Hier in Alkmaar hadden ze helaas geen PS3 games, en ook niet echt boeiende 360 games.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef merino het volgende:
Budgetgaming.nl
net voor 5 euro's Sports Champions bij de BCC gehaald.
Helaas waren ze voor de rest al helemaal leeg kwa spellen omdat het winkelpersoneel zelf al had ingeslagen
Grote kans dat ze voor het personeel zelf ging inslaan nog wel zat PS3 games haddenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hier in Alkmaar hadden ze helaas geen PS3 games, en ook niet echt boeiende 360 games.
Heb wel Mario Galaxy en Zelda Twilight Princess kunnen scoren.
De verkoper die ik trof wist niet dat ze afgeprijsd waren. Ik liet het even inscannenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:06 schreef merino het volgende:
[..]
Grote kans dat ze voor het personeel zelf ging inslaan nog wel zat PS3 games hadden
Is idd. een nieuwe engine. Screenshots zien er iig veelbelovend uit...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:28 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Hmmm het is in ieder geval weer eens wat anders. Ik loop met deze serie 1 game achter (moet revelations nog spelen), maar k hoop echt dat het op een nieuwe engine draait enzo.
Geweldige game idd. Alleen balen dat de aftiteling zo snel komt..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:06 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, net Killzone 3 uitgespeeld.
Dat spel is in 1 woord te omschrijven: WAUW![]()
Wat een fantastische ervaring.
Tracks zijn vrij klein ja, maar de 16 banen zijn m.i. variatie genoeg. Inderdaad wel vier verschillende thema's, gebaseerd op de voorgaande games (Monument Valley, Pacific Rift, Arctic Edge en Apocalypse).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:14 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben mensen hier trouwens dat Motorstorm RC gekocht voor PSN!?
Zojuist de demo gespeeld en ik vind het wel lekker spelen (was vroeger al een grote fan van die top-down racers), en kost ook maar 6 euro, maar ik vind de meeste tracks nogal klein en er zijn maar 4 verschillende environments helaas....
Eh, 12 nog iets voor psn+, 15 (denk ik) voor normale gebruikers.quote:
Ik heb alleen ME2 gespeeld maar dat was grafisch net zo goed als killzone 3.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn die graphics van Mass Effect 3 nou echt zo slecht. Ik heb die demo/beta gedaan, en ik ben echt geen graphics whore, maar dit vond ik wel ERG slecht.
Online-only.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:02 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Zit er ook offline multiplayer in? Of alleen online?
World at War is sowieso een goed spelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:05 schreef ShevaJB het volgende:
Met een kameraad co-op de zombiemodus van World at War spelen
True, maar de zombiemodus maakt het compleet. Die random weapon kist en hopen op het laserpistooltjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
World at War is sowieso een goed spel
probeer Dance Dance Revolutionquote:Op maandag 12 maart 2012 01:17 schreef Mindstate het volgende:
M'n vriendin heeft nu sinds kort een ps3 (vooral voor blu-ray/mediaspeler) thuis staan. Ze is niet echt een gamer, maar die dansspelletjes (zoals Just Dance voor 360) vind ze wel leuk, en dingen als Mario Party.
Nu weet ik dat de ps3 voor dat soort spellen wat minder lijkt, maar kan iemand wat suggesties geven? Gewoon simpele partygames etc?
De enige waar ik op kan komen is LittleBigPlanet en Buzz
O die demo heb ik gister ook gedaan. Maar ti's dnek ik leuker eerst ME1 en 2 te spelen, niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn die graphics van Mass Effect 3 nou echt zo slecht. Ik heb die demo/beta gedaan, en ik ben echt geen graphics whore, maar dit vond ik wel ERG slecht.
Zo heb ik een tijd geleden Resistance 3 gespeeld, en onlangs heb ik Resistance 1 en 2 gekocht, maar deel 1 vind ik zo achterhaald qua graphics dat ik denk dat ik die maar ga laten voor wat het is en met deel 2 verder ga.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als je voor het verhaal speelt wel ja. Ik speelde bijvoorbeeld eerst Uncharted 2, want die zat destijds bij mijn bundel. Toen kwam Uncharted 3 uit en heb ik eerst 1 gespeelt, toen 2 nog een keer (platinum gedaan) en toen uncharted 3. Is wel leuk als je alles in chronologische volgorde speelt.
Singstar is een leuke franchise en kijk eens bij de PlayStation Move games.quote:Op maandag 12 maart 2012 01:17 schreef Mindstate het volgende:
M'n vriendin heeft nu sinds kort een ps3 (vooral voor blu-ray/mediaspeler) thuis staan. Ze is niet echt een gamer, maar die dansspelletjes (zoals Just Dance voor 360) vind ze wel leuk, en dingen als Mario Party.
Nu weet ik dat de ps3 voor dat soort spellen wat minder lijkt, maar kan iemand wat suggesties geven? Gewoon simpele partygames etc?
De enige waar ik op kan komen is LittleBigPlanet en Buzz
ME1 kan je niet spelen op de ps3. In 2 wordt in het begin alles uitgelegd.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die demo heb ik gister ook gedaan. Maar ti's dnek ik leuker eerst ME1 en 2 te spelen, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |