The_Substitute | donderdag 23 februari 2012 @ 19:33 |
![]() Naam: Mass Effect 3 Platform(s): PS3/Xbox360/PC Releasedate: 9 Maart 2012 Bron: IGN * De officiele Bioware Mass Effect website * De officiele Mass Effect Wiki-site Trailers: ![]() | |
Maanvis | donderdag 23 februari 2012 @ 19:35 |
de 2e mass effect ballon is in de lucht! De eerste is ergens geland in de richting van Santa Cruz. http://masseffect.com/space/SFO/ Hoe houden ze dat ding boven land??? | |
Morthill | donderdag 23 februari 2012 @ 20:15 |
http://eanordic.com/me3widget/ Verrassend vermakelijk om te doen voor zoiets simpels | |
Morthill | donderdag 23 februari 2012 @ 20:18 |
Ik ga denk ik ME1 opnieuw doen ![]() ![]() Kan iemand me afschieten? | |
ROFLOL | donderdag 23 februari 2012 @ 20:27 |
Vanmiddag ook weer begonnen met ME1, nu richting Liara. ![]() Benieuwd hoeveel keer Harbinger "Assuming control" gaat melden in ME3. ![]() | |
The_Substitute | donderdag 23 februari 2012 @ 20:33 |
Dit is wel leuk ja. ![]() 41900 punten. Toen was de tijd om. ![]() Edit: 2e keer 57300. Ik zit echt met spanning te spelen. ![]() [ Bericht 5% gewijzigd door The_Substitute op 23-02-2012 20:55:08 ] | |
ROFLOL | donderdag 23 februari 2012 @ 20:34 |
Wat kan je winnen? Kan er niks van. ![]() | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 23 februari 2012 @ 20:40 |
BOOM! HEADHSOT! | |
The_Substitute | donderdag 23 februari 2012 @ 21:10 |
Winnen is niet de bedoeling, meer het uithouden d.m.v. taktiek. ![]() Al had ik eerder doorgehad dat je het scherm kon vergroten. ![]() Ging gelijk een stuk beter, 73800. Je moet zoveel mogelijk centraal gelegen clusters proberen te behouden en die steeds blijven versterken door schepen van afgelegen clusters daar naar toe te sturen. [ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 23-02-2012 21:38:41 ] | |
Morthill | donderdag 23 februari 2012 @ 21:17 |
Harbinger, die is gewoon direct dood. | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 23 februari 2012 @ 21:24 |
Of we maken hem gewoon belachelijk door foto's van hem te bewerken waarop 'ie in het ondergoed van z'n moeder voor de spiegel staat te paraderen, dan durft 'ie helemaal niet meer te komen. Moet te doen zijn voor mensen die de hele ruimte kunnen doorkruisen ![]() | |
Gatenkaas | donderdag 23 februari 2012 @ 21:39 |
Harbringer. ![]() Ik hoop zo dat mijn renegade-Shep een reaper kan worden. ![]() | |
2Happy4U | donderdag 23 februari 2012 @ 22:41 |
Dat gaat dus niet werken heh. Op Origin zit Spyware, als ze zien dat je DLC download wordt gelijk je hele account gedeactiveerd en kan je de spellen die je op Origin hebt niet meer spelen. | |
Fir3fly | donderdag 23 februari 2012 @ 22:56 |
![]() | |
2Happy4U | donderdag 23 februari 2012 @ 23:39 |
![]() | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 23 februari 2012 @ 23:42 |
![]() ![]() | |
leeell | donderdag 23 februari 2012 @ 23:47 |
ik koop altijd spellen om ze daarna te kuiken,speel eigenlijk nooit via clients (steam) en origin ga ik niet aan beginnen, | |
2Happy4U | donderdag 23 februari 2012 @ 23:54 |
Geen idee wat je nou met dat kuiken bedoelt maar als je 'm in de winkel koopt moet je alsnog Origin hebben. | |
The_Substitute | donderdag 23 februari 2012 @ 23:55 |
Dus wel 't origineel gaan kopen, maar om te kunnen spelen, ga je 'm downloaden? ![]() | |
leeell | donderdag 23 februari 2012 @ 23:58 |
exact. heb ik alle vrijheid, en steun ik dev's die het verdienen | |
2Happy4U | donderdag 23 februari 2012 @ 23:59 |
Ah zo. Dat kan ik wel respecteren. | |
Fir3fly | vrijdag 24 februari 2012 @ 00:03 |
Zo doe ik het ook vaak. Geen DRM gezeik en geen gewetenskwestie ![]() Ik heb hier bijvoorbeeld een ongeopende Anno 2070 liggen. | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 00:07 |
Sweet, ik had genoeg paragon score om dat akkefietje tussen Miranda en Jack op te lossen ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 01:06 |
Zo, na Shadow Broker-gedoe is Liara toch van mij ![]() | |
Morthill | vrijdag 24 februari 2012 @ 08:43 |
Dat is toch normaal? Ik probeerde mijn laatste playthrough iets meer balanced te zijn, dus niet vol Renegade, ook wat Paragon. Toen was het plots lastig om Tali en Legion weer vrienden te maken. | |
Morthill | vrijdag 24 februari 2012 @ 08:44 |
![]() | |
DaHill | vrijdag 24 februari 2012 @ 09:22 |
Deed ik ook wel. - Wel de maker steunen door 't te kopen - Geen gezeur met DRM of CDchecks als securom en starforce ![]() Tegenwoordig game ik meer op de XBox360, dan heb je dat probleem uberhaupt niet zo. Ik heb ook nog zo'n half-om-half Paragon/Renegade savegame klaar staat, waarbij ik enkele teamleden niet eens heb opgepikt (Ik heb geen Thane, Samara en Tali in die save) en de loyalty missies enkel gedaan van de 3 die je aan 't eind het hardst nodig hebt (Garrus, Legion en Jack) en dus niet van bv Grunt. Van de teamleden die ik had, heeft wel iedereen 't overleefd. Ben wel benieuwd naar wat Tali tegen me gaat zeggen als ik haar in ME3 tegenkom. | |
Morthill | vrijdag 24 februari 2012 @ 09:25 |
Dan is ze gewoon dood, omdat je haar niet geholpen hebt op Haestrom. Veel Geth en maar twee Quarians, dat kan ze niet overleven. | |
DaHill | vrijdag 24 februari 2012 @ 09:55 |
K*t, daar heb je een punt.... Nou we zien wel. Ik heb nog een stuk of 4 andere saves waar ze er wel bij is ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 24 februari 2012 @ 10:11 |
Als je nu gewoon haar missies gaat doen, dan is ze volgens mij, ook na de suicide mission, gewoon deel van je team in ME3. | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 13:49 |
Zo, deze hangt weer aan m'n muur: Afm.: 69x99 cm. | |
The_Substitute | vrijdag 24 februari 2012 @ 13:54 |
Mijn wallpaper. ![]()
| |
ElmarO | vrijdag 24 februari 2012 @ 13:56 |
Ik heb deze als wallpaper: ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:02 |
Mijn wallpaper dan ook maar ![]() ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:05 |
Vaag ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:06 |
Yup, lekker wazig, is weer eens wat anders dan felle wallpapers ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:07 |
Komt hier vandaan ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:11 |
Doe mij maar lekker fel. die van Elmaro maar ff gekopieerd voor wat afwisseling | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:26 |
En dan nu maar eens verder met Grunt's Rite, ik betrap me er elke keer op dat ik Garrus als 3e man meeneem, ookal ben ik zelf soldier, adept, sentinel, etc. 't Is altijd Shepard - Grunt - Garrus terwijl ik Tuchanka uiteraard eerst met Grunt en Mordin bezoek voor de dubbele loyalty quest ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:28 |
Nam altijd zaeed mee, dan kwam die opmerking van hem op de normandy wat geloofwaardiger over. | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:46 |
Welke opmerking, dat verhaal over de Krogan helmet? ![]() | |
Morthill | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:48 |
Ben nu echt opnieuw begonnen met ME1, maar nog niet helemaal tevreden over looks van personage, dus ga weer herstarten. Toch pas 30 minuten gespeeld, dus kan prima. | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:50 |
Class en good guy of bad guy? ![]() | |
Morthill | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:51 |
Adept en weer een good guy, heb laatst nog Renegade ME2 doorgewerkt namelijk. Oh, ik ga natuurlijk voor Ashley ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:55 |
Nee, was zoiets: "I've done al lot of crazy things, but I never tried to take a thresher maw on foot before. Standard operating procedure accountering a maw is: stack up, run the hell away. Still, hell of a fight!" | |
ardi | vrijdag 24 februari 2012 @ 14:58 |
Pick up sticks, move the hell out. Zaeed. ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:02 |
Dat was 't ja. ![]() Was het trouwens al bekend dat ie in ME3 er weer bij zit? Want hij was het meest onderbelichte karakter uit ME2 jammer genoeg. Van mij mag ie terugkomen. | |
AthCom | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:06 |
Ik geloof wel dat hij een terugkerend personage was, ja. Ik moet ook nog eens ME1 en 2 als pure Renegade uitspelen met een Tali-romance. Geen tijd voor, helaasch. | |
ardi | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:16 |
Ik heb niks over Zaeed gehoord of gezien, maar ik heb geprobeerd zo veel mogelijk berichtgeving te vermijden. Van mij mag hij ook zeker terugkomen. | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:21 |
Ik wil Zaeed idd ook weer terug ![]() Vraag me alleen af of ik hem nog loyal kan krijgen. Heb zijn missie gedaan, gekozen om de workers te redden ipv dinges neer te knallen en kon, nadat die pilaar op hem viel, niet de Paragon-gespreksoptie kiezen ![]() | |
AthCom | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:22 |
Hier staat enige terugkerendepersonage-informatie in. Het is al van mei 2011, dus zo vol spoilers zit het echt niet, maar goed.
| |
ardi | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:34 |
Helaas, je moet daar een paragon of renegade optie kiezen.
![]() ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 15:37 |
FFFUUU ![]() | |
ardi | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:07 |
Je hebt tenminste wel naamloze fabriekwerkers gered van een langzame pijnlijke dood die je verder niet meer tegenkomt in de hele serie. ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:11 |
Pff, altijd leuk om vast te zitten in een rots of deur en afgeknald te worden ![]() | |
AthCom | vrijdag 24 februari 2012 @ 16:12 |
En heavy weapon ammo upgrade i.p.v. em ... assault rifle iets. Toch? Ik vraag me af of die Vido terugkomt in ME3 als je hem laat gaan. Hm. Edit: Krijgen we ook nog iets te horen van die Balak(?) uit Bring down the sky-dlc? | |
Morthill | vrijdag 24 februari 2012 @ 17:19 |
Ah, jij hebt ME3 al uitgespeeld ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 17:41 |
Jaaaaaaaaaaa Mordin heeft gezongen! Die kop van Shepard, dat kuchje van Mordin erna ![]() ![]() ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 19:06 |
Zo, iedereen, behalve Zaeed, is loyal. Nu ff achter die Reaper IFF en Legion aan, of wat sidequests doen, hmm... ben lvl 22 trouwens, denk dat ik minstens 25 wil zijn om de boel te kickstarten. M'n schip is volgens mij al maximaal geüpgrade met extra armor, multicolored shielding en een groot kanon erbij ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 24 februari 2012 @ 19:17 |
Ik zit altijd rond lvl 23 als ik die melding krijg om naar die 'crippled' reaper te gaan. Wat sla jij allemaal over? Heb jij Overlord bvb wel? ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 19:21 |
Ik heb redelijk wat DLC en doe zowat elke sidequest ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 20:44 |
Heuj, die bug op Jarrahe Station is zo te zien verholpen in 1.02 (dat stuk waar je 4 computers moet bedienen om plates te draaien zodat je de core kunt vernietigen) ![]() ![]() | |
Morthill | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:19 |
Was lvl 30 voor ik Legion had ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 22:20 |
Whehe, ik ben nu net bezig op de Derelict Reaper ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 23:02 |
En nu alweer op dat Heretic Gethschip, ik knal er doorheen, alweer lvl 24 ^^ | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 23:21 |
Zo, Paragon maxed out ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 24 februari 2012 @ 23:21 |
Jij had natuurlijk die corrupte savegames, dus dan heb je die xp-bonus bij je 2e playthrough natuurlijk niet. Dat zal 't wel zijn. ![]() | |
The_Substitute | vrijdag 24 februari 2012 @ 23:26 |
Mass Effect 3 DLC From Ashes screenshots 1e beeld (achterkant) van de prothean. | |
Maanvis | vrijdag 24 februari 2012 @ 23:30 |
hij heeft een jamaicaanse stem ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 24 februari 2012 @ 23:36 |
Dat mag niet ![]() | |
Drizzt_DoUrden | zaterdag 25 februari 2012 @ 01:03 |
Pff, ik sta nu voor de lastige keuze tussen de collector base opblazen (paragon) of niet (renegade). M'n Paragonscore is al 100%, ik weet dat ik de Illusive Man niet kan vertrouwen, maar ik heb Paragon al elke keer met opblazen gespeeld. Iemand? ![]() | |
Gatenkaas | zaterdag 25 februari 2012 @ 01:06 |
Als je het niet opblaast geef je de reapers in 3 een enorm voordeel. Wil je dat? ![]() | |
Drizzt_DoUrden | zaterdag 25 februari 2012 @ 01:21 |
Klaar ![]() Ik had al zo'n vermoeden, heb me ff ingelezen op het bioware social forum omtrent de missie. Als je *niet opblazen* kiest schijnt Illusive Man heel vals te grijnzen, en ik gun die klootzak met een dubbele agenda niks ![]() | |
PirE | zaterdag 25 februari 2012 @ 02:59 |
![]() "Tell them… we held the line…" ![]() | |
zatoichi | zaterdag 25 februari 2012 @ 09:32 |
Ik weet niet meet welke keuzes ik heb gemaakt bij de vorige delen... Volgens mij was ik best goed uit dat laatste deel gekomen, maar wat ik met die base heb gedaan... Geen idee meer. Eigenlijk ook wel leuk om zo aan deel drie te gaan beginnen. ![]() | |
Morthill | zaterdag 25 februari 2012 @ 09:33 |
Boeiend, beetje uitdaging is niks mis mee ![]() | |
Drizzt_DoUrden | zaterdag 25 februari 2012 @ 13:17 |
Zaeed is trouwens doodgegaan ![]() | |
The_Substitute | zaterdag 25 februari 2012 @ 13:25 |
"Rage isn't much of an anesthetic." | |
Morthill | zaterdag 25 februari 2012 @ 14:50 |
![]() Snap nog altijd niet waarom hij niet een team mag leiden, alsof ervaring als leider van de Blue Suns niet genoeg was om hem daarop voor te bereiden ![]() | |
The_Substitute | zaterdag 25 februari 2012 @ 14:55 |
< Shadow Broker Dossiers > Blue Suns Founder. Lost leadership of Suns through lack of interpersonal skills and political judgment. High mission success rate even after near-death experience. Has completed several missions offered by agents (involvement of the Shadow Broker in these missions withheld). Andere woorden, niet echt geschikt als leider. ![]() | |
Morthill | zaterdag 25 februari 2012 @ 15:06 |
Dat lees ik er niet in ![]() ![]() Hij moet geen illusive man zijn, maar hij moet prima een klein team kunnen aansturen in opdracht van anderen. | |
The_Substitute | zaterdag 25 februari 2012 @ 15:15 |
Te begrijpen. Maar ik bedoel ook qua karakter. Bij zijn loyalty-mission kan je hem daarop, als Shepard, aanspreken. "I've survived this long watching my own back. No time to worry about anyone else." Hij is dus geen teamspeler. ![]() Die high missionsucces rate zal dus voor missies zijn die hij wss alleen deed. Zo iemand zie ik ook dus liever niet een team leiden op een suicidemission. Dus waarschijnlijk daarom heeft bioware hem niet als een van de opties geprogrammeerd. | |
Morthill | zaterdag 25 februari 2012 @ 15:39 |
Hij zal wel met een team kunnen omgaan en hij heeft niet voor niets de Blue Suns opgericht en lang succesvol geleid. Wat Miranda zegt: 'command loyalty through experience', dat zal het probleem niet zijn. Maar een mensenleven meer of minder is niet relevant, dus hij bereikt succes ten koste van anderen. Misschien dat dat het is. | |
Drizzt_DoUrden | zaterdag 25 februari 2012 @ 15:40 |
Ik heb hem met de geredde crew terug naar de Normandy gestuurd, toen issie overleden. Vreemd eigenlijk, want in m'n eerste 2 playthroughs had ik een niet-loyale Mordin meegestuurd en die overleefde het wel ![]() | |
2Happy4U | zaterdag 25 februari 2012 @ 15:42 |
Mordin is dan ook gewoon badass. | |
Drizzt_DoUrden | zaterdag 25 februari 2012 @ 15:49 |
"Thought I was harmless, did you?" | |
Morthill | zaterdag 25 februari 2012 @ 16:01 |
Al kan hij wel gewoon dood gaan als je hem niet terugstuurt, ook al is hij loyal. | |
AthCom | zaterdag 25 februari 2012 @ 17:28 |
Oké, ik ga nu beginnen met ME1 Renegade. Ik kijk niet uit naar het begin/Citadel en de 150-voorwerpenlimiet. ![]() Edit: ik heb nu drie personages ... en ik weet niet wat hen nu verschillend maakt, wat ik dus met hen gedaan/gekozen heb. Zou handig geweest zijn als ik dat zo even kon nagaan. ![]() [ Bericht 40% gewijzigd door AthCom op 25-02-2012 17:37:02 ] | |
InFrA-WiZ | zaterdag 25 februari 2012 @ 17:41 |
want? leg uit? | |
AthCom | zaterdag 25 februari 2012 @ 17:49 |
Want het begin vind ik saai. En de limiet op 150 voorwerpen die je bij je kunt hebben vind ik verschrikkelijk. Telkens converteren tot omni-gel of zooi verkopen is niet de leukste activiteit die ik kan bedenken. ![]() Nou, ik heb tot dusver 3 personages over (heb het wel meerdere keren gespeeld, maar die personages verwijderd). Enkel weet ik nu niet meer wat ik precies met die drie die ik nu nog heb, gedaan heb. Welke romance, Council dood of niet, rachni gered of niet, dat soort dingen. 't Zou fijn geweest zijn als ik dat kon zien, zodat mijn nieuwe personage een mix van die dingen kan doen, zeg maar. ![]() | |
ems. | zaterdag 25 februari 2012 @ 18:02 |
Die object limiet is inderdaad een slechte designkeuze. Ik weet niet zeker of dat bij deel 2 nou ook nog zo was? | |
Drizzt_DoUrden | zaterdag 25 februari 2012 @ 18:05 |
In 2 nam je niks mee, alleen je wapentuig en armor ![]() | |
numero_uno | zaterdag 25 februari 2012 @ 18:25 |
sometimes farming equipment... ik zie m al staan met een riek tegen een Batarian ![]() | |
Dokonimo | zaterdag 25 februari 2012 @ 23:50 |
Ben wel zeer benieuwd of deel 3 een inventory limiet heeft nu je weer wapens kan customisen. Zou jammer zijn want in deel 1 was je zoveel aan het micromanagen dat je niet meer aan gamen toekwam.... Athcom: Niet een hele handige oplossing, maar als je die characters inlaad in ME2 zie je wel wat je hoofdkeuzes waren volgensmij. Dus wel crewmember heb je achtergelaten, council gered of niet. Dat soort dingen. | |
Fir3fly | zaterdag 25 februari 2012 @ 23:55 |
Die inventory limit in ME1 kun je heel makkelijk aanpassen zodat je er vrijwel geen last meer van hebt.Bron. | |
Drizzt_DoUrden | zondag 26 februari 2012 @ 00:02 |
Meuh, Sentinel schiet echt geen klap op ![]() Zit ik daar op Omega met Miranda en Zaeed bezig om Mordin te halen, ben half door m'n ammo heen, heb nog maar 1 medkit (omdat Zaeed 2x dom deed) en mis ik de Pull-ability van Adept... Ik begin wel een nieuwe Renegade want dit is waardeloos. Misschien toch een keer Vanguard spelen ![]() | |
Drizzt_DoUrden | zondag 26 februari 2012 @ 00:54 |
Hmm, vreemd. Ik krijg de Genesis comic niet te zien ![]() | |
Morthill | zondag 26 februari 2012 @ 10:07 |
Geen DLC nodig om het verhaal van de Protheans te kunnen begrijpen dus | |
Aneurysma | zondag 26 februari 2012 @ 10:20 |
Toch boycot ik het spel wanneer Bioware mij op release de optie gaat geven tussen het spel piraten en de volledige versie krijgen of het spel kopen en content in deze vorm bij moeten kopen. Wanneer het een Zaeed-achtig character was geweest had ik er geen enkel probleem mee gehad maar 'de oppositie' heeft een heel goed punt als er wordt gezegd dat het niet meer zo van belang is of de sidequest verhaaltechnisch belangrijk is wanneer alleen al de aanwezigheid van dit karakter een enorme invloed op het verhaal heeft. Ik ben het oneens met het idee dat álles wat voor release gemaakt wordt per definitie aan de koper zou toebehoren maar deze vorm van lore-definiërende content ontwikkelen en er op de release extra geld voor vragen is gewoon een walgelijk voorbeeld van uitmelkerij. | |
Morthill | zondag 26 februari 2012 @ 13:47 |
Achtste keer ME1 aan het spelen en ik ontdek nog steeds nieuwe dingen ![]() Dat interview nu gedaan na Noveria en dan komt er een vraag over het opblazen van de Hot Labs. Niet zeker, maar ik meen me te herinneren dat ik dat niet eerder heb gedaan in die volgorde. | |
ems. | zondag 26 februari 2012 @ 13:53 |
Dat je zo vaak een game kan spelen ![]() Wel had deel 1 wat mij betreft inderdaad een stuk hoger replay-gehalte dan deel 2. | |
InFrA-WiZ | zondag 26 februari 2012 @ 13:55 |
Daar waren ook verschillende volgordes voor, meen ik m tee herinneren. Je kon er volgensmij ook weggaan zonder het zelf eerst opgeblazen te hebben. | |
numero_uno | zondag 26 februari 2012 @ 14:03 |
Aah de Hot Labs... Ik schrok me de tyfus toen ik opeens zoveel rode puntjes van Rachni zag ![]() | |
Morthill | zondag 26 februari 2012 @ 14:05 |
Sprintje trekken en god zegene de greep | |
numero_uno | zondag 26 februari 2012 @ 14:13 |
-dubbel- | |
numero_uno | zondag 26 februari 2012 @ 14:14 |
Genoeg heat sinks en overkill en raggen maar ![]() | |
Silv | zondag 26 februari 2012 @ 14:16 |
Die charge (heavy versie na upgraden) van een vanguard is echt prachtig in combinatie met die Krogan shotgun die je op dat collector schip kan vinden. En dan nog incendiary ammo erbij. ![]() | |
Morthill | zondag 26 februari 2012 @ 14:38 |
kost tijd | |
Drizzt_DoUrden | zondag 26 februari 2012 @ 14:50 |
Schijnt dat je beter de sniper kunt pakken voor wat afstandwerk om er daarna in te vliegen met je Charge en het karwei afmaakt met een shotgun ![]() | |
Maanvis | zondag 26 februari 2012 @ 15:08 |
Dat gaat Bioware (EA) doen. Dus jij gaat het spel boycotten. Ik niet iig, die prothean is gewoon een gimmick. | |
AthCom | zondag 26 februari 2012 @ 15:45 |
Ja, ook bekeken, maar al te veel informatie kreeg ik er niet van. Geeft niet, ik ben gewoon begonnen. | |
Tijn | zondag 26 februari 2012 @ 16:49 |
Kheb net de demo gespeeld. Voelde weer als vanouds ![]() Ik was bang dat het teveel om de Aarde zou draaien, maar dat viel gelukkig mee. | |
Morthill | zondag 26 februari 2012 @ 16:52 |
Val ik na 8 playthroughs nog van die skyway op Feros ![]() | |
Tijn | zondag 26 februari 2012 @ 16:54 |
Ik ga even mn full renegade femshep ME2 playthrough afmaken ![]() | |
Maanvis | zondag 26 februari 2012 @ 16:58 |
heh, dat moet een ongeloofwaardig ding zijn, een renegade femshep. | |
Drizzt_DoUrden | zondag 26 februari 2012 @ 17:00 |
Mwa, je kunt wel een dikke bitch spelen denk ik ![]() | |
Tijn | zondag 26 februari 2012 @ 17:08 |
Ze ziet er sowieso niet uit (kort haar enzo, en altijd boos kijken) ![]() ![]() | |
Tijn | zondag 26 februari 2012 @ 17:09 |
Oh en ik zie dat ik ook nog niet alle add-ons had gespeeld. Ik ben nu "Arrival" aan het downloaden. | |
ROFLOL | zondag 26 februari 2012 @ 17:12 |
FemShep in Samara's loyalty missie. ![]() Pff, ik had die twee Turians in elkaar gemept, geniaal moment. Gisteren nog even gedaan, had de game al uitgespeeld met mijn FemShep maar moest Samara nog ophalen. In totaal drie Shepard's voor ME3, serieuze Shep, alles net andersom Shep en full renegade en een FemShep met verschillende keuzes en een mix van paragon/renegade. | |
Drizzt_DoUrden | zondag 26 februari 2012 @ 17:19 |
Mix schijnt niet echt handig te zijn, zo mis je veel paragon- en renegadeopties. Kwam ik achter met m'n eerste Shep ![]() | |
Fir3fly | zondag 26 februari 2012 @ 17:21 |
Mijn laatste playthrough koos ik elke keer gewoon wat ik op dat moment wilde. Uiteindelijk had ik genoeg Renegade punten om iedereen loyaal te houden. Je hoeft dus niet per se van te voren te bepalen welke kant je kiest ![]() | |
The_Substitute | zondag 26 februari 2012 @ 17:23 |
8x gespeeld en nog steeds niet gewend. ![]() Ik zou zeggen, oefen er goed mee, want ik zag in die ME3-trailers mako's op de achtergrond. Dus de mako ![]() ![]() | |
Morthill | zondag 26 februari 2012 @ 17:26 |
De Mako zou gewoon verboden moeten worden ![]() Als je iets snel wilt doen, zoals meer dan 45 graden sturen, dan gaat dat gewoon niet. Kreng heeft een gigantische draaicirkel. Het terugbrengen van de Mako zou echt het domste zijn wat ze kunnen doen ![]() | |
Maanvis | zondag 26 februari 2012 @ 17:31 |
De mako wordt daar gewoon gebruikt als legervoertuig. Ik vond de firewalker DLC (een mako hovercraft achtig iets) wel leuk om te spelen ![]() | |
The_Substitute | zondag 26 februari 2012 @ 17:31 |
Tip: Heb serieus echt nooit begrepen waarom mensen moeite hadden met de mako. Ik vond 't echt leuk. Dus ik neem dat 'idioot' wel met een korrel zout. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 26-02-2012 19:18:05 ] | |
Drizzt_DoUrden | zondag 26 februari 2012 @ 17:31 |
Die Hammerhead was leuk ja, redelijk te besturen ook ![]() | |
Maanvis | zondag 26 februari 2012 @ 17:33 |
ik pak wel altijd de quicktime events voor renegade mee, ook al ben ik paragon. maar verder ben ik paragon. | |
Tijn | zondag 26 februari 2012 @ 18:04 |
Zo, Shadow Broker net gehaald ![]() En inmiddels is Arrival ook binnen zag ik. | |
Maanvis | zondag 26 februari 2012 @ 18:06 |
ik ben arrival ook aan het downloaden, maar aangezien ik een amerkiaans xbox live account heb moet ik het op een ander nederlands account downloaden en wachten tot ie klaar is, dan kan ik hem ook op m'n amerikaans account aan. | |
ElmarO | zondag 26 februari 2012 @ 18:37 |
Alleen had die wel iets betere bepantesering mogen krijgen dan het papier mache dat ze hebben gebruikt. | |
Drizzt_DoUrden | zondag 26 februari 2012 @ 18:42 |
Had je dat nodig dan? Ik stuiterde gewoon gedoseerd rond, en zigzagde om de rocketdrones kansloos te laten ![]() | |
ElmarO | zondag 26 februari 2012 @ 18:44 |
Deed ik ook hoor, maar als je dan per ongeluk een keer geraakt werd zag je gelijk hoe kwetsbaar dat ding was. Verder viel de Mako best mee qua besturing op de PC, dus ik zou het in ieder geval niet erg vinden als hij weer terug zou komen. | |
Tijn | zondag 26 februari 2012 @ 18:49 |
Ik zat al te denken "Huh? Hammerhead, wat is dat nou weer dan?". Net kies ik zomaar een random assignment en nu zit ik ook in dat ding ![]() | |
ems. | zondag 26 februari 2012 @ 20:19 |
Die mako was prima te besturen ![]() | |
BeyondTheGreen | zondag 26 februari 2012 @ 20:58 |
Zit ik een replay te doen van Mass Effect 1 en 2, wordt ik geforceerd met Liara te neuken ipv Ashley aan het eind van deel 1. Blijkbaar ooit één verkeerde dialoog optie gekozen. Ik hoef Liara niet, dus nu ga ik zonder romance plot deel 3 in. ![]() | |
Drizzt_DoUrden | zondag 26 februari 2012 @ 21:02 |
Sentinel beu, Vanguard beu... hallo Engineer ![]() | |
ardi | zondag 26 februari 2012 @ 21:30 |
Dus... Wie heeft er lopen modden?![]() | |
ems. | zondag 26 februari 2012 @ 21:35 |
Fuck al die bitches sowieso. Geef mij maar miranda ![]() ![]() | |
Document1 | zondag 26 februari 2012 @ 21:55 |
Ook al gaat het aanvoelen alsof ik een half spel koop, ik kan niet meer wachten. ![]() ![]() | |
Morthill | zondag 26 februari 2012 @ 22:46 |
Neuroten die de Mako goed vinden sturen ![]() ![]() Dan was de Hammerhead al beter, al was die nog steeds verre van optimaal. Die buggy in Halo werkte al vele malen intuïtiever en fijner. Maar daarmee hoefde je niet te schieten. Enfin, de Scorpion Tank dan ![]()
| |
leeell | zondag 26 februari 2012 @ 22:48 |
het besturen was kut maar een hoop lol had ik wel met dat ding, sowieso was het hele verkennen aspect fucking vet | |
Tijn | zondag 26 februari 2012 @ 22:52 |
Behalve dan dat er eigenlijk maar 3 soorten planeten en gebouwtjes waren ![]() | |
ROFLOL | zondag 26 februari 2012 @ 23:06 |
Outfit toevoegen bij Miranda = win. ![]() Met mijn canon Shep in ME1 Ashley genomen als romance, ME2 uiteraard Miranda. In ME3 hopelijk Miranda. Met mijn FemShep uiteraard weer dik Garrus versieren. ![]() | |
The_Substitute | maandag 27 februari 2012 @ 00:10 |
Eerst een idioot, nu weer neuroot. ![]() Die tip van me al gelezen? Besturing heeft weinig te maken met de kwetsbaarheid. Ik vocht er ook weinig mee, al was het alleen maar vanwege de hogere xp die je kreeg door ze met normale wapens te verslaan. Maar je kon gewoon guerilla taktieken toepassen. Schieten, je gelijk verbergen achter een heuvel/rotsen, wat dan ook. Of blijven doorrijden, zodat alleen de 'kogels' effect hadden en de sterkere aanvallen niet. En al waren de shields zo goed goed als weg, trok ik me een eind terug zodat ik ze kon repareren. Heb nooit ergens lang vastgezeten, omdat het maar niet wilde lukken. Ook niet op insanity. Aangenaam ![]() | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 00:53 |
Ben je een casual ofzo dat je niet met dat ding omweg kon? ![]() RIP Femshep, nieuwe char aanmaken. | |
Sinji | maandag 27 februari 2012 @ 01:00 |
Sowieso, spelen met een vrouw in een RPG game ![]() | |
Fir3fly | maandag 27 februari 2012 @ 01:18 |
![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 27 februari 2012 @ 01:45 |
"Want ik wil wel naar een lekker kontje kijken tijdens het lopen." ![]() | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 01:51 |
![]() ![]()
| |
Sinji | maandag 27 februari 2012 @ 02:03 |
What did I just see | |
Maanvis | maandag 27 februari 2012 @ 02:28 |
wtf waarom schijt ie op z'n space edition ![]() | |
Tijn | maandag 27 februari 2012 @ 07:48 |
Wut? | |
SteveBudin | maandag 27 februari 2012 @ 08:28 |
FemShep ![]() ![]() | |
Morthill | maandag 27 februari 2012 @ 08:36 |
QFT ![]() | |
Morthill | maandag 27 februari 2012 @ 08:38 |
OH sorry, het neuroot was niet serieus bedoeld ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Morthill | maandag 27 februari 2012 @ 08:40 |
Je begrijpt nu wel dat je me gelijk geeft he ![]() ![]() ![]() | |
Fir3fly | maandag 27 februari 2012 @ 08:43 |
Nieuwe trailer. | |
Morthill | maandag 27 februari 2012 @ 08:46 |
Toffe trailer ![]() | |
Tijn | maandag 27 februari 2012 @ 09:10 |
Wel weer zo'n verhaal waarin ze doen alsof de wereld hetzelfde is als de VS ![]() | |
The_Substitute | maandag 27 februari 2012 @ 11:28 |
Wij schatten jou hoger in. Is deze zin nou tegenwoordige of verleden tijd? ![]() | |
All-out | maandag 27 februari 2012 @ 11:29 |
als je daar eens serieus over nadenkt twijfel ik er sterk aan eigenlijk... vooral een spel als mass effect lijkt me niet een serie die vooral door casuals gespeeld wordt, juist eerder door liefhebbers | |
Tijn | maandag 27 februari 2012 @ 11:31 |
Al die DLC maakt ME2 wel een stuk toffer zeg ![]() Ik heb 'em alleen nog maar een keertje vanilla uitgespeeld, de playthrough die ik nu doe is met alle add-ons en dit is echt veel beter ![]() | |
Morthill | maandag 27 februari 2012 @ 12:47 |
Dat gold absoluut voor het eerste deel, maar het tweede kreeg niet voor niets de klacht dat het te causal was, bioware wilde die doelgroep aanspreken en dat is gezien hun marketing niet veranderd. EA zal niet zoveel geld investeren in een game die voor een kleine groep is. Ik denk niet dat je 2 of 3 miljoen liefhebbers kunt vinden. | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 13:36 |
Als ze het nou hadden vervangen met een leuk iets had ik het niet erg gevonden. Maar die minigame in deel 2 was zo achterlijk stom ![]() | |
Morthill | maandag 27 februari 2012 @ 13:47 |
Het is beter dan uren doorbrengen in maanlandschap, zonder dat het echt wat toevoegt. Een paar jaar terug was dat prima, maar ten tijde van ME2 kon dat echt niet meer en nu helemaal niet. Daarom zal dat verkennen van planeten niet zo makkelijk terugkomen, erg veel werk om planeten individueel te ontwerpen. | |
Daeron | maandag 27 februari 2012 @ 14:08 |
Volgens mij had de ontwerper zich in ME er nogal makkelijk vanaf gemaakt. Beetje vaak de stretch tool gebruiken. Je wil niet weten hoe vaak ik met dat ding na een kwartier klimmen en kruipen van een richel af viel omdat die toch net te schuin bleek te zijn. ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 27 februari 2012 @ 14:56 |
Welke minigame, de hammerhead? ![]() | |
Tijn | maandag 27 februari 2012 @ 14:57 |
Ik denk dat 'ie het scannen van planeten bedoelt. De Hammerhead zit niet in de base-game, die komt met DLC mee. | |
Drizzt_DoUrden | maandag 27 februari 2012 @ 14:57 |
Oh, ik heb Morinth trouwens nog nooit in m'n team gehad, moet ik maar eens met m'n Engineer doen ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 27 februari 2012 @ 14:58 |
Ach, dat scannen vind ik wel leuk. Heb al 2x eerder gezegd dat ik als eckte nerd ook alle planeetbeschrijvingen lees ![]() | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 15:00 |
De beschrijvingen zijn wel oké, maar dat kan net zo goed in de Codex. Dat scannen is na enkele minuten ook enorm saai. | |
Morthill | maandag 27 februari 2012 @ 15:10 |
Ik doe het nog steeds zonder probleem, en dat na heel wat keertjes doorspelen ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 27 februari 2012 @ 15:11 |
De codex lees ik eigenlijk nooit ![]() | |
Sinji | maandag 27 februari 2012 @ 15:26 |
Crossdressers | |
The_Substitute | maandag 27 februari 2012 @ 15:34 |
Homo ![]() Jup, maar dat komt ook omdat ik elke keer gehypnotiseerd raak door die deuntjes. Nu al zo vaak gehoord, ze vervelen me nog steeds niet. ![]()
![]() ![]() | |
Tijn | maandag 27 februari 2012 @ 15:43 |
Waar slaat dit op? Je wilt toch alles een keer gezien hebben? Wie speelt er nou niet een keer de hele game met zowel een maleshep als een femshep? | |
The_Substitute | maandag 27 februari 2012 @ 15:46 |
Zie z'n PI | |
Sinji | maandag 27 februari 2012 @ 15:47 |
But on a more serious note. Ik roleplay altijd als mijzelf en vind het maar raar om mezelf als vrouw te zien. Maar aangezien erg veel gamers roleplayen als vrouwen ben ik waarschijnlijk een uitzondering (zie Skyrim). Dus de content maximaal benutten? Dan snap ik het. | |
Drizzt_DoUrden | maandag 27 februari 2012 @ 15:52 |
Ik heb m'n adept als femshep gespeeld omdat de voice-acting schijnbaar veel beter is. Heb er eigenlijk niet zoveel op gelet ![]() | |
Tijn | maandag 27 februari 2012 @ 15:54 |
Zo speel ik 'em ook de eerste keer. Meestal vrij paragon. De tweede keer dan met een renegade femshep. | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 15:58 |
Renegade Femshep vond ik broek op hoofd achterlijk om eerlijk te zijn. | |
All-out | maandag 27 februari 2012 @ 15:58 |
Ik heb er wel op gelet en ik ben er over het algemeen niet zo over te spreken, ik vind dat de femshep altijd veel te "mannelijk" klinkt, en ook kijkt trouwens. Niet dat ik nou met een bimbo zou willen spelen maar het zou wel wat vrouwelijker mogen klinken, zoals Miranda of Ashley of Tali bijvoorbeeld... | |
Drizzt_DoUrden | maandag 27 februari 2012 @ 16:00 |
M'n femshep was paragon ![]() | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 16:04 |
Die animaties bij femshep ![]() ![]() | |
Tijn | maandag 27 februari 2012 @ 16:11 |
Ik niet ![]() | |
Sinji | maandag 27 februari 2012 @ 16:38 |
Hopelijk komt er in dit deel een nieuwe sterke antagonist a la Saren. Harbinger vind ik maar een tjappie. | |
The_Substitute | maandag 27 februari 2012 @ 17:04 |
Is de Illusive man niet goed genoeg? | |
Drizzt_DoUrden | maandag 27 februari 2012 @ 17:04 |
Zo, heb de council de vinger gegeven ![]() | |
Sinji | maandag 27 februari 2012 @ 17:10 |
Tim, Moge ik zijn augmented eyes eruit rukken. Helaas denk ik dat we uiteindelijk Cerberus nodig hebben om de Reapers te kunnen verslaan. | |
The_Substitute | maandag 27 februari 2012 @ 17:32 |
Door een fan, maar goed gedaan. Met de stem van Vigil. ![]() | |
#ANONIEM | maandag 27 februari 2012 @ 19:06 |
Hele vette Mass Effect 3 serie om in de gaten te houden. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2012 19:06:10 ] | |
Fir3fly | maandag 27 februari 2012 @ 19:07 |
Fantasieloze. | |
Un4 | maandag 27 februari 2012 @ 19:09 |
Na alle filmpjes toch maar even snel een pre-order geplaatst. Die muziek ![]() Heb er weer zin in! | |
Morthill | maandag 27 februari 2012 @ 19:11 |
Tuurlijk, friggin Mako, raak een kiezel, ding slaat op hol en ondersteboven eindigt ie. Savegame laden ![]() | |
The_Substitute | maandag 27 februari 2012 @ 19:14 |
Even links of rechts drukken, dan draait ie toch weer op z'n wielen? | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 19:15 |
Niet met de Mako om kunnen gaan ![]() ![]() | |
Un4 | maandag 27 februari 2012 @ 19:28 |
Mako was 100x beter dan dat hersenloze scannen naar minerals... | |
Tijn | maandag 27 februari 2012 @ 19:44 |
Daarom ben ik ook blij dat wanneer je de Shadow Broker missie hebt voltooid je informatie kunt kopen over de locatie van planeten met veel mineralen. Dan ben je in elk geval niet zo doelloos bezig. | |
Drizzt_DoUrden | maandag 27 februari 2012 @ 19:54 |
Jonge ik neuk die mako in de kont. IN DE KONT! | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 19:57 |
PAS OP VOOR DRIZZT MAKO HIJ GAAT ER DROOG IN | |
Michael_Moore | maandag 27 februari 2012 @ 20:39 |
Damn, wat is dit een puberaal KUTtopic geworden zeg. ![]() Jullie zijn stuk voor stuk een schande voor de ME-serie. ![]() | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 20:49 |
ME3 is een schande voor de serie. | |
Sinji | maandag 27 februari 2012 @ 20:51 |
Zolang ik die reporter nog een keer kan klappen vind ik het best | |
Drizzt_DoUrden | maandag 27 februari 2012 @ 21:22 |
![]() Jouw PI is een schande voor de serie ![]() | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 21:31 |
Mijn PI is terecht. | |
Morthill | maandag 27 februari 2012 @ 22:10 |
Dat werkte dus niet, na minuut maar opgegeven. Scheelde ook maar 1 minuut of zo ![]() | |
Morthill | maandag 27 februari 2012 @ 22:11 |
Anywayz, 8e playthrough achter de rug ![]() Saren die zijn eigen hersens eruit knalt, dat gaat echt nooit vervelen ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 27 februari 2012 @ 22:40 |
Mijn vuist door je hoofd is terecht! Ik speel toch Renegade ![]() | |
Morthill | maandag 27 februari 2012 @ 23:18 |
Dat staat me trouwens wel tegen aan ME2, je moet echt renegade of paragon zijn wil je iedereen op loyal krijgen en houden ![]() | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 23:29 |
Jack niet je waifu maken ![]() | |
Tijn | maandag 27 februari 2012 @ 23:34 |
Knap dat je dat al weet ![]() | |
2Happy4U | maandag 27 februari 2012 @ 23:45 |
Ik weet al genoeg. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 00:08 |
Dat zeg ik: knap van je. | |
Fir3fly | dinsdag 28 februari 2012 @ 00:41 |
Negeer hem maar, is zo'n zielige Bioware-hater. | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 01:14 |
omdat je een gimmick prothean met jamaicaans accent niet meteen krijgt? ![]() | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 28 februari 2012 @ 01:17 |
Lui, wat vinden jullie van m'n huidige Engineer build @ lvl 13: Overload 2 Incinerate 1 Attack Drone 4 Cryo Blast - AI Hacking - Mechanic 4 Reave 1 Ik ga Reave weggooien voor Geth Shield (denk ik) zodra ik die Assault Rifle van die Derelict Reaper heb gekozen, zodat ik wat meer naar voren kan gaan ipv achterin blijven hangen ![]() Het is jammer dat je 3 punten in Cryo moet steken voordat je AI Hacking kunt unlocken, want ik wil die shit met Morinth's Dominate gebruiken ![]() | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 01:20 |
Geen mening, ik doe altijd auto levelup. (het maakt geen fuck uit hoe je levelt in ME) | |
AthCom | dinsdag 28 februari 2012 @ 01:22 |
ME1 beëindigd, met ME2 begonnen. Renegade engineer. ![]() | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 28 februari 2012 @ 01:49 |
*schud hand* | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 28 februari 2012 @ 01:49 |
Dat vind ik altijd zo tam, mensen die auto lvl-uppen ![]() ![]() | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 01:57 |
Wat heeft dat voor zin dan? Je gebruikt toch de helft van je aanvallen niet want dan zijn de tegenstanders allang dood. | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 28 februari 2012 @ 02:14 |
Ik gebruik zoveel ik kan ![]() Ik heb de optie "Squad Power Usage" uitgezet omdat ik wil beslissen wanneer m'n homies een power gebruiken ![]() | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 02:42 |
Waarom? Alles ligt binnen 5 seconden neer, dan ga ik echt geen nutteloze powers gebruiken ![]() Ik gebruik alleen shockwave en incendiary ammo. | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 28 februari 2012 @ 02:44 |
Welke class speel je dan? Shockwave is Vanguard of Adept als ik het goed heb... bij Vanguard is het wel logisch dat je nauwelijks powers gebruikt ![]() | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 02:47 |
Vanguard. | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 06:41 |
by the way, kunnen jullie overlord DLC wel downloaden? Ik zie 'm niet in het lijstje staan ![]() | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 07:51 |
Jep, ik heb Overlord gisteren uitgespeeld ![]() | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 07:59 |
Zo te zien had ik er overheen gekeken, ben 'm nu aan het downloaden. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 08:11 |
Ik ben nu met Arrival bezig. Nog best pittig! | |
Morthill | dinsdag 28 februari 2012 @ 08:41 |
Schroef de difficulty wat omhoog. ME2 is beduidend makkelijker dan ME1, maar op Veteran en zeker op Hardcore en Insanity is je build best belangrijk. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 08:56 |
Wut? Zijn er mensen die op lager dan hardcore spelen? ![]() | |
ardi | dinsdag 28 februari 2012 @ 10:28 |
Niet op insanity spelen. ![]() Overigens zijn drones en dominate vrij OP. Wel lachen als je Tali en Legion bij je hebt en attack drones spamt. Lekker op je aars zitten in cover terwijl de drones alles zelf afmaken. ![]() | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 10:45 |
Dus dan moet ik iets anders doen met m'n vanguard dan shockwave spammen en daarna met headshots en incendiary ammo alles neerknallen? | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 10:52 |
Als je de difficulty hoger zet, worden de gevechten meer een uitdaging. De eerste ME2 playthrough heb ik op het standaardlevel gedaan en toen was het echt een walk in the park. Toen ik daarna m'n 2e run op hardcore deed, ging ik veel vaker dood en moest ik echt tactisch gaan coveren enzo om er doorheen te komen. Eigenlijk is het spel dan pas leuk imho. | |
ardi | dinsdag 28 februari 2012 @ 10:53 |
Rushen wordt dan veel moeilijker. De uitdaging voor vooral vanguards is dan om dat wel te proberen, vooral met charge als je primaire ability. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 10:58 |
Dat chargen valt me trouwens flink tegen. Ik doe het wel af en toe, maar meestal haalt het nauwelijks wat uit. Misschien 25% shields eraf ofzo, hooguit ![]() | |
Daeron | dinsdag 28 februari 2012 @ 10:59 |
Het team dat je meeneemt wordt ook veel belangrijker. Op de standaard difficulty was ik die de meeste kills maakte, gebruikte amper medigel en hoefde bijna niet mijn team te managen. Op insanity werd ik pas echt gedwongen om te kiezen hoe mijn team eruit zag, eerst bepaalde tech research doen voordat ik een bepaalde missie in rende en mijn team op de juiste plek neerzetten. | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 11:00 |
ik zie nog steeds geen argumenten waarin je build belangrijk is ![]() | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 11:01 |
Omdat als je bv charge niet naar het hoogste niveau opwaardeert, het al helemaal nauwelijks wat uithaalt. Idem met shockwave. | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 11:04 |
je hebt als vanguard niet veel meer dingen om in te investeren hoor.. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 11:06 |
Natuurlijk wel. Je hebt toch een lijstje met 6 of 7 skills ofzo? Als je dan auto-level kiest, doet 'ie overal wat ipv alles op charge en shockwave. | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 11:08 |
ik heb nog de class skill, wat ammo skills en pull. maar meer niet hoor. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 11:16 |
Precies. Je hebt dus 2 of 3 ammo skills, pull, je class skill en 2 skills die je daadwerkelijk wil. Als je dan auto-level kiest, is je efficiëntie maar 2/7. | |
Maanvis | dinsdag 28 februari 2012 @ 11:20 |
ook al pak je de auto-level (die ik overigens niet helemaal gepakt heb) dan nog kun je het spel makkelijk spelen. build is helemaal niet belangrijk, meer om je speelstijl te customizen. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 11:23 |
Natuurlijk kun je het dan uitspelen. Maar zeker op de hogere difficulties maak je het jezelf dan onnodig lastig. | |
SteveBudin | dinsdag 28 februari 2012 @ 11:58 |
Invasion comics maar even binnengehaald. Speelt zich af tussen Arrival en ME3 ![]() | |
Morthill | dinsdag 28 februari 2012 @ 13:20 |
Al moet ik wel zeggen dat ik baalde dat op hardcore (of was het insanity) die husks armor hadden. Shockwave haalde plots niets meer uit, terwijl het verwoestend was als ze dat niet hadden ![]() Maar ja, rushen is leuk en ik speel nu ook even op normal, omdat ik geen zin heb om moeilijk te doen. Het probleem is ook dat insanity vijanden vooral sterker maakt, niet slimmer. | |
Morthill | dinsdag 28 februari 2012 @ 13:21 |
Dat ![]() | |
The_Substitute | dinsdag 28 februari 2012 @ 13:30 |
Vanaf hardcore had iedere vijand ook armor of shields. | |
Morthill | dinsdag 28 februari 2012 @ 13:49 |
Ah, hardcore dus ![]() | |
DaHill | dinsdag 28 februari 2012 @ 14:02 |
Dat vind ik nou ook altijd zo jammer. Als ze echt slimmer zouden worden en tactischer tegen je te werk gaan, wordt het interressanter om op hogere difficulty te spelen. Niet als je toch al weet wat ze gaan doen, maar dat het enkel meer ammo kost om ze plat te krijgen. | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 28 februari 2012 @ 14:05 |
Ik speel nu trouwens ook gewoon op normal, heb 2 jaar geleden al 2 insanity-runs gedaan en heb daar geen zin meer in ![]() | |
The_Substitute | dinsdag 28 februari 2012 @ 14:13 |
Speel 'm dan op z'n minst op Veteran. Kan je nog steeds alles schietend af. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 14:22 |
Het is wel zo dat op casual ze echt dommer zijn. Maar alles boven normal maakt niet zoveel uit idd qua gedrag. | |
Morthill | dinsdag 28 februari 2012 @ 14:56 |
Daarom en dan kan je net zo goed normal of veteran doen, al is normal wel echt extreem makkelijk. | |
2Happy4U | dinsdag 28 februari 2012 @ 15:27 |
Ik ben heul niet zielig. Onder andere. Een het is verre van een gimmick. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 15:41 |
Wat boeit het nou of dat character op de disc zit of dat je het via internet binnenhaalt? | |
2Happy4U | dinsdag 28 februari 2012 @ 15:42 |
Veel. Zo'n 10 euro ongeveer. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 15:45 |
Veel man ![]() | |
2Happy4U | dinsdag 28 februari 2012 @ 15:47 |
Dus jij vindt het niet erg dat ze stukjes van het spel apart erbij verkopen in plaats van het geheel? | |
Morthill | dinsdag 28 februari 2012 @ 15:52 |
Niet weer exact dezelfde discussie ![]() ![]() Als we nu allemaal 50 cent bijleggen, zodat hij ook van de Prothean kan genieten. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 15:53 |
Nee, lekker belangrijk. Als het maar tof is om te spelen, maakt het mij weinig uit hoe ze het verkopen. | |
2Happy4U | dinsdag 28 februari 2012 @ 15:55 |
Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik kan het gemakkelijk betalen, maar ik ga niet voor dingen betalen die al in het spel zitten. Juist, en vanwege die mentaliteit doen ze dit vaker en vaker. Omdat het men toch niet interesseert of ze nou 60 euro of 70 euro betalen voor een spel. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 15:59 |
Ik ga natuurlijk niet voor elk willekeurig spel 70 euro lappen. Maar voor Mass Effect zeker wel, zonder na te denken. | |
Morthill | dinsdag 28 februari 2012 @ 16:20 |
Eeuwige kwestie: waar voor je geld? Ja -> Kopen Nee -> Niet kopen Maar blijkbaar speelt er nu ook meer of het nog meer waar voor je geld had kunnen zijn. Rare mensen, die internetters. | |
SteveBudin | dinsdag 28 februari 2012 @ 16:30 |
![]() 60 of 70 is nou niet iets waar ik wakker van lig, dit is waarschijnlijk mijn enige game-aankoop dit jaar. Het is misschien anders als je elke maand wel wat games of DLC voor verschillende spellen koopt. | |
VixenFromHell | dinsdag 28 februari 2012 @ 16:37 |
![]() Best leuk toch ![]() | |
2Happy4U | dinsdag 28 februari 2012 @ 16:38 |
Leuk plaatje. Maar EA kennende was de Prothean allang onderdeel van het plot maar willen ze zo extra cash innen. | |
ems. | dinsdag 28 februari 2012 @ 16:48 |
Nu weten we het wel wat jij ervan vindt ![]() | |
Morthill | dinsdag 28 februari 2012 @ 16:54 |
Ah, ik mag niet reageren op mensen die ook in de herhaling vallen ![]() Vervelend he, als mensen je mening niet delen ![]() | |
2Happy4U | dinsdag 28 februari 2012 @ 16:57 |
Inderdaad ![]() ![]() | |
ems. | dinsdag 28 februari 2012 @ 17:06 |
Hij heeft kritiek op hoe het spel wordt gereleased en jij blijft het nodig vinden om je internetmoraal tentoon te stellen. Je hebt letterlijk elke mogelijkheid gepakt om iets provocerends te zeggen tegen mensen die kritiek uiten op de manier hoe EA omgaat met de huidige games. Kan je wel dom blijven balken dat je het niet moet kopen als je het er niet mee eens bent maar daar gáát het helemaal niet om. | |
Morthill | dinsdag 28 februari 2012 @ 17:53 |
Een Obelix-citaat is duidelijk provocerend ja Maar goed om te zien dat jij verheven bent boven dat soort gedrag ![]() ![]() | |
Morthill | dinsdag 28 februari 2012 @ 17:53 |
Makkelijke oplossing toch ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 28 februari 2012 @ 18:02 |
Jep, dat is het. Onomstotelijk bewijs. EA IS HET KWAAD MENSEN, WORD WAKKER!!!!! | |
Donderkonijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 18:06 |
Als die char nou gewoon geen prothean was geweest was er veel minder discussie over geweest, maar boeiend. Ik haal die char gewoon niet, heb Zaeed ook niet , want ME 2 used gekocht omdat ik ervoor nogal wat backlog had weg te werken (nog steeds trouwens) en heb hem geen seconde gemist. Ben het niet eens met dag 1 dlc praktijken, maar wat doe je eraan. | |
ems. | dinsdag 28 februari 2012 @ 18:18 |
En daar ga je weer ![]() Ik probeerde net ME2 te replayen (want ik had save niet bewaard) maar ik kon me er niet toe zetten. Dan toch maar gewoon met een nieuw mannetje aan 3 beginnen (wat eigenlijk niet uitmaakt want ik weet toch nog maar weinig van het verhaal). | |
Sinji | dinsdag 28 februari 2012 @ 18:19 |
Het is gewoon een Collector ![]() Was het als zodanig genoemd geweest dan was er minder commotie. DLC on day one is niets nieuws voor EA, iedereen weet namelijk dat het geldwolven zijn. Maargoed, het is geen filantropie, winst is hun motto. | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 23:14 |
Arrival uitgespeeld! ![]() | |
Tijn | dinsdag 28 februari 2012 @ 23:15 |
Wtf...? Het verhaal is juist waar het om draait! ![]() | |
SteveBudin | woensdag 29 februari 2012 @ 14:01 |
Ik heb een tyfushekel aan pre-orderen en GAME (UK) bewijst maar eens waarom die haat terecht is aangezien ze alle pre-orders van ME3 cancellen ![]() Je moet altijd maar hopen dat de winkel haar verplichtingen nakomt anders ben je de lul. 2x een fysieke pre-order geplaatst en beide keren heb ik op de release-dag de piet-piraat versie geinstalleerd omdat mijn pre-order nog niet binnen was ![]() | |
Scarface2004 | woensdag 29 februari 2012 @ 15:24 |
Gister echt een mooi potje gespeeld met 3 gasten. Laagste level was 16. Iedereen was een Biotic character, het ging echt helemaal los met Warp, Pull, Throw, Shockwave, Nova, Cluster Grenades...overal zag je lijken zweven en vijanden wegvliegen. Op een gegeven moment leek het wel een dubstep plaat met al die geluiden. Ziek veel punten en credits gekregen. | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 29 februari 2012 @ 15:37 |
Waar haal je de meeste punten eigenlijk uit? Ik doe (naja, deed, al anderhalf week niet meegedaan) meestal flink enemies neermaaien en de dingen disablen of juist aanzetten, en toch sta ik 9 van de 10x onderaan qua punten en credits ![]() | |
Scarface2004 | woensdag 29 februari 2012 @ 15:42 |
Killen, assists, dingen uitzetten, hacken. Gister ging ook gewoon alles goed. X Biotic Kills X Assists X AR Kills 4 Kill streaks Full Extraction Unknown Map 4 Player hacking Ik kon na afloop 2 veteran packs kopen | |
Morthill | woensdag 29 februari 2012 @ 19:27 |
![]() Herken alle soorten | |
ElmarO | woensdag 29 februari 2012 @ 19:38 |
Husk = mens Brute = Turian Banshee = Asari Veel verder kom ik op het moment niet. | |
Daeron | woensdag 29 februari 2012 @ 19:41 |
| |
Morthill | woensdag 29 februari 2012 @ 19:41 |
ik dacht dat de ravager een rachni+human was, maar die Harvester heb ik echt geen idee. Zo'n unit die van die andere irritante wezens drop op Tuchanka of zo? | |
Maanvis | woensdag 29 februari 2012 @ 19:42 |
Veel te klein ![]() | |
Daeron | woensdag 29 februari 2012 @ 19:43 |
| |
Maanvis | woensdag 29 februari 2012 @ 19:44 |
heb je die voice files al gehoord? het is een jamaicaan met een verhaallijn zo dun als dat van zaeed. dus : Gimmick! | |
Morthill | woensdag 29 februari 2012 @ 19:46 |
| |
Morthill | woensdag 29 februari 2012 @ 19:47 |
Racisme, Jamaicanen zijn geen grote insecten!!1! ![]() | |
Daeron | woensdag 29 februari 2012 @ 19:50 |
| |
Morthill | woensdag 29 februari 2012 @ 19:55 |
Die bedoelde ik ja ![]() ![]() | |
Daeron | woensdag 29 februari 2012 @ 19:57 |
http://masseffect.wikia.com/wiki/Harvester What's in a name? ![]() | |
BeyondTheGreen | woensdag 29 februari 2012 @ 19:58 |
Yikes, vergeleken met deel 1 en 2 geven ze het echt een doomsday sfeer, hè. | |
Morthill | woensdag 29 februari 2012 @ 20:05 |
tsja. het is niet alsof een andere naam nodig is ![]() ![]() | |
Maanvis | woensdag 29 februari 2012 @ 20:10 |
jammergenoeg ziet het er naar uit dat het meer shooter, minder RPG gaat worden ![]() | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 29 februari 2012 @ 20:14 |
Nog minder roleplay? ![]() ![]() | |
ROFLOL | woensdag 29 februari 2012 @ 20:14 |
Fuck, geen synthetic Hanar. ![]() |