Boeiend, beetje uitdaging is niks mis mee ik heb de base 2 keer opgeblazen en 4 keer heel gehoudenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef Gatenkaas het volgende:
Als je het niet opblaast geef je de reapers in 3 een enorm voordeel. Wil je dat?
"Rage isn't much of an anesthetic."quote:
Zaeedquote:
< Shadow Broker Dossiers >quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:50 schreef Morthill het volgende:
Zaeed
Snap nog altijd niet waarom hij niet een team mag leiden, alsof ervaring als leider van de Blue Suns niet genoeg was om hem daarop voor te bereiden
Dat lees ik er niet in Er staat dat hij politiek zwak was om een van de drie machtigste mercenary bands aan te voren, wat iets heel anders is dan een klein groepje leiden gedurende een missie. Want dat staat er vervolgens ook, high mission success ratequote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
< Shadow Broker Dossiers >
Blue Suns Founder. Lost leadership of Suns through lack of interpersonal skills and political judgment. High mission success rate even after near-death experience. Has completed several missions offered by agents (involvement of the Shadow Broker in these missions withheld).
Andere woorden, niet echt geschikt als leider.
Te begrijpen. Maar ik bedoel ook qua karakter. Bij zijn loyalty-mission kan je hem daarop, als Shepard, aanspreken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:06 schreef Morthill het volgende:
Dat lees ik er niet in Er staat dat hij politiek zwak was om een van de drie machtigste mercenary bands aan te voren, wat iets heel anders is dan een klein groepje leiden gedurende een missie. Want dat staat er vervolgens ook, high mission success rate
Hij moet geen illusive man zijn, maar hij moet prima een klein team kunnen aansturen in opdracht van anderen.
Mordin is dan ook gewoon badass.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb hem met de geredde crew terug naar de Normandy gestuurd, toen issie overleden. Vreemd eigenlijk, want in m'n eerste 2 playthroughs had ik een niet-loyale Mordin meegestuurd en die overleefde het wel
"Thought I was harmless, did you?"quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mordin is dan ook gewoon badass.
Al kan hij wel gewoon dood gaan als je hem niet terugstuurt, ook al is hij loyal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mordin is dan ook gewoon badass.
want?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:28 schreef AthCom het volgende:
Oké, ik ga nu beginnen met ME1 Renegade. Ik kijk niet uit naar het begin/Citadel en de 150-voorwerpenlimiet.
leg uit?quote:Edit: ik heb nu drie personages ... en ik weet niet wat hen nu verschillend maakt, wat ik dus met hen gedaan/gekozen heb. Zou handig geweest zijn als ik dat zo even kon nagaan.
Want het begin vind ik saai. En de limiet op 150 voorwerpen die je bij je kunt hebben vind ik verschrikkelijk. Telkens converteren tot omni-gel of zooi verkopen is niet de leukste activiteit die ik kan bedenken.quote:
In 2 nam je niks mee, alleen je wapentuig en armorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:02 schreef ems. het volgende:
Die object limiet is inderdaad een slechte designkeuze. Ik weet niet zeker of dat bij deel 2 nou ook nog zo was?
sometimes farming equipment...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Thought I was harmless, did you?"
Bron.quote:BIOParty.ini
[BIOC_Base.BioPlayerSquad]
m_nMaxInventoryItems=150
m_nMaxInventoryWarningThreshold=135
The above lines control the maximum number of items you can hold in your party inventory. The m_nMaxInventoryItems variable determines the actual maximum number of items your party can hold, however if you alter it you should also change the m_nMaxInventoryWarningThreshold value to be just below the new maximum you set using the first variable, as it provides a warning when you are getting close to your limit. Of course you can simple set both variables to the same number in case you don't want to receive any warning at all.
Geen DLC nodig om het verhaal van de Protheans te kunnen begrijpen dustwitter:CaseyDHudson twitterde op zondag 26-02-2012 om 06:15:52 For the many who asked, plot arcs of the Protheans and other races are resolved in #ME3, not DLC. That is after all the focus of the story. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |