Oh, overheen gelezen. Sorry.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, nevermind.. Maar het is inderdaad ideaal, zit echt tegenover Pathe/HMH op het plein..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, overheen gelezen. Sorry.
Dat ziet er wel goed uit.En iets algemener en makkelijker voor zo'n grote groep dan een pannenkoekenhuis of fastfood.
Ik ga proberen eerder vrij te krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Tmaatje het volgende:
Ik rij met Patje mee duus het is afhankelijk van hem..
Nee. Ik neem wel drank mee. good enough?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Myra, neem je vrouwen mee morgen ?
Neem mij mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik neem wel drank mee. good enough?
Het is alleen een beetje irritant als je daar binnen komt. Dan kom je langs een of andere gare waterval-muur, waardoor je gelijk moet pissenquote:
Wij liepen daar nog naar binnen toen we jullie niet konden vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef LompeHork het volgende:
Zijn die gasten niet ontzettend duur qua drank?
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik neem wel drank mee. good enough?
Ik moet sowieso toch een fles mee nemen om in te kunnen pissen tijdens de film.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje irritant als je daar binnen komt. Dan kom je langs een of andere gare waterval-muur, waardoor je gelijk moet pissen
Geen idee eigenlijk. Ik kom er vaak genoeg, maar dan betaalt de baas (ING)quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wij liepen daar nog naar binnen toen we jullie niet konden vinden
Ghehe ja, maar je moet er ook rekening mee houden dat er veel studenten met budget mee gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik kom er vaak genoeg, maar dan betaalt de baas (ING)
Oh, daar heb ik niet opgelet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef LompeHork het volgende:
Als het een pul is dan niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niet opgelet.
3.30 voor een zoete witte wijn.![]()
![]()
![]()
Bier zit ook rond de 3 euro, is dat duur?
Rain check wtf?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef Dimens het volgende:
Exclusieve IMAX 3D voorpremière voor FOK!kers
En dan kom je niet even vertellen dat jullie daar zitten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]we zagen jullie buiten in een groepje staan toen, was wel grappig!
Truequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
Ghehe ja, maar je moet er ook rekening mee houden dat er veel studenten met budget mee gaan
Goede UI trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |