Heb je 'm niet verteld dat je net al 2 kaarten via FOK! had gewonen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef So_Surreal het volgende:
Net zo'n lul die me belt voor de vrienden loterij en dat ik 2 gratis loten gewonnen heb
Dus ik zeg "Nee, ik doe niet mee aan loterijen"
Vraagt hij "Mag ik vragen wat u tegenhoudt? "
Zeg ik "Mijn principes"
Is hij stil, en hangt hij op
Als we dat overal gaan zeggen kunnen we heel KLB en alle SC's wel opdoeken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iets met lief en dagboek.
Had hem mijn nummer gegeven, ik had graag willen weten of hij dat werk fulltime doet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef So_Surreal het volgende:
Net zo'n lul die me belt voor de vrienden loterij en dat ik 2 gratis loten gewonnen heb
Dus ik zeg "Nee, ik doe niet mee aan loterijen"
Vraagt hij "Mag ik vragen wat u tegenhoudt? "
Zeg ik "Mijn principes"
Is hij stil, en hangt hij op
Ooh kut, ja zo scherp ben ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je 'm niet verteld dat je net al 2 kaarten via FOK! had gewonen?
Sorry hoor, ik wist niet dat dit een officiele SC was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als we dat overal gaan zeggen kunnen we heel KLB en alle SC's wel opdoeken.
Zou wel episch triest zijn als die verkoper zegt JIJ OOK AL?!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ooh kut, ja zo scherp ben ik niet
Hoef je niet boos te worden hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat dit een officiele SC was.
Ik ben niet boosquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
Hoef je niet boos te worden hoor.
Ah, je had een boze smilie. Ik vreesde al voor mijn leven.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, je had een boze smilie. Ik vreesde al voor mijn leven.
Hoe graag wil je mij daar hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Akkoord, kom je morgen ook naar Rotterdam ?
Ik zit met een enorm stijfje hier. Dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe graag wil je mij daar hebben?
Ik zit ook met een stijfje, dus +1quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe graag wil je mij daar hebben?
Jij komt ook? hihihi komt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit ook met een stijfje, dus +1
Ik kom wel vakerquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij komt ook? hihihi komt.
Dat klinkt eigenlijk wel goed. Vind ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:16 schreef Papabear het volgende:
Jinzo een optie? Is een hang-café waar met gemak een paarhonderd man in gaat. Zit schuin tegenover Pathé, tussen Heineken Music Hall en de MediaMarkt op het plein.
Dat zeg ik..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk wel goed. Vind ik.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef JK1982 het volgende:
Jinso er tegenover is wel leuk hoor..
* JK1982 twijfelt nog over de premeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |