Pff op Geenstijl zeggen ze dat ook allemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Nog meer leuke topics.
[..]
Doe eens normaal.
You can't handle the waarheid.quote:
Oh dat zei ik vroeger ook altijd tegen mijn moeder als smoesje: ja maar zij zeggen dat ook allemaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Pff op Geenstijl zeggen ze dat ook allemaal.
Maar dit is FOK! en geen Geenstijl. Hier zijn doodverwensingen overigens een ban waardquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Pff op Geenstijl zeggen ze dat ook allemaal.
Hoezo een ban waard? Is er iets vervelend gebeurd in het verleden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar dit is FOK! en geen Geenstijl. Hier zijn doodverwensingen overigens een ban waard
ontopic:
Go for it tong!
Tja het zijn zo van die regeltjes. Doodsverwensingen doen we niet aan op FOK!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Hoezo een ban waard? Is er iets vervelend gebeurd in het verleden?
Duitser ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef JennaSometimes het volgende:
Oh ik heb binnenkort een nieuwe fiets.
Je dekt jezelf al in. Rukker ?quote:
Ze moeten hem steunen, want zonder FOK! is hij mentaal gehandicapt. Lichamelijk is hij dat al, hij durft namelijk de straat niet eens op. Zo wordt hij zeg maar kunstmatig in leven gehouden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef FokNederland het volgende:
Waarom support iedereen de grootste baggeraar van FOK!?![]()
Waarom denk je dat ik een abo heb genomenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
Neem een abo, kun je nog sneller posten.
Dat is stiekem ook mijn reden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een abo heb genomen
Hoezo kan je sneller posten met abo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
Neem een abo, kun je nog sneller posten.
Dan heb je geen limiet, en mag je wel gewoon binnen 10 seconden nog een reactie posten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef sthomass het volgende:
[..]
Hoezo kan je sneller posten met abo?
Het gaat dan ook om het idee, het kan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef sthomass het volgende:
[..]
Oh ok, maar ik post toch niet zoveel dubbel, kan je net zo goed editen.
Kom je nu pas mee op mijn ouwe dagquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef Meloewa het volgende:
Tongggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
begin aan een leven jong
zo oud ben je nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom je nu pas mee op mijn ouwe dag
Dit soort posts zijn mijn zuurstof.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Ze moeten hem steunen, want zonder FOK! is hij mentaal gehandicapt. Lichamelijk is hij dat al, hij durft namelijk de straat niet eens op. Zo wordt hij zeg maar kunstmatig in leven gehouden.
Kom op tong,quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom je nu pas mee op mijn ouwe dag
Mijn komische opmerkingen over prins Johan Friso worden ondergesneeuwd door zwartkijkers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
post eens wat specificaties Tong
Jij zit anders ook veel op FOK! ..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Meloewa het volgende:
Herman jong doooooooe er wat aaaaaaaaan
Maar ik ben een kleuterquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij zit anders ook veel op FOK! ..
ik ben gewoon een kleuterquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef sthomass het volgende:
[..]
19 jaar is geen kleuter.. Misschien geestelijk niveau
quote:
hoeveel ''quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal kus ik geen vreemde mannen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen vreemde vrouwen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, wat is je voornaam?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben een kleuter omdat ik een kleuter ben
Baantjer wilde er vlak voor zijn dood nog een boek over schrijven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Waaghals het volgende:
Sinds tong op fok zit worden er minder prostituees vermoord
ik bied je er een tienje voor kom ik m zaterdag avond ophalenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Raap het volgende:
hey ik bied 50 euro voor je oude computer , kom hem morgenavond ophalen mvgr
De laatste keer dat jij je lul tussen borsten hebt geplant is toen je moeder je onderste boven hield tijdens de borstvoeding.quote:
Gister nog bij mijn oma voor een zakcentjequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij je lul tussen borsten hebt geplant is toen je moeder je onderste boven hield tijdens de borstvoeding.
Ja, tenzij ze Dione de Graaff hetenquote:
Ik begrijp wel waarom... tetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze Dione de Graaff heten
Ik mocht het gratis bij je oma en bij je moeder kreeg ik geld toe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Gister nog bij mijn oma voor een zakcentje
ik zit nu bij mijn oma en opaquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mocht het gratis bij je oma en bij je moeder kreeg ik geld toe.
Was je niet moe van het opgraven?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mocht het gratis bij je oma en bij je moeder kreeg ik geld toe.
Nee was glassex en de urn was gratis.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Was je niet moe van het opgraven?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan heb je geen limiet, en mag je wel gewoon binnen 10 seconden nog een reactie posten.
nou voor die 3 seconden wil je echt wel betalenquote:
Neuken ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Niks van aantrekken tongie, we houden nog steeds van je!
3?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:59 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
[..]
nou voor die 3 seconden wil je echt wel betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |