Hier in Alkmaar hadden ze helaas geen PS3 games, en ook niet echt boeiende 360 games.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef merino het volgende:
Budgetgaming.nl
net voor 5 euro's Sports Champions bij de BCC gehaald.
Helaas waren ze voor de rest al helemaal leeg kwa spellen omdat het winkelpersoneel zelf al had ingeslagen
Grote kans dat ze voor het personeel zelf ging inslaan nog wel zat PS3 games haddenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hier in Alkmaar hadden ze helaas geen PS3 games, en ook niet echt boeiende 360 games.
Heb wel Mario Galaxy en Zelda Twilight Princess kunnen scoren.
De verkoper die ik trof wist niet dat ze afgeprijsd waren. Ik liet het even inscannenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:06 schreef merino het volgende:
[..]
Grote kans dat ze voor het personeel zelf ging inslaan nog wel zat PS3 games hadden
Is idd. een nieuwe engine. Screenshots zien er iig veelbelovend uit...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:28 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Hmmm het is in ieder geval weer eens wat anders. Ik loop met deze serie 1 game achter (moet revelations nog spelen), maar k hoop echt dat het op een nieuwe engine draait enzo.
Geweldige game idd. Alleen balen dat de aftiteling zo snel komt..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:06 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, net Killzone 3 uitgespeeld.
Dat spel is in 1 woord te omschrijven: WAUW![]()
Wat een fantastische ervaring.
Tracks zijn vrij klein ja, maar de 16 banen zijn m.i. variatie genoeg. Inderdaad wel vier verschillende thema's, gebaseerd op de voorgaande games (Monument Valley, Pacific Rift, Arctic Edge en Apocalypse).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:14 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben mensen hier trouwens dat Motorstorm RC gekocht voor PSN!?
Zojuist de demo gespeeld en ik vind het wel lekker spelen (was vroeger al een grote fan van die top-down racers), en kost ook maar 6 euro, maar ik vind de meeste tracks nogal klein en er zijn maar 4 verschillende environments helaas....
Eh, 12 nog iets voor psn+, 15 (denk ik) voor normale gebruikers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |