Tijd zat.. Ik werk daar in de buurt tot ca 16.30 en de film begint om 21.00quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo twijfel je? Gewoon doen als je er tijd voor hebt. Als het tegenvalt loop je een rondje door Amsterdam en kom je daarna terug. Maar 't gaat niet tegenvallen
Wel met 600 man tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef SiIk het volgende:
Gaan we ook nog verstoppertje doen in de Mediamarkt?
Om zulks..quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef SiIk het volgende:
Gaan we ook nog verstoppertje doen in de Mediamarkt?
Er rennen al vele foksters achter me aan, ik weet niet of we dan zo goed verstopt zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zullen wij samen een verstopplek zoeken
Hallo ik ben Myraela en ik heb hobbies.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef Candaasje het volgende:
En wat te denken van een voorstelrondje? Naam, hobby's, je verwachtingen van de avond, etc.
Komen we de avond ook wel door?
(of was dit al geopperd?)
We gooien wel een deken over ons heenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er rennen al vele foksters achter me aan, ik weet niet of we dan zo goed verstopt zijn
Ik laat een t-shirt bedrukken met een QR-code waarin dit staat..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef Candaasje het volgende:
En wat te denken van een voorstelrondje? Naam, hobby's, je verwachtingen van de avond, etc.
Mijn hobbies zijn ehm.. hobbies!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hallo ik ben Myraela en ik heb hobbies.
Alsof zoiets echt gebeurt.quote:
Hoi, ik ben Kanovinnie. Ik hou van FOK!ken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef Candaasje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga me er niet druk om makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
een meet met 600 fokkers....WHAT HAVE I GOTTEN MYSELF INTO!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]Is een tijgerprint ook goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Exact.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Kanovinnie. Ik hou van FOK!ken.
Meestal stelt iedereen zich even voor om vervolgens slap te gaan ouwehoeren. Ik ga iig geen speech houden om mezelf voor te stellen.
3 zoenen dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact.
"Ik ben Hork en schud geen handjes, als je wat wilt weten roep je maar" zoiets doet het altijd wel goed
In een kringetje zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Intronic het volgende:
Voorstelrondje_! Dat deed ik in groep 4.
Is haske leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
een meet met 600 fokkers....WHAT HAVE I GOTTEN MYSELF INTO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |