abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108509919
Als die char nou gewoon geen prothean was geweest was er veel minder discussie over geweest, maar boeiend. Ik haal die char gewoon niet, heb Zaeed ook niet , want ME 2 used gekocht omdat ik ervoor nogal wat backlog had weg te werken (nog steeds trouwens) en heb hem geen seconde gemist.

Ben het niet eens met dag 1 dlc praktijken, maar wat doe je eraan.
pi_108510322
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:53 schreef Morthill het volgende:

Maar goed om te zien dat jij verheven bent boven dat soort gedrag ^O^ want termen als 'dom balken' zijn dan natuurlijk wel hartstikke normaal :W
En daar ga je weer :')

Ik probeerde net ME2 te replayen (want ik had save niet bewaard) maar ik kon me er niet toe zetten. Dan toch maar gewoon met een nieuw mannetje aan 3 beginnen (wat eigenlijk niet uitmaakt want ik weet toch nog maar weinig van het verhaal).
Conscience do cost.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:19:17 #278
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_108510368
Het is gewoon een Collector :{

Was het als zodanig genoemd geweest dan was er minder commotie. DLC on day one is niets nieuws voor EA, iedereen weet namelijk dat het geldwolven zijn. Maargoed, het is geen filantropie, winst is hun motto.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:14:21 #279
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_108524687
Arrival uitgespeeld! B-)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:15:52 #280
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_108524792
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef ems. het volgende:

[..]

En daar ga je weer :')

Ik probeerde net ME2 te replayen (want ik had save niet bewaard) maar ik kon me er niet toe zetten. Dan toch maar gewoon met een nieuw mannetje aan 3 beginnen (wat eigenlijk niet uitmaakt want ik weet toch nog maar weinig van het verhaal).
Wtf...? Het verhaal is juist waar het om draait! 8)7 Als je niet meer weer hoe het precies zit zou ik niet ME2 replayen, dan zou ik weer beginnen met deel 1!
pi_108543165
Ik heb een tyfushekel aan pre-orderen en GAME (UK) bewijst maar eens waarom die haat terecht is aangezien ze alle pre-orders van ME3 cancellen _O-.
Je moet altijd maar hopen dat de winkel haar verplichtingen nakomt anders ben je de lul. 2x een fysieke pre-order geplaatst en beide keren heb ik op de release-dag de piet-piraat versie geinstalleerd omdat mijn pre-order nog niet binnen was :').
Get it and Bet it
pi_108546060
Gister echt een mooi potje gespeeld met 3 gasten.
Laagste level was 16.
Iedereen was een Biotic character, het ging echt helemaal los met Warp, Pull, Throw, Shockwave, Nova, Cluster Grenades...overal zag je lijken zweven en vijanden wegvliegen.
Op een gegeven moment leek het wel een dubstep plaat met al die geluiden.

Ziek veel punten en credits gekregen.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 februari 2012 @ 15:37:35 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108546535
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Gister echt een mooi potje gespeeld met 3 gasten.
Laagste level was 16.
Iedereen was een Biotic character, het ging echt helemaal los met Warp, Pull, Throw, Shockwave, Nova, Cluster Grenades...overal zag je lijken zweven en vijanden wegvliegen.
Op een gegeven moment leek het wel een dubstep plaat met al die geluiden.

Ziek veel punten en credits gekregen.
Waar haal je de meeste punten eigenlijk uit? Ik doe (naja, deed, al anderhalf week niet meegedaan) meestal flink enemies neermaaien en de dingen disablen of juist aanzetten, en toch sta ik 9 van de 10x onderaan qua punten en credits ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_108546701
Killen, assists, dingen uitzetten, hacken.

Gister ging ook gewoon alles goed.

X Biotic Kills
X Assists
X AR Kills
4 Kill streaks
Full Extraction
Unknown Map
4 Player hacking

Ik kon na afloop 2 veteran packs kopen
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_108555297

Herken alle soorten
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108555800
Husk = mens
Brute = Turian
Banshee = Asari

Veel verder kom ik op het moment niet.
pi_108555980
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108555984
ik dacht dat de ravager een rachni+human was, maar die Harvester heb ik echt geen idee. Zo'n unit die van die andere irritante wezens drop op Tuchanka of zo?
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:42:29 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108556035
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:37 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]

Best leuk toch :D
Veel te klein :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108556111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef Morthill het volgende:
ik dacht dat de ravager een rachni+human was, maar die Harvester heb ik echt geen idee. Zo'n unit die van die andere irritante wezens drop op Tuchanka of zo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:44:46 #291
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108556169
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik ben heul niet zielig.

[..]

Onder andere. Een het is verre van een gimmick.
heb je die voice files al gehoord? het is een jamaicaan met een verhaallijn zo dun als dat van zaeed.
dus : Gimmick!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108556255
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:43 schreef Daeron het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_108556284
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

heb je die voice files al gehoord? het is een jamaicaan met een verhaallijn zo dun als dat van zaeed.
dus : Gimmick!
Racisme, Jamaicanen zijn geen grote insecten!!1!

:X
pi_108556436
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef Morthill het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_108556739
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef Daeron het volgende:

[..]

SPOILER
Die bedoelde ik ja :D dank je, was te lui voor Google :X
pi_108556856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Die bedoelde ik ja :D dank je, was te lui voor Google :X
http://masseffect.wikia.com/wiki/Harvester

What's in a name? :')
pi_108556890
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]

Herken alle soorten
Yikes, vergeleken met deel 1 en 2 geven ze het echt een doomsday sfeer, hè.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_108557214
quote:
tsja. het is niet alsof een andere naam nodig is :D past goed in het rijtje Reapers, Sovereign, Harbinger, Collector's :D
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:10:06 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108557449
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Yikes, vergeleken met deel 1 en 2 geven ze het echt een doomsday sfeer, hè.
jammergenoeg ziet het er naar uit dat het meer shooter, minder RPG gaat worden ;(. Ook om wat ik Bioware al heb horen zeggen, dat ze geen nutteloze roleplay er meer in doen tenzij het helpt bij de gevechten.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 februari 2012 @ 20:14:16 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108557649
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jammergenoeg ziet het er naar uit dat het meer shooter, minder RPG gaat worden ;(. Ook om wat ik Bioware al heb horen zeggen, dat ze geen nutteloze roleplay er meer in doen tenzij het helpt bij de gevechten.
Nog minder roleplay? -O- :r
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')