Och, nog maar 2 weekjes, dat hou ik wel vol...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:27 schreef Ben. het volgende:
Mij lijkt het wel wat! Jammer dat die pas 14 Maart komt!
Zou kunnen dat ie zelfs maar 12 euro wordt, maar dat weet ik niet zeker. Ik geloof dat ie namelijk 15 dollar is.quote:
Meestal naaien ze je dan alsnog en maken het ook 15 euro.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ie zelfs maar 12 euro wordt, maar dat weet ik niet zeker. Ik geloof dat ie namelijk 15 dollar is.
Koptelefoon op en af en toe je ogen sluiten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag binnengehaald, en ga hem vanavond even spelen denk ik.
Ik heb geen koptelefoon helaas, maar de muziek heb ik al vaker gehoord en is geweldig. Een van de beste muziek-soundtracks ooit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:38 schreef Façade het volgende:
[..]
Koptelefoon op en af en toe je ogen sluiten.
Je kunt niet met je maat online spelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik twijfel ook of deze het aanschaffen waard is. Wat houd de multiplayer precies in van Journey? Mijn kameraad houd namelijk niet van shooters als BF3 en COD, dus leek ons dit wel wat voor een tijdje. Kan iemand vertellen hoe de mp in elkaar steekt?
Dat klopt. Je medespeler is volledig anoniem* en hoewel je met elkaar kunt communiceren is dit heel primitief. Mede daardoor ga je echter intuitief met elkaar samenwerken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt niet met je maat online spelen.
Je beweegt je gewoon in die wereld, en op een gegeven moment kun je een andere speler tegenkomen, maar je kunt niet communiceren, je ziet geen PSN-id, etc etc. Je gaat samen de Journey maken, of je loopt van hem/haar weg en gaat weer alleen verder...
Het schijnt een hele aparte maar bijzondere ervaring te zijn.
SPOILER: *lichte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat klopt. Je medespeler is volledig anoniem* en hoewel je met elkaar kunt communiceren is dit heel primitief. Mede daardoor ga je echter intuitief met elkaar samenwerken.SPOILER: *lichte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: *lichte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef Façade het volgende:
SPOILER: *lichte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het samenspel is magischquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt niet met je maat online spelen.
Je beweegt je gewoon in die wereld, en op een gegeven moment kun je een andere speler tegenkomen, maar je kunt niet communiceren, je ziet geen PSN-id, etc etc. Je gaat samen de Journey maken, of je loopt van hem/haar weg en gaat weer alleen verder...
Het schijnt een hele aparte maar bijzondere ervaring te zijn.
Edit: Als je trouwens een toffe MP game wilt spelen met je maat, kun je wellicht overwegen om Motorstorm RC aan te schaffen: soort Micro Machines, voor 6 euro. En als je nog een Vita hebt, dan kun je hem daar ook op spelen. (je koopt de game eenmalig, maar je kunt hem dan voor beide systemen downloaden.
Is ook wel fijn natuurlijk dat je iemand bij je hebt die niet irritant loopt te neurieen, of je gaat teabaggen enzo...quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Het samenspel is magischJe krijgt zo snel een band met je maatje. Elkaar helpen, wachten op elkaar etc. En dat zonder spraak o.i.d. Echt nice
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |