abonnement Unibet Coolblue
pi_108376074
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef Gatenkaas het volgende:
Als je het niet opblaast geef je de reapers in 3 een enorm voordeel. Wil je dat? :D
Boeiend, beetje uitdaging is niks mis mee :7 ik heb de base 2 keer opgeblazen en 4 keer heel gehouden
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108380801
Zaeed is trouwens doodgegaan ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:25:02 #78
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108381013
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zaeed is trouwens doodgegaan ;(
"Rage isn't much of an anesthetic."
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108383532
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zaeed is trouwens doodgegaan ;(
;( Zaeed

Snap nog altijd niet waarom hij niet een team mag leiden, alsof ervaring als leider van de Blue Suns niet genoeg was om hem daarop voor te bereiden :?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:55:48 #80
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108383694
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:50 schreef Morthill het volgende:
;( Zaeed

Snap nog altijd niet waarom hij niet een team mag leiden, alsof ervaring als leider van de Blue Suns niet genoeg was om hem daarop voor te bereiden :?
< Shadow Broker Dossiers >
Blue Suns Founder. Lost leadership of Suns through lack of interpersonal skills and political judgment. High mission success rate even after near-death experience. Has completed several missions offered by agents (involvement of the Shadow Broker in these missions withheld).

Andere woorden, niet echt geschikt als leider. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108384022
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:55 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

< Shadow Broker Dossiers >
Blue Suns Founder. Lost leadership of Suns through lack of interpersonal skills and political judgment. High mission success rate even after near-death experience. Has completed several missions offered by agents (involvement of the Shadow Broker in these missions withheld).

Andere woorden, niet echt geschikt als leider. :P
Dat lees ik er niet in ;) Er staat dat hij politiek zwak was om een van de drie machtigste mercenary bands aan te voren, wat iets heel anders is dan een klein groepje leiden gedurende een missie. Want dat staat er vervolgens ook, high mission success rate ;)

Hij moet geen illusive man zijn, maar hij moet prima een klein team kunnen aansturen in opdracht van anderen.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 25 februari 2012 @ 15:15:21 #82
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108384275
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:06 schreef Morthill het volgende:
Dat lees ik er niet in ;) Er staat dat hij politiek zwak was om een van de drie machtigste mercenary bands aan te voren, wat iets heel anders is dan een klein groepje leiden gedurende een missie. Want dat staat er vervolgens ook, high mission success rate ;)

Hij moet geen illusive man zijn, maar hij moet prima een klein team kunnen aansturen in opdracht van anderen.
Te begrijpen. Maar ik bedoel ook qua karakter. Bij zijn loyalty-mission kan je hem daarop, als Shepard, aanspreken.
"I've survived this long watching my own back. No time to worry about anyone else."

Hij is dus geen teamspeler. ;)
Die high missionsucces rate zal dus voor missies zijn die hij wss alleen deed.

Zo iemand zie ik ook dus liever niet een team leiden op een suicidemission. Dus waarschijnlijk daarom heeft bioware hem niet als een van de opties geprogrammeerd.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108384806
Hij zal wel met een team kunnen omgaan en hij heeft niet voor niets de Blue Suns opgericht en lang succesvol geleid. Wat Miranda zegt: 'command loyalty through experience', dat zal het probleem niet zijn. Maar een mensenleven meer of minder is niet relevant, dus hij bereikt succes ten koste van anderen. Misschien dat dat het is.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108384846
Ik heb hem met de geredde crew terug naar de Normandy gestuurd, toen issie overleden. Vreemd eigenlijk, want in m'n eerste 2 playthroughs had ik een niet-loyale Mordin meegestuurd en die overleefde het wel :?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108384879
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb hem met de geredde crew terug naar de Normandy gestuurd, toen issie overleden. Vreemd eigenlijk, want in m'n eerste 2 playthroughs had ik een niet-loyale Mordin meegestuurd en die overleefde het wel :?
Mordin is dan ook gewoon badass.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108385033
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Mordin is dan ook gewoon badass.
"Thought I was harmless, did you?"
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108385289
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Mordin is dan ook gewoon badass.
Al kan hij wel gewoon dood gaan als je hem niet terugstuurt, ook al is hij loyal.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:28:36 #88
366803 AthCom
Overigens ...
pi_108387840
Oké, ik ga nu beginnen met ME1 Renegade. Ik kijk niet uit naar het begin/Citadel en de 150-voorwerpenlimiet. :{

Edit: ik heb nu drie personages ... en ik weet niet wat hen nu verschillend maakt, wat ik dus met hen gedaan/gekozen heb. Zou handig geweest zijn als ik dat zo even kon nagaan. :{

[ Bericht 40% gewijzigd door AthCom op 25-02-2012 17:37:02 ]
Moira. is tof. :7
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:41:48 #89
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_108388309
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:28 schreef AthCom het volgende:
Oké, ik ga nu beginnen met ME1 Renegade. Ik kijk niet uit naar het begin/Citadel en de 150-voorwerpenlimiet. :{
want?

quote:
Edit: ik heb nu drie personages ... en ik weet niet wat hen nu verschillend maakt, wat ik dus met hen gedaan/gekozen heb. Zou handig geweest zijn als ik dat zo even kon nagaan. :{
leg uit?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:49:47 #90
366803 AthCom
Overigens ...
pi_108388617
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:41 schreef InFrA-WiZ het volgende:

[..]

want?

[..]

leg uit?
Want het begin vind ik saai. En de limiet op 150 voorwerpen die je bij je kunt hebben vind ik verschrikkelijk. Telkens converteren tot omni-gel of zooi verkopen is niet de leukste activiteit die ik kan bedenken. ;)

Nou, ik heb tot dusver 3 personages over (heb het wel meerdere keren gespeeld, maar die personages verwijderd). Enkel weet ik nu niet meer wat ik precies met die drie die ik nu nog heb, gedaan heb. Welke romance, Council dood of niet, rachni gered of niet, dat soort dingen. 't Zou fijn geweest zijn als ik dat kon zien, zodat mijn nieuwe personage een mix van die dingen kan doen, zeg maar. :P
Moira. is tof. :7
pi_108389038
Die object limiet is inderdaad een slechte designkeuze. Ik weet niet zeker of dat bij deel 2 nou ook nog zo was?
Conscience do cost.
pi_108389149
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:02 schreef ems. het volgende:
Die object limiet is inderdaad een slechte designkeuze. Ik weet niet zeker of dat bij deel 2 nou ook nog zo was?
In 2 nam je niks mee, alleen je wapentuig en armor :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108389634
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

"Thought I was harmless, did you?"
sometimes farming equipment...

ik zie m al staan met een riek tegen een Batarian :D
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_108401560
Ben wel zeer benieuwd of deel 3 een inventory limiet heeft nu je weer wapens kan customisen. Zou jammer zijn want in deel 1 was je zoveel aan het micromanagen dat je niet meer aan gamen toekwam....

Athcom: Niet een hele handige oplossing, maar als je die characters inlaad in ME2 zie je wel wat je hoofdkeuzes waren volgensmij. Dus wel crewmember heb je achtergelaten, council gered of niet. Dat soort dingen.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:55:59 #95
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108401795
Die inventory limit in ME1 kun je heel makkelijk aanpassen zodat je er vrijwel geen last meer van hebt.
quote:
BIOParty.ini

[BIOC_Base.BioPlayerSquad]

m_nMaxInventoryItems=150

m_nMaxInventoryWarningThreshold=135

The above lines control the maximum number of items you can hold in your party inventory. The m_nMaxInventoryItems variable determines the actual maximum number of items your party can hold, however if you alter it you should also change the m_nMaxInventoryWarningThreshold value to be just below the new maximum you set using the first variable, as it provides a warning when you are getting close to your limit. Of course you can simple set both variables to the same number in case you don't want to receive any warning at all.
Bron.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator zondag 26 februari 2012 @ 00:02:25 #96
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108402032
Meuh, Sentinel schiet echt geen klap op :')

Zit ik daar op Omega met Miranda en Zaeed bezig om Mordin te halen, ben half door m'n ammo heen, heb nog maar 1 medkit (omdat Zaeed 2x dom deed) en mis ik de Pull-ability van Adept...

Ik begin wel een nieuwe Renegade want dit is waardeloos. Misschien toch een keer Vanguard spelen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 26 februari 2012 @ 00:54:03 #97
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108403397
Hmm, vreemd. Ik krijg de Genesis comic niet te zien :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108407319
CaseyDHudson twitterde op zondag 26-02-2012 om 06:15:52 For the many who asked, plot arcs of the Protheans and other races are resolved in #ME3, not DLC. That is after all the focus of the story. reageer retweet
Geen DLC nodig om het verhaal van de Protheans te kunnen begrijpen dus
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 26 februari 2012 @ 10:20:04 #99
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_108407537
Toch boycot ik het spel wanneer Bioware mij op release de optie gaat geven tussen het spel piraten en de volledige versie krijgen of het spel kopen en content in deze vorm bij moeten kopen. Wanneer het een Zaeed-achtig character was geweest had ik er geen enkel probleem mee gehad maar 'de oppositie' heeft een heel goed punt als er wordt gezegd dat het niet meer zo van belang is of de sidequest verhaaltechnisch belangrijk is wanneer alleen al de aanwezigheid van dit karakter een enorme invloed op het verhaal heeft. Ik ben het oneens met het idee dat įlles wat voor release gemaakt wordt per definitie aan de koper zou toebehoren maar deze vorm van lore-definiėrende content ontwikkelen en er op de release extra geld voor vragen is gewoon een walgelijk voorbeeld van uitmelkerij.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_108413672
Achtste keer ME1 aan het spelen en ik ontdek nog steeds nieuwe dingen :D

Dat interview nu gedaan na Noveria en dan komt er een vraag over het opblazen van de Hot Labs. Niet zeker, maar ik meen me te herinneren dat ik dat niet eerder heb gedaan in die volgorde.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')