Wat een kut usernaam eigenlijk.quote:
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O ja, is de vonk overgesprongen?
Nou ja... Met het shirt is op zich niks mis, maar ik vind het niet bij het Nederlands elftal passen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een kut usernaam eigenlijk.Waar had je Fok! voor nodig HMF? Om je van je waanideeën af te krijgen, en je terug de werkelijk in te sturen?
Wesley bij DWDD.Mooi shirt wel!
Ik dacht dat alleen de kromme homo was..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O ja, is de vonk overgesprongen?
Hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef De_kromme het volgende:
Heeft Wesley een nieuwe chick ofzo? Wie is dat?
Wesley heeft haar sowieso geregeld hahahha.
Ik dacht dat jij gefrustreerd was?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef eight het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de kromme homo was..
O, ik dacht Hooligan Wesley..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gefrustreerd was?
@ Jojoortje. Sneijder zei net dat hij haar helemaal niet kende, maar nu inmiddels wel heel goed.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ik dacht Hooligan Wesley..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ik dacht Hooligan Wesley..
Een interview met hém zou ik graag eens bekijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Was ook wel mooi geweest ja.
Jij hebt een prachtige username. Jammer dat hij gedragen wordt door een kuthagenees met waanideeën (tweede ring, landskampioenschap ado, europees voetbalquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een kut usernaam eigenlijk.Waar had je Fok! voor nodig HMF? Om je van je waanideeën af te krijgen, en je terug de werkelijk in te sturen?
Wesley bij DWDD.Mooi shirt wel!
Heeft Fok! je ooit ergens mee geholpen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt een prachtige username. Jammer dat hij gedragen wordt door een kuthagenees met waanideeën (tweede ring, landskampioenschap ado, europees voetbal).
Maar om je antwoord op de vraag te geven: Ik wilde 3 usernames, alledrie bezet, toen kwam ik hier op uit.
Danny wel ja, maar dat is verder allemaal niet zo interessant hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heeft Fok! je ooit ergens mee geholpen?
Ja wat dan. "Meneer Sneijder, meneer Sneijder!". Sorry, bij mij gaat dat er moeilijk in bij een jongen die twee koppen kleiner isquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
Sowieso, voetballers bij hun voornaam noemen alsof je bevriend met ze bent
Ultieme treurigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |