SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Correct.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
Als het goed is, heb ik mijn eerste post(?hoe noem je zoiets daar) geplaatst.
Jij hipsterquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ikzelf hoor trouwens niet bij de TT. Dankuwel.
En je hebt je theme veranderdquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
Als het goed is, heb ik mijn eerste post(?hoe noem je zoiets daar) geplaatst.
Nee, jij bent de hipster hierquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hipster
[..]
En je hebt je theme veranderd
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ew hipsters. Ik was hipster toen het nog hip was.
Hoeveel Apple producten heb jij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, jij bent de hipster hier
Wanneer waren hipsters hip?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar dan ben je het eigenlijk dus juist niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je hipsterbril dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb een macbook en ik hou van starbucks. Verder ben ik niet hipster.
Vroeger toen ik het was.quote:
Kssht.quote:
Oh nice,quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dan ben je het eigenlijk dus juist niet.
En hoe uitte zich dat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeger toen ik het was.
Ohja, die ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hipsterbril dan?
[..]
Vroeger toen ik het was.
[..]
Kssht.
[..]
Oh nice,.
2quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoeveel Apple producten heb jij?
[..]
Wanneer waren hipsters hip?
Hoe durf je mij dan hipster te noemenquote:
Vragenuurtje met Klinky?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon, weenie wat zijn dit voor vragen.
Ok ik ben er klaar voor, ik ga jullie twee volgen.
al die fokkers zie ik niet zittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom niet? Er zijn nog een paar..
quote:
Jan kan toch niet en ik moet die volgende dag meelopen met ergotherapie dus dan ga ik vroeg slapen enzo om fris en fruitig te zijn de volgende dag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom niet? Er zijn nog een paar..
Haha het zijn hipstersquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Beach het volgende:
wat zijn dat dan voor semi-intellectuele namen van jullie
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Beach het volgende:
wat zijn dat dan voor semi-intellectuele namen van jullie
Wat, maar, meelopen was toch de 30ste?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik hield je voor het lapje.
[..]
Jan kan toch niet en ik moet die volgende dag meelopen met ergotherapie dus dan ga ik vroeg slapen enzo om fris en fruitig te zijn de volgende dag.Had het wel leuk gevonden om er heen te gaan, dat wel.
wie danquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Haters. Ik ga wel met mijn andere FOK!vriendjes..
quote:
7 en 8 maart met de echte ergotherapeut meelopen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat, maar, meelopen was toch de 30ste?
Ohhh. Vet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
7 en 8 maart met de echte ergotherapeut meelopen.Haar echt in actie zien met bejaarden alles.
Maar zo met al die FOK!kers erbij is het niet zo intiem meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Haters. Ik ga wel met mijn andere FOK!vriendjes..
En Klips dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]![]()
Mag ik naast jou zitten dan?
Ik zal niet de armleuning stelen.
30 maart gaat ook gewoon door toch..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohhh. Vet.Maar wel jammer van Joe die ik nu niet kan geven
Ik stelde eerst in dat ik Nederlands ging typen, maar uiteindelijk typte ik Engelsquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag het.
Ik weet nooit of ik in het Nederlands moet posten of in het Engels.
OHJA, dat moesten we nog even uitvogelen enzo. Heb je geen rooster van die dag?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
30 maart gaat ook gewoon door toch..
Huh.. ik zie mijzelf ook niet bij jouw followers staanquote:
Ik ben hipster.quote:
Duh.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Huh.. ik zie mijzelf ook niet bij jouw followers staanIk ga even unfollowen en dan weer followen
[..]
Ik ben hipster.
OMGquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh en er staat:
Back to the good old days with The KInks.
KInks.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMGIk had nooit mijn link moeten geven.
Tip: Doe het nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan moet zn sociaal leven opgeven voor mij.Of is dat teveel gevraagd.. Hmm.
Ik vind dat hij alles voor je over moet hebben, inclusief pincode, familie en leven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tip: Doe het nietZo heb ik al vele relaties zien sneuvelen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tip: Doe het nietZo heb ik al vele relaties zien sneuvelen.
Romeo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind dat hij alles voor je over moet hebben, inclusief pincode, familie en leven.
Ja. Teveel gevraagdquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vroeger een van mijn beste vrienden die mocht niet meer omgaan met ons van zijn vriendinquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu is het uit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Vroeger een van mijn beste vrienden die mocht niet meer omgaan met ons van zijn vriendin
Deed die mongool het ook nog...
Zulke wijven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Vroeger een van mijn beste vrienden die mocht niet meer omgaan met ons van zijn vriendin
Deed die mongool het ook nog...
Geen idee ik heb hem al zeker 5 jaar niet meer gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hij is dood?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee ik heb hem al zeker 5 jaar niet meer gezien.
Ohnee, dat mocht niet natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee ik heb hem al zeker 5 jaar niet meer gezien.
Nee gewoon doodgebloed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is dood?
Welke sesvriendje mocht je niet?
Je vriend zijn vriendin niet meer mag zien, huhquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohnee, dat mocht niet natuurlijk.
Werkelijk. Oke, ik zal toegeven, ik ben soms wat jaloers ookMaar ik kan echt werkelijk geen enkele reden verzinnen waarom je vriend zijn vriendin niet meer mag zien. Bang dat ie die gaat liggen seksen ofzo?
wolfrodlfd is niet van ses..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee gewoon doodgebloed.
En die wolfrolf ofzo.
Vriendenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vriend zijn vriendin niet meer mag zien, huh
Broekje van die linker vind ik niet echt geweldig.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee ik heb hem al zeker 5 jaar niet meer gezien.Ik heb Furdi ook al een tijdje niet meer gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb Furdi ook al een tijdje niet meer gezien
nee ik ook niet maar kijk hoe droog hij is danquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Broekje van die linker vind ik niet echt geweldig.
Die is huiswerk maken toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb Furdi ook al een tijdje niet meer gezien
Ben je toch homo. Daten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee ik ook niet maar kijk hoe droog hij is dan
Veeuls te gespierdquote:
Dan lag het dus niet aan jou.quote:
Waarom moet je m'n grap nou verpesten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die is huiswerk maken toch?
uiteraard, er ligt nooit iets aan mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan lag het dus niet aan jou.
[..]
Waarom moet je m'n grap nou verpesten?
Twijfelen mag, maar mijn gaydar heeft gelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
heeft niks met homo zijn te maken hoor
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
v
[..]
aak door 2,300 notes te klikkendan kom je op een pagina en dan zie je rechtsboven reblog
Trendsetterquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
delayofyourproblems reblogged you:
Bij mij staat er gelijk al bij m'n foto's 'Reblog this' als je eroverheen gaatquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
v
[..]
aak door 2,300 notes te klikkendan kom je op een pagina en dan zie je rechtsboven reblog
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Twijfelen mag, maar mijn gaydar heeft gelijk.
wat vind jij dan eenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Bloempje. het volgende:
Boh ik ga Klinks meeten, wie wil me aanraken?
[..]
Veeuls te gespierd
Paul Walker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
wat vind jij dan eenlichaam?
Ik ga even zoeken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
wat vind jij dan eenlichaam?
Wat doe jij in mijn fapmap?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://cdn.madamenoire.co(...)10/paul-walker-2.jpg
Boh, ja, daar zou ik wel wat mee kunnen
Ik dacht DE Johnnyquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://weheartit.com/entry/23103223
HAHAHAJohnny
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht DE JohnnyTegenvaller dit.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Bloempje. het volgende:
Boh ik ga Klinks meeten, wie wil me aanraken?
zo ben ik nu ongeveer, wel iets meer vetquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://cdn.madamenoire.co(...)10/paul-walker-2.jpg
Boh, ja, daar zou ik wel wat mee kunnen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach droogkloot, met je 'hippe kleerhangers'
En jij maar haten op mijn Klnksquote:I'll put just some random things here.
Tofquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zo ben ik nu ongeveer, wel iets meer vet
mijn engels is verbaggerd sinds ik niet meer op engelse sites kom, kutfokquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
En jij maar haten op mijn Klnks
Je bent een paar maanden geleden nog in Engeland geweest..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn engels is verbaggerd sinds ik niet meer op engelse sites kom, kutfok
Dat lijkt wel eeuwen geleden..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent een paar maanden geleden nog in Engeland geweest..
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat lijkt wel eeuwen geleden..
Bah. Zeurpiet.. Ik was voor het laatst op vakantie in augustus en ga ik pas weer in augustusquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelLaatste vakantie was een kleine 2 maanden geleden, maar het lijkt een eeuwigheid. Ik ben toe aan een nieuwe vakantie
Ik ben toe aan schoolquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelLaatste vakantie was een kleine 2 maanden geleden, maar het lijkt een eeuwigheid. Ik ben toe aan een nieuwe vakantie
Mijn 6 paardjes leven nog
Het is maar net wat je gewend bent natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bah. Zeurpiet.. Ik was voor het laatst op vakantie in augustus en ga ik pas weer in augustus
Eerst je meeloopdagquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben toe aan school
Goed werk boob
Ik ben volgens mij nog nooit een maand lang op vakantie geweestquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is maar net wat je gewend bent natuurlijkAfgelopen was een jaar vol met vakanties, dus dan ben je er ook weer sneller aan toen. Ik heb wel degelijk het recht om te zeuren
[..]
Eerst je meeloopdag
Boob
[..]
Ik ben volgens mij nog nooit een maand lang op vakantie geweest
Hoeveel ruimte heb jij nog in je koffer?quote:
Maar niet als het een leuke vakantie is, toch..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wel, en dat was vreselijk.
Ohja, die helquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wel, en dat was vreselijk.
Het wordt een rugzakquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte heb jij nog in je koffer?
[..]
Maar niet als het een leuke vakantie is, toch..
Daar ben ik ook bang voor. En dat wordt mij denk ik iets te zwaar om mee te slepenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat wordt me denk ik echt te krap.
Ga zelf in de tas zitten en laat bobo tillenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. En dat wordt mij denk ik iets te zwaar om mee te slepen
Zoiets moet je nooit tegen een man zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. En dat wordt mij denk ik iets te zwaar om mee te slepen
Ja, gaat Bobje met Klip op vakantie en zit ik in de tasquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga zelf in de tas zitten en laat bobo tillen
Mag ik dan met Klips in één bed slapen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, gaat Bobje met Klip op vakantie en zit ik in de tasDahag. Wie weet wat ik dan voor taferelen aantref als ik uit de tas kom.
Ja, kijk, hier was ik dus al bang voorquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mag ik dan met Klips in één bed slapen?
sandwich tussen Bobo en Klips?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, kijk, hier was ik dus al bang voor. Alleen als ik in het midden mag
Maar dan wordt één kant van mij koudquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, kijk, hier was ik dus al bang voor. Alleen als ik in het midden mag
Beter dan vanuit mijn rugzak toekijken hoe Bob en Klips samen in 1 bed liggenquote:
Blegh.quote:
Nou heb ik toch een idee joh. Anders neem jij gewoon een leuk meisje mee in je eigen rugzak?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dan wordt één kant van mij koudWe hebben dus nog een extra persoon nodig.. en dat komt ook goed uit, want dan kan Klips z'n tas ook gevuld worden
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dan wordt één kant van mij koudWe hebben dus nog een extra persoon nodig.. en dat komt ook goed uit, want dan kan Klips z'n tas ook gevuld worden
Wat je zegt ben je zelf.quote:
En dan ga jij in Klips z'n rugzak?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou heb ik toch een idee joh. Anders neem jij gewoon een leuk meisje mee in je eigen rugzak?
Zoietsquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan ga jij in Klips z'n rugzak?
Het begon bij mij allemaal zo in het begin van mijn middelbare schooltijd.Ik zat in de eerste klas en wist niet wie ik was en wat ik wilde.Ik heb daarom toen dingen gedaan waar ik me nu vrij weinig van kan herinneren.Het waren geen erge dingen maar het heeft wel veel indruk op mij gemaakt.Vanaf die tijd begon ik te beseffen dat wat ik deed fout was en ik voelde me behoorlijk schuldig!Ik kreeg een ontzettende hekel aan mezelf en besloot om dan maar alles perfect te gaan doen.Vooral op school, ik kwam thuis uit school en was tot tien uur bezig met mijn huiswerk.Ik haalde goede resultaten en er werd besloten dat ik naar de havo kon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deel je gedachten met ons.
Therapie hoeft niet met een hoofdletter midden in een zin hoor.quote:
Fapmateriaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://weheartit.com/entry/23653904
is die bril erop geshopt?
quote:
Vroeger viel ik op meisjes zonder tieten. Ben ik nu pedo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alle jongens die ik vroeger leuk vond hadden een babyyyyyyface.
Oh me so funneh.
Dunno, alleen de giganten krijgen meer followers erbij en de newbies blijven nieuw.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef HappyBob het volgende:
Hoe komt iemand waarmee ik verder geen connectie heb op mijn tumblr?
[..]
Vroeger viel ik op meisjes zonder tieten. Ben ik nu pedo?
Nee. Broertje valt ook op meisjes met heul kleine tieten. Maar wel van zijn leeftijd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef HappyBob het volgende:
Hoe komt iemand waarmee ik verder geen connectie heb op mijn tumblr?
[..]
Vroeger viel ik op meisjes zonder tieten. Ben ik nu pedo?
Homo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee. Broertje valt ook op meisjes met heul kleine tieten. Maar wel van zijn leeftijd.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Niet alle meisjes zonder tieten zijn minderjarig.
Het waren meisjes van een jaar of 11.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee. Broertje valt ook op meisjes met heul kleine tieten. Maar wel van zijn leeftijd.
Hoe oud was jij toen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Het waren meisjes van een jaar of 11.
quote:
quote:
Dat wil weleens voorkomenquote:
Ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nee, hij valt op donkere mannen..
Dat kan echt niet hoor, dat het meisje ouder isquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat wil weleens voorkomen
[..]
Ook
1 jaartje maakt niet uit, maar meer moet het niet zijn neequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor, dat het meisje ouder is
Staat er nog niks in hun agenda?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou NoahATW weer naar Nederland komen dit jaar? :B
BOB HATERquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Padam padam and the winners are...
De artistset + 2 vrijkaartjes:
luciferhout
Horloge + 2 vrijkaartjes:
HappyBob
Piperidine
baardagaam123
darkde28e
Heren, dames, gefeliciteerd. Prijzen zullen zo snel mogelijk jullie kant op komen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef HappyBob het volgende:
![]()
Ik zag opeens een PM bericht en mijn hard ging sneller kloppen
Artistset was nog vetter geweestDat ding ziet er mooi uit. Maar mijn dag kan niet meer stuk
Nu wil ik mijn vrijkaartjes afstaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie filmfreaks.
Laatste keer naar de bios was ehh maanden geleden.Toen ging ik naar Bad Teacher.
Lief, doe maar..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef HappyBob het volgende:
DankjeIk weet nog niet wanneer ik ga
[..]
Nu wil ik mijn vrijkaartjes afstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pathe unlimitedquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie filmfreaks.
Laatste keer naar de bios was ehh maanden geleden.Toen ging ik naar Bad Teacher.
BOH, heen.quote:16/04/12 • London • Royal Albert Hall
Wanneer gaan wij eens dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie filmfreaks.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens dan?Meeten enzo
Was grappige film ja hehequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie filmfreaks.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was grappige film ja heheook mijn laatste keer ja
![]()
Smerige patser.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mijn laatste was een film die nog niet uit is..
Only at FOK!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mijn laatste was een film die nog niet uit is..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lief, doe maar..Maar ik maakte geen grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet op dit moment niemand om mee te nemen
Utrechtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
In de bus @ prachtige utrechtop naar huis
Blijf gewoon in Utrecht.. donderdag..
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik help je wel uitbrekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Weenie, ooit als ik mn gevangenis uit mag enzo.
Neem Jan mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik maakte geen grapjeIk weet op dit moment niemand om mee te nemen
quote:
Ja vet grappig dat welquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gewoon lekker filmpje in de bus toch
Met mijn haatgevulde jetpackquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neem Jan mee.
[..]Met je vuurspuwer? J
[..]
Ja vet grappig dat wel
Goed ideequote:
Het is dat je J&D goed vindt anders had ik nu mijn tong uitgestoken en boos gekeken.quote:
Je hebt jezelf omgedraaid?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef HappyBob het volgende:
OMG IK M'N PANNENKOEK ZO VET PROFESSIONEEL OMDRAAIENZo in de lucht en omgedraaid opvangen in de pan
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goed ideeHopelijk kan ik de kaartjes ook in Utrecht gebruiken dan
Joa?quote:
Wejooquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef HappyBob het volgende:
OMG IK M'N PANNENKOEK ZO VET PROFESSIONEEL OMDRAAIENZo in de lucht en omgedraaid opvangen in de pan
Driemaal en toen de pannenkoek opgevangenquote:
Zeg maar waar en wanneer..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wejoowanneer ga je voor ARG7 koken dan?
Ik ben happy wantquote:
quote:1 The Jak and Daxter Trilogy... £27.76 1 £27.76
Dispatched via Post NL Pakketten (estimated arrival date: Monday, February 27, 2012).
Zal ik ook pannenkoeken maken voor je ouders?quote:
Slaap zachtquote:
Toevallig, dat is op mijn verjaardag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben happy want
[..]![]()
![]()
Sup met jou?
ownedquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toevallig, dat is op mijn verjaardag.
Ik ben jaloers
Slaap lekker Bloempsjequote:
Ja is goed,quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zal ik ook pannenkoeken maken voor je ouders?
Gewoon eten wat de pot schaft. Ik mogen er zelfs nog voor kiezen om een pannenkoek zonder spek te nemen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is goed,Maar ze zijn niet zulke pannenkoekenfans. Dus maak voor mij en mn broertjes en ARG7
Je komt maar langs met je PS3quote:
to-quote:
hontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Met chocola?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Pannenkoekenzaterdag maar bakken voor ontbijt
nl.howrse.comquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Flips waar gaan wij een chat beginnen?
Noah?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OH WHEN THE WORLD WAS ALL COVERED BY SNOW I FORGOT THE COLOURS THAT THE GRASS TEND TO GROWWWW
OHH THE TREES WERE ALL LEAFLESSSS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Facebook zie ik net.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Flips waar gaan wij een chat beginnen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met chocola?
[..]
nl.howrse.com
[..]
Noah?Dat doe ik er wel over heen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik bij je ontbijten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doe ik er wel over heen ja.
Met je hipsterdingetjes en hipstergedrag.quote:
Welke hipsterdingetjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met je hipsterdingetjes en hipstergedrag.
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mag ik bij je ontbijten?
[..]
Met je hipsterdingetjes en hipstergedrag.
Weet nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke hipsterdingetjesBloempje heeft hipsterdingetjes, ik amper.
En gedrag?
Welk gedrag..
quote:I ain't afraid to say it. Yeah, I love these hoes
With their glasses, and their jacket, and their hipster clothes
Oké, dan maak ik wel verse jus d'orange en een kopje thee voor je.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NatuurlijkStuk gezelliger dan in mijn eentje.
Dafuckquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet nietIk zeg ook maar wat.
Ik moest hieraan denken
[..]
Verse jus bij ontbijtquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet nietIk zeg ook maar wat.
Ik moest hieraan denken
[..]
[..]
Oké, dan maak ik wel verse jus d'orange en een kopje thee voor je.
Grappig gifjequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dafuck
Ik vind dit een mooi gifje:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
So sieluhg voor Octo.
Ik mis oprechte waardering. In het begin dacht ik dat er hoop was, maar dat werd een zin later helemaal kapotgemaakt. In Afrika leven mensen met vliegjes op hun oog.. en dan ga jij zeuren dat je geen aardbeien bij je ontbijt krijgt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verse jus bij ontbijtmis alleen aardbeien nog.
Awww octoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dafuck
Ik vind dit een mooi gifje:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
So sieluhg voor Octo.
quote:
Vrouwen van tegenwoordig zijn ondankbaar, onthoud dat.quote:[..]
Ik mis oprechte waardering. In het begin dacht ik dat er hoop was, maar dat werd een zin later helemaal kapotgemaakt. In Afrika leven mensen met vliegjes op hun oog.. en dan ga jij zeuren dat je geen aardbeien bij je ontbijt krijgt?
quote:
Weettogg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier kan inderdaad niemand tegenop.
JA MAAARRRR Oneerlijk weer dit. Iedere keer mij trollen. Ik weet niet meer waar ik serieus op moet reageren en nu heb je een soort van macht over mij. Mensen in afrika met vliegjes op hun oog hebben hier geen last van.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Grappig gifje
[..]
Ik mis oprechte waardering. In het begin dacht ik dat er hoop was, maar dat werd een zin later helemaal kapotgemaakt. In Afrika leven mensen met vliegjes op hun oog.. en dan ga jij zeuren dat je geen aardbeien bij je ontbijt krijgt?
Je fobo is zo hipster dat dit allemaal niet eens nodig is, hipster.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef cerror het volgende:
Mijn bril heeft wel glazen met sterkte.
En ik doe niet aan uitrek oorbellen en skinny jeans.
Ik heb geen apple meuk.
echte mannen; ze zijn er nogquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen apple meuk.
Great success.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je fobo is zo hipster dat dit allemaal niet eens nodig is, hipster.
Zulks mijnheer.quote:
Een zwembad in een zwembad in de zee?quote:
Ik zie mijzelf hier aardig in terug, al draag ik mijn bril nooit meer en heb ik een tablet van Apple (maar gratis gekregen dus tel ik niet mee).quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen apple meuk.
Dus jij denkt het slechter te hebben dan vliegjesogenafrikanen omdat iemand jou trollt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA MAAARRRR Oneerlijk weer dit. Iedere keer mij trollen. Ik weet niet meer waar ik serieus op moet reageren en nu heb je een soort van macht over mij. Mensen in afrika met vliegjes op hun oog hebben hier geen last van.
Waar precies?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
ik ben weg KB en gelijk is de SC dood
en dan is de tendens; ik kom dan weer eens posten en het is weer stervensdruk
wat doe ik
EXA ja (aka SES aka MLN)quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar precies?
MLN is de nieuwe SC. Maar het is niet echt een succes.
ik ga met Dastan, heb al kaartenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/johncarter/ Ga daarheen met je chick.
alsof ik J mee sleur naar een fok gebeuren, doe ik dat kind niet aanquote:
lol je bent zelf een fokker manquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef leeell het volgende:
[..]
alsof ik J mee sleur naar een fok gebeuren, doe ik dat kind niet aan
dan word ik herkend en mn vriendin, omg omg omgquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol je bent zelf een fokker man
's ochtends die kranten is onzin, een echte vent zet doorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan komt daarna niet meer thuis en 's ochtends heeft hij dan die kutkranten. Dus geen optie.
Kak. Nu je het zo zegt heb je wel gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een zwembad in een zwembad in de zee?DO WANT
[..]
Ik zie mijzelf hier aardig in terug, al draag ik mijn bril nooit meer en heb ik een tablet van Apple (maar gratis gekregen dus tel ik niet mee).
[..]
Dus jij denkt het slechter te hebben dan vliegjesogenafrikanen omdat iemand jou trollt?Dit gaat heel erg ver, Flips.
Als hij niet thuis komt dan kan hij die kranten toch niet doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:03 schreef leeell het volgende:
[..]
's ochtends die kranten is onzin, een echte vent zet door
en dan blijft ie bij sam pitten?
hoelaat moeten die in de bus zitten dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als hij niet thuis komt dan kan hij die kranten toch niet doen.
Nooit aan toegeven johquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak. Nu je het zo zegt heb je wel gelijk
* HappyBob doet meequote:
Aan mensenmetvliegjesinogen of aan jou?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nooit aan toegeven joh
[..]
* HappyBob doet mee
Aan mij. In geval van trollen dan.. mijn liefde mag je wel accepterenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aan mensenmetvliegjesinogen of aan jou?
Met je gekke hipsterwoordjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Belhamel.
[..]
Zie hierboven.
Oohh zal mijn best doen als je trolltttt. Je liefde heb ik altijd al geaccepteerdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aan mij. In geval van trollen dan.. mijn liefde mag je wel accepteren
[..]
Met je gekke hipsterwoordjes.
Deze quote ga ik opslaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ben een moederneukende trotse hipster.
Dan moet je ook ja zeggen als ik je weer eens op date vraag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oohh zal mijn best doen als je trolltttt. Je liefde heb ik altijd al geaccepteerd
hoi cosmoquote:
ik post enkel hier als ik KB zoekquote:
beleefdheid , KB was reeds gevondenquote:
Jij.quote:
Ik heb de hipster die in mij zit maar geaccepteerd.quote:
Nou, je kon me ook op wa of msn bereiken hoor,quote:
ja maar dat helpt mn postcount niet hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij.
[..]
Ik heb de hipster die in mij zit maar geaccepteerd.
[..]
Nou, je kon me ook op wa of msn bereiken hoor,.
tinychat braddas swsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik dacht dat wij iets speciaal hadden..
:c en wij dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik dacht dat wij iets speciaal hadden..
ik wil wel posten op jouw account hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ja maar dat helpt mn postcount niet he
Ben je er 6 maart? Dan zal ik je dan eens aan je balletje kriebelen.quote:
leeellquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:c en wij dan?
[..]
ik wil wel posten op jouw account hoor [ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ben je er 6 maart? Dan zal ik je dan eens aan je balletje kriebelen.
Wij zijn forever one.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:c en wij dan?
[..]
ik wil wel posten op jouw account hoor [ afbeelding ]
ik zoek naar een schichtere grote jongen op die dagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Verheug me er nu al op. Graag even melden bij mij die dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |