht is. Ben namelijk benieuwd naar zijn antwoorden.
pi_125911314
quote:
De kans dat hij de islam progressiever en wat vrijer beleeft en niet zo in een 'wij-cultuur' gevangen zit, is dan ook groot.
quote:
Binnen de eigen familie is het van groot belang dat de potentiële schoonzoon een Marokkaanse moslim is, maar als er geen geschikte kandidaat te vinden is, wordt ook een Nederlandse moslim omarmd. 'Liever een moslim dan geen moslim', is dan het credo.
Pijnlijke tegenstrijdigheden.
pi_125911343
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin verkondig je hier. Zoals gezegd 'je ziet wat je wilt zien'. Je hebt een beeld en door mijn post probeer je een bevestiging te zien dat jouw beeld klopt. Dat wil niet zeggen dat het klopt, want ik ben de rust zelve. Het enige wat ik doe is op zijn post reageren en daarbij stel ik hem wat vragen. Wat mijn goed recht is. Ben namelijk benieuwd naar zijn antwoorden.
Jij bent zeker de eerste die discriminatie roept altijd?
Ik zeg toch niet dat wat hij zegt klopt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg alleen dat als jij zo reageert je het beeld echt niet gaat veranderen
  dinsdag 30 april 2013 @ 18:31:26 #50
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_125911418
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:27 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Jij bent zeker de eerste die discriminatie roept altijd?
Ik zeg toch niet dat wat hij zegt klopt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg alleen dat als jij zo reageert je het beeld echt niet gaat veranderen
Waar zie jij 'discriminatie' staan in dit topic!? Ik stel de man alleen wat vragen omtrent zijn beweringen dat Marokkanen 'bad boys' en 'agressief' zijn!? Probeer mij eens goed uit te leggen wat daar precies 'agressief' aan is? Want dat verband ontbreekt totaal bij mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')