ME3 is een schande voor de serie.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef Michael_Moore het volgende:
Damn, wat is dit een puberaal KUTtopic geworden zeg.![]()
Jullie zijn stuk voor stuk een schande voor de ME-serie.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef Michael_Moore het volgende:
Damn, wat is dit een puberaal KUTtopic geworden zeg.![]()
Jullie zijn stuk voor stuk een schande voor de ME-serie.
Jouw PI is een schande voor de seriequote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ME3 is een schande voor de serie.
Dat werkte dus niet, na minuut maar opgegeven. Scheelde ook maar 1 minuut of zoquote:Op maandag 27 februari 2012 19:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Even links of rechts drukken, dan draait ie toch weer op z'n wielen?
Mijn vuist door je hoofd is terecht!quote:
Knap dat je dat al weetquote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ME3 is een schande voor de serie.
Ik weet al genoeg.quote:
Negeer hem maar, is zo'n zielige Bioware-hater.quote:
omdat je een gimmick prothean met jamaicaans accent niet meteen krijgt?quote:
Geen mening, ik doe altijd auto levelup. (het maakt geen fuck uit hoe je levelt in ME)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lui, wat vinden jullie van m'n huidige Engineer build @ lvl 13:
Overload 2
Incinerate 1
Attack Drone 4
Cryo Blast -
AI Hacking -
Mechanic 4
Reave 1
Ik ga Reave weggooien voor Geth Shield (denk ik) zodra ik die Assault Rifle van die Derelict Reaper heb gekozen, zodat ik wat meer naar voren kan gaan ipv achterin blijven hangen
Het is jammer dat je 3 punten in Cryo moet steken voordat je AI Hacking kunt unlocken, want ik wil die shit met Morinth's Dominate gebruiken
*schud hand*quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:22 schreef AthCom het volgende:
ME1 beëindigd, met ME2 begonnen. Renegade engineer.
Dat vind ik altijd zo tam, mensen die auto lvl-uppenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen mening, ik doe altijd auto levelup. (het maakt geen fuck uit hoe je levelt in ME)
Wat heeft dat voor zin dan? Je gebruikt toch de helft van je aanvallen niet want dan zijn de tegenstanders allang dood.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo tam, mensen die auto lvl-uppen![]()
Steek es wat moeite in je char!
Ik gebruik zoveel ik kanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin dan? Je gebruikt toch de helft van je aanvallen niet want dan zijn de tegenstanders allang dood.
Waarom? Alles ligt binnen 5 seconden neer, dan ga ik echt geen nutteloze powers gebruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 02:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik gebruik zoveel ik kanOp dit moment zijn dat overload, incinerate, drone en sinds net AI hacking. Ligt er natuurlijk aan tegen wat voor vijanden je speelt en hoe erg je wil micro-managen...
Ik heb de optie "Squad Power Usage" uitgezet omdat ik wil beslissen wanneer m'n homies een power gebruiken
Welke class speel je dan? Shockwave is Vanguard of Adept als ik het goed heb... bij Vanguard is het wel logisch dat je nauwelijks powers gebruiktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 02:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom? Alles ligt binnen 5 seconden neer, dan ga ik echt geen nutteloze powers gebruiken.
Ik gebruik alleen shockwave en incendiary ammo.
Vanguard.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 02:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke class speel je dan? Shockwave is Vanguard of Adept als ik het goed heb... bij Vanguard is het wel logisch dat je nauwelijks powers gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |