Ik stel me Journey voor als de zoveelste overhypte artistieke gamequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik stel me Journey een beetje voor als dat stukje in Uncharted 3 waar je in de woestijn loopt, alleen dan de hele game lang.
Ik heb het even gespeeld en dan is het erg mooi, overweldigend door de rust dat het uitstraalt en kortom erg zen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik stel me Journey voor als de zoveelste overhypte artistieke game
Ik vind dit plaatje er een beetje uit zien als een game die op de Wii had moeten verschijnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Journey preview:
So last night I had one of the most amazing gaming experiences of my life
[ afbeelding ]
Jij hebt geen stylo, maat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind dit plaatje er een beetje uit zien als een game die op de Wii had moeten verschijnen.
[ afbeelding ]
De Wii kan geen HDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind dit plaatje er een beetje uit zien als een game die op de Wii had moeten verschijnen.
[ afbeelding ]
Ik wacht met je mee.quote:
+1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noem er nog eens een paar dan? Ik vond bijvoorbeeld limbo en (in mindere mate) Braid toch wel erg nice.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
El Shaddai is de eerste die me te binnen schiet. Maar ook Ico en Shadow o/t Colossus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Noem er nog eens een paar dan? Ik vond bijvoorbeeld limbo en (in mindere mate) Braid toch wel erg nice.
En Flower.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
El Shaddai is de eerste die me te binnen schiet. Maar ook Ico en Shadow o/t Colossus.
Voor mij een must-have.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 06:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het even gespeeld en dan is het erg mooi, overweldigend door de rust dat het uitstraalt en kortom erg zen.
Scheelt, ik heb nooit kutavonden met FIFA en Battlefield want dat is ook meuk die ik niet speel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:04 schreef Yi-Long het volgende:
Voor mij ook een must-have. Al is het alleen al vanwege de soundtrack. Al is het alleen al vanwege de grafische stijl.
Daarnaast heb ik ook wel behoefte aan dit soort zen-games wanneer je net een kut avond hebt gehad met FIFA en/of Battlefield.....
Gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil je mij toch niet vertellen dat Journey er zo uitziet? Het is gewoon HD hi-fi super crisp clear kinky-cool.Nooit.
quote:
Die speel ik nu toevallig (op de Xbox dan), werkt goed en er zitten best nog veel goede nummers tussen, misschien niet de bekendste maar wel goede gitaarnummers. Dit is de eerste keer dat ik gitaar speel trouwens, dus vragen over hoe accuraat de volledige tabs van de nummers zijn kan ik niet beantwoordenquote:
Als die niet in NL\EU zou uitkomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem ook ging importeren?
Redelijk belangrijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:31 schreef zerokil het volgende:
Heb ondertussen een nieuwe controller gekocht, maar de x knop werkt soms niet.. Hij is niet nieuw dus alles is nog redelijk stroef zal het daar aan kunnen liggen?
De PS3-versie is gewoon regiovrij he, via HDMI maakte PAL/NTSC-video niet uit voor zover ik weet. Waarschijnlijk kan je hem voor hetzelfde geld als hier in de winkel straks nu al halen op internet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als die niet in NL\EU zou uitkomen.
Hij gaat komen. Dus ik wacht nog even. Hoop op een snelle aankondiging
Ookal zie je wel dat het wat gedateerd is, J&D ziet er in 720p60 wel gruwelijk strak uit! De kleuren vliegen je om de oren. Echt tof!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 07:37 schreef NutKees het volgende:
JAK & DAXTER!
Is trouwens lastiger dan ik me kan herinneren. Er zitten hier en daar een paar orbs verstopt waar is echt niet bij kan.
Moet een US account hebben dan toch? En het is inderdaad nog regiovrij en ik verwacht wel dat het zo blijft....quote:Op zondag 26 februari 2012 23:23 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De PS3-versie is gewoon regiovrij he, via HDMI maakte PAL/NTSC-video niet uit voor zover ik weet. Waarschijnlijk kan je hem voor hetzelfde geld als hier in de winkel straks nu al halen op internet.
Dacht dat Ico toendertijd niet echt overhyped was maar juist een beetje out of the blue kwam.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
El Shaddai is de eerste die me te binnen schiet. Maar ook Ico en Shadow o/t Colossus.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef Façade het volgende:
[..]
Gedaan.[ afbeelding ]
Dit was één van de mooiere spellen op de Wii:Ik vind de textures niet Wii maar het poppetje. Dus hoe hij er uit ziet. Beetje a la Kingdom Hearts van de PS2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil je mij toch niet vertellen dat Journey er zo uitziet? Het is gewoon HD hi-fi super crisp clear kinky-cool.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Ik ben professioneel PS3®-controller reparateur en dat hoort niet. Wellicht een flex-kabel die overhoop ligt of een ongelukkige batch. Jouw keuze; kijk het nog een poosje aan, ruil dat ding of laat hem fixen door een erkende PS3®-controller reparateur.quote:
Daar's ook niets mis mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind de textures niet Wii maar het poppetje. Dus hoe hij er uit ziet. Beetje a la Kingdom Hearts van de PS2.
Je hebt gelijk: Het zal wel een waardeloze baggergame zijn...(!)quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spong, ShopTo en Beefjack. Wow. Nu ben ik overtuigd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |